Deed dat zeer....dat denken?quote:Op zondag 29 april 2012 14:03 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij Michaella Krajicek bedoelt.
Vast niet pijnlijker dan jouw ouderdomskwaaltjes.quote:Op zondag 29 april 2012 14:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Deed dat zeer....dat denken?
quote:Op zondag 29 april 2012 14:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar goed ook, anders had ik steeds een zwaaiende Yuri voor mijn deur.
Horror. Ik zou gewoon lekker naar Groningen gaan of zo. Of het buitenland.quote:Op zondag 29 april 2012 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En doe de aantallen nu ,maar verdubbelen. Dat was nog niks.
Ik ben al leuk genoeg.quote:Op zondag 29 april 2012 14:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Met iedere keer hetzelfde roepen word je echt niet leuker.
In Nuenen is het ook gezellig en intiem, met bandjes en zo en in Budel hebben ze een Trixtentquote:Op zondag 29 april 2012 14:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Horror. Ik zou gewoon lekker naar Groningen gaan of zo. Of het buitenland.
Let them kiss and make up. Again.quote:
SAJ is wel zo vergevingsgezindquote:
The horror.quote:Op zondag 29 april 2012 14:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
SAJ is wel zo vergevingsgezind![]()
Ik ben naar the best of Celine Dion ah luisteren op Spoitfy, ha, wat heeft ze eigenlijk veel goede nummers
Jij bent het halve topic al tegengekomenquote:
Hij doet zijn lenzen uit tijdens tennis.quote:Op zondag 29 april 2012 14:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij bent het halve topic al tegengekomen
Wie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 49% gewijzigd door TheaterMaMa op 29-04-2012 14:58:28 ]Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
Nou met dit weer is een sjaal niet eens een overbodige accessoire.quote:Op zondag 29 april 2012 14:56 schreef Ang3l het volgende:
*6 lagen coverstick over nek heen*
Zo. Ik kan naar buiten zonder sjaal.
hier is het wel warm hoor, benauwd, klef, plakkerig warmquote:Op zondag 29 april 2012 15:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nou met dit weer is een sjaal niet eens een overbodige accessoire.
Dan moet je de verwarming wat lager zetten.quote:Op zondag 29 april 2012 15:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hier is het wel warm hoor, benauwd, klef, plakkerig warm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |