Nope, dat was ook mijn vraag toen ik het hoorde (de invulling).quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:42 schreef _aurum_ het volgende:
Goed zo Xm!
ML: heeft de familie de bruiloft betaald?
We hebben er laatst nog eens over zitten filosoferen na een bruiloft, maar wat jij zegt lijkt me wel horror..quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nope, dat was ook mijn vraag toen ik het hoorde (de invulling).
En idd XM!
Wat was er met die bruiloft dan?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
We hebben er laatst nog eens over zitten filosoferen na een bruiloft, maar wat jij zegt lijkt me wel horror..
De bruiloft waar wij waren was mij teveel gedoe. Haagjes, duiven, een koets, een enorme standaard vol taarten met strikjes en gedoe.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat was er met die bruiloft dan?
Mja geen muziek enz was best sneu voor haar. Althans dat was onze filosofie
quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:55 schreef LieLie het volgende:
[..]
De bruiloft waar wij waren was mij teveel gedoe. Haagjes, duiven, een koets, een enorme standaard vol taarten met strikjes en gedoe.
Haha, een barbie was ze niet nee, in De meeste opzichten.quote:
Ja V1z @mijn stukje forumquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Kwak hoe gaat het met je? En hoe zit het met je lijstjes?
V1, ik ben zo benieuwd hoe het gaat worden! Doe eens een klustopic openen, gewoon om onze nieuwsgierige behoeftes te pleasen
Wel een kutlijst qua eten natuurlijk! Foei
Dino, best een goed lijstje dacht ik zo
XM, doe je goed en bifteki is toch niet lekker
quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:24 schreef Ml-etje het volgende:
Nee, heb bij familie van mijn Mr's kant al eens een hele avond spelletjes gedaan op een bruiloft
Ik kijk nergens van op
Tof is dat he! Wacht maar tot de laatste dag. Dan gaat de hele buik golven van het geschop en de weeenquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:36 schreef LieLie het volgende:
Net de babies gevoeld in de buik van de poes, grappig!
Echt een grappig gevoelquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:39 schreef An24 het volgende:
[..]
Tof is dat he! Wacht maar tot de laatste dag. Dan gaat de hele buik golven van het geschop en de weeen
Denk dat nu ook niet het moment is om te boeken, ik zou in september even checken. En kijk je naar all-in? Die is in dat hotel wel echt duur, ja.. (Wel héél goed trouwens, zagen wij bij anderen). Half-pension is misschien beter te doen? Onbijt en avond eten waren in ieder geval echt top daar!quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:01 schreef Ml-etje het volgende:
Lekker Jagär!
Oi Sigme, zijn het wel leuke kinderen?
GB, het is nog best prijzig daar in december
Heb je lekker meegespetterd?quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:44 schreef An24 het volgende:
WTF! Lig ik te badderen, komt er een Hoempapa band voorbij het huis denderen. Joy!
Bubbels in het badwaterquote:
Kom een beetje laterquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:51 schreef Ml-etje het volgende:
Spitter spetter spater, lekker in het water!
Oké daar kom ik niet meer vanaf
Kan ik me goed voorstellen. Daarom ben ik zo'n voorstander van zo weinig mogelijk ontzeggen in je voedingspatroon. Heel af en toe extra genieten van zo iets als brood, helpt je 'eetstress niveau' laag houden.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh en An, wel genoten hoor, maar t was soms ook wel moeilijk. Vooral in het pannenkoekenrestaurant en toen er heerlijk vers gebakken brood op tafel werd gezet met lekkere knoflookboter. Het rook zó lekkeren had 't graag gehad. Maar ja!
Tof! Ff door de barriere heen dus!quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mee eens, maar ik heb een beetje het idee alsof er nu pas iets gebeurt qua afvallen, alsof het nu pas op gang komt. En ben bang dat als ik nu toegeef, ik weer helemaal opnieuw moet beginnen en er stagnatie optreedt. Bij Duuf zakken z'n broeken al van z'n kont, die gaat als een tierelier. Ik had vandaag voor het eerst zoiets van he... dit zit wat ruimer dan eerst.
En nutteloos, zeker als je op low toch goed functioneertquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, langzaam weer carbs opbouwen. Wat meer kwark, stukje fruit, boterhammetje, klein beetje pasta, etc. Je kan echt niet zo wham bam weer terug naar carb-galore.
Het kan wel, maar niet verstandig.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, langzaam weer carbs opbouwen. Wat meer kwark, stukje fruit, boterhammetje, klein beetje pasta, etc. Je kan echt niet zo wham bam weer terug naar carb-galore.
Het kan wel, maar niet verstandig.
Ik mis brood en pasta écht. Aardappelen interesseren me geen bal, rijst ook niet zo erg, maar lasagnes enzo.. en een lekkere boterham.. hmmm ja dat wil ik wel weerquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:09 schreef An24 het volgende:
[..]
En nutteloos, zeker als je op low toch goed functioneert
Je hebt speltlasagne hé? Is exact zoquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik mis brood en pasta écht. Aardappelen interesseren me geen bal, rijst ook niet zo erg, maar lasagnes enzo.. en een lekkere boterham.. hmmm ja dat wil ik wel weer.
idemquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:16 schreef ElDinosaur het volgende:
. kwart over 10 en ik val bijna in slaap.
Daar zitten toch ook carbs inquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je hebt speltlasagne hé? Is exact zo
Is diequote:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:22 schreef Perruche het volgende:
Ml, misschien niet maar ik ben even supersjaggo wegens ondankbare mensen en sjagrijnige mensen in de trein. Echt he, soms zou ik het liefst in een hutje op de hei wonen ofzo.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:22 schreef Perruche het volgende:
Ml, misschien niet maar ik ben even supersjaggo wegens ondankbare mensen en sjagrijnige mensen in de trein. Echt he, soms zou ik het liefst in een hutje op de hei wonen ofzo.
Wel als je low-carbtquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Maar van die halve kwart porties rijst/lasagne e.d. kan toch geen kwaad?
Ik zie niks!quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zo! Terug van vrijgezellenfeestjeWas gezellig. Wel gaar nu :"+
En oohhhh, ik kom thuis, zie ik dat Kees (onze vriend & handyman) de kasten op de slaapkamer heeft ingebouwd (hij maakt alles zelf op maat). Kijk nou wat tof
Zien!quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zo! Terug van vrijgezellenfeestjeWas gezellig. Wel gaar nu :"+
En oohhhh, ik kom thuis, zie ik dat Kees (onze vriend & handyman) de kasten op de slaapkamer heeft ingebouwd (hij maakt alles zelf op maat). Kijk nou wat tof
Nee, ik was te duur.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:24 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wel als je low-carbt
Welkom terug trouwsens![]()
Ml, waar ik ineens aan moet denken, is het nog wat geworden met die baan naast de deur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet helemaal goed te zien met dit licht, maar het idee is wel duidelijk. Ik ben echt blij met Kees![]()
De branche waarin ik werkquote:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:27 schreef Ml-etje het volgende:
Netjes Coco, al wens ik nog wel mooie foto's
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Nice Coco...
Krijg je een meisje? o+
Maar als je 3 boterhammen eet en geen carbs met avondeten dan is het dus al verkeerd en kom je aan?
Heb niet gezegd wanneerquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]Gaat niet bij dit licht ^^ Plus, op dit moment hebben we ook nog overal teveel troep, zitten nog middenin de verbouwing. Maar komt goed
Ben nog niet begonnenquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:25 schreef Perruche het volgende:
[..]
wanneer Ben je klaar met verhuizen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |