abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 12 juli 2014 @ 15:21:52 #101
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_142206116
Dan mis je zomaar het mooiste stadje van Colombia: Neiva!
reset
pi_142206236
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 15:21 schreef Individual het volgende:
Dan mis je zomaar het mooiste stadje van Colombia: Neiva!
Mocht dat echt zo zijn kunnen we natuurlijk ook met de bus vanuit Bogota daar heen gaan en daarna alsnog door naar Cali. Kunnen we ook nog het National Archeological Park meepakken, waar we ook nog graag heen zouden willen.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 17:20:40 #103
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_142209577
Ik denk dat El_Matador wel wat meer info heeft.

lokpost
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juni 2014 07:34 schreef El_Matador het volgende:
reset
pi_144853637
Gisteren een ticket geboekt voor februari *O* In welk deel van Bogota wil ik in een hotel zitten?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_145022274
Heeft iemand informatie over de gele koortsvaccinatie? Is die verplicht in sommige stukken van Colombia?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_145053065
Iemand informatie over goedkope binnenlandse vluchten?

Stormlooptopic btw :{w :D
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  dinsdag 30 september 2014 @ 14:41:29 #107
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_145054220
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 14:07 schreef Hallojo het volgende:
Iemand informatie over goedkope binnenlandse vluchten?

Stormlooptopic btw :{w :D
Binnenlandse vluchten heb ik met Avianca gedaan. Ze doen niet zo aan low budget vluchten in Latijns Amerika.

En gele koorts was om van Colombia naar Brazilië te komen. Voor zover ik weet niet binnen Colombia.
reset
  dinsdag 30 september 2014 @ 15:16:46 #108
62913 Blik
The one and Only!
pi_145055248
Even een tvp, Heb volgend jaar een bruiloft op Aruba en heb daarna nog 2-3 weken vakantie. Colombia staat op de shortlist samen met eilandhoppen.

Hoe geschikt is Colombia voor kleine kinderen?
pi_147387645
Wat is het prijsniveau? Wat betaal je bijvoorbeeld voor een biertje, of een hapje eten?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_147403193
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 14:07 schreef Hallojo het volgende:
Iemand informatie over goedkope binnenlandse vluchten?

Stormlooptopic btw :{w :D
Vivacolombia.

Soort Ryanair. Ben voor 40 euro retour naar Cali gevlogen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147403225
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 15:16 schreef Blik het volgende:
Hoe geschikt is Colombia voor kleine kinderen?
Erg geschikt zolang je ze aan het handje neemt bij het oversteken.

Maar qua sociale cohesie zit je met kleine kinderen beter in Colombia (met andere kinderen) dan in Nederland.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147403358
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 12:42 schreef Hallojo het volgende:
Wat is het prijsniveau? Wat betaal je bijvoorbeeld voor een biertje, of een hapje eten?
Het verschilt, dat is vaker met een zich ontwikkelend land.

Colombia is niet goedkoop, zeker niet zoals Bolivia of Ecuador. Maar voor een redelijk leven ben je goedkoper uit dan in Nederland.

Bier in het cafe van Carlos Vives kost je 15.000 (~5,80). Bier in het centrum kost je 3000 (~1,15). Bier in de supermarkt (Club Colombia, het beste Colombiaanse bier) kost je 12.000 voor een sixpackje, dus 2000 per biertje. Zeg maar 90 dollarcent.

De peso is trouwens aardig gedaald de laatste tijd, dus je trip is vrij gunstig nu (of in februari dan).
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147404843
quote:
19s.gif Op maandag 8 december 2014 20:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het verschilt, dat is vaker met een zich ontwikkelend land.

Colombia is niet goedkoop, zeker niet zoals Bolivia of Ecuador. Maar voor een redelijk leven ben je goedkoper uit dan in Nederland.

Bier in het cafe van Carlos Vives kost je 15.000 (~5,80). Bier in het centrum kost je 3000 (~1,15). Bier in de supermarkt (Club Colombia, het beste Colombiaanse bier) kost je 12.000 voor een sixpackje, dus 2000 per biertje. Zeg maar 90 dollarcent.

De peso is trouwens aardig gedaald de laatste tijd, dus je trip is vrij gunstig nu (of in februari dan).
¤ 1,15 voor een biertje in de kroeg is goed te doen. In Nederland betaal je het dubbele. Dan kan je wel een biertje van me krijgen straks :{w ;)
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_147405143
quote:
14s.gif Op maandag 8 december 2014 21:15 schreef Hallojo het volgende:

[..]

¤ 1,15 voor een biertje in de kroeg is goed te doen. In Nederland betaal je het dubbele. Dan kan je wel een biertje van me krijgen straks :{w ;)
Ik ga niet vaak meer uit, maar als ik uitga, ga ik niet naar het centrum.

Ik woon in de duurste wijk, en gemiddeld kost een biertje 8000-10.000. Met Individual en Viajero zaten we in de Zona T voor een bieravondje, daar betaal je dat soort prijzen.

Euro-peso staat nu op 1 - 2863:

1.00 EUR = 2,863.12 COP
Euro ↔ Colombian Peso
1 EUR = 2,863.12 COP 1 COP = 0.000349269 EUR
Mid-market rates: 2014-12-08 20:21 UTC
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147409614
quote:
19s.gif Op maandag 8 december 2014 21:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik ga niet vaak meer uit, maar als ik uitga, ga ik niet naar het centrum.

Ik woon in de duurste wijk, en gemiddeld kost een biertje 8000-10.000. Met Individual en Viajero zaten we in de Zona T voor een bieravondje, daar betaal je dat soort prijzen.

Euro-peso staat nu op 1 - 2863:

1.00 EUR = 2,863.12 COP
Euro ↔ Colombian Peso
1 EUR = 2,863.12 COP 1 COP = 0.000349269 EUR
Mid-market rates: 2014-12-08 20:21 UTC

En hoeveel bier krijg je daar dan voor?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_147410017
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 23:02 schreef Hallojo het volgende:

[..]

En hoeveel bier krijg je daar dan voor?
Dat reken je zelf maar uit. :*
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147410213
quote:
10s.gif Op maandag 8 december 2014 23:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat reken je zelf maar uit. :*
Ik bedoelde eigenlijk een fluitje van 20cl of een halve liter ofzo.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_147410257
quote:
10s.gif Op maandag 8 december 2014 23:18 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk een fluitje van 20cl of een halve liter ofzo.
Ah ok; flesje van 30 cl (pola), soms pint (pinta), soms halve liter. Je hebt ook girafas ("giraffes"); meter bier met een kraantje. Hangt een beetje van de plek af.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147410337
quote:
19s.gif Op maandag 8 december 2014 23:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ah ok; flesje van 30 cl, soms pint, soms halve liter. Hangt een beetje van de plek af.
Gaat sowieso goedkomen!
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  dinsdag 9 december 2014 @ 15:04:25 #120
111528 Viajero
Who dares wins
pi_147422591
quote:
19s.gif Op maandag 8 december 2014 21:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik ga niet vaak meer uit, maar als ik uitga, ga ik niet naar het centrum.

Ik woon in de duurste wijk, en gemiddeld kost een biertje 8000-10.000. Met Individual en Viajero zaten we in de Zona T voor een bieravondje, daar betaal je dat soort prijzen.

Euro-peso staat nu op 1 - 2863:

1.00 EUR = 2,863.12 COP
Euro ↔ Colombian Peso
1 EUR = 2,863.12 COP 1 COP = 0.000349269 EUR
Mid-market rates: 2014-12-08 20:21 UTC

Nog steeds goedkoper dan een pint in een goedkope pub in London ;)

Misschien volgend jaar weer :) Zijn er steden in Colombia met een Q? Of is Quito misschien iets?
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_147422622
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 15:04 schreef Viajero het volgende:

[..]

Nog steeds goedkoper dan een pint in een goedkope pub in London ;)

Misschien volgend jaar weer :) Zijn er steden in Colombia met een Q? Of is Quito misschien iets?
Quito vond ik niet zoveel aan en koud!! (in december)

Quibdó is warm en exotisch!
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 9 december 2014 @ 15:07:01 #122
62913 Blik
The one and Only!
pi_147422666
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 15:04 schreef Viajero het volgende:

[..]

Nog steeds goedkoper dan een pint in een goedkope pub in London ;)

Misschien volgend jaar weer :) Zijn er steden in Colombia met een Q? Of is Quito misschien iets?
Nou, ik was een paar weken geleden nog geen 3 pond kwijt voor een pint ergens in een pub in Soho. Dat is dus ¤3,70, vrij goedkoop vond ik zelf
  dinsdag 9 december 2014 @ 15:09:50 #123
111528 Viajero
Who dares wins
pi_147422751
quote:
19s.gif Op dinsdag 9 december 2014 15:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Quito vond ik niet zoveel aan en koud!! (in december)

Quibdó is warm en exotisch!
Hmm, Quibdó gaat op de lijst :)
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  dinsdag 9 december 2014 @ 15:11:39 #124
111528 Viajero
Who dares wins
pi_147422821
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 15:07 schreef Blik het volgende:

[..]

Nou, ik was een paar weken geleden nog geen 3 pond kwijt voor een pint ergens in een pub in Soho. Dat is dus ¤3,70, vrij goedkoop vond ik zelf
Het kan wel, vooral als je in een goedkope pub het goedkoopste bier kiest. Helaas wordt een pub tegenwoordig al bijna als goedkoop beschouwd als je van een tientje nog terugkrijgt voor twee pints Kronenbourg...
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  dinsdag 9 december 2014 @ 15:14:38 #126
62913 Blik
The one and Only!
pi_147422919
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 15:11 schreef Viajero het volgende:

[..]

Het kan wel, vooral als je in een goedkope pub het goedkoopste bier kiest. Helaas wordt een pub tegenwoordig al bijna als goedkoop beschouwd als je van een tientje nog terugkrijgt voor twee pints Kronenbourg...
Carlsberg :)
  dinsdag 9 december 2014 @ 16:00:08 #127
111528 Viajero
Who dares wins
pi_147424378
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 15:14 schreef Blik het volgende:

[..]

Carlsberg :)
Ook zeker geen slecht bier, maar niet mijn favoriet. Hier in London: Grolsch, Kronenbourg, Stella.

In Colombia (om on topic te blijven) de microbreweries als BBC etc. Club Colombia en Poker zijn ook prima te drinken wel.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_148422375
Wij willen dit jaar naar Colombia. Bogota staat in ieder geval op de agenda omdat daar mijn zwager woont, dus daar gaan we in ieder geval buurten.

Wat is een goede periode om daar te zijn. We hadden zelf September in gedachten, maar volgens mij is er dan veel regen of niet?
pi_148453304
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 12:32 schreef KDZ het volgende:
Wij willen dit jaar naar Colombia. Bogota staat in ieder geval op de agenda omdat daar mijn zwager woont, dus daar gaan we in ieder geval buurten.

Wat is een goede periode om daar te zijn. We hadden zelf September in gedachten, maar volgens mij is er dan veel regen of niet?
Bienvenido KDZ.

Veruit de beste tijd is nu; januari is de zonnigste en droogste tijd, de eerste week is heerlijk omdat veel mensen nog vakantie hebben en het dus rustig is in de stad.

Het regent hier altijd veel dus veel maakt het verder niet uit. Als je meer wilt weten, hoor ik het wel. Genoeg tips in de aanbieding.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_148493532
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_148677790
quote:
Zat ik gisteren te kijken naar binnenlandse vluchten met Avianca en waren ze lekker goedkoop. Zit ik vandaag te kijken zijn ze ineens drie keer zo duur :( Gisteren was het ook in Colombiaanse peso en nu in ¤. Rekenen ze drie keer zo veel voor buitenlanders ofzo?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_148678389
quote:
15s.gif Op woensdag 14 januari 2015 15:49 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Zat ik gisteren te kijken naar binnenlandse vluchten met Avianca en waren ze lekker goedkoop. Zit ik vandaag te kijken zijn ze ineens drie keer zo duur :( Gisteren was het ook in Colombiaanse peso en nu in ¤. Rekenen ze drie keer zo veel voor buitenlanders ofzo?
Gebruik je skyscanner.net?

En nee, maar de prijzen kunnen wisselen. Probeer het rond 07:00 NLse tijd, dan is het net 00:00 geweest hier en komen eerder gereserveerde maar niet geboekte vluchten vrij.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_148678568
quote:
19s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Gebruik je skyscanner.net?

En nee, maar de prijzen kunnen wisselen. Probeer het rond 07:00 NLse tijd, dan is het net 00:00 geweest hier en komen eerder gereserveerde maar niet geboekte vluchten vrij.
Nee, was op de website van Avianca. Ik zal skyscanner eens proberen.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_148678702
quote:
19s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Gebruik je skyscanner.net?

En nee, maar de prijzen kunnen wisselen. Probeer het rond 07:00 NLse tijd, dan is het net 00:00 geweest hier en komen eerder gereserveerde maar niet geboekte vluchten vrij.
Vanaf Medellin kan ik waarschijnlijk beter vanaf EOH vliegen, dan vanaf MDE toch? Is toch veel dichter bij de stad?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_148678883
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:12 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Vanaf Medellin kan ik waarschijnlijk beter vanaf EOH vliegen, dan vanaf MDE toch? Is toch veel dichter bij de stad?
EOH ben ik niet geweest, MDE een keer vandaan gevlogen en ja, dat is vrij ver van de stad.

Ik ben per nachtbus vanuit Cartagena (14 fokking uur, voor een stukje AMS-Parijs...) gekomen. Prachtige weg maar wel kaputt.

Vivacolombia is retegoedkoop, soort Ryanair. Bij LAN of Copa kan je soms goeie aanbiedingen krijgen.
Heb je een airmileskaart? Zoniet, gelijk halen (sowieso voor je transatlantische heenvlucht). LAN zit bij oneworld, waar ook Iberia inzit en Avianca (inclusief het overgenomen TACA) en Copa zit in Star Alliance (net als Lufthansa).
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_148678931
quote:
19s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

EOH ben ik niet geweest, MDE een keer vandaan gevlogen en ja, dat is vrij ver van de stad.

Ik ben per nachtbus vanuit Cartagena (14 fokking uur, voor een stukje AMS-Parijs...) gekomen. Prachtige weg maar wel kaputt.

Vivacolombia is retegoedkoop, soort Ryanair. Bij LAN of Copa kan je soms goeie aanbiedingen krijgen.
Heb je een airmileskaart? Zoniet, gelijk halen (sowieso voor je transatlantische heenvlucht). LAN zit bij oneworld, waar ook Iberia inzit en Avianca (inclusief het overgenomen TACA) en Copa zit in Star Alliance (net als Lufthansa).
Bij Vivacolombia mag je maar 6kg bagage meenemen zag ik net -O-
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_148678976
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:20 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Bij Vivacolombia mag je maar 6kg bagage meenemen zag ik net -O-
Is net als met Ryanair, wil je ruimbagage, betaal je iets van 25 euro ofzo.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_148679205
quote:
12s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Is net als met Ryanair, wil je ruimbagage, betaal je iets van 25 euro ofzo.
Valt nog mee dan, bovenop de ¤ 18 voor een ticket :D
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_148679313
quote:
12s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Is net als met Ryanair, wil je ruimbagage, betaal je iets van 25 euro ofzo.
Kan je bij Satena wel gewoon ruimbagage gratis meenemen?

Is dit ruimbagage: ◾Exceso de equipaje: 15 Kg?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_148679420
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:30 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Kan je bij Satena wel gewoon ruimbagage gratis meenemen?

Is dit ruimbagage: ◾Exceso de equipaje: 15 Kg?
Geen idee, nooit Satena gevlogen. Is volgens mij een dochter van Avianca, maar ik weet het niet exact. Als je via Avianca boekt vlieg je Satena ofzo.

Exceso de equipaje is overbagage, maar ik denk dat het hier idd ruimbagage is. Moet erbij staan denk ik.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_148788802
Niet alleen een geweldig salsanummer, ook een amateurfilmoverzichtje van Colombia:

The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149223643
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 21:44 schreef El_Matador het volgende:
Niet alleen een geweldig salsanummer, ook een amateurfilmoverzichtje van Colombia:

Zelf gefilmd? :D
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_149223669
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 22:26 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Zelf gefilmd? :D
Haha nee.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149530557
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 14:13 schreef Hallojo het volgende:
Gisteren een ticket geboekt voor februari *O* In welk deel van Bogota wil ik in een hotel zitten?
Je zit precies in het goede gedeelte.

Geniet van je reis en we zien elkaar weer in Bogotá.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149530575
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 05:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je zit precies in het goede gedeelte.

Geniet van je reis en we zien elkaar weer in Bogotá.
Goed gedeelte inderdaad. Leuke kroeg ook :P
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_149530578
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 06:03 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Goed gedeelte inderdaad. Leuke kroeg ook :P
En dan was ie nu nog leeg. Jij moet Medellín nog zien... Zaterdagavond Parque Lleras; gegarandeerde nekhernia.

Na afloop vertel je me maar of ik gelijk had of niet. :P
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149530584
quote:
12s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 06:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En dan was ie nu nog leeg. Jij moet Medellín nog zien... Zaterdagavond Parque Lleras; gegarandeerde nekhernia.

Na afloop vertel je me maar of ik gelijk had of niet. :P
Er werd mij verteld dat Cali de mooiste vrouwen had. Dat ga ik eerst meemaken. En daarna dus nog mooiere vrouwen in Medellin :o
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_149530590
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 06:08 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Er werd mij verteld dat Cali de mooiste vrouwen had. Dat ga ik eerst meemaken. En daarna dus nog mooiere vrouwen in Medellin :o
1x Cali en 2x Medellín geweest en ik kan je verzekeren dat je de laatste nogal tof gaat vinden....
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149530597
quote:
12s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 06:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

1x Cali en 2x Medellín geweest en ik kan je verzekeren dat je de laatste nogal tof gaat vinden....
Ik ga het meemaken en je gaat het horen als ik terug ben in Bogotá :)
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_149530601
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 06:13 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Ik ga het meemaken en je gaat het horen als ik terug ben in Bogotá :)
Als je dan nóg niet geneukt hebt, heb je in ieder geval een mooi eindfeestje. :7
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')