quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:59 schreef simmu het volgende:
[..]
en denk maar niet dat een andere speen hielp, want die beettie gewoon stuk direct
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:59 schreef simmu het volgende:
[..]
en denk maar niet dat een andere speen hielp, want die beettie gewoon stuk direct
bij een difrax fles volgens mij wel.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:11 schreef Kuukske het volgende:
Maar herrie is toch goed? Dan werkt dat ontluchtingssysteem toch?
Ik ga vanavond Es' klooien met de dop heb ik me voorgenomen. Tot op heden hoefde dat eigenlijk niet.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:15 schreef Vicky het volgende:
[..]
bij een difrax fles volgens mij wel.
Helpt het ook niet om de dop losser te draaien als je de fles aan het geven bent?
Je zou evt. een Tommie Tippie (ofzoiets) fles kunnen gebruiken.
Klopt, dan werkt het, maar als je de dop iets minder vast draait maakt dat niet zo'n lawaai.. Hij maakt alleen harder herrie als de dop erg vast zit..quote:Op zondag 15 juli 2012 21:11 schreef Kuukske het volgende:
Maar herrie is toch goed? Dan werkt dat ontluchtingssysteem toch?
3,5 maand.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:19 schreef Vicky het volgende:
misschien toch wat terughalen als ie m zover in zijn mond steekt?
Hoe oud is ie nu? Zal eens kijken hoe Amber of Tess dronken
Ah! Op die fiets.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:19 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Klopt, dan werkt het, maar als je de dop iets minder vast draait maakt dat niet zo'n lawaai.. Hij maakt alleen harder herrie als de dop erg vast zit..
Ja veel smaller. Of heb jij de brede van Difrax?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:26 schreef Susie het volgende:
Is een smallere speen als die van Avent, dus zal wel goed zijn ofzo? Vond het ook een vreemd gezicht in het begin!
Ja, leyla ook.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:31 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik heb even een foto opgezocht. Sofie had ook de hele speen in haar mond. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Vier flessen is prima vanaf vier maanden dus ik zou daar een leuk schemaatje in overleg met Billievan maken.
Rijstebloem hebben we hier gewoon zelf een gat van een brede difrax fles groter gemaakt. Let wel op dat je dit met beleid doet en niet het betere hakwerk (Mr.DML) zodat het gat veel te groot is
Inmiddels is de 123-speen werkend. Het was even stoeien. Maar doorzetten heeft nut.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:56 schreef Kyara het volgende:
Volgens mij zijn er toch ook speciale papspenen? Dr brown heeft ze in elk geval.
Hier dus ook geleidelijk wel over. Probleem .. of nouja, probleem, is dus dat Billie aan het eind van de middag pertinent weigert te slapenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:19 schreef Rixtje het volgende:
Geert krijgt hier als hij 's morgens wakker wordt een fles dan rond half 12, half 4 en half 8 kan eens iets later zijn als ie nog slaapt. Overstap van 5 naar 4 flessen ging verrassend goed hij werd gewoon om half 7 wakker net als anders nu is het vaker half 8 zelfs!
Bijvoeding wil ik nog even mee wachten.
Hier ook 3 gebruikt en gewone melk is nooit een probleem geweest idd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het hoeft idd maar wij hebben het wel gedaan en de overstap naar koemelk was geen probleem dus daar ben ik het dan weer niet mee eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |