goedquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:04 schreef Barbapapamama het volgende:
Hoe gaat het met je gekochte fietsvrienden ?
dat laatste...quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:12 schreef Kesuu het volgende:
TS is een wielrenner
TS scheert zijn benen
TS is gay![]()
TS neukt zijn wielrenvriendjes
Dit ja.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:14 schreef dude1960 het volgende:
als ik aan het eten ben en daar dik geld voor neerleg hoef ik ook niet naar een zwetende debiel in een legging te kijken
Dus wij weigerde om het restaurant te verlaten, doen vroegen ze ons om even we te komen en hop ineens in een bergkot !, en dan nog bijna op elkaar, daarna, hebben ze men armen en benen genomen en me buiten gezegt(onder luid protest)quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dit ja.
Maar hoe zat het nou, je moest eerst wachten in een berghok om daarna 'overmeesterd' te worden? Dit komt mij vreemd over.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:20 schreef beverstraat het volgende:
[..]
Dus wij weigerde om het restaurant te verlaten, doen vroegen ze ons om even we te komen en hop ineens in een bergkot !, en dan nog bijna op elkaar, daarna, hebben ze men armen en benen genomen en me buiten gezegt(onder luid protest)
Mooie postquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:12 schreef Kesuu het volgende:
TS is een wielrenner
TS scheert zijn benen
TS is gay![]()
TS neukt zijn wielrenvriendjes
Zoals ik zei: dit komt mij vreemd over. Waarom liet je je dit alles maar gewoon welgevallen?quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:20 schreef beverstraat het volgende:
[..]
Dus wij weigerde om het restaurant te verlaten, doen vroegen ze ons om even we te komen en hop ineens in een bergkot !, en dan nog bijna op elkaar, daarna, hebben ze men armen en benen genomen en me buiten gezegt(onder luid protest)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |