Dat idee kreeg ik al een heeeel klein beetjequote:
Ik ook hoor, blijft toch het lekkerstquote:Op zondag 29 april 2012 00:38 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb niet eens een smartphone....en geen laptop of tablet. ik zit hier gewoon achter een pc!
Ex wilde ook eens wordfeuden tegen elkaar terwijl we samen waren. Toen had ik echt eenquote:Op zondag 29 april 2012 00:35 schreef Dagoduck het volgende:
Zo'n iPad is echt ongezellig, m'n ouders zitten alleen nog maar te wordfeuten en drawsomethinge
Nou ja, soms heb ik saaie hoorcolleges, gaten onder mijn werk, verveel me thuis soms te pletter, dan zoek ik afleidingquote:Op zondag 29 april 2012 00:38 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat idee kreeg ik al een heeeel klein beetje
we kunnen de handen schuddenquote:Op zondag 29 april 2012 00:38 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb niet eens een smartphone....en geen laptop of tablet. ik zit hier gewoon achter een pc!
Jij mag anders wel een smartphone nemen met je richtingsgevoelquote:
(.)(.)quote:Op zondag 29 april 2012 00:39 schreef Civilian het volgende:
Volgens mij ben ik ook wel een van de weinige programmeurs met een nerdgehalte van 0,0 zo ongeveer..
idd pak dan de scrabble bordquote:Op zondag 29 april 2012 00:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ex wilde ook eens wordfeuden tegen elkaar terwijl we samen waren. Toen had ik echt een-idee.
Als ie z'n mond maar houdt, wat ontzettend hakkerig en houterigquote:Op zondag 29 april 2012 00:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan Tiesto vanavond sowieso wel waarderen
stripscrabble ftw!quote:
Ga nou eens positief door het leven!quote:Op zondag 29 april 2012 00:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als ie z'n mond maar houdt, wat ontzettend hakkerig en houterig
Ja, daar ben ik ook niet verzot op...quote:Op zondag 29 april 2012 00:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die heb ik dan niet, maar wel andere spelletjes. Vond 't inderdaad lichtelijk sneu en toont maar weer hoe vergroeid sommige mensen met hun telefoon zijn.quote:
Ik ben miss positiefquote:Op zondag 29 april 2012 00:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ga nou eens positief door het leven!
ik kom ook ontzettend vaak in Groningen NOT. We hadden de andere straat moeten nemen.quote:Op zondag 29 april 2012 00:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jij mag anders wel een smartphone nemen met je richtingsgevoel
Eenschquote:Op zondag 29 april 2012 00:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat ik de hele tijd al zeiquote:Op zondag 29 april 2012 00:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik kom ook ontzettend vaak in Groningen NOT. We hadden de andere straat moeten nemen.
Ooit eens een spelletje gedaan met strippen erbij, duurde heel lang. Kippenvel, en niet omdat het zo spannend was...quote:
Aids Positief?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |