er zijn alternatievenquote:Op zondag 29 april 2012 12:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, daar zit ik ook nog een beetje mee.
Plus dat ik de Amsterdamse Koninginnennacht niet echt iets vindt toevoegen aan de Eindhovense, dus eigenlijk niet zoveel zin heb in al die extra moeite en dat reizen, maar m'n vrienden gaan er heen.
Twijfel nog of ik wel mee wil gaan. Geen nachtnet. Geen slaapplek. Geen zin om de nacht door te halen want morgen optreden.
de reden natuurlijk is dat je HET Nationale feest ook het liefste viert in de nationale hoofdstad, maar volgens mij lopen alle steden over dan hoor, Eindhoven is ook een gekkenhuis.quote:Op zondag 29 april 2012 13:41 schreef Vlarp het volgende:
Ik weiger al jaren om rond Koninginnedag naar Amsterdam te gaan. Half Nederland wil er heen om de een of andere reden die niemand begrijpt. Het is veel te druk en veel te veel gezeik.
Ik weiger naar Lutjebroek the sequel te gaan.quote:
In Rotterdam is er anders weinig te doen behalve dat de halve stad bezaaid ligt met kleedjes met de meest gruwelijke prullaria. Het is vooral dat ik Amsterdam zo ontzettend overrated vindt voor Koninginnedag.quote:Op zondag 29 april 2012 13:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
de reden natuurlijk is dat je HET Nationale feest ook het liefste viert in de nationale hoofdstad, maar volgens mij lopen alle steden over dan hoor, Eindhoven is ook een gekkenhuis.
Daarom vier ik al jarenlang mijn eigen 2 daagse festival in Nuenen
Ik doelde op de Effenaarquote:Op zondag 29 april 2012 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weiger naar Lutjebroek the sequel te gaan.
Al die boeren hoeven inmiddels niet meer naar Amsterdam want Eindhoven is dichterbijquote:Op zondag 29 april 2012 13:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
In Rotterdam is er anders weinig te doen behalve dat de halve stad bezaaid ligt met kleedjes met de meest gruwelijke prullaria. Het is vooral dat ik Amsterdam zo ontzettend overrated vindt voor Koninginnedag.
Oh, en ik kan me niet voorstellen dat al die boeren naar Amsterdam gaan omdat het de hoofdstad is.
Brad ging bijna dood een paar jaar geledenquote:Op zondag 29 april 2012 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Al die boeren hoeven inmiddels niet meer naar Amsterdam want Eindhoven is dichterbijDe stad hier is echt afgeladen vol morgen, met overal waarschuwingen niet meer het centrum in te gaan. Van een echt traditionele K-dag is er weinig meer te zien, het is grotendeels een house/dance-event geworden. Maar aan de randjes heb je nog wel kraampjes en markten en zo. De pleinen zelf (stuk of 8 lokaties) zijn echter wel pokke druk. Zo druk dat t bijna niet leuk meer is.
Ik schijn een dubbelganger te hebben die aan tennis doet.quote:
Je lijkt heus niet op Nadal hoor.quote:Op zondag 29 april 2012 14:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik schijn een dubbelganger te hebben die aan tennis doet.
en je mag buiten toch ook niet meer zuipen ?quote:Op zondag 29 april 2012 13:55 schreef MisterO het volgende:
Gelukkig komen de boeren dit jaar niet naar het centrum van Amsterdam aangezien de grote evenementen verhuisd zijn naar de buitenwijken
En doe de aantallen nu ,maar verdubbelen. Dat was nog niks.quote:Op zondag 29 april 2012 13:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Brad ging bijna dood een paar jaar geleden
Maar goed ook, anders had ik steeds een zwaaiende Yuri voor mijn deur.quote:
Seriously?quote:Op zondag 29 april 2012 14:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en je mag buiten toch ook niet meer zuipen ?
die geilt toch op Verdasco of zo iets ?quote:Op zondag 29 april 2012 14:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar goed ook, anders had ik steeds een zwaaiende Yuri voor mijn deur.
Tuurlijk wel. Alsof ze duizenden mensen gaan tegenhouden op straat...quote:Op zondag 29 april 2012 14:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 april 2012 14:03 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij Michaella Krajicek bedoelt.
Alle AH in het centrum. Dus in plaats van links 200 meter lopen ga ik naar rechts 200 meter lopen.quote:Op zondag 29 april 2012 14:04 schreef MisterO het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Alsof ze duizenden mensen gaan tegenhouden op straat...
Wel snel drank inslaan, aangezien alle AH dicht zijn morgen. Oh noes
Dat was 2 jaar geleden ook al zo, maar aangezien veel cafe's een v-tje voor de deur hadden staan dus een kwestie van even wat drinken was ook niet zomaar gedaan.quote:Op zondag 29 april 2012 14:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 april 2012 14:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik schijn een dubbelganger te hebben die aan tennis doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |