goedquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:04 schreef Barbapapamama het volgende:
Hoe gaat het met je gekochte fietsvrienden ?
dat laatste...quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:12 schreef Kesuu het volgende:
TS is een wielrenner
TS scheert zijn benen
TS is gay![]()
TS neukt zijn wielrenvriendjes
Dit ja.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:14 schreef dude1960 het volgende:
als ik aan het eten ben en daar dik geld voor neerleg hoef ik ook niet naar een zwetende debiel in een legging te kijken
Dus wij weigerde om het restaurant te verlaten, doen vroegen ze ons om even we te komen en hop ineens in een bergkot !, en dan nog bijna op elkaar, daarna, hebben ze men armen en benen genomen en me buiten gezegt(onder luid protest)quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dit ja.
Maar hoe zat het nou, je moest eerst wachten in een berghok om daarna 'overmeesterd' te worden? Dit komt mij vreemd over.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:20 schreef beverstraat het volgende:
[..]
Dus wij weigerde om het restaurant te verlaten, doen vroegen ze ons om even we te komen en hop ineens in een bergkot !, en dan nog bijna op elkaar, daarna, hebben ze men armen en benen genomen en me buiten gezegt(onder luid protest)
Mooie postquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:12 schreef Kesuu het volgende:
TS is een wielrenner
TS scheert zijn benen
TS is gay![]()
TS neukt zijn wielrenvriendjes
Zoals ik zei: dit komt mij vreemd over. Waarom liet je je dit alles maar gewoon welgevallen?quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:20 schreef beverstraat het volgende:
[..]
Dus wij weigerde om het restaurant te verlaten, doen vroegen ze ons om even we te komen en hop ineens in een bergkot !, en dan nog bijna op elkaar, daarna, hebben ze men armen en benen genomen en me buiten gezegt(onder luid protest)
Hahah, waarschijnlijk dat hele personeel in de stress geschoten: "wat moeten we nu doen, baas? we willen twee Michelin-sterren, en nu komt er een groep wielrenners aan!"quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:20 schreef beverstraat het volgende:
[..]
wij zijn heel beleefden mensen hoor!quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:24 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Hahah, waarschijnlijk dat hele personeel in de stress geschoten: "wat moeten we nu doen, baas? we willen twee Michelin-sterren, en nu komt er een groep wielrenners aan!"
Volgende keer een rugzakje meenemen en vragen of je je pak in het bergkot mag aantrekken.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:24 schreef beverstraat het volgende:
[..]
wij zijn heel beleefden mensen hoor!
Dat lijkt misschien voor jou zo, TS, maar voor de anderen is het geheel onduidelijk waarom je klaagt.quote:
neen,ik ben trots in men wielerpakquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:26 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Volgende keer een rugzakje meenemen en vragen of je je pak in het bergkot mag aantrekken.
Want. Hij valt zo goed?quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:32 schreef beverstraat het volgende:
[..]
neen,ik ben trots in men wielerpak
ja zeer fijn! neen natuurlijk niet,ze moeten van men gat afblijven!quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:34 schreef Zihuatanejo het volgende:
Vind je fijn TS? Door vier mannen worden uitgewoond?
Je moet eens gaan beseffen dat er ook in Vlaanderen na eeuwen toch wel een paar normen zijn ontstaan qua etiquette. En een van die normen is dat je niet in wielerpak gaat eten in een chique restaurant.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:35 schreef beverstraat het volgende:
[..]
ja zeer fijn! neen natuurlijk niet,ze moeten van men gat afblijven!
een sterrenrestaurant zou ik het niet noemen! door vier mannen in een bergkot worden gegooidquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:37 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Je moet eens gaan beseffen dat er ook in Vlaanderen na eeuwen toch wel een paar normen zijn ontstaan qua etiquette. En een van die normen is dat je niet in wielerpak gaat eten in een chique restaurant.
In een frituur zullen ze dat nog wel aanvaarden, maar dat is ook geen sterrenkeuken.
Gegooid, gegooid, je maakt er meer drama van dan er was.. ze wilden je niet in die outfit in de zaak hebben, dat is duidelijk.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:38 schreef beverstraat het volgende:
[..]
een sterrenrestaurant zou ik het niet noemen! door vier mannen in een bergkot worden gegooid
Volgende keer kak ik op zen vloer!quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:40 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Gegooid, gegooid, je maakt er meer drama van dan er was.. ze wilden je niet in die outfit in de zaak hebben, dat is duidelijk.
Dat bewijst weer dat je een beschaafde jongen bent.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:42 schreef beverstraat het volgende:
[..]
Volgende keer kak ik op zen vloer!
Wielrennen is praktisch een religie in Vlaanderen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:37 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Je moet eens gaan beseffen dat er ook in Vlaanderen na eeuwen toch wel een paar normen zijn ontstaan qua etiquette. En een van die normen is dat je niet in wielerpak gaat eten in een chique restaurant.
In een frituur zullen ze dat nog wel aanvaarden, maar dat is ook geen sterrenkeuken.
Vlaanderenquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wielrennen is praktisch een religie in Vlaanderen.
Als ik dan over de Belgische wegen rijd, begrijp ik weer waarom zovelen de fiets pakken: het wegdek is kut, en de bestuurders zijn zo mogelijk nog slechter.
Nee, in België zijn er heuvels te vinden, die heb je niet in Nederland (met uitzondering van Limburg).quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wielrennen is praktisch een religie in Vlaanderen.
Als ik dan over de Belgische wegen rijd, begrijp ik weer waarom zovelen de fiets pakken: het wegdek is kut, en de bestuurders zijn zo mogelijk nog slechter.
Nou,als je honger hebt..ok wel een wat zweet,en pas pis..maar wij betalen toch ook!quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:45 schreef Ramkraker het volgende:
Je gaat toch niet met je bezweete pens in een restaurant zitten.. ga eerst thuis douchen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |