SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Female eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Male eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!![]()
Get to the chopper!I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Yupquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:31 schreef RickoKun het volgende:
Voor die silk road moet je vast flink in TOR zitten.![]()
![]()
*lurk*Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P![]()
Hmm oke, heb je daar wel eens wat besteld?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
worldwide gewoon. Populairste landen zijn nederland, duitsland, engeland, usa en canadaHoiquote:![]()
![]()
Nein ik zit er nu pas op te snuffelenquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:42 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hmm oke, heb je daar wel eens wat besteld?![]()
![]()
Weg jij, hier mogen alleen knappe mensen posten!!quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Hoiquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:42 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hmm oke, heb je daar wel eens wat besteld?
[..]
HoiIs ook een verkapte post.quote:![]()
![]()
Ik sta nog steeds in de 'topusers 150' en ik lurk daadwerkelijk weleens zonder te posten, maar nu even niet.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
>implyingquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:47 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Weg jij, hier mogen alleen knappe mensen posten!!![]()
Pics van jou?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:47 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Weg jij, hier mogen alleen knappe mensen posten!!![]()
Over foto's gesproken, fernandespics van Ricko en Tim gaarne
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
ricko is het egt waar dat jij kanker hebgt??????/quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Naja dat wij dus best wel kk lekker zijn en swag hebbenPicsquote:![]()
![]()
Zal ik morgen even regelen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:54 schreef Juminelle het volgende:
Over foto's gesproken, fernandespics van Ricko en Tim gaarnequote:
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Je zou me wel doen he.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee die waren exclusiefmaar schattig is ie wel.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
hou diene bek loemele boer,quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
watquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Impliesere dat ig unne boer bin
lui die neet oet rothem komenOp dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Oh, dolle limbolollyquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Impliesere dat ig unne boer bin
lui die neet oet rothem komen![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wacht maar meid, één zachte G en je zit te soppenBeter gaan jullie normaal praten
![]()
Kom je van het noorden van Limboland of van het zuiden, troll?Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Zuiden.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:04 schreef Lithia het volgende:
Kom je van het noorden van Limboland of van het zuiden, troll?![]()
Zo raar dat ik het meeste uit je post niet kon begrijpen.quote:Ik faal als ex-limburger.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Beter gaan jullie normaal praten
![]()
![]()
Hendig sjiek slippenquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat is echt de schaamte van Zuid-Limburg![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:54 schreef Juminelle het volgende:
Over foto's gesproken, fernandespics van Ricko en Tim gaarneIk zal morgen eens even kijk0n
![]()
Mensen die niet weten over wat voor pics er wordt gesprokenquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:19 schreef Trollscience het volgende:
Mensen die niet weten hoe RickoKun eruitzietThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Tevens hoi
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Kus.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mensen die niet weten over wat voor pics er wordt gesproken![]()
Kruising van Steve Aoki en Johnny Depp danquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:30 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
lol Johnny Depp toch, is beter.
Nee, voel me een beetje zwakjesquote:![]()
![]()
Oh, ik had dat niet meer gelezenquote:Maar ja! Met een wit shirtje en Jordans
Waar zag je me?
[ Bericht 1% gewijzigd door Juminelle op 29-04-2012 00:14:38 ]There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Bikkelen.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heerlijk films kijken en m'n energie besparen voor vannacht
De Gelderse streken onveilig maken?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik sta driekwart van de tijd of te roken óf te dansen. Valt mee.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:35 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Respect voor deze hardwerkende manThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Respect revoked.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik sta driekwart van de tijd of te roken óf te dansen. Valt mee.
Leuk feestje vanavond?![]()
Jupquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:35 schreef Chocolatebear het volgende:
De Gelderse streken onveilig maken?Heerlijk zwoel naar Pure Pressure met een optreden van Mario
Beetje mensen wegduwen om bekers te pakken, altijd leukquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik sta driekwart van de tijd of te roken óf te dansen. Valt mee.![]()
![]()
Skrillex afterparty. Kankerdruk met hoogstwaarschijnlijk boemveel spacers. We gaan zien hoe leuk ik het kan maken.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:37 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Respect revoked.
Leuk feestje vanavond?Ordinair is soms ook leuk.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
JupHeerlijk zwoel naar Pure Pressure met een optreden van Mario
Mijn imposante verschijning is genoeg, fysiek geweld komt er niet aan te pas. Zodra ik de zaal in stap splijt het publiek, ik lijk wel modderfucking Mozes.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beetje mensen wegduwen om bekers te pakken, altijd leukThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
JupHeerlijk zwoel naar Pure Pressure met een optreden van Mario
Ging hier vroeger hard opI aint even gonna lie
![]()
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ging hier vroeger hard opI aint even gonna lie
Soms is het leuk als je in zo'n zwoele mood bent. Frank Ocean, Usher, R. Kelly enzulks
Duidelijk niet je Mozes skills gedemonstreerd tijdens je solli.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:42 schreef Vaseline_ het volgende:
En dan te bedenken dat ik vóór Choco bij melkweg heb gesolliciteerdHrmpf
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik werd gewoon afgewezen via mailquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Duidelijk niet je Mozes skills gedemonstreerd tijdens je solli.![]()
![]()
Waar bestond je mail dan in godsnaam uit?quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik werd gewoon afgewezen via mail
"Hallo ik ben vas en ik wil graag bij jullie werken
nuo groetjens."Een vriendelijk handje op de bovenrug/schouder doet wonderen. En anders door mijn portofoon schreeuwen: "BEVEILIGING! ASSISTENTIE JETZT!"quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:45 schreef Gridlok het volgende:
Menigtes in twee opensplijten als je er door moet met je drank etc.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Complete motivatiebrief plus CV..quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waar bestond je mail dan in godsnaam uit?
"Hallo ik ben vas en ik wil graag bij jullie werken
nuo groetjens."![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Complete motivatiebrief plus CV..Coachella is in Cali toch? Tekenen dit.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Jaquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Coachella is in Cali toch? Tekenen dit.Fuck Madrid en Portugal.
Ik ga jullie verlaten. Kusjes voor jullie allemaal.Fijne nacht.
Lukt mij ook nog met m'n 1.62. Vriendelijk handje en lief lachen en de weg is vrijquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:47 schreef Chocolatebear het volgende:
Een vriendelijk handje op de bovenrug/schouder doet wonderen. En anders door mijn portofoon schreeuwen: "BEVEILIGING! ASSISTENTIE JETZT!"![]()
Adios choco![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:53 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik ga jullie verlaten. Kusjes voor jullie allemaal.Fijne nacht.
![]()
![]()
Nipslipje voor degenen die proberen te weerstaan.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:01 schreef Gridlok het volgende:
Diepe inkijk en mannen aan de kant laten kwijlen.![]()
geilquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nipslipje voor degenen die proberen te weerstaan.![]()
Vast zaterdagavondritueel.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nipslipje voor degenen die proberen te weerstaan.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
ik kwijlde.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nipslipje voor degenen die proberen te weerstaan.![]()
Hard geworden.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nipslipje voor degenen die proberen te weerstaan.Deathlift or Die.![]()
Klaar gekomen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:41 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Voorvocht spuit eruit bij mij hoorDeathlift or Die.![]()
Hou je bek man dikzak echt kk stoer doe je hoor niet nog eens want dan maak k je kapoere okquote:Deathlift or Die.![]()
Schattig ectootjequote:Ey wtf is met jou vieze endo :s Ga maar skwatte ofsoowquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hou je bek man dikzak echt kk stoer doe je hoor niet nog eens want dan maak k je kapoere ok![]()
beetje vet niets mis mee joh is gesond vrouwe houde vn knuffelberequote:Op zaterdag 28 april 2012 22:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Schattig ectootje
[..]
Ey wtf is met jou vieze endo :s Ga maar skwatte ofsoowDeathlift or Die.![]()
Wolla meisjequote:Op zaterdag 28 april 2012 22:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Natte Wasbeer Eierfatah zib in je Zhina wahed soepvergiet ibahesj
Forum Opties Forumhop: Hop naar: