Wij hebben vit d tabletjes eigen merk van kruidvat.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:20 schreef Aventura het volgende:
De firma Davitamon zal wel snoeihard binnenlopen door deze maatregel. Opeens alle koters tot 4 jaar aan de druppels. Dat zijn ongeveer 8-10 flesjes per kind. Reken maar uit.
Ik ben nu een half jaar verder en er zijn al 2 flesjes doorheen, dus nog wel meer dan 8-10 flesjesquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:20 schreef Aventura het volgende:
De firma Davitamon zal wel snoeihard binnenlopen door deze maatregel. Opeens alle koters tot 4 jaar aan de druppels. Dat zijn ongeveer 8-10 flesjes per kind. Reken maar uit.
Lepelte van tevoren een beetje nat maken met water.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:39 schreef Susie het volgende:
Ik geef het op een lepeltje, maar vraag mij eigenlijk af of ze het dan wel goed binnen krijgt?ik zie vaak dat haar lippen glimmen na het geven?
Vanaf een jaar is het idd 300 ml per dag aan zuivel. Dat is inclusief toetje, boter en kaas enzo. Daar zit je dus snel aan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zie die flessen er af gaat helemaal vanzelf cynthiaa![]()
Alleen moet je wel aan de andere kant dan aan genoeg zuivel komen straks als de flesvoeding steeds minder wordt. 300ml incl yoghurt volgens mij.
Dat heb ik hier nog niet meegemaakt. Als ik 'm wakker maak dan kijkt ie eerst een beetje rond, zo van.. Ehh.. Wat doe je? En een paar tellen later begint ie te happen als een visje op het drogequote:Op woensdag 9 mei 2012 11:05 schreef Rixtje het volgende:
Wij voeden op verzoek de ene keer zit er wat langer tussen de andere keer wat korter. Ik ga hem in ieder geval niet wakker maken want dan drinkt hij een paar slokken en valt weer in slaap dat schiet ook niet op!
We proberen haar ook wat diksap te geven, weet alleen niet hoe dat vandaag bij mijn zus is gegaanquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:31 schreef Kyara het volgende:
geen idee. Anders morgen in de andere flessen iets meer geven? Of zit je op het maximum? Krijgt ze verder wel genoeg vocht binnen?
Ik ken je voorgeschiedenis niet, en ik voed hier volledig op verzoek. Ook flesjes.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:21 schreef Susie het volgende:
Kan het zo zijn dat baby's zelf de avond fles niet meer blieven? Ze werd net wakker, zoals "normaal" dus ik enthousiast flesje maken, 3 slokken en klaar. Gisteren had ze 110 ongeveer op 's avonds en nu dus nagenoeg nietsMisschien door de warmte?
Dat zou betekenen dat ze vandaag maar 3 flessen op heeft...
Vanaf 10 maanden kun je gewoon melk geven. Brinta zou ik wel vervangen door bambix 12 /15 maanden.. Brinta is misschien iets te..quote:Op maandag 25 juni 2012 14:42 schreef Cyntiaa het volgende:
Even een vraag over flesvoeding na het 1e jaar... Ik ben niet van plan om nutrilon 4/5/6 etc te gaan geven. Kan ik Cas, wanneer hij er zin in heeft, een fles gewone warme melk met bijvoorbeeld wat brinta geven voor het slapen gaan? Ik ga er i.i.g. van uit dat hij niet ineens na zijn avondeten de hele ruk kan maken qua slaap/voeding.
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vanaf 10 maanden kun je gewoon melk geven. Brinta zou ik wel vervangen door bambix 12 /15 maanden.. Brinta is misschien iets te..
Geen fles meer? Poeh, dat doet Cas nog niet hoor. Scheelt je al wel weer!quote:Op maandag 25 juni 2012 14:48 schreef MeNicole2 het volgende:
Wij hadden bij de andere 2 gewoon nummer 3 doorgegeven totdat ze geen flesje meer nodig hadden. Ga ik nu denk ik ook weer doen. Maar denk haast dat Matthias dat niet nodig heeft want die drinkt nu al bijna geen fles meer voordat ie gaat slapen.
Komt denk ik ook omdat we laat eten hoor. We eten om half 6 en om kwart over 6 krijgt ie zijn toetje ongeveer. En hij gaat vaak om 19:00 al naar bed. Dus dan heeft ie nog geen honger. Als ie weinig heeft gegeten drinkt ie nog wel 180 weg hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 15:02 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Geen fles meer? Poeh, dat doet Cas nog niet hoor. Scheelt je al wel weer!
Stomme vraag misschienquote:Op maandag 25 juni 2012 14:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vanaf 10 maanden kun je gewoon melk geven. Brinta zou ik wel vervangen door bambix 12 /15 maanden.. Brinta is misschien iets te..
hier hetzelfde.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:23 schreef Ticootje het volgende:
Oh dat is hier ook.. We eten rond 6, bij het eten een beker melk... Vaak wel iets van toetje.. Half 7 is naar boven, douchen en slapen. Streeftijd dat alles ligt : 19:00..
Ja. Vooral een issue omdat ze alleen een fles krijgt voor het slapen. Dan is zo'n klets koude melk niet helemaal waar je naar zoekt.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:03 schreef MamaPurk het volgende:
Je bedoelt onverwarmde melk denk ik Vanyel?
Hier inderdaad ook altijd even opgepiept de melkDe karnemelk niet trouwens, maar S lijkt minder problemen met koude dranken te hebben dan J had.
opwarmen in de magnetron. Mijn dames vonden het heerlijk als er een beetje honing door zatquote:Op maandag 25 juni 2012 20:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja. Vooral een issue omdat ze alleen een fles krijgt voor het slapen. Dan is zo'n klets koude melk niet helemaal waar je naar zoekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |