Die 3 haartjes boven je lip is dus echt geen snor hequote:Op zondag 29 april 2012 09:34 schreef AryaMehr het volgende:
Kijk al die jochies uit hun buggy kruipen dan.De snor niet op prijs stellen.
![]()
ik ben bang van welquote:Op zondag 29 april 2012 09:39 schreef Sinosappel het volgende:
Zouden er vrouwen zijn die snorren (zonder baard) aantrekkelijk vinden? Serieuze vraag.
Helaas, Ser_Ciappelletto heeft een baard.quote:Op zondag 29 april 2012 09:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ciappelletto zonder snor:
[ afbeelding ]
Geen snor een uiting van het gebrek aan testosteron ouwe!quote:Op zondag 29 april 2012 09:43 schreef b4kl4p het volgende:
Een snor is een uiting van testosteron overschot ouwe!
Als je dat zo opzichtig moet tonen heb ik daar vraagtekens bij.quote:Op zondag 29 april 2012 09:43 schreef b4kl4p het volgende:
Een snor is een uiting van testosteron overschot ouwe!
quote:Op zondag 29 april 2012 09:53 schreef AryaMehr het volgende:
Kijk verdomme het verschil in uitstraling eens dan. Vroegere voetballers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ [url=http://www.sporting.be/multimedia/weetjes/ReneVanDerGijp.jpg[]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Voetballers van nu.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je afvragen of je het moet doen of niet is een vrouwelijke eigenschap, zit je hoog in je oestrogenen?quote:Op zondag 29 april 2012 09:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als je dat zo opzichtig moet tonen heb ik daar vraagtekens bij.
Dit lijkt mij onzin. Daarnaast vraag ik me geen seconde af of ik en snor moet laten staan.quote:Op zondag 29 april 2012 09:54 schreef b4kl4p het volgende:
Je afvragen of je het moet doen of niet is een vrouwelijke eigenschap, zit je hoog in je oestrogenen?
Voetbal is een echte homosport! Daar moet ik je gelijk in gevenquote:Op zondag 29 april 2012 09:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dit lijkt mij onzin. Daarnaast vraag ik me geen seconde af of ik en snor moet laten staan.
Voetbal is overigens ook voor homo's.
Allemaal lelijkquote:Op zondag 29 april 2012 09:53 schreef AryaMehr het volgende:
Kijk verdomme het verschil in uitstraling eens dan. Vroegere voetballers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ [url=http://www.sporting.be/multimedia/weetjes/ReneVanDerGijp.jpg[]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Voetballers van nu.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze is wel sexyquote:Op zondag 29 april 2012 09:57 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nog één dan maar. Casillas zonder snor:
[ afbeelding ]
Casillas met snor:
[ afbeelding ]
Dat is gewoon een baard hoor. Je hebt toch door dat het geen snor meer is als er overal haar staat?quote:Op zondag 29 april 2012 09:57 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nog één dan maar. Casillas zonder snor:
[ afbeelding ]
Casillas met snor:
[ afbeelding ]
Neehoor. Wat heet: relevanter dan lelijk of aantrekkelijk wordt het niet.quote:Op zondag 29 april 2012 10:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Maar wel een uitstraling. Lelijk is irrelevant.
Denk dat klein beetje baardhaar weg en mijn punt blijft nog steeds staan.quote:Op zondag 29 april 2012 10:10 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat is gewoon een baard hoor. Je hebt toch door dat het geen snor meer is als er overal haar staat?
Jawel, het gaat om de uitstraling. Het charisma. Daar staat lelijkheid los van.quote:Op zondag 29 april 2012 10:11 schreef Sinosappel het volgende:
Neehoor. Wat heet: relevanter dan lelijk of aantrekkelijk wordt het niet.
Als je punt is dat hij dan op een Mexicaanse dagarbeider lijkt, dan heb je inderdaad gelijk.quote:Op zondag 29 april 2012 10:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Denk dat klein beetje baardhaar weg en mijn punt blijft nog steeds staan.
Dachten vrouwen maar zo hequote:Op zondag 29 april 2012 10:13 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jawel, het gaat om de uitstraling. Het charisma. Daar staat lelijkheid los van.
Maar wel een echte man en geen schooljongetje. Niets mis met Mexicaanse dagarbeiders overigens; hardwerkende mannen.quote:Op zondag 29 april 2012 10:13 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je punt is dat hij dan op een Mexicaanse dagarbeider lijkt, dan heb je inderdaad gelijk.
Mag je toch niet hopen, heb je een knappe kerel, met het IQ van een 12 jarige....quote:Op zondag 29 april 2012 10:15 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat uitstraling belangrijker is dan knapheid? Die stelling durf ik wel aan te gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |