SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik een gevoelige snaar geraakt?quote:Op zondag 29 april 2012 01:38 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen domme accordeon-speler?
Verkeerde accordeon-noot zul je bedoelen?quote:
Zelfinzicht.quote:Ik speel geen accordeon btw. Interpreteer maar hoe jij het wil. Ik ben blijkbaar te dom om het uit te leggen
Schattig hoor. Ga maar eerst je broek zoeken. En probeer die en dat uit elkaar te halen. Zo moeilijk is het nietquote:Op zondag 29 april 2012 01:42 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Verkeerde accordeon-noot zul je bedoelen?
[..]
Zelfinzicht.
Sorry Arcadia. Maar hij vraagt erom.quote:Op zondag 29 april 2012 01:42 schreef Arcadia het volgende:
De sarcastische knipoog.
Jullie hebben echt een hele emoticon verwoest.
Roemenen.quote:Op zondag 29 april 2012 01:42 schreef AliceWonder het volgende:
Schattig hoor. Ga maar eerst je broek zoeken. En probeer die en dat uit elkaar te halen. Zo moeilijk is het niet.
Vay sirinquote:Op zondag 29 april 2012 01:43 schreef Arcadia het volgende:
Tijd voor wat leuke en positieve dingen, hier een foto van mijn kat die nu slaapt op mijn bed.
[ afbeelding ]
Lief! Heb je al foto's van je kittens?quote:Op zondag 29 april 2012 01:43 schreef Arcadia het volgende:
Tijd voor wat leuke en positieve dingen, hier een foto van mijn kat die nu slaapt op mijn bed.
[ afbeelding ]
Kan je iig vanavond nog vertellen dat je een verse pussy het bed in hebt gekregen.quote:Op zondag 29 april 2012 01:43 schreef Arcadia het volgende:
[ afbeelding ]
Dag schatteboutquote:
Speciaal voor jouquote:Op zondag 29 april 2012 01:45 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Sta je er maandagmiddag weer voor de supermarkt?
Is mijn keffiyeh, maakt het wel extra schattig zoquote:
Nog niet, mama kat wordt anders boos als ik ze eruit haal. Moment dat ik ze aanraak gaan ze piepen en dan wordt ze boos, ze moeten nog weekje of 2 groeien.quote:Op zondag 29 april 2012 01:43 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Lief! Heb je al foto's van je kittens?
Struikel niet over je harde tissuesquote:Op zondag 29 april 2012 01:46 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dan is het goed. Kan ik met een gerust hart gaan aankleden.
Deze kende ik nog nietquote:Op zondag 29 april 2012 01:47 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Struikel niet over je harde tissues
Nee, maak je daar maar niet druk. Hoop alleen dat ik niet over al die Roemeense hoeren in de stad struikel.quote:
Snap ik ja. Vriendin had ook kittens en de moeder is heel beschermend. Wel posten als het kan ok?quote:Op zondag 29 april 2012 01:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Is mijn keffiyeh, maakt het wel extra schattig zo
[..]
Nog niet, mama kat wordt anders boos als ik ze eruit haal. Moment dat ik ze aanraak gaan ze piepen en dan wordt ze boos, ze moeten nog weekje of 2 groeien.
quote:Op zondag 29 april 2012 01:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ben trots op je, meen ik uit de bodem van mijn hart.
Seksuele frustraties. Al een week niet geneukt en ook geen Roemeense bij de hand.quote:Op zondag 29 april 2012 01:48 schreef Arcadia het volgende:
Zal ik doen Alice.
Waarom ben je zo geagiteerd Arya?
Moet je ze me maar niet opzoeken.quote:Op zondag 29 april 2012 01:48 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, maak je daar maar niet druk. Hoop alleen dat ik niet over al die Roemeense hoeren in de stad struikel.
Jij krijgt na een week al seksuele frustraties? Mijn leven zal dan hel zijn voor jouquote:Op zondag 29 april 2012 01:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Seksuele frustraties. Al een week niet geneukt en ook geen Roemeense bij de hand.
Je viel niet op Roemenen weet je nog?quote:Op zondag 29 april 2012 01:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Seksuele frustraties. Al een week niet geneukt en ook geen Roemeense bij de hand.
Ben je nog maagd? Mashallahquote:Op zondag 29 april 2012 01:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij krijgt na een week al seksuele frustraties? Mijn leven zal dan hel zijn voor jou.
Life is hard. En nu ga ik echt weg. Behandel je die vrouwen niet al te hard vanavond? Ik wil morgen tenminste één herkeerde zien.quote:Op zondag 29 april 2012 01:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij krijgt na een week al seksuele frustraties? Mijn leven zal dan hel zijn voor jou.
Lief!quote:Op zondag 29 april 2012 01:43 schreef Arcadia het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien Alice, wie weet. Ze begint de termen al te lerenquote:Op zondag 29 april 2012 01:51 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Life is hard. En nu ga ik echt weg. Behandel je die vrouwen niet al te hard vanavond? Ik wil morgen tenminste één herkeerde zien trouwens.
Ik heb 4 jaar mee gedaan aan de Ramazan schatquote:Op zondag 29 april 2012 01:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Misschien Alice, wie weet. Ze begint de termen al te leren
Met haar zal je geen moeite hebben denk ik. Toch geen noemenswaardige Roemeense cultuur geweest, dus dat obstakel zal je niet tegenkomen.quote:Op zondag 29 april 2012 01:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Misschien Alice, wie weet. Ze begint de termen al te leren
Hadi, Allah gözlerini acsin.quote:Op zondag 29 april 2012 01:53 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Met haar zal je geen moeite hebben denk ik. Toch geen noemenswaardige Roemeense cultuur geweest, dus dat obstakel zal je niet tegenkomen.
Hadi ciao!
Larevedere curva mea.quote:Op zondag 29 april 2012 01:53 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Met haar zal je geen moeite hebben denk ik. Toch geen noemenswaardige Roemeense cultuur geweest, dus dat obstakel zal je niet tegenkomen.
Hadi ciao!
Nu niet meer? Jammer, ik ondervind altijd positieve invloeden van de ramadan.quote:Op zondag 29 april 2012 01:53 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik heb 4 jaar mee gedaan aan de Ramazan schat.Ik weet meer van Islam dan jij denkt
Nee. Even geen religie voor mij. Heb nu andere dingen aan mijn hoofd. Wie weet ooit misschien.quote:Op zondag 29 april 2012 01:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nu niet meer? Jammer, ik ondervind altijd positieve invloeden van de ramadan.
Oké, Insha'Allah.quote:Op zondag 29 april 2012 01:56 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Nee. Even geen religie voor mij. Heb nu andere dingen aan mijn hoofd. Wie weet ooit misschien.
Morgen bekeren dus!quote:Op zondag 29 april 2012 01:56 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Nee. Even geen religie voor mij. Heb nu andere dingen aan mijn hoofd. Wie weet ooit misschien.
Bonne nuit!quote:Op zondag 29 april 2012 01:59 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Oké, Insha'Allah.
Maar goed, je vais dormir donc je souhaite beaux rêves pour tout le monde (Ayca, msnk en Alice).
Iyi geceler.
Nooit!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |