SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Female eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Male eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!![]()
Get to the chopper!I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Yupquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:31 schreef RickoKun het volgende:
Voor die silk road moet je vast flink in TOR zitten.![]()
![]()
*lurk*Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P![]()
Hmm oke, heb je daar wel eens wat besteld?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
worldwide gewoon. Populairste landen zijn nederland, duitsland, engeland, usa en canadaHoiquote:![]()
![]()
Nein ik zit er nu pas op te snuffelenquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:42 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hmm oke, heb je daar wel eens wat besteld?![]()
![]()
Weg jij, hier mogen alleen knappe mensen posten!!quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Hoiquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:42 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hmm oke, heb je daar wel eens wat besteld?
[..]
HoiIs ook een verkapte post.quote:![]()
![]()
Ik sta nog steeds in de 'topusers 150' en ik lurk daadwerkelijk weleens zonder te posten, maar nu even niet.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
>implyingquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:47 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Weg jij, hier mogen alleen knappe mensen posten!!![]()
Pics van jou?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:47 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Weg jij, hier mogen alleen knappe mensen posten!!![]()
Over foto's gesproken, fernandespics van Ricko en Tim gaarne
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
ricko is het egt waar dat jij kanker hebgt??????/quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Naja dat wij dus best wel kk lekker zijn en swag hebbenPicsquote:![]()
![]()
Zal ik morgen even regelen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:54 schreef Juminelle het volgende:
Over foto's gesproken, fernandespics van Ricko en Tim gaarnequote:
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Je zou me wel doen he.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee die waren exclusiefmaar schattig is ie wel.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
hou diene bek loemele boer,quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
watquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Impliesere dat ig unne boer bin
lui die neet oet rothem komenOp dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Oh, dolle limbolollyquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Impliesere dat ig unne boer bin
lui die neet oet rothem komen![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wacht maar meid, één zachte G en je zit te soppenBeter gaan jullie normaal praten
![]()
Kom je van het noorden van Limboland of van het zuiden, troll?Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Zuiden.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:04 schreef Lithia het volgende:
Kom je van het noorden van Limboland of van het zuiden, troll?![]()
Zo raar dat ik het meeste uit je post niet kon begrijpen.quote:Ik faal als ex-limburger.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Beter gaan jullie normaal praten
![]()
![]()
Hendig sjiek slippenquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat is echt de schaamte van Zuid-Limburg![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:54 schreef Juminelle het volgende:
Over foto's gesproken, fernandespics van Ricko en Tim gaarneIk zal morgen eens even kijk0n
![]()
Mensen die niet weten over wat voor pics er wordt gesprokenquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:19 schreef Trollscience het volgende:
Mensen die niet weten hoe RickoKun eruitzietThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Tevens hoi
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Kus.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mensen die niet weten over wat voor pics er wordt gesproken![]()
Kruising van Steve Aoki en Johnny Depp danquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:30 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
lol Johnny Depp toch, is beter.
Nee, voel me een beetje zwakjesquote:![]()
![]()
Oh, ik had dat niet meer gelezenquote:Maar ja! Met een wit shirtje en Jordans
Waar zag je me?
[ Bericht 1% gewijzigd door Juminelle op 29-04-2012 00:14:38 ]There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Bikkelen.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heerlijk films kijken en m'n energie besparen voor vannacht
De Gelderse streken onveilig maken?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik sta driekwart van de tijd of te roken óf te dansen. Valt mee.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:35 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Respect voor deze hardwerkende manThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Respect revoked.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik sta driekwart van de tijd of te roken óf te dansen. Valt mee.
Leuk feestje vanavond?![]()
Jupquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:35 schreef Chocolatebear het volgende:
De Gelderse streken onveilig maken?Heerlijk zwoel naar Pure Pressure met een optreden van Mario
Beetje mensen wegduwen om bekers te pakken, altijd leukquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik sta driekwart van de tijd of te roken óf te dansen. Valt mee.![]()
![]()
Skrillex afterparty. Kankerdruk met hoogstwaarschijnlijk boemveel spacers. We gaan zien hoe leuk ik het kan maken.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:37 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Respect revoked.
Leuk feestje vanavond?Ordinair is soms ook leuk.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
JupHeerlijk zwoel naar Pure Pressure met een optreden van Mario
Mijn imposante verschijning is genoeg, fysiek geweld komt er niet aan te pas. Zodra ik de zaal in stap splijt het publiek, ik lijk wel modderfucking Mozes.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beetje mensen wegduwen om bekers te pakken, altijd leukThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
JupHeerlijk zwoel naar Pure Pressure met een optreden van Mario
Ging hier vroeger hard opI aint even gonna lie
![]()
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ging hier vroeger hard opI aint even gonna lie
Soms is het leuk als je in zo'n zwoele mood bent. Frank Ocean, Usher, R. Kelly enzulks
Duidelijk niet je Mozes skills gedemonstreerd tijdens je solli.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:42 schreef Vaseline_ het volgende:
En dan te bedenken dat ik vóór Choco bij melkweg heb gesolliciteerdHrmpf
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik werd gewoon afgewezen via mailquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Duidelijk niet je Mozes skills gedemonstreerd tijdens je solli.![]()
![]()
Waar bestond je mail dan in godsnaam uit?quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik werd gewoon afgewezen via mail
"Hallo ik ben vas en ik wil graag bij jullie werken
nuo groetjens."Een vriendelijk handje op de bovenrug/schouder doet wonderen. En anders door mijn portofoon schreeuwen: "BEVEILIGING! ASSISTENTIE JETZT!"quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:45 schreef Gridlok het volgende:
Menigtes in twee opensplijten als je er door moet met je drank etc.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Complete motivatiebrief plus CV..quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waar bestond je mail dan in godsnaam uit?
"Hallo ik ben vas en ik wil graag bij jullie werken
nuo groetjens."![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Complete motivatiebrief plus CV..Coachella is in Cali toch? Tekenen dit.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Jaquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Coachella is in Cali toch? Tekenen dit.Fuck Madrid en Portugal.
Ik ga jullie verlaten. Kusjes voor jullie allemaal.Fijne nacht.
Lukt mij ook nog met m'n 1.62. Vriendelijk handje en lief lachen en de weg is vrijquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:47 schreef Chocolatebear het volgende:
Een vriendelijk handje op de bovenrug/schouder doet wonderen. En anders door mijn portofoon schreeuwen: "BEVEILIGING! ASSISTENTIE JETZT!"![]()
Adios choco![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:53 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik ga jullie verlaten. Kusjes voor jullie allemaal.Fijne nacht.
![]()
![]()
Nipslipje voor degenen die proberen te weerstaan.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:01 schreef Gridlok het volgende:
Diepe inkijk en mannen aan de kant laten kwijlen.![]()
geilquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nipslipje voor degenen die proberen te weerstaan.![]()
Vast zaterdagavondritueel.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nipslipje voor degenen die proberen te weerstaan.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
ik kwijlde.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nipslipje voor degenen die proberen te weerstaan.![]()
Hard geworden.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nipslipje voor degenen die proberen te weerstaan.Deathlift or Die.![]()
Klaar gekomen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:41 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Voorvocht spuit eruit bij mij hoorDeathlift or Die.![]()
Hou je bek man dikzak echt kk stoer doe je hoor niet nog eens want dan maak k je kapoere okquote:Deathlift or Die.![]()
Schattig ectootjequote:Ey wtf is met jou vieze endo :s Ga maar skwatte ofsoowquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hou je bek man dikzak echt kk stoer doe je hoor niet nog eens want dan maak k je kapoere ok![]()
beetje vet niets mis mee joh is gesond vrouwe houde vn knuffelberequote:Op zaterdag 28 april 2012 22:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Schattig ectootje
[..]
Ey wtf is met jou vieze endo :s Ga maar skwatte ofsoowDeathlift or Die.![]()
Wolla meisjequote:Op zaterdag 28 april 2012 22:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Natte Wasbeer Eierfatah zib in je Zhina wahed soepvergiet ibahesj![]()
Niet echt, is dat niet een route ofzo? Oude routequote:Op zaterdag 28 april 2012 22:59 schreef Vaseline_ het volgende:
Gridlolleke, ben je bekend met Silk Road ouwe knetturroker?![]()
Niet dat ik bekend mee ben.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:07 schreef Ethanolic het volgende:
Silk Road is toch net zo n spel als World of Warcraft?![]()
Meer als Ragnarok volgens mij, en dan gratis.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Volgens mij heb ik dat in een grijs verleden gespeeld.. Even koekloeren,[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Het is ook een restaurant in Arnhem.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Nee mang, is saai killquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:14 schreef Jajong het volgende:
Volgens mij heb ik dat in een grijs verleden gespeeld.. Even koekloeren,![]()
quote:Silk Road, a digital black market that sits just below most internet users' purview, does resemble something from a cyberpunk novel. Through a combination of anonymity technology and a sophisticated user-feedback system, Silk Road makes buying and selling illegal drugs as easy as buying used electronics—and seemingly as safe. It's Amazon—if Amazon sold mind-altering chemicals.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
45 mins douchen uit verveling![]()
Zou wel een bad willen. Of neee een jaccuzidaarin chillen met een glas wijn en een boekje.. so sophisticated
![]()
Kom je langsquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:25 schreef JackieBrown het volgende:
Zou wel een bad willen. Of neee een jaccuzidaarin chillen met een glas wijn en een boekje.. so sophisticated
?
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:25 schreef JackieBrown het volgende:
![]()
ben er bijnaquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:25 schreef JackieBrown het volgende:
![]()
Deathlift or Die.![]()
Jaaa sowiesoquote:![]()
Wij hadden trouwens ook een jacuzzi vroeger, bij m'n ouders thuis. Alleen ging echt niemand er ooit inzo zonde. Wel een keertje in gezeten toen het had gesneeuwd, eerst in de sneeuw liggen in de tuin in je bikini en dan de jacuzzi in
Ok duurt lang ja okquote:![]()
![]()
Ja blame die kanker Utrechtersquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Jaaa sowieso
[..]
Ok duurt lang ja okFC Utrecht
^2
Deathlift or Die.![]()
Hehe ja hebben helaas een asswhoopin gekregen van Nac zag ik net op Studio Sport.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja blame die kanker UtrechtersFC Utrecht
^2
Fmlstudio sport gekeken op zaterdagavond
![]()
![]()
Onwetend jijquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niet echt, is dat niet een route ofzo? Oude route![]()
![]()
Utreg hooligansquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:34 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hehe ja hebben helaas een asswhoopin gekregen van Nac zag ik net op Studio Sport.
Fmlstudio sport gekeken op zaterdagavond
Deathlift or Die.![]()
Wonen jullie allemaal bij elkaar ofzo? Of was t iets van haarlem, damsco, nijmegen oid? Wie hebben elkaar al es gezien dan?quote:![]()
Ik choco phanto en salaquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wonen jullie allemaal bij elkaar ofzo? Of was t iets van haarlem, damsco, nijmegen oid? Wie hebben elkaar al es gezien dan?Maar choco zie ik zo en nu dan nog weleens op een feest.
![]()
In deze reeks batsen alle vaste users met elkaar. True story.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wonen jullie allemaal bij elkaar ofzo? Of was t iets van haarlem, damsco, nijmegen oid? Wie hebben elkaar al es gezien dan?Deathlift or Die.![]()
Ik heb veel gezien op tinychatquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wonen jullie allemaal bij elkaar ofzo? Of was t iets van haarlem, damsco, nijmegen oid? Wie hebben elkaar al es gezien dan?![]()
![]()
Heheh af en toe niks meeBen nu net een kwartiertje vanuit Parijs vertrokken om naar huis te gaan, fakking moe
![]()
![]()
Oh ja, hoe was het verder?quote:Op zondag 29 april 2012 00:15 schreef junamii het volgende:
Heheh af en toe niks meeBen nu net een kwartiertje vanuit Parijs vertrokken om naar huis te gaan, fakking moe
Ik heb 't niet zo gevolgd wel gelezen dat je erheen was maar niet hoelang etc?
![]()
![]()
Ja was wel echt heel leukquote:Op zondag 29 april 2012 00:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ja, hoe was het verder?Ik heb 't niet zo gevolgd wel gelezen dat je erheen was maar niet hoelang etc?
We waren donderdag op vrijdag rond 4 uur vertrokken, dus ik wilde gewoon slapen in de auto maar m'n vriendin had dr lenzen niet ingedaan dus ze zag geen ene kanker
We konden haar tas ook niet vinden tussen al die troep dus ik ben maar gaan rijden, fakking als een zombie aangekomen daar
Verder paar plaatsen bezocht, shoppen viel me wel vies tegen dus heb niet veel gekocht en de mannenmode was al helemaal kankerKon niet eens een fatsoenlijk shirt lopen daar. Hotel daarentegen was wel echt dope
En gisteren nog uitgeweest daar, was ook heel leuk maar we hadden allemaal hoofdpijn vandaag dus vandaag geen kut gedaan, alleen beetje eten![]()
![]()
![]()
Berlijn is ook heel dope jaAlleen met auto erheen rijden is wel echt killing , 7 uur of zo.
Wil ook nog naar Praag eigenlijk, maar heb geen geldGa wel over 2 weken naar Istanbul, hopen op lekker weer
![]()
![]()
Examens halen en daarna echt goed genieten van de lange vakantie jijquote:Op zondag 29 april 2012 00:30 schreef Vaseline_ het volgende:
Jij wel ja..Ik zit dan lekker te bikkelen op m'n examensBoh
Heb je veel vakken om te leren?![]()
Voor nu alleen biologie, geschiedenis, kunstgeschiedenis en aardrijkskunde. Ik heb ook nog Duits maar daar kan ik niet voor lerenquote:Op zondag 29 april 2012 00:33 schreef junamii het volgende:
[..]
Examens halen en daarna echt goed genieten van de lange vakantie jij
Heb je veel vakken om te leren?En voor mondeling dit+ maatschappijleer. Valt redelijk mee eigenlijk maar het is alsnog wel veel
![]()
![]()
Nice. Heb tot nu toe wel wat fokkers gezien waarvan ik een paar (4) gezien vanuit fok op lowlands (waarvan 2 ontzettende sjappen).quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik choco phanto en salaMaar choco zie ik zo en nu dan nog weleens op een feest.
2 boys ken ik zelf (p8 en 2dope) maar ik denk zelf dat dr hier (sc) goed gemeet kan worden. Niet dat dat misschien ooit gebeurd, maar ik zou t niet erg vinden om te meeten met jullie, jullie lijken me wel relaxede gasten zonder meeloop praktijken.
Vind t nog steeds jammerlijk dat ik choc niet toch ff heb aangesproken trouwens.![]()
Geschiedenis en aardrijkskundequote:Op zondag 29 april 2012 00:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Voor nu alleen biologie, geschiedenis, kunstgeschiedenis en aardrijkskunde. Ik heb ook nog Duits maar daar kan ik niet voor lerenEn voor mondeling dit+ maatschappijleer. Valt redelijk mee eigenlijk maar het is alsnog wel veel
Maar leren is nooit leuk. Ben je ook zo'n uirsteller? Ik stelde alles tot het laatst moment uit![]()
![]()
Ik ben een dodelijke uitsteller jaecht niet gezond. Maar dan ook echt met alles wat ik doe
![]()
Kan ook totaal niet plannen enzo kijk nooit in m'n agenda
Ja achteraf denk je dan wel weer van shit hequote:Op zondag 29 april 2012 00:37 schreef RickoKun het volgende:
Vind t nog steeds jammerlijk dat ik choc niet toch ff heb aangesproken trouwens.Next time better
![]()
Herkenbaar. Bij mij loopt het te vaak goed af om af te leren om alles uit te stellen![]()
Examenjaar was voor mij "Alles boven een 6 is verspilde tijd aan leren geweest"![]()
![]()
14 mei heb ik m'n eerste schriftelijk tot 1 juni en 25,26 en 27 juni heb ik mondelinge examensquote:M'n moeder is teleurgesteld als ik een 6je haalquote:Op zondag 29 april 2012 00:45 schreef junamii het volgende:
Herkenbaar. Bij mij loopt het te vaak goed af om af te leren om alles uit te stellen![]()
Examenjaar was voor mij "Alles boven een 6 is verspilde tijd aan leren geweest"dan hoor je haar echt zo "Toch wel magertjes hoor..Mag wel wat hoger" En ik zo: Wat? Goed genoeg gtfo
![]()
![]()
Joah, het is ook herkansing voor mij hoorquote:Op zondag 29 april 2012 00:52 schreef jna het volgende:
Ik voel me nu wel oud. Realiseer me net dat mijn examens al 7 jaar geleden waren![]()
![]()
Ja dacht ik al, maar tochquote:Op zondag 29 april 2012 00:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Joah, het is ook herkansing voor mij hoor![]()
Heb je trouwens vakken die je echt moet halen met een bepaald cijfer of sta je overal wel goed voor?Jawel, je keek.![]()
Hopelijk ja!quote:Op zondag 29 april 2012 00:58 schreef junamii het volgende:
Vasje hoort over een paar weken gewoon dat ze geslaagd isNeen, Engels, Nederlands en PWS heb ik al afgerond, allemaal voldoende dus ik mag voor de rest 2 5'en halen of één 4maar dat is niet m'n doelquote:Op zondag 29 april 2012 00:58 schreef jna het volgende:
[..]
Ja dacht ik al, maar toch![]()
Heb je trouwens vakken die je echt moet halen met een bepaald cijfer of sta je overal wel goed voor?![]()
![]()
Die dag dat ze bellen vond ik wel echt killing, ondanks dat je het eigenlijk toch wel al weet of je het hebt gehaald.quote:Op zondag 29 april 2012 00:58 schreef junamii het volgende:
Vasje hoort over een paar weken gewoon dat ze geslaagd is
Jawel, je keek.![]()
Oohh no spang dusquote:Op zondag 29 april 2012 01:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hopelijk ja!
[..]
Neen, Engels, Nederlands en PWS heb ik al afgerond, allemaal voldoende dus ik mag voor de rest 2 5'en halen of één 4maar dat is niet m'n doel
Jawel, je keek.![]()
Inderdaad. Ik was ziek angstig 2,5 uur naar m'n telefoon aan het staren. Ze zouden tussen 14.00-16.30 bellen, ik werd als laatste leerling om 16.25 gebeldquote:Op zondag 29 april 2012 01:01 schreef jna het volgende:
[..]
Die dag dat ze bellen vond ik wel echt killing, ondanks dat je het eigenlijk toch wel al weet of je het hebt gehaald.![]()
![]()
![]()
Ik hoorde de uitslag 1 uur na m'n laatste mondeling, dat was een kutmoment toen de anderen allemaal blij die kamer uit kwamen lopen en ik half jankend![]()
![]()
Dat lijkt me wel echt zwaar kut ja.quote:Op zondag 29 april 2012 01:10 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik hoorde de uitslag 1 uur na m'n laatste mondeling, dat was een kutmoment toen de anderen allemaal blij die kamer uit kwamen lopen en ik half jankend
Maar gelukkig lach jij nu
Jawel, je keek.![]()
Toentertijd nog boos op m'n ex geworden omdat hij me die 2,5 uur niet met rust kon latenquote:Op zondag 29 april 2012 01:09 schreef jna het volgende:
Ook leuk zijn die oma's die gaan bellen met de vraag of ze al hebben gebeld?
Gebeld worden op zo'n moment door iemand anders dan school.. Alsof je niet al genoeg stresst op dat moment![]()
![]()
quote:Op zondag 29 april 2012 01:17 schreef junamii het volgende:
[..]
Toentertijd nog boos op m'n ex geworden omdat hij me die 2,5 uur niet met rust kon laten
Gebeld worden op zo'n moment door iemand anders dan school.. Alsof je niet al genoeg stresst op dat momentDie kon ook niet éven logisch nadenken
![]()
quote:Op zondag 29 april 2012 01:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Die kon ook niet éven logisch nadenken
Vaker last van. Laatst belde z'n nieuwe vriendin die ik niet ken mij op om me helemaal uit te schelden
Dat ik hem met rust moet laten en zo, psycho wijf weet niet dat ik hem uit m'n leven heb gegooid en geen enkel contact meer heb met hem, jaloezie en haat om niks
![]()
![]()
Ik vraag me opeens af of mensen die een varken als huisdier hebben nog varkensvlees eten.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Ja.quote:Op zondag 29 april 2012 01:27 schreef n8n het volgende:
Ik vraag me opeens af of mensen die een varken als huisdier hebben nog varkensvlees eten.Jawel, je keek.![]()
Nee ik zit niet op een normale schoolquote:Op zondag 29 april 2012 01:26 schreef jna het volgende:
Heb je trouwens nog zoiets als een examenstunt vas?![]()
![]()
Laatst was er een docu over een vrouw met twee varkens als huisdieren, fucking ranzigquote:Op zondag 29 april 2012 01:27 schreef n8n het volgende:
Ik vraag me opeens af of mensen die een varken als huisdier hebben nog varkensvlees eten.![]()
![]()
Heb ik volgens mij ook gezien. Ging toch ook over dat dr buren last hadden van stankoverlast enzo?quote:Op zondag 29 april 2012 01:28 schreef junamii het volgende:
[..]
Laatst was er een docu over een vrouw met twee varkens als huisdieren, fucking ranzig
Jawel, je keek.![]()
Dan vraag ik me af waarom we hond dan weer niet eten als het ‘andersom’ wel normaal isquote:“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Ja, maar ze liet die beesten dus ook binnen rondlopen en zo en had een hok als slaapkamer voor ze. Echt nasty shit hoorquote:Op zondag 29 april 2012 01:29 schreef jna het volgende:
[..]
Heb ik volgens mij ook gezien. Ging toch ook over dat dr buren last hadden van stankoverlast enzo?![]()
![]()
Je bent zelf een varkenquote:Op zondag 29 april 2012 01:32 schreef Vaseline_ het volgende:
Varkens zijn eigenlijk helemaal niet zo vies, die vrouw was zelf gewoon vies.![]()
![]()
Varkens zijn wel schone dieren, maar je moet ze sowieso buiten houden en veel ruimte geven. Die beesten kunnen zichzelf prima onderhouden.
Maar niet binnen in een huis![]()
![]()
Je moet een keer een camera neerzetten, je schrikt je echt dood volgens mij hoe ze al die dingen voor elkaar krijgen.quote:Op zondag 29 april 2012 01:38 schreef Vaseline_ het volgende:
Over slimme dieren gesproken, mijn kat..Goddamn ik weet niet hoe zij al die inbraken flikt
Jawel, je keek.![]()
Ja maar ik snap bijvoorbeeld ook niet hoe ze mijn deur steeds openkrijgtquote:Op zondag 29 april 2012 01:42 schreef jna het volgende:
[..]
Je moet een keer een camera neerzetten, je schrikt je echt dood volgens mij hoe ze al die dingen voor elkaar krijgen.Ik hoor dan altijd flink gekrabbel aan de andere kant en dan *plop* deur open
En een camera heb ik niet, zou wel leuk zijn
Overigens is 't alleen m'n poes hoor die andere is zo dom als een rund
![]()
Waarschijnlijk springen en dan aan die klink gaan hangen.quote:Op zondag 29 april 2012 01:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar ik snap bijvoorbeeld ook niet hoe ze mijn deur steeds openkrijgtIk hoor dan altijd flink gekrabbel aan de andere kant en dan *plop* deur open
En een camera heb ik niet, zou wel leuk zijn
Overigens is 't alleen m'n poes hoor die andere is zo dom als een rund
Zag er vandaag toevallig 1 die zelfs de koelkast open kreeg
Jawel, je keek.![]()
Nee maar echt de deurklink gaat niet naar beneden, ben eens voor de deur gaan staan toen ik dat gekrabbel hoorde. Deurklink bewoog niet en mevrouw komt rustig binnen lopenquote:Op zondag 29 april 2012 01:48 schreef jna het volgende:
[..]
Waarschijnlijk springen en dan aan die klink gaan hangen.
Zag er vandaag toevallig 1 die zelfs de koelkast open kreeg![]()
![]()
Ik had juist vrienden die het leuk vonden om me in die tijd te bellen.quote:Op zondag 29 april 2012 01:17 schreef junamii het volgende:
[..]
Toentertijd nog boos op m'n ex geworden omdat hij me die 2,5 uur niet met rust kon laten
Gebeld worden op zo'n moment door iemand anders dan school.. Alsof je niet al genoeg stresst op dat moment
Tevens goedemorgenWil je homemade wafels met warme kersen en ijsquote:Op zondag 29 april 2012 09:36 schreef Sala-adin het volgende:
Ik ben sinds gisteren fucking ziekWie komt mij verzorgen?
? Of ga je dan juist kotsen
?
Klinkt smakelijk, alleen weet niet of dat wel zo verstandig is om te etenquote:Op zondag 29 april 2012 12:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik had juist vrienden die het leuk vonden om me in die tijd te bellen.
Tevens goedemorgen
[..]
Wil je homemade wafels met warme kersen en ijs? Of ga je dan juist kotsen
?
![]()
![]()
Geef mij maar hoor ik ben niet ziekquote:Op zondag 29 april 2012 12:22 schreef Juminelle het volgende:
?
![]()
![]()
Kom maar. Wel snel zijn, want iedereen is uitgehongerd hierquote:Op zondag 29 april 2012 12:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geef mij maar hoor ik ben niet ziek
Fucking lekkerquote:Op zondag 29 april 2012 12:22 schreef Juminelle het volgende:
?
Wat heb je precies dan? Griep?quote:Op zondag 29 april 2012 12:26 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Klinkt smakelijk, alleen weet niet of dat wel zo verstandig is om te eten![]()
Achter de bar staan en aan het publiek laten zien hoe je los moet gaan.
Jaquote:Op zondag 29 april 2012 13:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Fucking lekker
[..]
Wat heb je precies dan? Griep?![]()
Gisteren aan de Saoto soep![]()
![]()
Jumi/junami jullie waren toch bezig met seizoen 8 van Desperate Housewives?
Ik heb 'm nu weer opgepakt maar ben sommige dingen vergeten en heb geen zin om dat weer te gaan zoeken.
Weten jullie nog waarom Bree en Orson toen uit elkaar waren gegaan?
(en waarom die vriendinnen nou zo boos waren op Bree?)![]()
Aahw beterschap! Saoto soep is wel echt zo lekker als je ziek bent hequote:![]()
Geen Qday feestings voor jou dan?![]()
Nee, maar was sowieso niet van plan om uit mijn dak te gaan, moet dinsdag gewoon weer aan het werkquote:Op zondag 29 april 2012 13:14 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Aahw beterschap! Saoto soep is wel echt zo lekker als je ziek bent he![]()
Geen Qday feestings voor jou dan?
Jij dan?![]()
Hoe was modderfokking skrillex?quote:Op zondag 29 april 2012 13:11 schreef Chocolatebear het volgende:
Achter de bar staan en aan het publiek laten zien hoe je los moet gaan.![]()
![]()
Ja herkenbaar, ik moet dinsdag ook weer gewoon 9 uur een beetje normaal kunnen zijnquote:Op zondag 29 april 2012 13:16 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nee, maar was sowieso niet van plan om uit mijn dak te gaan, moet dinsdag gewoon weer aan het werk
Jij dan?.
Maar ik ga wel even kijken in Amsterdam denk ik overdag, misschien, waarschijnlijk. Definitely, maybe.![]()
Ja, ik heb alles al gezienquote:Op zondag 29 april 2012 13:12 schreef JackieBrown het volgende:
Jumi/junami jullie waren toch bezig met seizoen 8 van Desperate Housewives?
Ik heb 'm nu weer opgepakt maar ben sommige dingen vergeten en heb geen zin om dat weer te gaan zoeken.
Weten jullie nog waarom Bree en Orson toen uit elkaar waren gegaan?
(en waarom die vriendinnen nou zo boos waren op Bree?)
Dat van Bree en Orson weet ik niet meer, maar waar ben je nu? Want misschien geef ik nu allemaal spoilers met de uitlegAwh, beterschapquote:En Saoto
Heb ik ook ziek veel zin in nu.
Ik ben nu bij die aflevering dat Orson net Bree heeft geholpen toen ze aangerand werd.quote:Op zondag 29 april 2012 13:19 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, ik heb alles al gezien
Dat van Bree en Orson weet ik niet meer, maar waar ben je nu? Want misschien geef ik nu allemaal spoilers met de uitleg
En dat ze er nu net achter zijn wie de vader is van Julie's baby, grappig wel![]()
![]()
Skrillex zijn set was dj technisch gezien echt fucking gaar. Kerel speelde gewoon een playlist af met nummers die ik al 300 keer heb gehoord. Andere dj's kwamen veel harder en ik ben nog kanker los kunnen gaan toen het wat rustiger werd.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Volgens mij gingen Bree en Orson uit elkaar omdat hij ooit tijdens het slaapwandelen toegaf dat hij Mike heeft aangereden en Bree kon dat hem niet vergeven.quote:Op zondag 29 april 2012 13:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik ben nu bij die aflevering dat Orson net Bree heeft geholpen toen ze aangerand werd.
En dat ze er nu net achter zijn wie de vader is van Julie's baby, grappig wel
Haar vriendinnen zijn trouwens boos omdat zij info heeft achtergehouden met dat briefje en alsnog omgaat met die detective terwijl zij dat niet wilden.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ghehe ik was bij een bepaald seizoen ook gestopt want het werd echt gaar. Overal werden ineens moorden vandaan getrokken en vliegtuigen die neerstortten enzoquote:Op zondag 29 april 2012 13:22 schreef Vaseline_ het volgende:
Desperate Housewives, ik ben gestopt het te volgen want het is te erg uitgemolken nu.
Maar Californication is er niet meer dus ik ben maar weer begonnen, series raken een beetje op![]()
![]()
Ga The Wire kijkenquote:Op zondag 29 april 2012 13:24 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ghehe ik was bij een bepaald seizoen ook gestopt want het werd echt gaar. Overal werden ineens moorden vandaan getrokken en vliegtuigen die neerstortten enzo.
Maar Californication is er niet meer dus ik ben maar weer begonnen, series raken een beetje op!
Ojaaaa! Thanksquote:Op zondag 29 april 2012 13:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Volgens mij gingen Bree en Orson uit elkaar omdat hij ooit tijdens het slaapwandelen toegaf dat hij Mike heeft aangereden en Bree kon dat hem niet vergeven.
Haar vriendinnen zijn trouwens boos omdat zij info heeft achtergehouden met dat briefje en alsnog omgaat met die detective terwijl zij dat niet wilden.![]()
Ff opzoeken waar The Wire over gaatis toch niet zo'n politieserie he, can't deal
![]()
![]()
Heb jij al Boogie Nights gecheckt?!quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Oh, jawelquote:Op zondag 29 april 2012 13:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ojaaaa! Thanks![]()
Ff opzoeken waar The Wire over gaatis toch niet zo'n politieserie he, can't deal
Maar hij is wel echt goed. Heeft een 9.6 gekregen van die critics op IMDB en staat op de tweede plek van de beste serie ooit.
quote:Op zondag 29 april 2012 13:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Skrillex zijn set was dj technisch gezien echt fucking gaar. Kerel speelde gewoon een playlist af met nummers die ik al 300 keer heb gehoord. Andere dj's kwamen veel harder en ik ben nog kanker los kunnen gaan toen het wat rustiger werd.Goed, dan heb ik dus weinig gemist.
![]()
juist wel. alleen Skrillex zelf was niet zo denderend.quote:Op zondag 29 april 2012 13:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Goed, dan heb ik dus weinig gemist.
Oke oke ik probeer het, pilot downloadings.quote:Op zondag 29 april 2012 13:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh, jawelMaar hij is wel echt goed. Heeft een 9.6 gekregen van die critics op IMDB en staat op de tweede plek van de beste serie ooit.
In skere serietijden heb ik zelfs het eerste seizoen van The Vampire Diaries gekeken![]()
![]()
Wauwquote:Op zondag 29 april 2012 13:29 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Oke oke ik probeer het, pilot downloadings.
In skere serietijden heb ik zelfs het eerste seizoen van The Vampire Diaries gekekenDat ga ik niet eens proberen.
Pretty Little Liars heb ik ook even gekeken, maar dat werd te hinderlijk.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Bree is een schijthoerquote:Op zondag 29 april 2012 13:30 schreef junamii het volgende:
Die Bree heeft trouwens ook veel mannen versleten zeg![]()
Dit. En ze gaan allen doodquote:Op zondag 29 april 2012 13:30 schreef junamii het volgende:
Die Bree heeft trouwens ook veel mannen versleten zeg
Chille serie? Heb 'm op pc staan.quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Boardwalk Empire, Breaking Bad
Desperate Housewifes na het eerste seizoen
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Ja nee ik bedoel ook qua Skrillexquote:Op zondag 29 april 2012 13:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
juist wel. alleen Skrillex zelf was niet zo denderend.Maar wel tof hoor
Losgaan als het rustig is
![]()
Oja heb ik ook nog wel een aflevering van gekeken maar kon me niet echt boeien.quote:Op zondag 29 april 2012 13:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
WauwDat ga ik niet eens proberen.
Pretty Little Liars heb ik ook even gekeken, maar dat werd te hinderlijk.
Vampire Diaries was eigenlijk alleen voor eyecandy.
Bree heeft gewoon pech gehad wat mannen betreft ja. En een moeilijk leven okquote:![]()
Mensen die geen begrip tonen![]()
![]()
Rustiger. als in: geen 2000 man meer in die zaal maar 1500quote:Op zondag 29 april 2012 13:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja nee ik bedoel ook qua SkrillexMaar wel tof hoor
Losgaan als het rustig is
![]()
![]()
de tering wat was het druk.
Vrouwelijk excuus om hoerig gedrag goed te praten.quote:Op zondag 29 april 2012 13:33 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Oja heb ik ook nog wel een aflevering van gekeken maar kon me niet echt boeien.
Vampire Diaries was eigenlijk alleen voor eyecandy.
[..]
Bree heeft gewoon pech gehad wat mannen betreft ja. En een moeilijk leven ok![]()
Mensen die geen begrip tonen
''Ik heb gewoon geen geluk''![]()
![]()
Bewaking Badquote:Op zondag 29 april 2012 13:33 schreef n8n het volgende:
Boardwalk Empire, Breaking Bad
Desperate Housewifes na het eerste seizoen![]()
![]()
Je moet veel kikkers kussen voor je je prins vindt.quote:Op zondag 29 april 2012 13:35 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Vrouwelijk excuus om hoerig gedrag goed te praten.
''Ik heb gewoon geen geluk''![]()
Oke, ga 'm volgende week eens checken dan. Is ook met de Cudder he?quote:Op zondag 29 april 2012 13:34 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ja vind ik wel, heeft veel weg van EntourageI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ja klopt hij heeft een bijrolquote:Op zondag 29 april 2012 13:36 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Oke, ga 'm volgende week eens checken dan. Is ook met de Cudder he?Denken dat prinsen bestaanquote:Op zondag 29 april 2012 13:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Je moet veel kikkers kussen voor je je prins vindt.![]()
![]()
Al die series. Ik keek vroeger Heroes en daarna heb ik nooit meer een serie gevolgd.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Series zijn baas.
Gisteren swag gezet met een sma.
En nu ga ik Olduhhh Boyuhhhhhh kijken.
Morgen werken. 8 uurtjes. 230 euro. U jelly?![]()
Toffe serie.quote:
Pas begonnen met Inbetweeners en Boardwalk Empire
Yeah, just cause you're hung like a moose doesn't mean you gotta do porn.![]()
quote:Mijn sprookje, wat doe je.
Ditquote:Heroes heb ik ook nog gekeken. Tot ze bij een carnaval kwamen, lost me there.
Ik keek ook 90210 Junaslechte serie eigenlijk maarja
![]()
![]()
Ik moet trouwens effe een torrent vinden van The Sopranos met ondertitelingen (engels of NL).
Ik heb geen zin om die gare kut ondertitelingen apart per aflevering te moeten downloaden. Bovendien kloppen die ook meestal niet eens.![]()
Heroes was wel baas, alleen was er zelf ook mee gekapt na 2 seizoenenquote:Op zondag 29 april 2012 13:42 schreef JackieBrown het volgende:
[..]Mijn sprookje, wat doe je.
[..]
DitHeroes heb ik ook nog gekeken. Tot ze bij een carnaval kwamen, lost me there.
![]()
Planningen voor vanavond?
Keek ja. De laatste paar afleveringen heb ik niet meer gevolgd. Zoals Jackie zei eigenlijk best slecht, aangezien het alleen maar over veel te rijke mensen gaat in Beverly Hills, maar toch is het best vermakelijk somsquote:
Die Sylar was altijd zo'n baas hequote:Op zondag 29 april 2012 13:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Heroes was wel baas, alleen was er zelf ook mee gekapt na 2 seizoenen![]()
![]()
Hehehe vroeger was ik er echt verslaafd aanquote:Op zondag 29 april 2012 13:42 schreef JackieBrown het volgende:
En ook aan Prison Break.![]()
quote:Op zondag 29 april 2012 13:44 schreef Sala-adin het volgende:
Ik volg 1 serie sinds mijn 18e en hij is nog steeds bezig
NARUTOOO![]()
![]()
![]()
lolololquote:Op zondag 29 april 2012 13:44 schreef Sala-adin het volgende:
NARUTOOO![]()
![]()
Rot opquote:Op zondag 29 april 2012 13:44 schreef Sala-adin het volgende:
NARUTOOO![]()
![]()
Waar werk je?quote:Op zondag 29 april 2012 13:40 schreef RickoKun het volgende:
Series zijn baas.
Gisteren swag gezet met een sma.
En nu ga ik Olduhhh Boyuhhhhhh kijken.
Morgen werken. 8 uurtjes. 230 euro. U jelly?![]()
Ik heb wel altijd Dragonball Z gekeken
Dragonball Zquote:
Naruto
Had 4 jaar geleden 3 vrienden ook hooked laten worden en ze volgen het ook nog steeds![]()
![]()
homo.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Een meisje uit m'n klas is helemaal verslaafd aan Naruto. Moet ik een date regelen, kunnen jullie samen afleveringen kijkenquote:Op zondag 29 april 2012 13:49 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dragonball Z
Naruto
Had 4 jaar geleden 3 vrienden ook hooked laten worden en ze volgen het ook nog steeds![]()
![]()
![]()
Alleen als ze net zo grote tieten heeft als Tsunadequote:Op zondag 29 april 2012 13:51 schreef junamii het volgende:
[..]
Een meisje uit m'n klas is helemaal verslaafd aan Naruto. Moet ik een date regelen, kunnen jullie samen afleveringen kijken![]()
![]()
![]()
![]()
Nieuwe ajax uit-tenue.die broek.
Lithia ook.quote:Op zondag 29 april 2012 13:51 schreef junamii het volgende:
[..]
Een meisje uit m'n klas is helemaal verslaafd aan Naruto. Moet ik een date regelen, kunnen jullie samen afleveringen kijken
Ik ken alleen die met dat roze haarquote:Op zondag 29 april 2012 13:53 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Alleen als ze net zo grote tieten heeft als Tsunade![]()
![]()
![]()
Dat meisje is ook echt ziek verslaafd. Gaat ook naar die gare verkleedbijeenkomstenquote:In klas en tijdens college kijkt ze alleen dat, gewoon eng zo verslaafd
Wel echt een prachtig meisje om te zien.![]()
Die gaat wel te verquote:Op zondag 29 april 2012 14:00 schreef junamii het volgende:
[..]
Dat meisje is ook echt ziek verslaafd. Gaat ook naar die gare verkleedbijeenkomstenIn klas en tijdens college kijkt ze alleen dat, gewoon eng zo verslaafd
Wel echt een prachtig meisje om te zien.![]()
![]()
daar kon ik maar 1 van zienquote:Op zondag 29 april 2012 14:06 schreef Sala-adin het volgende:
De hardste anime is deze
[ afbeelding ]
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Kijk je dit nuchter?quote:Op zondag 29 april 2012 14:06 schreef Sala-adin het volgende:
De hardste anime is deze
[ afbeelding ]There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
stoere tante.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
is er een stappenplan om succesvol badboy te worden?“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
anime heeft veel kenmerken van drugs. verslavend, gebruikers zien er ongezond uit, slecht voor je sociale even op lange termijn the list goes on and onquote:Op zondag 29 april 2012 14:07 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
O wacht het gaat een keer niet over drugs“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Voor jou jaquote:Op zondag 29 april 2012 14:08 schreef n8n het volgende:
[..]
anime heeft veel kenmerken van drugs. verslavend, gebruikers zien er ongezond uit, slecht voor je sociale even op lange termijn the list goes on and on![]()
![]()
Zo bedoelde ik het niet hoorquote:Op zondag 29 april 2012 14:08 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Jij zou het ook hard vinden, word ingesproken door Samuel Jackson met soundtrack van RZAVroeg het me oprecht af.
Wellicht ga ik binnenkort ook eens kijken of ik het kan waarderen, want Samuel Jackson en RZA
quote:
Dit ook ja!quote:Op zondag 29 april 2012 13:47 schreef RickoKun het volgende:
Game of Thrones trouwens ook wel baas word daar wel kk hard van eigenlijk nigga.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Heb ook The O.C. altijd gevolgd
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: