abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 april 2012 @ 20:21:03 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110908046
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 28 april 2012 @ 20:23:42 #2
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110908160
Hoop trouwens dat de personen die gaan verhuizen meer geluk hebben met hun koelkast dan ik. De mijne is tijdens het verhuizen doodgegaan. Moet nu een nieuwe kopen. Gister eerste nacht in m'n eigen bed doorgebracht. Moet alleen nog m'n kussens verhuizen, dat slaapt prettiger denk ik.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_110908196
Daar ging wat mis, uniek. :P
pi_110908304
Die van ons is nog prima na het verhuizen ^O^
Breaking bad weer vanavond :)
  zaterdag 28 april 2012 @ 20:28:09 #5
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110908348
Eindstand:

O: scrambled eggs, 1 plak kaas
T: 100 gr. kwark (3)
T: 3 cabernossi
L: kleine salade met tonijn (dressing azijn en olie)
D: Grieks: 3 happen van de ovenfeta van Duuf. Hoofdgerecht: schotel met gyros, bifteki en een spiesje. Gyros en spiesje opgegeten, maar bifteki was een of ander gehakt-iets en durfde ik niet op te eten omdat ik niet wist of er meel door t gehakt zat. 3 theelepeltjes tzatziki gehad, 3 el Griekse salade en 1 droge witte wijn. Geen rijst, geen brood, geen knoflooksaus, nada.

Als de gyros en spiesje idd kh-arm waren, ben ik erg blij. Zal het nooit zeker weten helaas. Maar ik ben tevreden met eindresultaat gezien het feit dat ik weinig invloed op m'n eten had vandaag. Hoop dat dat maandag ook gaat lukken!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_110908970
Goed zo Xm!

ML: heeft de familie de bruiloft betaald?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_110909083
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 20:42 schreef _aurum_ het volgende:
Goed zo Xm!

ML: heeft de familie de bruiloft betaald?
Nope, dat was ook mijn vraag toen ik het hoorde (de invulling).

En idd XM!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_110909266
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 20:45 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Nope, dat was ook mijn vraag toen ik het hoorde (de invulling).

En idd XM!
We hebben er laatst nog eens over zitten filosoferen na een bruiloft, maar wat jij zegt lijkt me wel horror..
pi_110909322
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2012 20:50 schreef LieLie het volgende:

[..]

We hebben er laatst nog eens over zitten filosoferen na een bruiloft, maar wat jij zegt lijkt me wel horror..
Wat was er met die bruiloft dan?

Mja geen muziek enz was best sneu voor haar. Althans dat was onze filosofie ;)
pi_110909449
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 20:51 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Wat was er met die bruiloft dan?

Mja geen muziek enz was best sneu voor haar. Althans dat was onze filosofie ;)
De bruiloft waar wij waren was mij teveel gedoe. Haagjes, duiven, een koets, een enorme standaard vol taarten met strikjes en gedoe.
pi_110909626
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2012 20:55 schreef LieLie het volgende:

[..]

De bruiloft waar wij waren was mij teveel gedoe. Haagjes, duiven, een koets, een enorme standaard vol taarten met strikjes en gedoe.
_O- barbie?
pi_110909644
Waarom wilde de familie geen muziek?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_110909884
dm!
  zaterdag 28 april 2012 @ 21:06:56 #14
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110909909
Kwak hoe gaat het met je? En hoe zit het met je lijstjes?

V1, ik ben zo benieuwd hoe het gaat worden! Doe eens een klustopic openen, gewoon om onze nieuwsgierige behoeftes te pleasen :P
Wel een kutlijst qua eten natuurlijk! Foei

Dino, best een goed lijstje dacht ik zo

XM, doe je goed en bifteki is toch niet lekker :D
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_110909987
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 20:59 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

_O- barbie?
Haha, een barbie was ze niet nee, in De meeste opzichten.

Ook wel benieuwd naar het waarom van geen muziek!
pi_110910072
Ik zie een Ikea thema! Ik ben ook geweest, goed geslaagd; bank, bed, stoel, beddengoed, voetenbank en Ikea-koekjes :9
D was sushi :)
Nu eindelijk ontspannen onderuit op de bank O+
Be someone that makes you happy
pi_110910106
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 21:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Kwak hoe gaat het met je? En hoe zit het met je lijstjes?

V1, ik ben zo benieuwd hoe het gaat worden! Doe eens een klustopic openen, gewoon om onze nieuwsgierige behoeftes te pleasen :P
Wel een kutlijst qua eten natuurlijk! Foei

Dino, best een goed lijstje dacht ik zo

XM, doe je goed en bifteki is toch niet lekker :D
Ja V1z @mijn stukje forum :D
pi_110910384
Goed gedaan XM! Ook genoten?

Wat raar MI zo'n bruiloft. Ik zou me best opgelaten voelen.
pi_110910643
Nee, heb bij familie van mijn Mr's kant al eens een hele avond spelletjes gedaan op een bruiloft ;)
Ik kijk nergens van op :+
pi_110910926
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 21:24 schreef Ml-etje het volgende:
Nee, heb bij familie van mijn Mr's kant al eens een hele avond spelletjes gedaan op een bruiloft ;)
Ik kijk nergens van op :+
:D
pi_110911163
:D Net de babies gevoeld in de buik van de poes, grappig!
pi_110911279
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 21:36 schreef LieLie het volgende:
:D Net de babies gevoeld in de buik van de poes, grappig!
Tof is dat he! Wacht maar tot de laatste dag. Dan gaat de hele buik golven van het geschop en de weeen O+
pi_110911333
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2012 21:39 schreef An24 het volgende:

[..]

Tof is dat he! Wacht maar tot de laatste dag. Dan gaat de hele buik golven van het geschop en de weeen O+
Echt een grappig gevoel :Y Nog 2,5 week ongeveer!
pi_110911335
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 19:01 schreef Ml-etje het volgende:
Lekker Jagär!

Oi Sigme, zijn het wel leuke kinderen?

GB, het is nog best prijzig daar in december :o
Denk dat nu ook niet het moment is om te boeken, ik zou in september even checken. En kijk je naar all-in? Die is in dat hotel wel echt duur, ja.. (Wel héél goed trouwens, zagen wij bij anderen). Half-pension is misschien beter te doen? Onbijt en avond eten waren in ieder geval echt top daar! :Y
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_110911465
WTF! Lig ik te badderen, komt er een Hoempapa band voorbij het huis denderen. Joy! :')
  zaterdag 28 april 2012 @ 21:49:15 #26
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110911638
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 21:44 schreef An24 het volgende:
WTF! Lig ik te badderen, komt er een Hoempapa band voorbij het huis denderen. Joy! :')
Heb je lekker meegespetterd?

Kroelende kittens in moederbuiken, dat is lief ja
  zaterdag 28 april 2012 @ 21:50:03 #27
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110911670
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 21:49 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Heb je lekker meegespetterd?

Bubbels in het badwater :')
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_110911756
Spitter spetter spater, lekker in het water!

Oké daar kom ik niet meer vanaf :D
pi_110911819
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Bubbels in het badwater :')
  zaterdag 28 april 2012 @ 21:54:23 #31
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110911837
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 april 2012 21:51 schreef Ml-etje het volgende:
Spitter spetter spater, lekker in het water!
Oké daar kom ik niet meer vanaf :D
Kom een beetje later
Nee bedankt.. er zijn er meer die er nu niet vanaf komen :(
  zaterdag 28 april 2012 @ 21:55:13 #32
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110911861
Oh en An, wel genoten hoor, maar t was soms ook wel moeilijk. Vooral in het pannenkoekenrestaurant en toen er heerlijk vers gebakken brood op tafel werd gezet met lekkere knoflookboter. Het rook zó lekker ;( en had 't graag gehad. Maar ja!
pi_110911905
Indiaas viel een beetje tegen. Niet vies, maar ook niet heel spannend. Weten we ook weer dat we hier niet meer gaan bestellen :+

Lijstje komt daarmee op:

O: Griekse yoghurt met hele banaan, wat honing, walnoot
L: 2 geroosterde boterhammen hummus
S: 6km hardlopen
D: 1 nan, halve puri met garnalen, 2 poppadums met chutney, 4 stukken kip met korma saus, 4 stukken lam met bhuna saus.
T: vers volkorenbrood met wat camembert uit de oven

Calorisch komt het wel goed, dagverspreiding wat raar aangezien ik er om half 12 pas uit was. Keuzes hadden beter gekund, maar vandaag had ik niet zoveel zin om daar aan te denken, belangrijkste was een heerlijk rustig dagje met dingen waar ik ZIN in had. En gelukkig hoorde hardlopen daar ook nog bij ;) :P

Zo nog maar's film kijken. Misschien Melancholia, of Another Earth...
Ja doei.
pi_110911942
quote:
_O-
pi_110912071
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 21:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh en An, wel genoten hoor, maar t was soms ook wel moeilijk. Vooral in het pannenkoekenrestaurant en toen er heerlijk vers gebakken brood op tafel werd gezet met lekkere knoflookboter. Het rook zó lekker ;( en had 't graag gehad. Maar ja!
Kan ik me goed voorstellen. Daarom ben ik zo'n voorstander van zo weinig mogelijk ontzeggen in je voedingspatroon. Heel af en toe extra genieten van zo iets als brood, helpt je 'eetstress niveau' laag houden.
  zaterdag 28 april 2012 @ 22:04:45 #36
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110912179
Mee eens, maar ik heb een beetje het idee alsof er nu pas iets gebeurt qua afvallen, alsof het nu pas op gang komt. En ben bang dat als ik nu toegeef, ik weer helemaal opnieuw moet beginnen en er stagnatie optreedt. Bij Duuf zakken z'n broeken al van z'n kont, die gaat als een tierelier. Ik had vandaag voor het eerst zoiets van he... dit zit wat ruimer dan eerst.
pi_110912215
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mee eens, maar ik heb een beetje het idee alsof er nu pas iets gebeurt qua afvallen, alsof het nu pas op gang komt. En ben bang dat als ik nu toegeef, ik weer helemaal opnieuw moet beginnen en er stagnatie optreedt. Bij Duuf zakken z'n broeken al van z'n kont, die gaat als een tierelier. Ik had vandaag voor het eerst zoiets van he... dit zit wat ruimer dan eerst.
Tof! Ff door de barriere heen dus!
  zaterdag 28 april 2012 @ 22:06:02 #38
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110912227
Het is ook moeilijk XM je moet jezelf vermannen want anders wordt het nooit wat.
Nu heb je goed aan je eigen regels gehouden, je hebt het even moeilijk gehad maar nu is het etentje voorbij en dus ook de verleiding.
Ben je nu niet trots op jezelf? Eigenlijk niks gemist, lekker gegeten en nu tevreden.. Fijn toch?
Doe je goed hoor
pi_110912271
Vind het ook knap :Y

Maar XM als je dan "stopt" hoe doe je dat dan? Afbouwen of?
  zaterdag 28 april 2012 @ 22:07:57 #40
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110912314
Ja, langzaam weer carbs opbouwen. Wat meer kwark, stukje fruit, boterhammetje, klein beetje pasta, etc. Je kan echt niet zo wham bam weer terug naar carb-galore.

Het kan wel, maar niet verstandig :').
pi_110912365
Goed bezig, XM! :Y
pi_110912378
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, langzaam weer carbs opbouwen. Wat meer kwark, stukje fruit, boterhammetje, klein beetje pasta, etc. Je kan echt niet zo wham bam weer terug naar carb-galore.

En nutteloos, zeker als je op low toch goed functioneert :Y
pi_110912384
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:07 schreef XcUZ_Me het volgende:

^O^
  zaterdag 28 april 2012 @ 22:11:03 #44
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110912429
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:09 schreef An24 het volgende:

[..]

En nutteloos, zeker als je op low toch goed functioneert :Y
Ik mis brood en pasta écht. Aardappelen interesseren me geen bal, rijst ook niet zo erg, maar lasagnes enzo.. en een lekkere boterham.. hmmm ja dat wil ik wel weer :Y.
pi_110912484
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:11 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik mis brood en pasta écht. Aardappelen interesseren me geen bal, rijst ook niet zo erg, maar lasagnes enzo.. en een lekkere boterham.. hmmm ja dat wil ik wel weer :Y.
Je hebt speltlasagne hé? Is exact zo :9
pi_110912488
Dikke pluim voor XM!
Het is doorbikkelen, maar je doet het toch maar!! :)
pi_110912591
:O. kwart over 10 en ik val bijna in slaap. :')
pi_110912620
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:16 schreef ElDinosaur het volgende:
:O. kwart over 10 en ik val bijna in slaap. :')
idem
pi_110912646
Ohai!

Wat een dramalamadag:
O: 3 knackebrod
T: samosa en chai latte
T: groot stuk boterkoek, Klein appeltje, 4 digestive koekjes
D: chinees (groot bord vol + een stuk kroepoek
T: een minimagnum

B: heel de dag klussen en 3 kwartier wandelen, wat trappen op en neer en dingen sjouwen
pi_110912669
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:12 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Je hebt speltlasagne hé? Is exact zo :9
Daar zitten toch ook carbs in :')
pi_110912702
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:18 schreef Perruche het volgende:

[..]

Daar zitten toch ook carbs in :')
Is die :') daar nou echt voor nodig?

Probeer ieg te helpen en bij mijn weten is het bij spelt een stuk minder.
  zaterdag 28 april 2012 @ 22:21:42 #52
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110912756
Maar van die halve kwart porties rijst/lasagne e.d. kan toch geen kwaad?
pi_110912768
Ml, misschien niet maar ik ben even supersjaggo wegens ondankbare mensen en sjagrijnige mensen in de trein. Echt he, soms zou ik het liefst in een hutje op de hei wonen ofzo.
pi_110912797
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:22 schreef Perruche het volgende:
Ml, misschien niet maar ik ben even supersjaggo wegens ondankbare mensen en sjagrijnige mensen in de trein. Echt he, soms zou ik het liefst in een hutje op de hei wonen ofzo.
^O^ dan weet ik waar het aan ligt ;)
pi_110912830
Zo! Terug van vrijgezellenfeestje :) Was gezellig. Wel gaar nu :"+

En oohhhh, ik kom thuis, zie ik dat Kees (onze vriend & handyman) de kasten op de slaapkamer heeft ingebouwd (hij maakt alles zelf op maat). Kijk nou wat tof O+
pi_110912838
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:22 schreef Perruche het volgende:
:*
pi_110912844
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Maar van die halve kwart porties rijst/lasagne e.d. kan toch geen kwaad?
Wel als je low-carbt ;)

Welkom terug trouwsens :)

Ml, waar ik ineens aan moet denken, is het nog wat geworden met die baan naast de deur?
pi_110912885
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:24 schreef Cocotrimonium het volgende:

En oohhhh, ik kom thuis, zie ik dat Kees (onze vriend & handyman) de kasten op de slaapkamer heeft ingebouwd (hij maakt alles zelf op maat). Kijk nou wat tof O+
Ik zie niks!
pi_110912891
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:24 schreef Nallie het volgende:

[..]

:*
wanneer Ben je klaar met verhuizen?
pi_110912894
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:24 schreef Cocotrimonium het volgende:

Zien!
En fijn dat het leuk was!!
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:24 schreef Perruche het volgende:

[..]

Wel als je low-carbt ;)

Welkom terug trouwsens :)

Ml, waar ik ineens aan moet denken, is het nog wat geworden met die baan naast de deur?
Nee, ik was te duur.
750 bruto opgeven vond ik te gek zeker voor een ieniemini bouwbedrijf, dan zit ik als foodie veiliger.
pi_110912904
Tadaa!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet helemaal goed te zien met dit licht, maar het idee is wel duidelijk. Ik ben echt blij met Kees :D
pi_110912944
We hebben op de slaapkamer ook een inham, daar heeft hij een soort minimuurkast van gemaakt. Kan ik geen foto van maken want staat teveel troep voor :+
pi_110912950
Ziet er strak uit!
pi_110912956
Als foodie? Je ne comprends pas.
pi_110912963
Netjes Coco, al wens ik nog wel mooie foto's :+
pi_110912977
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:27 schreef Perruche het volgende:
Als foodie? Je ne comprends pas.
De branche waarin ik werk ;)
pi_110912983
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:27 schreef Ml-etje het volgende:
Netjes Coco, al wens ik nog wel mooie foto's :+
:D Gaat niet bij dit licht ^^ Plus, op dit moment hebben we ook nog overal teveel troep, zitten nog middenin de verbouwing. Maar komt goed :P
  zaterdag 28 april 2012 @ 22:28:14 #68
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110912986
Nice Coco...
Krijg je een meisje? o+

Maar als je 3 boterhammen eet en geen carbs met avondeten dan is het dus al verkeerd en kom je aan?
pi_110913013
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Nice Coco...
Krijg je een meisje? o+

Maar als je 3 boterhammen eet en geen carbs met avondeten dan is het dus al verkeerd en kom je aan?
Dat vroeg ik me ook al af :D

En ja dan kom je aan als je lowcarbt.

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:28 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

:D Gaat niet bij dit licht ^^ Plus, op dit moment hebben we ook nog overal teveel troep, zitten nog middenin de verbouwing. Maar komt goed :P
Heb niet gezegd wanneer :*
pi_110913021
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:25 schreef Perruche het volgende:

[..]

wanneer Ben je klaar met verhuizen?
Ben nog niet begonnen :') bivakkeer nu bij m'n ouders tot en met maandag. Dinsdag over. Maar alles is ingepakt en vandaag Ikea flink gesponsord ;) morgen praxis en de zolder van mn ouders...

Wat zijn jullie aan t klussen?
pi_110913071
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:29 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ben nog niet begonnen :') bivakkeer nu bij m'n ouders tot en met maandag. Dinsdag over. Maar alles is ingepakt en vandaag Ikea flink gesponsord ;) morgen praxis en de zolder van mn ouders...

Wat zijn jullie aan t klussen?
Bij een vriendin, wij gaan volgende week zondag denk ik aan de slag, en dan neem ik 1 of 2 dagen vrij.
pi_110913072
Waar komt dat meisje ineens vandaan? :D
pi_110913088
XM, super gedaan vandaag ^O^. Fijn dat je nu ook langzaam wat verschil gaat merken!

Verhuizen.. Nallie, Vizor & slacker, sterkte!!

Eettechnisch geen heel goede dag, maar verder heel fijn. Uitgeslapen (na eerst wakker gelegen te hebben tussen 4 en half 6), verder weinig gedaan naast de boodschappen. En eind van de middag ons nieuwe O+ katertje O+ uitgekozen (wat een opgave, was blij dat er maar keus was tussen 2 ipv de oorspronkelijke 5 :o). En daarna naar de bios geweest, sinds een week hebben we er een op 5 min fietsen! The hunger games gezien vanuit een vip-seat, geniaal :D. Film was ook erg goed!!

/dagboek :@
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110913128
Vanuit de andere kamer:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_110913135
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
Waar komt dat meisje ineens vandaan? :D
Je zei ergens "ze" :P

Phaidra, hij is cute! En bewegelijk :D
Klinkt als een fijne dag :Y
pi_110913143
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:30 schreef Perruche het volgende:

[..]

Bij een vriendin, wij gaan volgende week zondag denk ik aan de slag, en dan neem ik 1 of 2 dagen vrij.
Leuk! Er is echt een verhuis/klus virus ofzo, ik hoor t van zoveel mensen :)
pi_110913160
Is dat een goeie film? De moeite waard om in de bios te zien of is ook ok om te wachten tot we hem kunnen 'kopen'?
pi_110913191
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:32 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Je zei ergens "ze" :P

Phaidra, hij is cute! En bewegelijk :D
Klinkt als een fijne dag :Y
Ohhhh, ik dacht door iets van zojuist :D

Ja, we zeggen 'ze' en 'haar' omdat we dat idee hebben. Maar we willen het niet officieel weten tot aan de geboorte, dus het zou best een jongen kunnen zijn :+

Mgoed, Martijn en ik hadden allebei -los van elkaar- heel sterk dat gevoel, en uniekje heeft het gedroomd... Dus... :s)
pi_110913204
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:32 schreef Nallie het volgende:

[..]

Leuk! Er is echt een verhuis/klus virus ofzo, ik hoor t van zoveel mensen :)
komt vast door de Lente of door de goede huizenmarkt (voor kopers!)
pi_110913226
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:34 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ohhhh, ik dacht door iets van zojuist :D

Ja, we zeggen 'ze' en 'haar' omdat we dat idee hebben. Maar we willen het niet officieel weten tot aan de geboorte, dus het zou best een jongen kunnen zijn :+

Mgoed, Martijn en ik hadden allebei -los van elkaar- heel sterk dat gevoel, en uniekje heeft het gedroomd... Dus... :s)
Noes :o geen pre-shopping spree :o

Babykleertjes O+
pi_110913267
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:35 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Noes :o geen pre-shopping spree :o

Babykleertjes O+
Tuurlijk wel! :D Alleen geen overduidelijke meisjes/jongens-dingen :+
  zaterdag 28 april 2012 @ 22:37:21 #82
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110913296
Coco, als je een jongen krijgt dan eet ik een kokoskoekje
pi_110913312
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo mooi, kom je dan deze kant op ervoor?
pi_110913315
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:33 schreef Perruche het volgende:
Is dat een goeie film? De moeite waard om in de bios te zien of is ook ok om te wachten tot we hem kunnen 'kopen'?
In tegenstelling tot wat ik dacht, is het geen typische actiefilm. Juist meer psychologisch. Maar toch denk ik wel dat de bios meerwaarde heeft, beklemmender dan je eigen huiskamer, ofzo.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110913334
quote:
LOL! :D
pi_110913344
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:36 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Tuurlijk wel! :D Alleen geen overduidelijke meisjes/jongens-dingen :+
Vind die lief dingen soms erg leuk, maar niet echt bij jou passen maar dat kan ik mis hebben ;)
pi_110913364
quote:

Coco, mooi kastje!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110913370
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:38 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Vind die lief dingen soms erg leuk, maar niet echt bij jou passen maar dat kan ik mis hebben ;)
Klopt, ik ben niet zo van Lief :P Zou niet goed weten wat wel. Maar ik hou niet van die teksten enzo. Laatst wel een geweldige babytas* gezien (Phaidra, heb jij er al een??).

*al denk ik dat de meesten hem gruwelijk vinden :+
pi_110913384
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:39 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Klopt, ik ben niet zo van Lief :P Zou niet goed weten wat wel. Maar ik hou niet van die teksten enzo. Laatst wel een geweldige babytas* gezien (Phaidra, heb jij er al een??).

Ja hop, foto!

Ik ben van het zoete :P I know!
pi_110913439
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:39 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nee nog niet! Maar waarschijnlijk ga ik voor een van kipling. Denk trouwens niet dat veel mensen van hier die mooi zouden vinden ;).

Welke heb jij op t oog dan?!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110913440
Deze! :D :+

SPOILER
pi_110913459
De duutser zit met een deken over z'n hoofd en knieen te surfen. "Is gezellig zo", zegt hij.... 8)7
pi_110913467
Ja Coco, die vind ik dus wel leuk :D

Oilily O+ alleen moet zeggen dat hij na een tijdje gaat vervelen.
pi_110913500
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
Deze! :D :+

SPOILER
Oh die blauwe vind ik mooi :Y. De roze iets te... roze :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110913555
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:43 schreef Ml-etje het volgende:
Ja Coco, die vind ik dus wel leuk :D

Oilily O+ alleen moet zeggen dat hij na een tijdje gaat vervelen.
Ik heb ook nog niks gekocht. Eerlijk gezegd heb ik er totaal geen haast mee. Niet omdat ik nog bang ben dat het misgaat ofzo, maar ik ben gewoon niet iemand die zo lang van tevoren dingen regelt :+

Heb straks in juli/augustus 6 weken zomervakantie. Denk dat ik dan gewoon ga :)
pi_110913579
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:44 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Oh die blauwe vind ik mooi :Y. De roze iets te... roze :+.
Haha :D Tja, ik vind vaak roze automatisch erg leuk :D Mgoed, voorlopig nog even rondkijken gewoon.
pi_110913584
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:45 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik heb ook nog niks gekocht. Eerlijk gezegd heb ik er totaal geen haast mee. Niet omdat ik nog bang ben dat het misgaat ofzo, maar ik ben gewoon niet iemand die zo lang van tevoren dingen regelt :+

Heb straks in juli/augustus 6 weken zomervakantie. Denk dat ik dan gewoon ga :)
Prima toch? Dan heb je veel vaker matchende dingen dan bij losse aankopen ook.
pi_110913615
Deze maar dan waarschijnlijk donkerblauw:

SPOILER
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 28 april 2012 @ 22:48:09 #99
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110913626
Precies, dan heb je iig 7 weken om een leuke tas uit te zoeken :D
SPOILER
Door jullie heb ik jurkjes, hoge hakken en nu ook luiertassen als reclame, bedankt :{w
pi_110913639
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:47 schreef Phaidra het volgende:
Deze maar dan waarschijnlijk donkerblauw:

SPOILER
Ah ja, ik ben inderdaad veel meer van de blije motiefjes :+ Maarrrrr, ik denk wel dat deze heel handig en praktisch is. En dat vind ik eigenlijk nog belangrijker dan blije motiefjes :)
  zaterdag 28 april 2012 @ 22:49:15 #101
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110913655
Je kan ook neutraal en dan zelf batikken (ofzo)

En zelfgepunnikte hengsels *O*
pi_110913660
Denk inderdaad dat de kipling handiger is.

Maar ik ben niet zo praktisch :@

Uniek :D welke reclames wil jij dan liever?
pi_110913675
Oh, vraagje, als ik 'Ron Jeremy' zeg, dan weten jullie toch wel wie dat is he?

SPOILER
  zaterdag 28 april 2012 @ 22:50:44 #104
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110913684
Ron, nee zegt mij niks
pi_110913694
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:50 schreef Cocotrimonium het volgende:

SPOILER
pi_110913713
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:50 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ja, niemand kende 'm. Ik vond het juist hilarisch, vooral vanwege ronde 3 (maar ook wel ronde twee: SCHWANZ!).

Mgoed. Ik was de enige daar :')
pi_110913717
_O- Coco ik heb het serieus moeten googlen :D
pi_110913727
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:51 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja, niemand kende 'm. Ik vond het juist hilarisch, vooral vanwege ronde 3 (maar ook wel ronde twee: SCHWANZ!).

Aiiii _O- :D :'( _O-
pi_110913738
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:51 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

_O- _O_
  zaterdag 28 april 2012 @ 22:52:46 #110
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110913747
Vraag het net aan lief of hij weet wie Ron J is.
Nee, helemaal niet en hij vind het niet leuk dat ik hem wel ken :')
pi_110913775
Nou, ik heb nog nooit een film gezien oid waar hij in speelt, maar ik ken de naam Ron Jeremy wel hoor! Daar worden toch wel eens grapjes over gemaakt of op FOK over geschreven? Geen idee waar ik het anders heb opgepikt :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_110913777
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:49 schreef Ml-etje het volgende:
Denk inderdaad dat de kipling handiger is.

Maar ik ben niet zo praktisch :@

Uniek :D welke reclames wil jij dan liever?
Het liefst zou ik een mooie leren willen :@ maar dat heb ik er gewoon niet voor over (die koop ik dan wel een keer voor mezelf). En omdat mijn mr er ook mee moet lopen lijkt deze me wel prima. Heb eerder tassen van kipling gehad en kwaliteit was altijd goed.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110913780
+t

De mijne kent hem zelf ook niet *)
pi_110913801
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:54 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Het liefst zou ik een mooie leren willen :@ maar dat heb ik er gewoon niet voor over (die koop ik dan wel een keer voor mezelf). En omdat mijn mr er ook mee moet lopen lijkt deze me wel prima. Heb eerder tassen van kipling gehad en kwaliteit was altijd goed.
Zou fijn dit doen en jezelf vervolgens vertroetelen, zie bij vriendinnen dat ze altijd wel iets van melk of andere vlekken op dat ding hebben, zonde!
pi_110913849
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:54 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Zou fijn dit doen en jezelf vervolgens vertroetelen, zie bij vriendinnen dat ze altijd wel iets van melk of andere vlekken op dat ding hebben, zonde!
Ja, dat ook idd :D. Niet dat deze heel goedkoop is, nog steeds boven de 100 e.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110913867
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:56 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ja, dat ook idd :D. Niet dat deze heel goedkoop is, nog steeds boven de 100 e.
:o jeetje..
pi_110914087
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:56 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:o jeetje..
Maar al beter dan 280, dat is blijkbaar ook geen rare prijs :').

Nu maar slapen, welterusten ladies :*. En heren, als die nog meelezen!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110914112
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2012 23:03 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Die tassen zijn godsgruwelijk duur ja!

Slaap lekker :*
pi_110914119
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2012 23:03 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Crisis..

Welterusten!
pi_110914140
Ik heb een potentieel bruiloftsjurkje binnen!

Ga mijn benen uiteraard nog van kleur voorzien (panty of wat bruin-zonder-zon) en ik wil er een colbertje of vestje op dragen. Maar wat vinden jullie van t jurkje zelf?
pi_110914271
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 23:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb een potentieel bruiloftsjurkje binnen!

Ga mijn benen uiteraard nog van kleur voorzien (panty of wat bruin-zonder-zon) en ik wil er een colbertje of vestje op dragen. Maar wat vinden jullie van t jurkje zelf?
Ehh :D ik hang in de wacht ;)
  zaterdag 28 april 2012 @ 23:09:55 #122
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110914287
In mijn fantasie is ie mooi Coco :D

Trusten lieve Phaidra
pi_110914316
Jurkje:

SPOILER
En sodeju, mijn spiegel is smerig :D :+
  zaterdag 28 april 2012 @ 23:12:17 #124
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110914361
Ik vind het ontzettend leuk! Past helemaal bij je!
Incl. spiegel :D
pi_110914380
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 23:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik vind het ontzettend leuk! Past helemaal bij je!
Incl. spiegel :D
Ik wilde als accessoire eigenlijk een handtasje meenemen...
pi_110914403
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 23:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
Jurkje:

SPOILER
He, mijn streepies! :P Leuk wel!
pi_110914440
:o coco wat ben je slank! En mooi jurkje :)

Doei!
pi_110914458
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 23:13 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik wilde als accessoire eigenlijk een handtasje meenemen...
Moest lachen :D precies goed om zo mee in slaap te vallen (met die lach dan ;) ).

Hij staat je goed :Y en idd die benen :9

Ben nu eigks wel benieuwd of je stiekem nog meer taille verstopt :P
pi_110914495
Ik denk dat ik m ook gewoon maar houd. Nu nog iets anders vinden waar mijn lijf inpast :X Dit past tenminste redelijk. Straks met fatsoenlijke haar, goede make-up en fiene accessoires zal het vast leuk genoeg zijn :) :s)
pi_110914533
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 23:14 schreef Perruche het volgende:
:o coco wat ben je slank! En mooi jurkje :)

Doei!
Ik ben écht niet slank :D Maar fijn dat het jurkje het er wel op laat lijken :D :+

MI, slaap lekker dan! Ik heb nauwelijks taille over, btw. Zal binnenkort wel eens een foto maken waarin je mn pens goet ziet :+
pi_110914561
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 23:16 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik ben écht niet slank :D Maar fijn dat het jurkje het er wel op laat lijken :D :+

MI, slaap lekker dan! Ik heb nauwelijks taille over, btw. Zal binnenkort wel eens een foto maken waarin je mn pens goet ziet :+
Too late!

Jullie ook slaap lekker!
pi_110914579
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 april 2012 23:17 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Too late!

Jullie ook slaap lekker!
Te laat? Que? Waarvoor? :o
pi_110914626
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 23:18 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Te laat? Que? Waarvoor? :o
Oh zag iemand een post wijzigen dacht dat jij druk was met die "t" ;)
pi_110914679
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 23:19 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Oh zag iemand een post wijzigen dacht dat jij druk was met die "t" ;)
Ik had de [ sub] aangepast :P Denk dat je dat zag.

Denk dat ik zo ook ga slapen. Of nog heel even een spelletje ga doen... :+
pi_110914716
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 23:20 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik had de [ sub] aangepast :P Denk dat je dat zag.

Denk dat ik zo ook ga slapen. Of nog heel even een spelletje ga doen... :+
:O na defeat ben ik maar gestopt.
Truste ieg!
pi_110915383
Leuk jurkje!

En Ron Jeremy niet kennen ;(

SPOILER
Ja doei.
pi_110916282
Wat ik gek vind.

Als XM voor haar low carb periode een dergelijk lijstje had gepost, rolde iedereen hier over elkaar heen om te roepen dat het te weinig was. Nu wordt XM gecomplimenteerd met het feit dat ze geen bifteki heeft gegeten omdat er misschien meel in zit.

Nu ja, ik hoop maar dat het op lange termijn succesvol en gezond is.
  zondag 29 april 2012 @ 00:15:59 #138
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110916475
Anna, ik denk dat XM nu meer voedingstoffen binnen krijgt dan hiervoor.
Eiwitten, vitaminen uit groentes.
Wat dat betreft vind ik het wel goed. En dat het nog steeds heel weinig is, is het weinige voedzamer als hiervoor.
  zondag 29 april 2012 @ 00:28:14 #139
82136 Xennia
gekroond
pi_110916895
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 00:10 schreef anna82 het volgende:
Wat ik gek vind.

Als XM voor haar low carb periode een dergelijk lijstje had gepost, rolde iedereen hier over elkaar heen om te roepen dat het te weinig was. Nu wordt XM gecomplimenteerd met het feit dat ze geen bifteki heeft gegeten omdat er misschien meel in zit.

Nu ja, ik hoop maar dat het op lange termijn succesvol en gezond is.
Zonder die bifteki heeft ze denk ik ook nog genoeg gegeten bij het avondeten.

Xm eet nu gezonder, gestructureerder, en gavarieerder dan voorheen. Het is soms nog wel te weinig, maar het is ook lastig om genoeg kcal binnen te krijgen met lowcarb.

Lijstje
L: carpaccio met sla, pijnboompitten, oude kaas en kappertjes en pestodressing
T: gekookt ei
S: Jillian, klussen
T: kwark
D: pasta met varkenshaas in gorgonzola-wijn-sjalot-knof-peterselie-roomsaus met parmezaanse kaas
T: stukje pure choco, wijn, macadamia
pi_110917655
Ik bedoel het meer conceptueel.

Los van XM: dat het eerst salonfähig is dat 'we' allemaal vinden dat iemand te weinig eet, en dat 'we' het kort daarna met z'n allen goed vinden dat iemand nog steeds weinig eet (los van alle hierboven genoemde aspecten)

Het is dus niet XM, maar het, bij gebrek aan een beter woord op dit uur, klapveeerige gedrag wat ik gek vind.
pi_110917788
Bovenstaande kan trouwens ook prima ingegeven zijn door een drukke week en een lange dag met wat vleugjes hypocrisie. /disclaimer
  Vis een optie? zondag 29 april 2012 @ 05:16:29 #142
70532 loveli
N
pi_110920963
Ok, mijn buren hebben een zeeleeuw. Of sex. Om 20 uur in slaap vallen heeft nadelen.
crap in = crap out
pi_110921335
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 05:16 schreef loveli het volgende:
Ok, mijn buren hebben een zeeleeuw. Of sex. Om 20 uur in slaap vallen heeft nadelen.
:')
pi_110921354
Mogge :)

Staat je goed Coco :Y O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110921381
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 05:16 schreef loveli het volgende:
?? :D

Ik heb de laatste tijd steeds vaker dat de spieren in m'n rug helemaal vast zitten als ik op sta. Erg irritant. }:|

[ Bericht 16% gewijzigd door ElDinosaur op 29-04-2012 09:10:04 ]
pi_110921569
Goedemorgen!
Daglijstje van gister
O: dubbele boterham hagelslag
T: capuccino gemaakt door lief
T: appel
T: capuccino bij de kapper
L: boterham halve plak kaas
T: 4 chocopinda's
D: biefstuk met aardappeltjes uit de oven en witlofsalade
T: 2 mon cheries
T: bakje magere yoghurt met muesli.

Overdag niet goed gegeten, wegens laat ontbijt dachten we wel zonder lunch te kunnen. Nou ik niet dus.
pi_110922258
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 23:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
Jurkje:

SPOILER
Super leuk! En wat heb jij mooie benen :o O+
pi_110922441
Geen hoepeloorbellen!? :o ;(
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_110922496
goedemorgen!
Ja doei.
  zondag 29 april 2012 @ 10:33:27 #150
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110922526
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 10:17 schreef An24 het volgende:

[..]

Super leuk! En wat heb jij mooie benen :o O+
^^
  zondag 29 april 2012 @ 10:50:20 #151
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110922804
quote:
7s.gif Op zondag 29 april 2012 00:28 schreef Xennia het volgende:
Het is soms nog wel te weinig, maar het is ook lastig om genoeg kcal binnen te krijgen met lowcarb.
Hoezo is het moeilijker om genoeg kcal naar binnen te krijgen met lowcarb? Eiwitten hebben dezelfde hoeveelheid kcal (4kcal per gram) en vetten leveren 9kcal per gram op. Dus lowcarb betekend meer eiwitten en meer vetten naar binnenwerken. Veel vlees/vis/eieren/groentes eten.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  Vis een optie? zondag 29 april 2012 @ 10:51:08 #152
70532 loveli
N
pi_110922821
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 10:50 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Hoezo is het moeilijker om genoeg kcal naar binnen te krijgen met lowcarb? Eiwitten hebben dezelfde hoeveelheid kcal (4kcal per gram) en vetten leveren 9kcal per gram op. Dus lowcarb betekend meer eiwitten en meer vetten naar binnenwerken. Veel vlees/vis/eieren/groentes eten.
Van eiwitten en vetten krijg je sneller een verzadigd gevoel dan van carbs.
crap in = crap out
pi_110922826
stormt het in NL ook zo? :o
Ja doei.
pi_110922843
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2012 10:51 schreef motorbloempje het volgende:
Niks aan de hand hier..
pi_110922859
bofkonten!
Ja doei.
pi_110922862
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2012 10:51 schreef motorbloempje het volgende:
Zo goed als geen wind hier.
  zondag 29 april 2012 @ 10:56:18 #157
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110922914
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 10:51 schreef loveli het volgende:

[..]

Van eiwitten en vetten krijg je sneller een verzadigd gevoel dan van carbs.
Op die fiets, na een paar maaltijden moet dat (denk ik) ook wel lukken. Tis goed plannen wat en hoe je eet, wat je hoe dan ook wel moet doen als je gaat lowcarben (omdat je simpelweg de helft van het spul wat je normaal zou eten niet kan/mag eten).
Vind het wel knap dat mensen het lang vol kunnen houden, een paar dagen is nog wel haalbaar, maar een week lang lowcarb.. of maand.
pi_110922923
Hier is de lucht grijs en waait het heel hard! }:| Maar morgen schijnt het wel mooi weer te worden! O+
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Vis een optie? zondag 29 april 2012 @ 10:57:25 #159
70532 loveli
N
pi_110922935
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 10:56 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Op die fiets, na een paar maaltijden moet dat (denk ik) ook wel lukken. Tis goed plannen wat en hoe je eet, wat je hoe dan ook wel moet doen als je gaat lowcarben (omdat je simpelweg de helft van het spul wat je normaal zou eten niet kan/mag eten).
Vind het wel knap dat mensen het lang vol kunnen houden, een paar dagen is nog wel haalbaar, maar een week lang lowcarb.. of maand.
Dat is het leuke van low-carb, op een gegeven moment heb je geen carbcravings meer.
crap in = crap out
  zondag 29 april 2012 @ 10:58:09 #160
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110922950
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 10:57 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat is het leuke van low-carb, op een gegeven moment heb je geen minder carbcravings meer.
Even gecorrigeerd ;). Toen ik gister tussen die pannenkoeken en heerlijk vers stokbrood zat, had ik écht wel even cravings. Maar zo nu thuis, zonder verleiding om me heen, gaat het idd prima.
pi_110923081
Mooi weer schijnen we hier zelfs in mei niet te gaan zien ;(

-O-

Bah, troosteloos. Wel goed studeerweer, dat dan weer wel! *)
Ja doei.
pi_110923133
Mogge!

quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2012 00:49 schreef anna82 het volgende:
Ik bedoel het meer conceptueel.

Los van XM: dat het eerst salonfähig is dat 'we' allemaal vinden dat iemand te weinig eet, en dat 'we' het kort daarna met z'n allen goed vinden dat iemand nog steeds weinig eet (los van alle hierboven genoemde aspecten)

Het is dus niet XM, maar het, bij gebrek aan een beter woord op dit uur, klapveeerige gedrag wat ik gek vind.
Dat heb ik me ook gerealiseerd, maar wat de rest al zegt:
-meer groente
- meer structuur
- gezonde interesse voor wat er naar binnen gaat

Al is het dan nog weinig, het is een goed perspectief.
Wie weet gaat XM koken zelfs nog vaker hierna? /hoop
  Vis een optie? zondag 29 april 2012 @ 11:08:42 #163
70532 loveli
N
pi_110923151
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 11:07 schreef Ml-etje het volgende:
Wie weet gaat XM koken zelfs nog vaker hierna? /hoop
^^

En misschien win ik de koninginnedagloterij.
crap in = crap out
pi_110923201
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 11:08 schreef loveli het volgende:

[..]

^^

En misschien win ik de koninginnedagloterij.
Sarcasme }:|
  zondag 29 april 2012 @ 11:12:03 #165
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110923239
@XM eet je eigenlijk fruit?
pi_110923246
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 11:12 schreef slacker_nl het volgende:
@XM eet je eigenlijk fruit?
Niet lowcarb ;)
pi_110923310
Sowieso is er hier wel bij vlagen iets populair. Toen ik hier begon met posten werd er door de meesten echt niet zoveel gegeten. Op een gegeven moment verschoof dat een beetje naar de `meer eten´-hype.. en daar wordt dan af en toe weer even flink tegen aan geschopt. En zo is het cirkeltje rond. :P
  zondag 29 april 2012 @ 11:15:46 #168
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110923324
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 11:12 schreef Ml-etje het volgende:
Niet lowcarb ;)
Als dat de enige carbs zijn die je op een dag binnenkrijgt valt het m.i. nog onder low carb. Ni?
pi_110923333
Ik heb net een lekker toetje bedacht voor een etentje binnenkort :9
Taartje gevuld met pannacotta, laagje fijngesneden aardbeien in siroop erover en dan een toef merengue en onder de grill.
  zondag 29 april 2012 @ 11:16:37 #170
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110923346
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 11:15 schreef Goodbye het volgende:
Sowieso is er hier wel bij vlagen iets populair. Toen ik hier begon met posten werd er door de meesten echt niet zoveel gegeten. Op een gegeven moment verschoof dat een beetje naar de `meer eten´-hype.. en daar wordt dan af en toe weer even flink tegen aan geschopt. En zo is het cirkeltje rond. :P
Er is nog hoop voor m'n glutamine trend dus :P
pi_110923355
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 11:15 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Als dat de enige carbs zijn die je op een dag binnenkrijgt valt het m.i. nog onder low carb. Ni?
Ze krijgt al carbs toch? De cijfers in haar lijstjes?
  Vis een optie? zondag 29 april 2012 @ 11:17:18 #172
70532 loveli
N
pi_110923360
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 11:16 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Er is nog hoop voor m'n glutamine trend dus :P
En voor de trend van een gezonder eetpatroon ;)
crap in = crap out
pi_110923368
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 11:15 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Maar dat zijn niet de enige en dan kom je wel heel gauw aan je maximum aantal carbs. Ik vond het al zo jammer dat er relatief veel carbs in sperziebonen zitten.
pi_110923409
Geen verstand van low carb Slacker, dat is een van de dingen die ik oversla.
Vermoed dat mijn lijf de sirene aangooit als ik het probeer :D

En dan nu ontbijt :9
  zondag 29 april 2012 @ 11:19:12 #175
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110923414
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 11:17 schreef loveli het volgende:

[..]

En voor de trend van een gezonder eetpatroon ;)
Ik eet gezond :6 Behalve de BK van vrijdagnacht/zaterdagochtend en de appeltaart en cola van gister....
pi_110923445
Hier vandaag verjaardag, dus ruimschoots voldoende kcal denk ik zo :')
Pannenkoekjes met zalm, heerlijke italiaanse worst, romige mosterdsoep en god weet wat er nog meer in die koelkasten zit :+
pi_110923473
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 11:20 schreef LieLie het volgende:
Hier vandaag verjaardag, dus ruimschoots voldoende kcal denk ik zo :')
Pannenkoekjes met zalm, heerlijke italiaanse worst, romige mosterdsoep en god weet wat er nog meer in die koelkasten zit :+
Maar wel lekkere verjaardagsdingen :9
pi_110923494
Feli LieLie! *O*
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_110923522
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 11:22 schreef V1z0R het volgende:
Feli LieLie! *O*
Ik niet hoor, mijn moeder ;)
  zondag 29 april 2012 @ 11:25:18 #180
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110923555
Nee, geen fruit! Fruit is niet lowcarb :N. Mag max 20 gr kHs op een dag en een sinaasappel is al 14! Dus nee, ik blijf ver van fruit atm.

Een banaan is bijv. al 29!
pi_110923557
Dan alsnog Feli!!!
Jouw moeder is van de lekkere hapjes?
  zondag 29 april 2012 @ 11:27:28 #182
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110923632
Gefelicteerd LieLie! *O* Fijne dag!

Lijst:
O: dubbele boterham met osseworst/ui/tomaat/komkommer/gekookt ei, beschuit kaas, beker melk
S: 1.15 uur wandelen
T's: appel, sinaasappel, kom mosterdsoep
L: kom mosterdsoep, boterham kaas
T's: kiwi, blokje chco, gekookt ei
D: gevulde paprika's (met rijst en gehakt en kaas), salade met dressing
T's: kwark en vla, zoute stokjes
pi_110923633
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 11:25 schreef Ml-etje het volgende:
Dan alsnog Feli!!!
Jouw moeder is van de lekkere hapjes?
Mijn vader is de kok in huis ;)
pi_110923671
Gefeliciteerd met je moeder LieLie *O*

Gisteren volgens mij goed ingehouden bij een verjaardagsfeestje, merkte wel dat het moeilijker werd na een paar wijntjes.
pi_110923674
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2012 11:24 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ik niet hoor, mijn moeder ;)
Dan alsnog ;)
pi_110923693
En eigenlijk is ze morgen jarig, op koninginnedag w/
pi_110923699
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 11:29 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dan alsnog ;)
Danke ;)
  zondag 29 april 2012 @ 11:33:26 #188
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110923780
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2012 11:17 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ze krijgt al carbs toch? De cijfers in haar lijstjes?
In der laatste lijstje staat een 3 bij kwark. 3 gram, is 12kcal. dat is 1% in een dieet van 1200kcal.

Laat ik het anders stellen, wat is de max hoeveelheid carbs wat je (XM, of iemand anders die low carbt) binnen wilt krijgen op een dag?
Ze heeft tussen dit en mijn reactie gereageerd zie ik, 20gram/dag.
  zondag 29 april 2012 @ 11:34:17 #189
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110923807
Feli LieLie :)

Apart, niks afgevallen meer volgens de wii fit, maar winterjas en spijkerbroek zitten wel wat losser. Nog niet opzienbarend, maar ik kreeg gister na het eten mn jas makkelijk dicht en dat is wel anders geweest!
pi_110923833
Oh, for the record: Ik roep al sinds XM begonnen is dat ik vind dat ze te weinig eet. En dat vind ik nog steeds, want haar lijstjes komen niet boven de 1000 kcals uit, schat ik zo. En dat vind ik eng. En ik denk ook heel goed dat dat de reden kan zijn dat ze niet afvalt...

Goeiemorgen trouwens! Vandaag weer wat gezonder doen dan gister:

Gister:
T: klein stukje brownie
S: 5 km. hardlopen
O: spelt/volkorenpannenkoeken met appelstroop, frambozenjam, gebakken banaan
T: frambozenyoghurt met klein beetje browniekruimels
B: 5 km. hardlopen
T: 2 slokken cola
D: paar blokjes kaas (cheddar, parmezaan). klein stukje paté, 3 plakken rauwe ham, halve appel, bakje chips.
T: stukje brownie. Die is nu bijna op.
pi_110923955
Eens met Jagär, maar er iets van zeggen heeft niet zoveel zin: XM doet toch wat ze zelf wil, en nou ja, ja, dat dus :) .

Gisteren het brood met camembert niet meer gedaan want zaten nog goed vol van het avondeten en zijn vroeg naar bed gegaan.

Ook trouwens de film "Another Earth" gezien. Was best een mooie film! :o Duurt ook niet zo lang (anderhalf uur), aanrader voor iedereen die van filmhuisfilms houdt!

Lijstje vandaag wordt iets als:

O: 3 plakken vers volkorenbrood met kaas, hagelslag, speculoos.
L: roerei met groenten en wat geraspte parmezan
T: plak volkorenbrood met hummus
T: ?
D: nasi/rijst met een berg groente en wat pindasaus
T: hand walnoten

Wat carbig, maar dat krijg je nu eenmaal als je lekker vers brood bakt! Echter; mijn nasi bord wordt meer groente dan rijst. Ben wel tevreden, al ga ik straks wel even wat beter broodbeleg halen dan 'speculoos' :') Is eigenlijk ook helemaal niet zo lekker. Dus ik laat dat hierna ook maar weer staan.

[ Bericht 9% gewijzigd door motorbloempje op 29-04-2012 11:50:51 ]
Ja doei.
  zondag 29 april 2012 @ 11:42:42 #192
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110923994
Tja, ik heb regelmatig overleg met co en die vindt dat ik het goed doe. En ik vind ook niet dat ik te weinig eet eigenlijk. Lunch en D zijn flinke porties en ik eet calorisch gezien rijkere producten. Maar goed, wat dat betreft zijn jullie net zo eigenwijs als ik :). Ik vind mn lowcarblijstjes goed, co ook en jullie vinden het te weinig.
  Vis een optie? zondag 29 april 2012 @ 11:45:23 #193
70532 loveli
N
pi_110924045
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 11:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tja, ik heb regelmatig overleg met co en die vindt dat ik het goed doe. En ik vind ook niet dat ik te weinig eet eigenlijk. Lunch en D zijn flinke porties en ik eet calorisch gezien rijkere producten. Maar goed, wat dat betreft zijn jullie net zo eigenwijs als ik :). Ik vind mn lowcarblijstjes goed, co ook en jullie vinden het te weinig.
De enige hoeveelheden die erbij staan zijn de carbs, verder geen kcals. Op hoeveel kcals zit je gemiddeld? (weet niet of je ze telt)

En ik heb volgens mij nog geen vette vis gezien :9
crap in = crap out
pi_110924083
Ik ga maar even op mijn handen zitten denk ik. Ik wil zo veel zeggen :')

XM: mijn laatste berichtje nog gezien?

Vriendinnetje komt zo langs. Even andere make-up uitproberen voor haar bruiloft *O*
pi_110924086
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 11:45 schreef loveli het volgende:

[..]

De enige hoeveelheden die erbij staan zijn de carbs, verder geen kcals. Op hoeveel kcals zit je gemiddeld? (weet niet of je ze telt)

En ik heb volgens mij nog geen vette vis gezien :9
jawel, gerookte zalm komt regelmatig voorbij. Alleen ben ik bang dat dat dan 1 plak gerookte zalm is, en niet meer.
pi_110924096
Weet te weinig van lowcarb of om een inhoudelijke reactie te geven. Wel zie ik mee groente die vers is en daar word ik dan weer blij van ;)

Mijn ontbijt is niet om blij van te worden maar de croissant en de choco versie waren wel lekker O+
  zondag 29 april 2012 @ 11:49:06 #197
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110924134
G'day! Gisteren was leuk O+ Ook toffe nieuwe mensen ontmoet, dat moet je altijd nog maar zien :D

Coco in jurkje :9 Vind het heul knap als je daar een flinke pens in kunt verstoppen :P

LieLie-mamma jarig? Gefeli! *O*

En verder ben ik het even kwijt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_110924136
Wat is een normale hoeveelheid zalm? Ik eet zo een pakje leeg op een broodje :@
  Vis een optie? zondag 29 april 2012 @ 11:49:11 #199
70532 loveli
N
pi_110924140
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 11:46 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

jawel, gerookte zalm komt regelmatig voorbij. Alleen ben ik bang dat dat dan 1 plak gerookte zalm is, en niet meer.
Je hebt gelijk, blijkbaar registreer ik die niet als vette vis/hoofdgerecht.
crap in = crap out
  zondag 29 april 2012 @ 11:50:21 #200
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110924171
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 11:46 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Nope. Halve verpakking, dus zo'n 100 gr. En regelmatig zalm, dus vette vis genoeg :). Voor de rest geen visliefhebber. Zalm krijg ik goed weg, de rest wordt al heel wat moeilijker.
pi_110924173
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 11:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
G'day! Gisteren was leuk O+ Ook toffe nieuwe mensen ontmoet, dat moet je altijd nog maar zien :D

Coco in jurkje :9 Vind het heul knap als je daar een flinke pens in kunt verstoppen :P

LieLie-mamma jarig? Gefeli! *O*

En verder ben ik het even kwijt.
*O* voor de nieuwe mensen! Was het een collega verjaardag of een vriendverjaardag?

En mee eens ik zocht de pens ook al :D
  Vis een optie? zondag 29 april 2012 @ 11:51:13 #202
70532 loveli
N
pi_110924192
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 11:49 schreef LieLie het volgende:
Wat is een normale hoeveelheid zalm? Ik eet zo een pakje leeg op een broodje :@
Pakje van een ons of van een pond? Ivm zout zou ik het bij een ons houden, maar net als met alles gaat het om balans zoeken. En elke dag zalm is een rib uit je lijf.
crap in = crap out
  zondag 29 april 2012 @ 11:52:12 #203
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110924219
Ow en ik tel geen kcals.

An, berichtje gezien, nog geen tijd gehad om agenda ernaast te houden. Doe ik dinsdag ff op het werk.
pi_110924257
Puik, als ze zalm hebben bij de Lidl ga ik 't halen :9
Ja doei.
  zondag 29 april 2012 @ 11:53:51 #205
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110924260
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 11:50 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

*O* voor de nieuwe mensen! Was het een collega verjaardag of een vriendverjaardag?

En mee eens ik zocht de pens ook al :D
Vriendin-verjaardag! *O* Studie-vriendinnetje, dus er kwamen ook een boel mensen die ik niet kende maar dat was eigenlijk wel tof dus :D

Coco omschreef laatst haar zwangere buik ongeveer als 'een pensje die je niet meer in kunt houden' en toen dacht ik "Dat heb ik standaard! _O- Ben vast aan het meezwangeren :+ ".
pi_110924296
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 11:53 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Vriendin-verjaardag! *O* Studie-vriendinnetje, dus er kwamen ook een boel mensen die ik niet kende maar dat was eigenlijk wel tof dus :D

Coco omschreef laatst haar zwangere buik ongeveer als 'een pensje die je niet meer in kunt houden' en toen dacht ik "Dat heb ik standaard! _O- Ben vast aan het meezwangeren :+ ".
Jaja, heb er anders nog steeds niets van gezien ;)

Dat kan best gezellig zijn inderdaad! Ga ook vaak in de mood "ken er niemand en met wie moet ik praten" weg en dan blijkt het leuk *O*
pi_110924360
Een pensje dat.

En met deze betweterij sluit ik af, ik ga naar de minivakantie en ondanks aanwezigheid van wifi neem ik geen laptop mee.
Tot volgende week :W
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_110924368
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 11:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ow en ik tel geen kcals.

An, berichtje gezien, nog geen tijd gehad om agenda ernaast te houden. Doe ik dinsdag ff op het werk.
^O^
pi_110924386
en feli gewenst voor alle moeders en vriendinnetjes!
pi_110924406
quote:
6s.gif Op zondag 29 april 2012 11:57 schreef sigme het volgende:
Een pensje dat.

En met deze betweterij sluit ik af, ik ga naar de minivakantie en ondanks aanwezigheid van wifi neem ik geen laptop mee.
Fijne vakantie betwetertje :* :W
  Vis een optie? zondag 29 april 2012 @ 11:58:54 #211
70532 loveli
N
pi_110924416
quote:
Een pensje dat.

Fijne vakantie!
crap in = crap out
  zondag 29 april 2012 @ 12:01:36 #212
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110924490
quote:
Een pensje dat.

Viel spaas! w/ (ja ook fout, je sais :+ )
pi_110924506
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 12:01 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Viel spaas! w/ (ja ook fout, je sais :+ )
^^ O-)
pi_110924622
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 11:51 schreef loveli het volgende:

[..]

Pakje van een ons of van een pond? Ivm zout zou ik het bij een ons houden, maar net als met alles gaat het om balans zoeken. En elke dag zalm is een rib uit je lijf.
Ja, 100 of 150 gram is dat volgens mij, en niet dagelijks inderdaad ;)
pi_110924936
quote:
Een pensje dat.

Veel plezier! :)

Pff, spieren in rug zijn in ieder geval weer los. Nu nog even een half uurtje stuiteren op de endorfineboost en daarna compleet instorten. :')
  Vis een optie? zondag 29 april 2012 @ 12:19:30 #216
70532 loveli
N
pi_110924994
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 12:17 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Veel plezier! :)

Pff, spieren in rug zijn in ieder geval weer los. Nu nog even een half uurtje stuiteren op de endorfineboost en daarna compleet instorten. :')
Magnesium kan bijdragen aan vermindering van kramp. Waar heb je precies last van? Fysio kan ook helpen, ben sinds kort fan.
crap in = crap out
pi_110925026
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 12:19 schreef loveli het volgende:

[..]

Magnesium kan bijdragen aan vermindering van kramp. Waar heb je precies last van? Fysio kan ook helpen, ben sinds kort fan.
Niet echt kramp, maar het gevoel alsof de spieren in m'n bovenrug een beetje in de knoop zitten als ik uit bed kom.
  Vis een optie? zondag 29 april 2012 @ 12:29:55 #218
70532 loveli
N
pi_110925336
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 12:20 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Niet echt kramp, maar het gevoel alsof de spieren in m'n bovenrug een beetje in de knoop zitten als ik uit bed kom.
Fysio heeft er bij mij een flink stuk uitgehaald. Met een ebtere houding en wat oefeningen zou het weg moeten blijven.
crap in = crap out
pi_110925701
Heel veel plezier Sig :*

En hoi!

Nog 3 nachtjes *O* ik ben de waas heel erg zat

@ Dino ik heb zo'n infrarood lamp voor als mijn rug in de knoop schiet, dat helpt tot op zekere hoogte best heel goed.
pi_110925830
Kijk het nog wel ff aan, misschien lig ik gewoon een beetje raar 's nachts. :')

Aftellen, Mar! *O* Hopelijk gaat het daarna weer een heel stuk beter met je. :Y
pi_110925930
Iig van die lelijke morfinewaas af, dat is al een hele verbetering. Ik maak de dagen echt amper mee nu.
Gister wel fijn, vrienden die kwamen met kadootjes en bonbons en stroopwafels en knuffels O+
pi_110929292
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 12:46 schreef MarMar het volgende:
Iig van die lelijke morfinewaas af, dat is al een hele verbetering. Ik maak de dagen echt amper mee nu.
Gister wel fijn, vrienden die kwamen met kadootjes en bonbons en stroopwafels en knuffels O+
Ahw...dat zijn lieve vrienden O+
pi_110930202
:W Kom me hier ook maar weer eens melden, want er mag wel weer een paar kilo af.

Lijstje van gister:
O: 2 mokken koffie verkeerd met tl suiker + omelet van 2 eieren en een aardappel
L: grote bak magere yoghurt met blauwe bessen en beetje vanillesuiker
D: 2x meergranenbroodje met vegaburger en ketchup
T: cider, banaan en een pot augurken :')

Vandaag:
B: 2 mokken koffie verkeerd met tl suiker + gebakken ei met 2 meergranenbroodjes
D: lasagne

Niet geweldig, ik weet het, maar in ieder geval beter dan de laatste tijd (Nutella :9).
pi_110930241
Sterkte voor de komende dagen trouwens MarMar.
  zondag 29 april 2012 @ 14:58:24 #225
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110930832
MarMar toch, wat moet ik ervan zeggen? Weet het gewoon niet.. Sterkte :*

mille, er is echt niks goed aan je lijstje.
Wat is nu je planning?

Gevulde paprika/champignons/ui staan klaar in ovenschaal, de salade staat klaar, nu even genieten van een vrije middag.
Morgen moet lief helaas weer werken, denk dat ik naar hem toe wandel (30 km)
  Vis een optie? zondag 29 april 2012 @ 15:01:36 #226
70532 loveli
N
pi_110930968
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 14:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Jawel, de blauwe bessen.
crap in = crap out
  zondag 29 april 2012 @ 15:03:37 #227
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110931029
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 15:01 schreef loveli het volgende:

[..]

Jawel, de blauwe bessen.
Jonguhhh, bij wijze van........ :{w
pi_110931037
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 15:01 schreef loveli het volgende:

[..]

Jawel, de blauwe bessen.
:D Doe ik toch nog iets goed. Niks goed vind ik trouwens een beetje overdreven.
pi_110931104
Helleu :W

Ik ben te laat, maar wens Sig iig een fijne vakantie toe!

En ik heb gister allemaal toffe auteurs ontmoet *O*
Ik voelde me behoorlijk stoer toen Herman Brusselmans tegen mij zei: ''Iek ga efkes roken" 8-)

Overdag een mooi lijstje, maar 's avonds chips, wijn en McDonalds. Wel even heel erg van genoten :P
pi_110931171
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 15:03 schreef mille-feuille het volgende:

[..]

:D Doe ik toch nog iets goed. Niks goed vind ik trouwens een beetje overdreven.
De yoghurt, omelet, vegaburger, dat kan allemaal nog best, maar wat doe je raar met je tussendoortjes?
Beter plannen/nadenken en meer met voorbedachte rade eten zodat je niet rare dingen uit de kast gaat trekken lijkt me geen overbodige luxe..
Dus voor vandaag ff O L D en drie T's bedenken die gewoon echt wat toevoegen! Hup!
pi_110931201
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 14:58 schreef uniekhoorn het volgende:
MarMar toch, wat moet ik ervan zeggen? Weet het gewoon niet.. Sterkte :*

Wat is nu je planning?

Gevulde paprika/champignons/ui staan klaar in ovenschaal, de salade staat klaar, nu even genieten van een vrije middag.
Morgen moet lief helaas weer werken, denk dat ik naar hem toe wandel (30 km)
:* sterkte is genoeg lieverd!
Iedereen dank daarvoor ook :* het lijkt misschien nietsig om zoiets te zeggen, maar het helpt me echt wel de dagen door!
  Vis een optie? zondag 29 april 2012 @ 15:12:02 #232
70532 loveli
N
pi_110931300
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 14:35 schreef mille-feuille het volgende:
Uh-uh.. ;)
crap in = crap out
  zondag 29 april 2012 @ 15:16:26 #233
171422 LadyBlack
paint it black
pi_110931440
MarMar ik krijg de helft maar mee, maar zo'n morfinewaas klinkt heel heftig (dat je zoveel moet nemen) en vreselijk die bijwerking ervan. Ik ken dat ook van mijn thuiszorgcliënt.

Hang in there :*
pi_110931449
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:50 schreef Cocotrimonium het volgende:

SPOILER
Ha, dat doe ik ook heel vaka met vrienden ja. En ik weet jammer genoeg wie hij is ja :'( Griezel!
pi_110931460
Ja succes Mar! :*
pi_110931480
Voor ontbijt is het een beetje laat nu denk ik :P . Dit waren de enige tussendoortjes die ik in huis had. Bewust overigens, wat er niet is, gaat ook niet op. Maat houden is niet mijn sterkste punt.
pi_110931563
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 15:12 schreef loveli het volgende:

[..]

Uh-uh.. ;)
:D Nee, ik ben niet zwanger, als je dat bedoelt.
pi_110931741
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 15:17 schreef mille-feuille het volgende:
Voor ontbijt is het een beetje laat nu denk ik :P . Dit waren de enige tussendoortjes die ik in huis had. Bewust overigens, wat er niet is, gaat ook niet op. Maat houden is niet mijn sterkste punt.
Grote kans dat het geen maat kunnen houden te maken heeft met de bakken suiker die je eet. Zeker als je verder weinig voedzaam eet, zoals een pot augurken, blijft je lichaam vragen om voedingsstoffen. Dus suiker uit de koffie, veeeeeel meer groenten en mager vlees eten en dan kom je al een heel eind.
  zondag 29 april 2012 @ 15:32:35 #239
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110931920
Evy les 2 \o/

En ik heb een appje! Vraag me af hoe accuraat dat ding is, ik dacht dat ik megatraag was maar zie bij de renstukjes piekjes van 9-10 km per uur O+ Wellicht voel ik me trager dan ik ben? _O- Wel geinig, heb voor les 2 kennelijk 2.252 m gelopen in 23 minuten, met een gemiddelde snelheid van 5,8 km per uur *(incluus lopen) en ik heb 158 kcal verbrand xD

Getalletjes zijn dan wel weer motiverend O+ Oh en ik heb na de verdoemis-berichtjes na vorige keer mn Sauconys maar weer aangedaan :+
  zondag 29 april 2012 @ 15:36:34 #240
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110932039
mille, denk dat An gelijk heeft, wat een suikers.
En je moet toch echt een planning gaan maken anders lukt het denk ik niet.

Maria *O*
Mooie snelheid, waarom zou het niet kloppen?
Heb zelf vaak het gevoel als ik nog langzamer loop dat ik dan achteruit ga maar dan is niet zo :')
Wat leuk dat je trouwens weer hardloopt :Y
pi_110932067
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2012 15:26 schreef An24 het volgende:

[..]

Grote kans dat het geen maat kunnen houden te maken heeft met de bakken suiker die je eet. Zeker als je verder weinig voedzaam eet, zoals een pot augurken, blijft je lichaam vragen om voedingsstoffen. Dus suiker uit de koffie, veeeeeel meer groenten en mager vlees eten en dan kom je al een heel eind.
Vlees eet ik niet en in de lasagne zit veel groenten. Ik vind mijn suikerinname best meevallen. Gister met de ketchup en cider erbij niet, maar ik eet nooit snoep en drink geen frisdrank. Ik eet liever yoghurt waar ik zelf fruit en een beetje suiker aan toe voeg, dan kant en klare vruchtenyoghurt, waar veel meer suiker in zit. Ik doe niet aan low-carben, dus dat beetje suiker is wat mij betreft geen probleem.
  Vis een optie? zondag 29 april 2012 @ 15:42:09 #242
70532 loveli
N
pi_110932229
Welk plan had je zelf om de paar kilo weg te werken?
crap in = crap out
  zondag 29 april 2012 @ 15:42:15 #243
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110932233
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 15:36 schreef uniekhoorn het volgende:
mille, denk dat An gelijk heeft, wat een suikers.
En je moet toch echt een planning gaan maken anders lukt het denk ik niet.

Maria *O*
Mooie snelheid, waarom zou het niet kloppen?
Heb zelf vaak het gevoel als ik nog langzamer loop dat ik dan achteruit ga maar dan is niet zo :')
Wat leuk dat je trouwens weer hardloopt :Y
Twenks! O+ En eh tja, weet ik niet, dat het niet overeenkomt met wat ik voel tijdens het lopen idd? :+ Ik heb het gevoel dat ik (snel)wandelend nauwelijks langzamer ga dan rennend _O- Maar zou wel leuk zijn als rentempo al redelijk is!

En ja, werd gemotiveerd door het feit dat het makkelijk tussendoor kan en door het zonnetje in het park :7 Geen idee hoe lang ik het vol ga houden maar tot die tijd: ieder beetje sporten = win *O*
pi_110932247
Maria! Welkom (terug) bij de hardloopclub! :)
Ja doei.
pi_110932269
Tof Maria *O*.
  Vis een optie? zondag 29 april 2012 @ 15:48:59 #246
70532 loveli
N
pi_110932504
Bij de weg, low-carben en suiker skippen met elkaar vergelijken is appels en pinda's. Ik skip suiker waar kan, maar eet absoluut niet low-carb.
crap in = crap out
pi_110932552
Lekker enthousiast Maria *O*
pi_110932555
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 15:42 schreef loveli het volgende:
Welk plan had je zelf om de paar kilo weg te werken?
Geen grote hoeveelheden witbrood met Nutella meer eten :@ . Ik eet denk ik wel meer dan de meesten hier en ook anders. Meer brood en sowieso meer koolhydraten in het algemeen. Tot nu toe werkt dat voor mij wel. Ik moet alleen mijn wintervetlaagje nodig kwijt. Lijstjes posten werkt wel goed voor mij ter motivatie.
pi_110932563
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 15:37 schreef mille-feuille het volgende:

[..]

Vlees eet ik niet en in de lasagne zit veel groenten. Ik vind mijn suikerinname best meevallen. Gister met de ketchup en cider erbij niet, maar ik eet nooit snoep en drink geen frisdrank. Ik eet liever yoghurt waar ik zelf fruit en een beetje suiker aan toe voeg, dan kant en klare vruchtenyoghurt, waar veel meer suiker in zit. Ik doe niet aan low-carben, dus dat beetje suiker is wat mij betreft geen probleem.
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 14:35 schreef mille-feuille het volgende:
:W Kom me hier ook maar weer eens melden, want er mag wel weer een paar kilo af.

Lijstje van gister:
O: 2 mokken koffie verkeerd met tl suiker + omelet van 2 eieren en een aardappel
L: grote bak magere yoghurt met blauwe bessen en beetje vanillesuiker
D: 2x meergranenbroodje met vegaburger en ketchup

Vandaag:
B: 2 mokken koffie verkeerd met tl suiker + gebakken ei met 2 meergranenbroodjes
D: lasagne

Niet geweldig, ik weet het, maar in ieder geval beter dan de laatste tijd (Nutella :9).
De dik gedrukte voedingsmiddelen zitten allemaal boordevol suikers. Nu zijn meergranenbolletjes niet zo erg, die hebben ook goede voedingsstoffen, maar als je het bij elkaar optelt is het echt te veel en zul je problemen houden met maat houden. Als je geen vlees eet zijn er voldoende alternatieven om aan je eiwitten te komen. Succes! ^O^

En een *O* Voor Maria

-Edit- De cider valt erg mee zie ik net. Net zo gezond als appels eten zag ik op een site :P :')
pi_110932750
Lasagne zit boordevol suikers?
  Vis een optie? zondag 29 april 2012 @ 15:55:44 #251
70532 loveli
N
pi_110932779
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 15:50 schreef mille-feuille het volgende:

[..]

Geen grote hoeveelheden witbrood met Nutella meer eten :@ . Ik eet denk ik wel meer dan de meesten hier en ook anders. Meer brood en sowieso meer koolhydraten in het algemeen. Tot nu toe werkt dat voor mij wel. Ik moet alleen mijn wintervetlaagje nodig kwijt. Lijstjes posten werkt wel goed voor mij ter motivatie.
Witbrood en nutella skippen is goed om te voorkomen dat er meer bijkomt, ik zou eerder op meer eiwitten + beweging inzetten dan op extra koolhydraten.
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 29 april 2012 @ 15:56:20 #252
70532 loveli
N
pi_110932797
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 15:55 schreef mille-feuille het volgende:
Lasagne zit boordevol suikers?
Yup. Lasagne = zetmeel = ketens van meerdere suikers.
crap in = crap out
  zondag 29 april 2012 @ 15:58:04 #253
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110932852
Ik had gisteren lekkere vega-lasagne op! :9 Twee soorten geproefd, eentje met mozzarella en groenten en andere met nepgehakt, champignons en oude kaas :9 Met salade :Y)
  Vis een optie? zondag 29 april 2012 @ 16:00:19 #254
70532 loveli
N
pi_110932958
Koolhydraten zijn polysacchariden, in maagdarmkanaal worden die gesplitst in enkelvoudige suikers. Duurt iets langer dan tafelsuiker voor het in je bloed zit, maar het effect is nagenoeg hetzelfde.
crap in = crap out
pi_110933041
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 15:56 schreef loveli het volgende:

[..]

Yup. Lasagne = zetmeel = ketens van meerdere suikers.
In de lasagnebladen bedoel je? Saus maak ik zelf (gepelde tomaten, wortels, bleekselderij, ui en een beetje vegeta).
pi_110933135
Klinkt lekker Maria :9 .
  Vis een optie? zondag 29 april 2012 @ 16:04:55 #257
70532 loveli
N
pi_110933142
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 16:02 schreef mille-feuille het volgende:

[..]

In de lasagnebladen bedoel je? Saus maak ik zelf (gepelde tomaten, wortels, bleekselderij, ui en een beetje vegeta).
Yup, behalve als je sliced aubergine als lasagnebladen gebruikt.
*iemand het NL woord voor sliced? En geen idee wat vegeta is.
crap in = crap out
  zondag 29 april 2012 @ 16:05:02 #258
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110933149
Hehe leuk dat enthousiasme over mijn hardloop-beginnetje :D Ik vind het nog wel wat spannend ivm skeve pootjes, maar we gaan eens zien hoe het nu gaat!

quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 16:02 schreef mille-feuille het volgende:

[..]

Wehe moet dan altijd denken aan deze knuppel.
pi_110933160
sliced = in plakjes gesneden
  Vis een optie? zondag 29 april 2012 @ 16:06:51 #260
70532 loveli
N
pi_110933223
Ik zocht een beter woord :')
crap in = crap out
pi_110933268
Die niet Maria, ik ben vegetariër :P .
pi_110933305
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 16:06 schreef loveli het volgende:
Tis overgekomen :Y
pi_110933330
quote:
geschaafde aubergine? :?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_110933458
quote:
Is er niet, we hebben het over nederlands he ;)
  Vis een optie? zondag 29 april 2012 @ 16:13:42 #265
70532 loveli
N
pi_110933494
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 16:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

geschaafde aubergine? :?
Die komt er het dichtste bij denk ik, maar volgens mij hebben we er geen woord voor.

Maria, bij knuppels denk ik meer aan deze:
crap in = crap out
  zondag 29 april 2012 @ 16:13:52 #266
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110933503
Lint van groente?
pi_110933539
aubergineplakjes.
Ja doei.
pi_110933556
Plaatje is een beetje groot geloof ik, dus maar weer weggehaald.

[ Bericht 89% gewijzigd door mille-feuille op 29-04-2012 16:23:34 ]
  zondag 29 april 2012 @ 16:15:27 #269
171422 LadyBlack
paint it black
pi_110933565
Geschaafde aubergine?

Aubergineplakjes :+
pi_110933735
Gamma.
Ja doei.
pi_110933775
quote:
Ik weet nu nogsteeds niet wt het is, behalve dan dat er groentes in verwerkt zitten?
  Vis een optie? zondag 29 april 2012 @ 16:24:28 #272
70532 loveli
N
pi_110933919
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 16:21 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ik weet nu nogsteeds niet wt het is, behalve dan dat er groentes in verwerkt zitten?
Als ik het goed zie is het een combo van groente + smaakversterkers (e621).
crap in = crap out
pi_110933982
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 16:21 schreef MarMar het volgende:

[..]

Conserveringsmiddelen. Eten uit pakjes en zakjes, brrr. Ik heb het ook gedaan maar ik ben blij dat ik nu alleen vers eet.

Gewoon lekker vers eten mille-feuille met veel verse kruiden, dat werkt ook slankmakend.
pi_110934010
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 16:24 schreef loveli het volgende:

[..]

Als ik het goed zie is het een combo van groente + smaakversterkers (e621).
Klopt.
pi_110934069
Want wortel en bleekselderij zijn niet vers? Je kunt ook overdrijven :{ .
pi_110934070
Sjees.. er is iemand van de euromast geduikeld lees ik net :X
  Vis een optie? zondag 29 april 2012 @ 16:28:01 #277
70532 loveli
N
pi_110934084
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 16:27 schreef MarMar het volgende:
Sjees.. er is iemand van de euromast geduikeld lees ik net :X
Expres?
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 29 april 2012 @ 16:28:36 #278
70532 loveli
N
pi_110934112
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 16:27 schreef mille-feuille het volgende:
Want wortel en bleekselderij zijn niet vers? Je kunt ook overdrijven :{ .
Het is vrij simpel om met ui en selderij je eigen smaakversterkers te maken.
crap in = crap out
pi_110934134
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 16:28 schreef loveli het volgende:

[..]

Expres?
Of bewust? :+
pi_110934158
quote:
12s.gif Op zondag 29 april 2012 16:29 schreef An24 het volgende:

[..]

Of bewust? :+
niet meer, neem ik aan!
pi_110934234
Denk het, maar dat kunnen ze hem/haar nu niet meer vragen :X
pi_110934243
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 16:28 schreef loveli het volgende:

[..]

Het is vrij simpel om met ui en selderij je eigen smaakversterkers te maken.
Dat kan best zo zijn, maar het hoeft niet. Ik vind dat er nu een beetje overdreven wordt gereageerd. Ik hoef niet helemaal perfect te eten eerlijk gezegd.
pi_110934273
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 16:29 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

niet meer, neem ik aan!
:D :@ .
  Vis een optie? zondag 29 april 2012 @ 16:34:16 #284
70532 loveli
N
pi_110934375
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 16:31 schreef mille-feuille het volgende:
Dat kan best zo zijn, maar het hoeft niet. Ik vind dat er nu een beetje overdreven wordt gereageerd. Ik hoef niet helemaal perfect te eten eerlijk gezegd.
Bij mij kwamen jouw reacties juist vrij scherp over. Misschien een gevalletje ruis op de lijn?
crap in = crap out
pi_110934381
quote:

[..]

Mja, je hoeft niets met de tips te doen toch? Kijk zelf hoe ver je wilt gaan, ik gaf aan waar ik zelf veel baat bij had.
pi_110934388
quote:

[..]

ben ik compleet met je eens. Ik denk dat het ook bedoeld is om je te laten nadenken over je eten, want zodra je er bewust van bent wat je eet ga je er wat anders over denken. Tenminste, zo werkte het voor mij!
pi_110934741
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 16:34 schreef loveli het volgende:

[..]

Bij mij kwamen jouw reacties juist vrij scherp over. Misschien een gevalletje ruis op de lijn?
Sorry als het zo overkwam, maar we hebben die discussie over suikers al eens eerder gevoerd, dus was wel een beetje geïrriteerd ja :@ . Wat voor de een heel goed werkt, hoeft dat voor de ander niet te doen.
  zondag 29 april 2012 @ 16:48:39 #289
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110934923
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 16:43 schreef mille-feuille het volgende:

[..]

Sorry als het zo overkwam, maar we hebben die discussie over suikers al eens eerder gevoerd, dus was wel een beetje geïrriteerd ja :@ . Wat voor de een heel goed werkt, hoeft dat voor de ander niet te doen.
Maar het werkt voor jou dus eigenlijk ook niet?

Wat is je door de weeks lijst dan?
  zondag 29 april 2012 @ 16:56:10 #290
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110935160
Yeah, nieuwe koelkast wordt woensdag geleverd. Bakbeest, A+++, 35 uur overleven zonder stroom is voor mij een appeltje eitje. Sowieso wel kek gedaan door dat het ding op een eigen groep zit (incl eigen aardlek). Dus uitval is praktisch onmogelijk (vooral als ik er nog een UPS voor ga zetten, gna gna). /klussen
pi_110935180
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 16:48 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Maar het werkt voor jou dus eigenlijk ook niet?

Wat is je door de weeks lijst dan?
Dit is de planning ongeveer:

O: koffie verkeerd met beetje suiker en smoothie (magere yoghurt + fruit)
L: 4 sneetjes volkorenbrood met wisselend beleg
T: 2 tot 4 sneetjes volkorenbrood met wisselend beleg
T: nog een mok koffie, wat fruit en/of gekookt ei
D: wisselend, veel groenten, niet te veel koolhydraten (50-75 g pasta, rijst)

Hier val ik van af/ blijf ik stabiel bij (afhankelijk van hoeveelheid brood).
pi_110935316
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 16:57 schreef mille-feuille het volgende:

[..]

Dit is de planning ongeveer:

O: koffie verkeerd met beetje suiker en smoothie (magere yoghurt + fruit)
L: 4 sneetjes volkorenbrood met wisselend beleg
T: 2 tot 4 sneetjes volkorenbrood met wisselend beleg
T: nog een mok koffie, wat fruit en/of gekookt ei
D: wisselend, veel groenten, niet te veel koolhydraten (50-75 g pasta, rijst)

Hier val ik van af/ blijf ik stabiel bij (afhankelijk van hoeveelheid brood).
Is het een idee om 2 boterhammen naar je O te verplaatsen, dan fruit als t, dan 3 boterhammen als lunch, dan iets met minder carbs als t gewoon fruit én ei ofzo, of een blokje kaas, en dan na je D de yoghurt of een beetje kwark? Kwark zorgt bij mij 's avonds ervoor dat ik geen snaaitrek meer krijg en ik kan er 's ochtends ook beter door ontbijten heb ik het idee.
Op zich is het alleen maar wat schuiven met wat je nu al doet :) e
Je zou ook eens een of twee boterhammen kunnen vervangen door ei/gebakken ei/lunchsalade met kaas en nootjes oid, dan krijg je iets meer variatie. Da's niet omdat boterhammen zo evil zijn, maar variatie maakt het iig voor mij wel makkelijk er om een bepaald eetpatroon vast te houden, dus misschien heb je wat aan die tip :)
pi_110935370
:W helleu
Worry is a misuse of imagination
pi_110935578
Mar, de ochtend is juist het enige moment van de dag dat ik géén brood wegkrijg. D is nooit voor 8 uur. T's kan ik misschien wel wat meer mee variëren, ja.
  Vis een optie? zondag 29 april 2012 @ 17:10:01 #295
70532 loveli
N
pi_110935601
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 17:03 schreef Probability het volgende:
:W helleu
:W Hoe is 't? Nog leuke plannen voor morgen?
crap in = crap out
pi_110935638
Hi Mille :)

Eens dat er overdreven gereageerd wordt. Inderdaad zit lasagne en volkorenbrood VOL suikers. Kom op zeg :D

Maria props voor je hardlopen!

Mijn lijstje tot nu toe:
O: 3 krackers (chorizo, serrano, honing), grapefruit
S: Bodycombat + buikspieren
L: grote bak couscous met tomaat/komkommer/feta/kikkererwten met paar plakjes droge worst on the side
T: 2 macarons en stukje nougat
S: uurtje slapen :')

nu even naar de supermarkt, even iets voor het D halen en voor morgen!
  Vis een optie? zondag 29 april 2012 @ 17:11:50 #297
70532 loveli
N
pi_110935652
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 17:09 schreef mille-feuille het volgende:
Mar, de ochtend is juist het enige moment van de dag dat ik géén brood wegkrijg. D is nooit voor 8 uur. T's kan ik misschien wel wat meer mee variëren, ja.
's Ochtends brood kunnen eten is op zich een kwestie van wennen, mocht je daar behoefte aan hebben.
crap in = crap out
pi_110935739
Hoi dames :W ik kom mij toch weer even melden. De weegschaal blijft maar op 73 steken en kleren zitten nét te strak. Ben onlangs wel begonnen met Jillian (leuk!) maar vraag me af hoe vaak / lang je dat moet doen voordat je resultaat ziet. Lijstjes kunnen ook beter, dus dit topic maar even als stokje achter de deur om daar weer verbetering in te brengen.

Vandaag:

O: Volkoren boterham filet americain / ei / komkommer, nog eentje met halvarine/kaas/komkommer
L: Volkoren boterham kroket/mosterd, kom zelfgemaakte tomatensoep, gekookt eitje
T: Appel, kiwi
S: Jillian (level 1 nog maar hoor, maar toch)
D: Spaghetti Nicoise
T: wijntje, wat noten

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2012 17:19:10 ]
pi_110935913
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 17:11 schreef loveli het volgende:

[..]

's Ochtends brood kunnen eten is op zich een kwestie van wennen, mocht je daar behoefte aan hebben.
Doe het wel eens in het weekend, maar dat is dan wel 'wat later in de ochtend'.
pi_110936010
Ik ben volkorenbrood aan het bakken.
Gevuld met chocolade... :6
  zondag 29 april 2012 @ 17:25:02 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110936056
Heb nog heel duur speltbloem waar ik eens wat mee moet doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')