SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! heeft ook een heuse Steamgroup!
http://steamcommunity.com/groups/fokskyrim?
[ Bericht 1% gewijzigd door 2Happy4U op 30-04-2012 00:14:04 ]Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
E-hosselaar gespot.quote:
Ach, je kan niet van mij verwachten dat ik heel aardig ga doen heh. Beetje aardig is toch wel de limit.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:17 schreef Snowbells het volgende:
Naamtopicniet degene die ik had verwacht maar alsnog
Slijmbal!quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ach, je kan niet van mij verwachten dat ik heel aardig ga doen heh. Beetje aardig is toch wel de limit.
Gast, ga eens random quests doen ipv meteen de mainquest te doenquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:15 schreef datisstom het volgende:
Wtf? Ik zit nu in Alftand en ik moet de lexicon transcriben en de elder scroll pakken maar er gebeurt niks als ik die lexicon pak?
Idd. Het is traditie dat men eerst alle sidequest doet voordat men de MQ afmaakt (of er zelfs aan begintquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gast, ga eens random quests doen ipv meteen de mainquest te doen
Hoe ver zit ik in de MQ?quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waarom dat? Sidequests kun je later ook nog doen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:44 schreef Scorpie het volgende:
Al veel te ver. Je verneukt je gameplay, en hard ook.
Doe je niet.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:57 schreef datisstom het volgende:
[..]
Waarom dat? Sidequests kun je later ook nog doen.
Idd, zodra je klaar bent met de MQ heb je echt geen zin om overal weer als noob behandeld te wordenquote:
Nuhhhh ik heb best een hekeltje aan die quests mangquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
.................... nee.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:31 schreef datisstom het volgende:
[..]
Die MQ is toch ook 300 uur lang ofzo?
quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:31 schreef datisstom het volgende:
[..]
Heuj dat heb ik ook net gehad. Nou, nog 4 of 5 quests en je hebt 't gehad.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:33 schreef datisstom het volgende:
[..]
Hoe ver zit ik al? Heb net de Elder Scrolls gepakt.
Ik zou zeggen aan het einde van de MQquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:33 schreef datisstom het volgende:
[..]
Hoe ver zit ik al? Heb net de Elder Scrolls gepakt.
Sorry dat ik het zeg hoor, maar zit al een tijdje al jouw vragen te lezen. Maar heb je je wel enigszins een beetje verdiept in dit spel. Je klinkt namelijk wel erg dom met al jouw vragen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:31 schreef datisstom het volgende:
[..]
Dom ben ik sowieso niet, staat zwart op wit.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:51 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg hoor, maar zit al een tijdje al jouw vragen te lezen. Maar heb je je wel enigszins een beetje verdiept in dit spel. Je klinkt namelijk wel erg dom met al jouw vragen.
300 uur over de MQ. Maar natuurlijk.![]()
Je zegt dat het de MQ is. Dan is dat niet incl. SQquote:
Ik bedoelde iig alles bij elkaar.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je zegt dat het de MQ is. Dan is dat niet incl. SQ
Dan zeg je datquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:58 schreef datisstom het volgende:
[..]
Ik bedoelde iig alles bij elkaar.
Wees daar niet te zeker vanquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:54 schreef datisstom het volgende:
[..]
Dom ben ik sowieso niet, staat zwart op wit.
Dat het zwart op wit staat of dat hij niet dom is?quote:
Laatste.quote:Op zondag 29 april 2012 00:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat het zwart op wit staat of dat hij niet dom is?
Jong neger, zo wordt je nooit de boss thug van je hood he?quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nuhhhh ik heb best een hekeltje aan die quests mang
Waarom niet? Psychologen zijn neutraal en professioneel, net als testafnemers en de CITO-toets die ik gemaakt heb en m'n leraren.quote:
Staat genoteerd.quote:Op zondag 29 april 2012 00:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dan zeg je datEn niet dat de MQ zolang is.
Intelligentie kan gepaard gaan met extreme domheid (voorbeeld).quote:Op zondag 29 april 2012 00:56 schreef datisstom het volgende:
[..]
Waarom niet? Psychologen zijn neutraal en professioneel, net als testafnemers en de CITO-toets die ik gemaakt heb en m'n leraren.
Klopt, dat weet ik maar al te goed. Is bij mij niet het geval overigens. Maar we gaan we wel een beetje off-topic, niet?quote:Op zondag 29 april 2012 00:59 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Intelligentie kan gepaard gaan met extreme domheid (voorbeeld).
Daar staat dit topic bekend om.quote:Op zondag 29 april 2012 01:01 schreef datisstom het volgende:
[..]
Klopt, dat weet ik maar al te goed. Is bij mij niet het geval overigens. Maar we gaan we wel een beetje off-topic, niet?
Wat ik dan weer niet begrijp (ben geen genie ofzo) is wat je met (voorbeeld) bedoelt.
Laten het nou nét de domme mensen zijn die op 9gag zitten en "herp derp" gebruiken.quote:Op zondag 29 april 2012 01:16 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Geen zorgen maat, domme vragen bestaan niet. Domme mensen daar in tegen wel.
Fijn he?quote:
Toen ik een paar dagen geleden vroeg waarom mijn stealth kills altijd mislukten wist ik dus nog niet dat die perk daarvoor nodig is. Had je me wel even kunnen zeggen.quote:
Helemaal niet nodig, een fatsoenlijke stealthkill bestaat uit vlak achter je vijand sneaken en dan een powerattack doenquote:Op zondag 29 april 2012 02:14 schreef datisstom het volgende:
[..]
Toen ik een paar dagen geleden vroeg waarom mijn stealth kills altijd mislukten wist ik dus nog niet dat die perk daarvoor nodig is. Had je me wel even kunnen zeggen.
Nu snap ik er helemaal niks meer van. Ik lees soms dat dat alleen is als je een insta-kill hebt, en dus niet als je niet genoeg damage doet.quote:Op zondag 29 april 2012 02:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Helemaal niet nodig, een fatsoenlijke stealthkill bestaat uit vlak achter je vijand sneaken en dan een powerattack doen
Maar dan doe je alsnog x keer meer damage en maak je het vervolgens in gewone combat afquote:Op zondag 29 april 2012 02:18 schreef datisstom het volgende:
[..]
Nu snap ik er helemaal niks meer van. Ik lees soms dat dat alleen is als je een insta-kill hebt, en dus niet als je niet genoeg damage doet.
- je sneakt achter je tegenstanderquote:
Ik ook niet maar ik had niemand om mee te pratenquote:Op zondag 29 april 2012 11:40 schreef Snowbells het volgende:
Normaal gesproken ben ik ook niet voor 1 uur me bed uit te krijgen haha
quote:Op zondag 29 april 2012 11:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik had niemand om mee te praten
Doe maar weer koud en afstandig hoorquote:
Lydia staat altijd klaarquote:Op zondag 29 april 2012 11:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik had niemand om mee te praten
'I'm sworn to carry your burdens' klinkt nu wel heel... tjsa.quote:
Mods downloaden.quote:Op zondag 29 april 2012 12:05 schreef Snowbells het volgende:
Laat ik zo maar weer 'ns Skyrim opstarten. Geen idee wat ik ga doen want heb geen zin in de mainquest
Succesquote:Op zondag 29 april 2012 12:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Eerst maar eens die bloed mod uittesten
Dit is wel kak jaquote:Op zondag 29 april 2012 12:29 schreef 2Happy4U het volgende:
ja doe even rustig met dat invitenIk zit nu bestanden te valideren, kan ik verder niets doen op Steam
2 woorden: daedric artifactsquote:Op zondag 29 april 2012 12:05 schreef Snowbells het volgende:
Laat ik zo maar weer 'ns Skyrim opstarten. Geen idee wat ik ga doen want heb geen zin in de mainquest
kijk jij liever continu tegen een mannenreet aan dan ?quote:Op zondag 29 april 2012 13:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
wat is dat tegenwordig met al die vrouwen armor
neequote:Op zondag 29 april 2012 13:26 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
kijk jij liever continu tegen een mannenreet aan dan ?
Mjaquote:
hmm neequote:
En terecht. Beetje haten op Paathurnax.quote:Op zondag 29 april 2012 14:59 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dit
ik heb die twee van de blades gedood
is nazir three dogquote:Op zondag 29 april 2012 18:22 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Vond het echt vet om te horen dat Nazir ook Three Dog is
quote:Op zondag 29 april 2012 19:15 schreef Cremesoep het volgende:
Zijn er voortaan ''death-blows'' met een boog? heb al 2 mensen neergeschoten dat ik een slomotion effect krijg bij een headshot met m'n boog. Maar het ziet er verder niet echt ''speciaal'' uit....
Iene miene mutte..quote:Op zondag 29 april 2012 19:15 schreef datisstom het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen block en dual-wield.
Vol op je bakkes, BAM!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |