Nope, dat was ook mijn vraag toen ik het hoorde (de invulling).quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:42 schreef _aurum_ het volgende:
Goed zo Xm!
ML: heeft de familie de bruiloft betaald?
We hebben er laatst nog eens over zitten filosoferen na een bruiloft, maar wat jij zegt lijkt me wel horror..quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nope, dat was ook mijn vraag toen ik het hoorde (de invulling).
En idd XM!
Wat was er met die bruiloft dan?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
We hebben er laatst nog eens over zitten filosoferen na een bruiloft, maar wat jij zegt lijkt me wel horror..
De bruiloft waar wij waren was mij teveel gedoe. Haagjes, duiven, een koets, een enorme standaard vol taarten met strikjes en gedoe.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat was er met die bruiloft dan?
Mja geen muziek enz was best sneu voor haar. Althans dat was onze filosofie
quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:55 schreef LieLie het volgende:
[..]
De bruiloft waar wij waren was mij teveel gedoe. Haagjes, duiven, een koets, een enorme standaard vol taarten met strikjes en gedoe.
Haha, een barbie was ze niet nee, in De meeste opzichten.quote:
Ja V1z @mijn stukje forumquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Kwak hoe gaat het met je? En hoe zit het met je lijstjes?
V1, ik ben zo benieuwd hoe het gaat worden! Doe eens een klustopic openen, gewoon om onze nieuwsgierige behoeftes te pleasen
Wel een kutlijst qua eten natuurlijk! Foei
Dino, best een goed lijstje dacht ik zo
XM, doe je goed en bifteki is toch niet lekker
quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:24 schreef Ml-etje het volgende:
Nee, heb bij familie van mijn Mr's kant al eens een hele avond spelletjes gedaan op een bruiloft
Ik kijk nergens van op
Tof is dat he! Wacht maar tot de laatste dag. Dan gaat de hele buik golven van het geschop en de weeenquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:36 schreef LieLie het volgende:
Net de babies gevoeld in de buik van de poes, grappig!
Echt een grappig gevoelquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:39 schreef An24 het volgende:
[..]
Tof is dat he! Wacht maar tot de laatste dag. Dan gaat de hele buik golven van het geschop en de weeen
Denk dat nu ook niet het moment is om te boeken, ik zou in september even checken. En kijk je naar all-in? Die is in dat hotel wel echt duur, ja.. (Wel héél goed trouwens, zagen wij bij anderen). Half-pension is misschien beter te doen? Onbijt en avond eten waren in ieder geval echt top daar!quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:01 schreef Ml-etje het volgende:
Lekker Jagär!
Oi Sigme, zijn het wel leuke kinderen?
GB, het is nog best prijzig daar in december
Heb je lekker meegespetterd?quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:44 schreef An24 het volgende:
WTF! Lig ik te badderen, komt er een Hoempapa band voorbij het huis denderen. Joy!
Bubbels in het badwaterquote:
Kom een beetje laterquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:51 schreef Ml-etje het volgende:
Spitter spetter spater, lekker in het water!
Oké daar kom ik niet meer vanaf
Kan ik me goed voorstellen. Daarom ben ik zo'n voorstander van zo weinig mogelijk ontzeggen in je voedingspatroon. Heel af en toe extra genieten van zo iets als brood, helpt je 'eetstress niveau' laag houden.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh en An, wel genoten hoor, maar t was soms ook wel moeilijk. Vooral in het pannenkoekenrestaurant en toen er heerlijk vers gebakken brood op tafel werd gezet met lekkere knoflookboter. Het rook zó lekkeren had 't graag gehad. Maar ja!
Tof! Ff door de barriere heen dus!quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mee eens, maar ik heb een beetje het idee alsof er nu pas iets gebeurt qua afvallen, alsof het nu pas op gang komt. En ben bang dat als ik nu toegeef, ik weer helemaal opnieuw moet beginnen en er stagnatie optreedt. Bij Duuf zakken z'n broeken al van z'n kont, die gaat als een tierelier. Ik had vandaag voor het eerst zoiets van he... dit zit wat ruimer dan eerst.
En nutteloos, zeker als je op low toch goed functioneertquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, langzaam weer carbs opbouwen. Wat meer kwark, stukje fruit, boterhammetje, klein beetje pasta, etc. Je kan echt niet zo wham bam weer terug naar carb-galore.
Het kan wel, maar niet verstandig.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, langzaam weer carbs opbouwen. Wat meer kwark, stukje fruit, boterhammetje, klein beetje pasta, etc. Je kan echt niet zo wham bam weer terug naar carb-galore.
Het kan wel, maar niet verstandig.
Ik mis brood en pasta écht. Aardappelen interesseren me geen bal, rijst ook niet zo erg, maar lasagnes enzo.. en een lekkere boterham.. hmmm ja dat wil ik wel weerquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:09 schreef An24 het volgende:
[..]
En nutteloos, zeker als je op low toch goed functioneert
Je hebt speltlasagne hé? Is exact zoquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik mis brood en pasta écht. Aardappelen interesseren me geen bal, rijst ook niet zo erg, maar lasagnes enzo.. en een lekkere boterham.. hmmm ja dat wil ik wel weer.
idemquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:16 schreef ElDinosaur het volgende:
. kwart over 10 en ik val bijna in slaap.
Daar zitten toch ook carbs inquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je hebt speltlasagne hé? Is exact zo
Is diequote:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:22 schreef Perruche het volgende:
Ml, misschien niet maar ik ben even supersjaggo wegens ondankbare mensen en sjagrijnige mensen in de trein. Echt he, soms zou ik het liefst in een hutje op de hei wonen ofzo.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:22 schreef Perruche het volgende:
Ml, misschien niet maar ik ben even supersjaggo wegens ondankbare mensen en sjagrijnige mensen in de trein. Echt he, soms zou ik het liefst in een hutje op de hei wonen ofzo.
Wel als je low-carbtquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Maar van die halve kwart porties rijst/lasagne e.d. kan toch geen kwaad?
Ik zie niks!quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zo! Terug van vrijgezellenfeestjeWas gezellig. Wel gaar nu :"+
En oohhhh, ik kom thuis, zie ik dat Kees (onze vriend & handyman) de kasten op de slaapkamer heeft ingebouwd (hij maakt alles zelf op maat). Kijk nou wat tof
Zien!quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zo! Terug van vrijgezellenfeestjeWas gezellig. Wel gaar nu :"+
En oohhhh, ik kom thuis, zie ik dat Kees (onze vriend & handyman) de kasten op de slaapkamer heeft ingebouwd (hij maakt alles zelf op maat). Kijk nou wat tof
Nee, ik was te duur.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:24 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wel als je low-carbt
Welkom terug trouwsens![]()
Ml, waar ik ineens aan moet denken, is het nog wat geworden met die baan naast de deur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet helemaal goed te zien met dit licht, maar het idee is wel duidelijk. Ik ben echt blij met Kees![]()
De branche waarin ik werkquote:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:27 schreef Ml-etje het volgende:
Netjes Coco, al wens ik nog wel mooie foto's
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Nice Coco...
Krijg je een meisje? o+
Maar als je 3 boterhammen eet en geen carbs met avondeten dan is het dus al verkeerd en kom je aan?
Heb niet gezegd wanneerquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]Gaat niet bij dit licht ^^ Plus, op dit moment hebben we ook nog overal teveel troep, zitten nog middenin de verbouwing. Maar komt goed
Ben nog niet begonnenquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:25 schreef Perruche het volgende:
[..]
wanneer Ben je klaar met verhuizen?
Bij een vriendin, wij gaan volgende week zondag denk ik aan de slag, en dan neem ik 1 of 2 dagen vrij.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:29 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ben nog niet begonnenbivakkeer nu bij m'n ouders tot en met maandag. Dinsdag over. Maar alles is ingepakt en vandaag Ikea flink gesponsord
morgen praxis en de zolder van mn ouders...
Wat zijn jullie aan t klussen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zei ergens "ze"quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
Waar komt dat meisje ineens vandaan?
Leuk! Er is echt een verhuis/klus virus ofzo, ik hoor t van zoveel mensenquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:30 schreef Perruche het volgende:
[..]
Bij een vriendin, wij gaan volgende week zondag denk ik aan de slag, en dan neem ik 1 of 2 dagen vrij.
Ohhhh, ik dacht door iets van zojuistquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je zei ergens "ze"
Phaidra, hij is cute! En bewegelijk
Klinkt als een fijne dag
komt vast door de Lente of door de goede huizenmarkt (voor kopers!)quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:32 schreef Nallie het volgende:
[..]
Leuk! Er is echt een verhuis/klus virus ofzo, ik hoor t van zoveel mensen
Noesquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ohhhh, ik dacht door iets van zojuist
Ja, we zeggen 'ze' en 'haar' omdat we dat idee hebben. Maar we willen het niet officieel weten tot aan de geboorte, dus het zou best een jongen kunnen zijn
Mgoed, Martijn en ik hadden allebei -los van elkaar- heel sterk dat gevoel, en uniekje heeft het gedroomd... Dus...
Tuurlijk wel!quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Noesgeen pre-shopping spree
Babykleertjes
Zo mooi, kom je dan deze kant op ervoor?quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Coco, als je een jongen krijgt dan eet ik een kokoskoekje
In tegenstelling tot wat ik dacht, is het geen typische actiefilm. Juist meer psychologisch. Maar toch denk ik wel dat de bios meerwaarde heeft, beklemmender dan je eigen huiskamer, ofzo.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:33 schreef Perruche het volgende:
Is dat een goeie film? De moeite waard om in de bios te zien of is ook ok om te wachten tot we hem kunnen 'kopen'?
LOL!quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind die lief dingen soms erg leuk, maar niet echt bij jou passen maar dat kan ik mis hebbenquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!Alleen geen overduidelijke meisjes/jongens-dingen
quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Klopt, ik ben niet zo van Liefquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vind die lief dingen soms erg leuk, maar niet echt bij jou passen maar dat kan ik mis hebben
Ja hop, foto!quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Klopt, ik ben niet zo van LiefZou niet goed weten wat wel. Maar ik hou niet van die teksten enzo. Laatst wel een geweldige babytas* gezien (Phaidra, heb jij er al een??).
*al denk ik dat de meesten hem gruwelijk vinden
Nee nog niet! Maar waarschijnlijk ga ik voor een van kipling. Denk trouwens niet dat veel mensen van hier die mooi zouden vindenquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Klopt, ik ben niet zo van LiefZou niet goed weten wat wel. Maar ik hou niet van die teksten enzo. Laatst wel een geweldige babytas* gezien (Phaidra, heb jij er al een??).
*al denk ik dat de meesten hem gruwelijk vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
Deze!
Oh die blauwe vind ik mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. De roze iets te... roze
.
Venus in pocketformaat
© loveli
Ik heb ook nog niks gekocht. Eerlijk gezegd heb ik er totaal geen haast mee. Niet omdat ik nog bang ben dat het misgaat ofzo, maar ik ben gewoon niet iemand die zo lang van tevoren dingen regeltquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:43 schreef Ml-etje het volgende:
Ja Coco, die vind ik dus wel leuk
Oililyalleen moet zeggen dat hij na een tijdje gaat vervelen.
Hahaquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:44 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Oh die blauwe vind ik mooi. De roze iets te... roze
.
Prima toch? Dan heb je veel vaker matchende dingen dan bij losse aankopen ook.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niks gekocht. Eerlijk gezegd heb ik er totaal geen haast mee. Niet omdat ik nog bang ben dat het misgaat ofzo, maar ik ben gewoon niet iemand die zo lang van tevoren dingen regelt
Heb straks in juli/augustus 6 weken zomervakantie. Denk dat ik dan gewoon ga
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door jullie heb ik jurkjes, hoge hakken en nu ook luiertassen als reclame, bedankt
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:47 schreef Phaidra het volgende:
Deze maar dan waarschijnlijk donkerblauw:Ah ja, ik ben inderdaad veel meer van de blije motiefjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarrrrr, ik denk wel dat deze heel handig en praktisch is. En dat vind ik eigenlijk nog belangrijker dan blije motiefjes
![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, vraagje, als ik 'Ron Jeremy' zeg, dan weten jullie toch wel wie dat is he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, niemand kende 'm. Ik vond het juist hilarisch, vooral vanwege ronde 3 (maar ook wel ronde twee: SCHWANZ!).quote:
Aiiiiquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, niemand kende 'm. Ik vond het juist hilarisch, vooral vanwege ronde 3 (maar ook wel ronde twee: SCHWANZ!).
Mgoed. Ik was de enige daar
quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, niemand kende 'm. Ik vond het juist hilarisch, vooral vanwege ronde 3 (maar ook wel ronde twee: SCHWANZ!).
Mgoed. Ik was de enige daar
Het liefst zou ik een mooie leren willenquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:49 schreef Ml-etje het volgende:
Denk inderdaad dat de kipling handiger is.
Maar ik ben niet zo praktisch
Uniekwelke reclames wil jij dan liever?
Zou fijn dit doen en jezelf vervolgens vertroetelen, zie bij vriendinnen dat ze altijd wel iets van melk of andere vlekken op dat ding hebben, zonde!quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:54 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Het liefst zou ik een mooie leren willenmaar dat heb ik er gewoon niet voor over (die koop ik dan wel een keer voor mezelf). En omdat mijn mr er ook mee moet lopen lijkt deze me wel prima. Heb eerder tassen van kipling gehad en kwaliteit was altijd goed.
Ja, dat ook iddquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zou fijn dit doen en jezelf vervolgens vertroetelen, zie bij vriendinnen dat ze altijd wel iets van melk of andere vlekken op dat ding hebben, zonde!
quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:56 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja, dat ook idd. Niet dat deze heel goedkoop is, nog steeds boven de 100 e.
Maar al beter dan 280, dat is blijkbaar ook geen rare prijsquote:
Die tassen zijn godsgruwelijk duur ja!quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:03 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Maar al beter dan 280, dat is blijkbaar ook geen rare prijs.
Nu maar slapen, welterusten ladies. En heren, als die nog meelezen!
Crisis..quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:03 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Maar al beter dan 280, dat is blijkbaar ook geen rare prijs.
Nu maar slapen, welterusten ladies. En heren, als die nog meelezen!
Ehhquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb een potentieel bruiloftsjurkje binnen!
Ga mijn benen uiteraard nog van kleur voorzien (panty of wat bruin-zonder-zon) en ik wil er een colbertje of vestje op dragen. Maar wat vinden jullie van t jurkje zelf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En sodeju, mijn spiegel is smerig![]()
![]()
Ik wilde als accessoire eigenlijk een handtasje meenemen...quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik vind het ontzettend leuk! Past helemaal bij je!
Incl. spiegel
quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
Jurkje:He, mijn streepies!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En sodeju, mijn spiegel is smerig![]()
Leuk wel!
Moest lachenquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik wilde als accessoire eigenlijk een handtasje meenemen...
Ik ben écht niet slankquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:14 schreef Perruche het volgende:
coco wat ben je slank! En mooi jurkje
![]()
Doei!
Too late!quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben écht niet slankMaar fijn dat het jurkje het er wel op laat lijken
![]()
MI, slaap lekker dan! Ik heb nauwelijks taille over, btw. Zal binnenkort wel eens een foto maken waarin je mn pens goet ziet
Oh zag iemand een post wijzigen dacht dat jij druk was met die "t"quote:
Ik had de [ sub] aangepastquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh zag iemand een post wijzigen dacht dat jij druk was met die "t"
quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik had de [ sub] aangepastDenk dat je dat zag.
Denk dat ik zo ook ga slapen. Of nog heel even een spelletje ga doen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Zonder die bifteki heeft ze denk ik ook nog genoeg gegeten bij het avondeten.quote:Op zondag 29 april 2012 00:10 schreef anna82 het volgende:
Wat ik gek vind.
Als XM voor haar low carb periode een dergelijk lijstje had gepost, rolde iedereen hier over elkaar heen om te roepen dat het te weinig was. Nu wordt XM gecomplimenteerd met het feit dat ze geen bifteki heeft gegeten omdat er misschien meel in zit.
Nu ja, ik hoop maar dat het op lange termijn succesvol en gezond is.
quote:Op zondag 29 april 2012 05:16 schreef loveli het volgende:
Ok, mijn buren hebben een zeeleeuw. Of sex. Om 20 uur in slaap vallen heeft nadelen.
??quote:Op zondag 29 april 2012 05:16 schreef loveli het volgende:
Ok, mijn buren hebben een zeeleeuw. Of sex. Om 20 uur in slaap vallen heeft nadelen.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
Jurkje:Super leuk! En wat heb jij mooie benenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En sodeju, mijn spiegel is smerig![]()
![]()
![]()
^^quote:
Hoezo is het moeilijker om genoeg kcal naar binnen te krijgen met lowcarb? Eiwitten hebben dezelfde hoeveelheid kcal (4kcal per gram) en vetten leveren 9kcal per gram op. Dus lowcarb betekend meer eiwitten en meer vetten naar binnenwerken. Veel vlees/vis/eieren/groentes eten.quote:Op zondag 29 april 2012 00:28 schreef Xennia het volgende:
Het is soms nog wel te weinig, maar het is ook lastig om genoeg kcal binnen te krijgen met lowcarb.
Van eiwitten en vetten krijg je sneller een verzadigd gevoel dan van carbs.quote:Op zondag 29 april 2012 10:50 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Hoezo is het moeilijker om genoeg kcal naar binnen te krijgen met lowcarb? Eiwitten hebben dezelfde hoeveelheid kcal (4kcal per gram) en vetten leveren 9kcal per gram op. Dus lowcarb betekend meer eiwitten en meer vetten naar binnenwerken. Veel vlees/vis/eieren/groentes eten.
Op die fiets, na een paar maaltijden moet dat (denk ik) ook wel lukken. Tis goed plannen wat en hoe je eet, wat je hoe dan ook wel moet doen als je gaat lowcarben (omdat je simpelweg de helft van het spul wat je normaal zou eten niet kan/mag eten).quote:Op zondag 29 april 2012 10:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Van eiwitten en vetten krijg je sneller een verzadigd gevoel dan van carbs.
Dat is het leuke van low-carb, op een gegeven moment heb je geen carbcravings meer.quote:Op zondag 29 april 2012 10:56 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Op die fiets, na een paar maaltijden moet dat (denk ik) ook wel lukken. Tis goed plannen wat en hoe je eet, wat je hoe dan ook wel moet doen als je gaat lowcarben (omdat je simpelweg de helft van het spul wat je normaal zou eten niet kan/mag eten).
Vind het wel knap dat mensen het lang vol kunnen houden, een paar dagen is nog wel haalbaar, maar een week lang lowcarb.. of maand.
Even gecorrigeerdquote:Op zondag 29 april 2012 10:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat is het leuke van low-carb, op een gegeven moment heb je geen minder carbcravings meer.
Dat heb ik me ook gerealiseerd, maar wat de rest al zegt:quote:Op zondag 29 april 2012 00:49 schreef anna82 het volgende:
Ik bedoel het meer conceptueel.
Los van XM: dat het eerst salonfähig is dat 'we' allemaal vinden dat iemand te weinig eet, en dat 'we' het kort daarna met z'n allen goed vinden dat iemand nog steeds weinig eet (los van alle hierboven genoemde aspecten)
Het is dus niet XM, maar het, bij gebrek aan een beter woord op dit uur, klapveeerige gedrag wat ik gek vind.
^^quote:Op zondag 29 april 2012 11:07 schreef Ml-etje het volgende:
Wie weet gaat XM koken zelfs nog vaker hierna? /hoop
Sarcasmequote:Op zondag 29 april 2012 11:08 schreef loveli het volgende:
[..]
^^
En misschien win ik de koninginnedagloterij.
Niet lowcarbquote:
Als dat de enige carbs zijn die je op een dag binnenkrijgt valt het m.i. nog onder low carb. Ni?quote:
Er is nog hoop voor m'n glutamine trend dusquote:Op zondag 29 april 2012 11:15 schreef Goodbye het volgende:
Sowieso is er hier wel bij vlagen iets populair. Toen ik hier begon met posten werd er door de meesten echt niet zoveel gegeten. Op een gegeven moment verschoof dat een beetje naar de `meer eten´-hype.. en daar wordt dan af en toe weer even flink tegen aan geschopt. En zo is het cirkeltje rond.
Ze krijgt al carbs toch? De cijfers in haar lijstjes?quote:Op zondag 29 april 2012 11:15 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Als dat de enige carbs zijn die je op een dag binnenkrijgt valt het m.i. nog onder low carb. Ni?
En voor de trend van een gezonder eetpatroonquote:Op zondag 29 april 2012 11:16 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Er is nog hoop voor m'n glutamine trend dus
Maar dat zijn niet de enige en dan kom je wel heel gauw aan je maximum aantal carbs. Ik vond het al zo jammer dat er relatief veel carbs in sperziebonen zitten.quote:Op zondag 29 april 2012 11:15 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Als dat de enige carbs zijn die je op een dag binnenkrijgt valt het m.i. nog onder low carb. Ni?
Ik eet gezondquote:Op zondag 29 april 2012 11:17 schreef loveli het volgende:
[..]
En voor de trend van een gezonder eetpatroon
Maar wel lekkere verjaardagsdingenquote:Op zondag 29 april 2012 11:20 schreef LieLie het volgende:
Hier vandaag verjaardag, dus ruimschoots voldoende kcal denk ik zo![]()
Pannenkoekjes met zalm, heerlijke italiaanse worst, romige mosterdsoep en god weet wat er nog meer in die koelkasten zit
Mijn vader is de kok in huisquote:Op zondag 29 april 2012 11:25 schreef Ml-etje het volgende:
Dan alsnog Feli!!!
Jouw moeder is van de lekkere hapjes?
Dan alsnogquote:
In der laatste lijstje staat een 3 bij kwark. 3 gram, is 12kcal. dat is 1% in een dieet van 1200kcal.quote:Op zondag 29 april 2012 11:17 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ze krijgt al carbs toch? De cijfers in haar lijstjes?
De enige hoeveelheden die erbij staan zijn de carbs, verder geen kcals. Op hoeveel kcals zit je gemiddeld? (weet niet of je ze telt)quote:Op zondag 29 april 2012 11:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tja, ik heb regelmatig overleg met co en die vindt dat ik het goed doe. En ik vind ook niet dat ik te weinig eet eigenlijk. Lunch en D zijn flinke porties en ik eet calorisch gezien rijkere producten. Maar goed, wat dat betreft zijn jullie net zo eigenwijs als ik. Ik vind mn lowcarblijstjes goed, co ook en jullie vinden het te weinig.
jawel, gerookte zalm komt regelmatig voorbij. Alleen ben ik bang dat dat dan 1 plak gerookte zalm is, en niet meer.quote:Op zondag 29 april 2012 11:45 schreef loveli het volgende:
[..]
De enige hoeveelheden die erbij staan zijn de carbs, verder geen kcals. Op hoeveel kcals zit je gemiddeld? (weet niet of je ze telt)
En ik heb volgens mij nog geen vette vis gezien
Je hebt gelijk, blijkbaar registreer ik die niet als vette vis/hoofdgerecht.quote:Op zondag 29 april 2012 11:46 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
jawel, gerookte zalm komt regelmatig voorbij. Alleen ben ik bang dat dat dan 1 plak gerookte zalm is, en niet meer.
Nope. Halve verpakking, dus zo'n 100 gr. En regelmatig zalm, dus vette vis genoegquote:Op zondag 29 april 2012 11:46 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
jawel, gerookte zalm komt regelmatig voorbij. Alleen ben ik bang dat dat dan 1 plak gerookte zalm is, en niet meer.
quote:Op zondag 29 april 2012 11:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
G'day! Gisteren was leukOok toffe nieuwe mensen ontmoet, dat moet je altijd nog maar zien
Coco in jurkjeVind het heul knap als je daar een flinke pens in kunt verstoppen
LieLie-mamma jarig? Gefeli!
En verder ben ik het even kwijt.
Pakje van een ons of van een pond? Ivm zout zou ik het bij een ons houden, maar net als met alles gaat het om balans zoeken. En elke dag zalm is een rib uit je lijf.quote:Op zondag 29 april 2012 11:49 schreef LieLie het volgende:
Wat is een normale hoeveelheid zalm? Ik eet zo een pakje leeg op een broodje
Vriendin-verjaardag!quote:Op zondag 29 april 2012 11:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]voor de nieuwe mensen! Was het een collega verjaardag of een vriendverjaardag?
En mee eens ik zocht de pens ook al
Jaja, heb er anders nog steeds niets van gezienquote:Op zondag 29 april 2012 11:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Vriendin-verjaardag!Studie-vriendinnetje, dus er kwamen ook een boel mensen die ik niet kende maar dat was eigenlijk wel tof dus
![]()
Coco omschreef laatst haar zwangere buik ongeveer als 'een pensje die je niet meer in kunt houden' en toen dacht ik "Dat heb ik standaard!Ben vast aan het meezwangeren
".
quote:Op zondag 29 april 2012 11:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ow en ik tel geen kcals.
An, berichtje gezien, nog geen tijd gehad om agenda ernaast te houden. Doe ik dinsdag ff op het werk.
Fijne vakantie betwetertjequote:Op zondag 29 april 2012 11:57 schreef sigme het volgende:
Een pensje dat.
En met deze betweterij sluit ik af, ik ga naar de minivakantie en ondanks aanwezigheid van wifi neem ik geen laptop mee.
Tot volgende week
Fijne vakantie!quote:Op zondag 29 april 2012 11:57 schreef sigme het volgende:
Een pensje dat.
En met deze betweterij sluit ik af, ik ga naar de minivakantie en ondanks aanwezigheid van wifi neem ik geen laptop mee.
Tot volgende week
Viel spaas!quote:Op zondag 29 april 2012 11:57 schreef sigme het volgende:
Een pensje dat.
Tot volgende week
^^quote:Op zondag 29 april 2012 12:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Viel spaas!(ja ook fout, je sais
)
Ja, 100 of 150 gram is dat volgens mij, en niet dagelijks inderdaadquote:Op zondag 29 april 2012 11:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Pakje van een ons of van een pond? Ivm zout zou ik het bij een ons houden, maar net als met alles gaat het om balans zoeken. En elke dag zalm is een rib uit je lijf.
Veel plezier!quote:Op zondag 29 april 2012 11:57 schreef sigme het volgende:
Een pensje dat.
Tot volgende week
Magnesium kan bijdragen aan vermindering van kramp. Waar heb je precies last van? Fysio kan ook helpen, ben sinds kort fan.quote:Op zondag 29 april 2012 12:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Veel plezier!
Pff, spieren in rug zijn in ieder geval weer los. Nu nog even een half uurtje stuiteren op de endorfineboost en daarna compleet instorten.
Niet echt kramp, maar het gevoel alsof de spieren in m'n bovenrug een beetje in de knoop zitten als ik uit bed kom.quote:Op zondag 29 april 2012 12:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Magnesium kan bijdragen aan vermindering van kramp. Waar heb je precies last van? Fysio kan ook helpen, ben sinds kort fan.
Fysio heeft er bij mij een flink stuk uitgehaald. Met een ebtere houding en wat oefeningen zou het weg moeten blijven.quote:Op zondag 29 april 2012 12:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niet echt kramp, maar het gevoel alsof de spieren in m'n bovenrug een beetje in de knoop zitten als ik uit bed kom.
Ahw...dat zijn lieve vriendenquote:Op zondag 29 april 2012 12:46 schreef MarMar het volgende:
Iig van die lelijke morfinewaas af, dat is al een hele verbetering. Ik maak de dagen echt amper mee nu.
Gister wel fijn, vrienden die kwamen met kadootjes en bonbons en stroopwafels en knuffels
Jawel, de blauwe bessen.quote:Op zondag 29 april 2012 14:58 schreef uniekhoorn het volgende:
mille, er is echt niks goed aan je lijstje.
Jonguhhh, bij wijze van........quote:
De yoghurt, omelet, vegaburger, dat kan allemaal nog best, maar wat doe je raar met je tussendoortjes?quote:Op zondag 29 april 2012 15:03 schreef mille-feuille het volgende:
[..]Doe ik toch nog iets goed. Niks goed vind ik trouwens een beetje overdreven.
quote:Op zondag 29 april 2012 14:58 schreef uniekhoorn het volgende:
MarMar toch, wat moet ik ervan zeggen? Weet het gewoon niet.. Sterkte
mille, er is echt niks goed aan je lijstje.
Wat is nu je planning?
Gevulde paprika/champignons/ui staan klaar in ovenschaal, de salade staat klaar, nu even genieten van een vrije middag.
Morgen moet lief helaas weer werken, denk dat ik naar hem toe wandel (30 km)
Uh-uh..quote:Op zondag 29 april 2012 14:35 schreef mille-feuille het volgende:
T: cider, banaan en een pot augurken![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, vraagje, als ik 'Ron Jeremy' zeg, dan weten jullie toch wel wie dat is he?Ha, dat doe ik ook heel vaka met vrienden ja. En ik weet jammer genoeg wie hij is jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Griezel!
Grote kans dat het geen maat kunnen houden te maken heeft met de bakken suiker die je eet. Zeker als je verder weinig voedzaam eet, zoals een pot augurken, blijft je lichaam vragen om voedingsstoffen. Dus suiker uit de koffie, veeeeeel meer groenten en mager vlees eten en dan kom je al een heel eind.quote:Op zondag 29 april 2012 15:17 schreef mille-feuille het volgende:
Voor ontbijt is het een beetje laat nu denk ik. Dit waren de enige tussendoortjes die ik in huis had. Bewust overigens, wat er niet is, gaat ook niet op. Maat houden is niet mijn sterkste punt.
Vlees eet ik niet en in de lasagne zit veel groenten. Ik vind mijn suikerinname best meevallen. Gister met de ketchup en cider erbij niet, maar ik eet nooit snoep en drink geen frisdrank. Ik eet liever yoghurt waar ik zelf fruit en een beetje suiker aan toe voeg, dan kant en klare vruchtenyoghurt, waar veel meer suiker in zit. Ik doe niet aan low-carben, dus dat beetje suiker is wat mij betreft geen probleem.quote:Op zondag 29 april 2012 15:26 schreef An24 het volgende:
[..]
Grote kans dat het geen maat kunnen houden te maken heeft met de bakken suiker die je eet. Zeker als je verder weinig voedzaam eet, zoals een pot augurken, blijft je lichaam vragen om voedingsstoffen. Dus suiker uit de koffie, veeeeeel meer groenten en mager vlees eten en dan kom je al een heel eind.
Twenks!quote:Op zondag 29 april 2012 15:36 schreef uniekhoorn het volgende:
mille, denk dat An gelijk heeft, wat een suikers.
En je moet toch echt een planning gaan maken anders lukt het denk ik niet.
Maria
Mooie snelheid, waarom zou het niet kloppen?
Heb zelf vaak het gevoel als ik nog langzamer loop dat ik dan achteruit ga maar dan is niet zo
Wat leuk dat je trouwens weer hardloopt
Geen grote hoeveelheden witbrood met Nutella meer etenquote:Op zondag 29 april 2012 15:42 schreef loveli het volgende:
Welk plan had je zelf om de paar kilo weg te werken?
quote:Op zondag 29 april 2012 15:37 schreef mille-feuille het volgende:
[..]
Vlees eet ik niet en in de lasagne zit veel groenten. Ik vind mijn suikerinname best meevallen. Gister met de ketchup en cider erbij niet, maar ik eet nooit snoep en drink geen frisdrank. Ik eet liever yoghurt waar ik zelf fruit en een beetje suiker aan toe voeg, dan kant en klare vruchtenyoghurt, waar veel meer suiker in zit. Ik doe niet aan low-carben, dus dat beetje suiker is wat mij betreft geen probleem.
De dik gedrukte voedingsmiddelen zitten allemaal boordevol suikers. Nu zijn meergranenbolletjes niet zo erg, die hebben ook goede voedingsstoffen, maar als je het bij elkaar optelt is het echt te veel en zul je problemen houden met maat houden. Als je geen vlees eet zijn er voldoende alternatieven om aan je eiwitten te komen. Succes!quote:Op zondag 29 april 2012 14:35 schreef mille-feuille het volgende:
Kom me hier ook maar weer eens melden, want er mag wel weer een paar kilo af.
Lijstje van gister:
O: 2 mokken koffie verkeerd met tl suiker + omelet van 2 eieren en een aardappel
L: grote bak magere yoghurt met blauwe bessen en beetje vanillesuiker
D: 2x meergranenbroodje met vegaburger en ketchup
T: cider, banaan en een pot augurken![]()
Vandaag:
B: 2 mokken koffie verkeerd met tl suiker + gebakken ei met 2 meergranenbroodjes
T: ?
D: lasagne
Niet geweldig, ik weet het, maar in ieder geval beter dan de laatste tijd (Nutella).
Witbrood en nutella skippen is goed om te voorkomen dat er meer bijkomt, ik zou eerder op meer eiwitten + beweging inzetten dan op extra koolhydraten.quote:Op zondag 29 april 2012 15:50 schreef mille-feuille het volgende:
[..]
Geen grote hoeveelheden witbrood met Nutella meer eten. Ik eet denk ik wel meer dan de meesten hier en ook anders. Meer brood en sowieso meer koolhydraten in het algemeen. Tot nu toe werkt dat voor mij wel. Ik moet alleen mijn wintervetlaagje nodig kwijt. Lijstjes posten werkt wel goed voor mij ter motivatie.
In de lasagnebladen bedoel je? Saus maak ik zelf (gepelde tomaten, wortels, bleekselderij, ui en een beetje vegeta).quote:Op zondag 29 april 2012 15:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Yup. Lasagne = zetmeel = ketens van meerdere suikers.
Yup, behalve als je sliced aubergine als lasagnebladen gebruikt.quote:Op zondag 29 april 2012 16:02 schreef mille-feuille het volgende:
[..]
In de lasagnebladen bedoel je? Saus maak ik zelf (gepelde tomaten, wortels, bleekselderij, ui en een beetje vegeta).
Wehe moet dan altijd denken aan deze knuppel.quote:Op zondag 29 april 2012 16:02 schreef mille-feuille het volgende:
[..]
In de lasagnebladen bedoel je? Saus maak ik zelf (gepelde tomaten, wortels, bleekselderij, ui en een beetje vegeta).
geschaafde aubergine?quote:
Die komt er het dichtste bij denk ik, maar volgens mij hebben we er geen woord voor.quote:
Als ik het goed zie is het een combo van groente + smaakversterkers (e621).quote:Op zondag 29 april 2012 16:21 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik weet nu nogsteeds niet wt het is, behalve dan dat er groentes in verwerkt zitten?
Conserveringsmiddelen. Eten uit pakjes en zakjes, brrr. Ik heb het ook gedaan maar ik ben blij dat ik nu alleen vers eet.quote:Op zondag 29 april 2012 16:21 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik weet nu nogsteeds niet wt het is, behalve dan dat er groentes in verwerkt zitten?
Klopt.quote:Op zondag 29 april 2012 16:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Als ik het goed zie is het een combo van groente + smaakversterkers (e621).
Expres?quote:Op zondag 29 april 2012 16:27 schreef MarMar het volgende:
Sjees.. er is iemand van de euromast geduikeld lees ik net
Het is vrij simpel om met ui en selderij je eigen smaakversterkers te maken.quote:Op zondag 29 april 2012 16:27 schreef mille-feuille het volgende:
Want wortel en bleekselderij zijn niet vers? Je kunt ook overdrijven.
Dat kan best zo zijn, maar het hoeft niet. Ik vind dat er nu een beetje overdreven wordt gereageerd. Ik hoef niet helemaal perfect te eten eerlijk gezegd.quote:Op zondag 29 april 2012 16:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Het is vrij simpel om met ui en selderij je eigen smaakversterkers te maken.
Bij mij kwamen jouw reacties juist vrij scherp over. Misschien een gevalletje ruis op de lijn?quote:Op zondag 29 april 2012 16:31 schreef mille-feuille het volgende:
Dat kan best zo zijn, maar het hoeft niet. Ik vind dat er nu een beetje overdreven wordt gereageerd. Ik hoef niet helemaal perfect te eten eerlijk gezegd.
Mja, je hoeft niets met de tips te doen toch? Kijk zelf hoe ver je wilt gaan, ik gaf aan waar ik zelf veel baat bij had.quote:Op zondag 29 april 2012 16:31 schreef mille-feuille het volgende:
[..]
Dat kan best zo zijn, maar het hoeft niet. Ik vind dat er nu een beetje overdreven wordt gereageerd. Ik hoef niet helemaal perfect te eten eerlijk gezegd.
ben ik compleet met je eens. Ik denk dat het ook bedoeld is om je te laten nadenken over je eten, want zodra je er bewust van bent wat je eet ga je er wat anders over denken. Tenminste, zo werkte het voor mij!quote:Op zondag 29 april 2012 16:31 schreef mille-feuille het volgende:
[..]
Sorry als het zo overkwam, maar we hebben die discussie over suikers al eens eerder gevoerd, dus was wel een beetje geïrriteerd jaquote:Op zondag 29 april 2012 16:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Bij mij kwamen jouw reacties juist vrij scherp over. Misschien een gevalletje ruis op de lijn?
Maar het werkt voor jou dus eigenlijk ook niet?quote:Op zondag 29 april 2012 16:43 schreef mille-feuille het volgende:
[..]
Sorry als het zo overkwam, maar we hebben die discussie over suikers al eens eerder gevoerd, dus was wel een beetje geïrriteerd ja. Wat voor de een heel goed werkt, hoeft dat voor de ander niet te doen.
Dit is de planning ongeveer:quote:Op zondag 29 april 2012 16:48 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Maar het werkt voor jou dus eigenlijk ook niet?
Wat is je door de weeks lijst dan?
Is het een idee om 2 boterhammen naar je O te verplaatsen, dan fruit als t, dan 3 boterhammen als lunch, dan iets met minder carbs als t gewoon fruit én ei ofzo, of een blokje kaas, en dan na je D de yoghurt of een beetje kwark? Kwark zorgt bij mij 's avonds ervoor dat ik geen snaaitrek meer krijg en ik kan er 's ochtends ook beter door ontbijten heb ik het idee.quote:Op zondag 29 april 2012 16:57 schreef mille-feuille het volgende:
[..]
Dit is de planning ongeveer:
O: koffie verkeerd met beetje suiker en smoothie (magere yoghurt + fruit)
L: 4 sneetjes volkorenbrood met wisselend beleg
T: 2 tot 4 sneetjes volkorenbrood met wisselend beleg
T: nog een mok koffie, wat fruit en/of gekookt ei
D: wisselend, veel groenten, niet te veel koolhydraten (50-75 g pasta, rijst)
Hier val ik van af/ blijf ik stabiel bij (afhankelijk van hoeveelheid brood).
's Ochtends brood kunnen eten is op zich een kwestie van wennen, mocht je daar behoefte aan hebben.quote:Op zondag 29 april 2012 17:09 schreef mille-feuille het volgende:
Mar, de ochtend is juist het enige moment van de dag dat ik géén brood wegkrijg. D is nooit voor 8 uur. T's kan ik misschien wel wat meer mee variëren, ja.
Doe het wel eens in het weekend, maar dat is dan wel 'wat later in de ochtend'.quote:Op zondag 29 april 2012 17:11 schreef loveli het volgende:
[..]
's Ochtends brood kunnen eten is op zich een kwestie van wennen, mocht je daar behoefte aan hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |