Voeg mij maar toe murquote:Zaterdag 28 april
Captain_Maximum, Kaneelstokje, twi, Faxie, tijnbrein, koffie(pisang), heloef, Myraela, Epic beardman, Strawberry_Hill, Snarf en Watertornado.
locatie Cafe de Plantage Hogewoerd 168 2311 HW Leiden
Dit was niet mijn initiatiefquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:49 schreef moneyfornothing het volgende:
Ah, heeft hij een ander meisje zijn auto in gelokt?
nog een tip: zet kree meteen op de negeer want anders komt er een dag dat je je laptopscherm kapot slaatquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:47 schreef kree het volgende:
[..]
Ok 1 tip, neem het allemaal effe met een korrel zout en voel je niet aangevallen.
(heeej joysa, was dit nuttig? )
Er zitten er hier een paar hoor
wat deed je om het contact te onderhouden?quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:47 schreef Y_U_NO het volgende:
[..]
Heb wel eens mensen ontmoet maar contact bleef niet echt lang. Via school.
Omdat ik cunt krijg?quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:49 schreef Murdera het volgende:
Kansloos hoor screw. Je bent net zo'n flikker als MFN.
Het eindige eigenlijk omdat er met een groepje vervelend tegen mij werd gedaan.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nog een tip: zet kree meteen op de negeer want anders komt er een dag dat je je laptopscherm kapot slaat
[..]
wat deed je om het contact te onderhouden?
Zo erg ben ik niet mens.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nog een tip: zet kree meteen op de negeer want anders komt er een dag dat je je laptopscherm kapot slaat
[..]
wat deed je om het contact te onderhouden?
Waaaat the fuuuuuck is dit nou weer.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:52 schreef kree het volgende:
[..]
Zo erg ben ik niet mens.
Komop zeg
Ik verwelkom hem hier in het topic en was serieus ook nog.
En daarna komen jullie.
Dat ik niet de gouden tip heb voor hem mag duidelijk zijn anders had ik hier ook niet gezeten.
Maargoed je hebt tieten dus dat maakt vast een hoop goed.
Tering man wat doen jullie uit de hoogte.
Maar laat maar, vraag maar een ban voor me aan als je me weg wil hebben.
succes!
Dat groepje heb je hier ook hoor, maar maak je er maar niet druk omquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:51 schreef Y_U_NO het volgende:
[..]
Het eindige eigenlijk omdat er met een groepje vervelend tegen mij werd gedaan.
Ik snap wel dat je verdrietig bent hoor skatje.quote:
Nie zo huilen murretje.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Stelt me oprecht teleur man, dit had ik van jou niet verwacht.
gelulquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waaaat the fuuuuuck is dit nou weer.
Als jij eens goed zou lezen was er niets aan de hand geweest, dus kijk lekker naar jezelf.
Alsof jij kan inschatten of ze fout zittenquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:52 schreef kree het volgende:
[..]
Dat groepje heb je hier ook hoor, maar maak je er maar niet druk om
Ze zijn wel lief alleen ze denken dat ze alles weten.
Nee, maar daar was het probleem eerst soort van vrienden/contact en dat met de rest mee doen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:52 schreef kree het volgende:
[..]
Dat groepje heb je hier ook hoor, maar maak je er maar niet druk om
Ze zijn wel lief alleen ze denken dat ze alles weten.
Dat is wel zo, maar op den duur vergeeft hij het me wel.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kom nou man! Hij is meer waard dan dit!
T zal je nog tegenvallenquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wel genoeg pussy kreeg, dat je daar niet voor zou afzeggen.
En anders zal ik hem nooit meeten.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:54 schreef screwloose het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar op den duur vergeeft hij het me wel.
Wij gaan het nooit eens worden, zoek het zelf maar terug dan.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee, kree, jij kraamt gelul uit.
Moet je vooral zo denigrerend doen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:54 schreef screwloose het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar op den duur vergeeft hij het me wel.
hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:54 schreef Y_U_NO het volgende:
[..]
Nee, maar daar was het probleem eerst soort van vrienden/contact en dat met de rest mee doen.
Tering en maar zeuren dat ik niet leesquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe oud ben je eigenlijk?
maar je hebt dus 1 keer vrienden gehad eigelijk en dat eindigde niet goed?
dan zeg ik nog steeds: veel oefenen met vriendschappelijke contacten!
waarom gaat er bij jou geen belletje rinkelen als iedereen met wie ik je ooit een gesprek zie voeren achter blijft met zo veel frustratie dat ze even moeten gaan zitten voor ze iemand de nek om draaien?quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:55 schreef kree het volgende:
[..]
Wij gaan het nooit eens worden, zoek het zelf maar terug dan.
Maar je bent wel lief toch.
Of ga je me ook blocken ghehehe
21 jaar. Heb wel nog soms contact met een paar jongs die ik van vroeger ken.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe oud ben je eigenlijk?
maar je hebt dus 1 keer vrienden gehad eigelijk en dat eindigde niet goed?
dan zeg ik nog steeds: veel oefenen met vriendschappelijke contacten!
Zoek zelf eerst eens terug simpele, ik heb het allemaal al gelezen toen ik binnenkwam en het viel me meteen op dat jij onzin aan het uitkramen was.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:55 schreef kree het volgende:
[..]
Wij gaan het nooit eens worden, zoek het zelf maar terug dan.
Maar je bent wel lief toch.
Of ga je me ook blocken ghehehe
Ik snap je gevoelens schat, maar het komt goed.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet je vooral zo denigrerend doen.
Ik meen het man, je stelt me teleur, en dat vind ik toch jammer.
Idioot.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:56 schreef kree het volgende:
[..]
Tering en maar zeuren dat ik niet lees
21 doos had ie al gezegd.
Dat is niet waar.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom gaat er bij jou geen belletje rinkelen als iedereen met wie ik je ooit een gesprek zie voeren achter blijft met zo veel frustratie dat ze even moeten gaan zitten voor ze iemand de nek om draaien?
en wat voor opleiding doe je?quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:56 schreef Y_U_NO het volgende:
[..]
21 jaar. Heb wel nog soms contact met een paar jongs die ik van vroeger ken.
Dat is wel waar. Jij ziet het alleen niet.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:57 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is niet waar.
Jij misschien.
Nou pech dan.
Ze heeft wel een punt.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:57 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is niet waar.
Jij misschien.
Nou pech dan.
ik, mfn, joysaquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:57 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is niet waar.
Jij misschien.
Nou pech dan.
Deed HBO logistiek maar dat liep niet goed in verband met cijfers.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en wat voor opleiding doe je?
als je ouder bent word er ook minder 'gepest' en zullen mensen minder zo doen
Mensen die zo weinig pussy krijgen dat ze bro's ditchen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |