Als het een voormalige topper was wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:02 schreef Marcoss het volgende:
Tja, als het écht groot nieuws is (dus Rabo stopt of een Nederlandse topper betrapt) had Wagendorp het niet zo aangekondigd, denk ik. Dan is het al lang uitgelekt via een andere journalist ofzo voordat de Volkskrant uitkomt.
Ha, wel een mooi verhaal was dat toen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Als het een voormalige topper was wel natuurlijk.
Je zag het bij Maxje van Heeswijk
Martijn Hendriks is van de NOS.twitter:hendriksmj twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 23:37:42Het is een verhaal over doping, begrijp ik zojuist. Meer weet ik ook echt niet. #wagendorpgate reageer retweet
Ik moet om sommige zo erg lachen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:28 schreef TheArt het volgende:
Wel leuk om al die suggesties e.d. te lezen op #wagendorpgate
Maar ook hier weer, dat nieuws zou nooit, maar dan ook echt nooit als eerste naar buiten gebracht worden door de VK. Het zou echt de UCI of Vaughters zijn die dat bekendmaakt.quote:
zal geen TD zijn, want dat zou door de UCI allang gemeld moeten zijn zoals iemand hier al zei. Dan zou het ED moeten zijnquote:
Misschien een verhaal over dopingpraktijken bij Rabo vroeger, in de tijd van Boogerd en E. Dekker. Dat zou nog goed kunnen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:42 schreef franklop het volgende:
[..]
zal geen TD zijn, want dat zou door de UCI allang gemeld moeten zijn zoals iemand hier al zei. Dan zou het ED moeten zijn
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar ook hier weer, dat nieuws zou nooit, maar dan ook echt nooit als eerste naar buiten gebracht worden door de VK. Het zou echt de UCI of Vaughters zijn die dat bekendmaakt.
Eens, de oude garde is meer logisch.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:42 schreef franklop het volgende:
[..]
zal geen TD zijn, want dat zou door de UCI allang gemeld moeten zijn zoals iemand hier al zei. Dan zou het ED moeten zijn
Van Boogerd is het sowieso al vrijwel zeker dat hij ooit aan de dope heeft gezetenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:45 schreef Slobeend het volgende:
Nee he, toch niet Boogerd en Dekker. De volgende wielerhelden die van hun voetstuk vallen.
Verhaaltje over die toko in Oostenrijk, zou me niet verbazen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:45 schreef Slobeend het volgende:
Nee he, toch niet Boogerd en Dekker. De volgende wielerhelden die van hun voetstuk vallen.
Iedereen toen natuurlijk, Dekkertje met zijn te hoge HTC ookquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Van Boogerd is het sowieso al vrijwel zeker dat hij ooit aan de dope heeft gezeten
Toko? Ze verzamelden toch in de lokale McDonald's?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Verhaaltje over die toko in Oostenrijk, zou me niet verbazen.
Ja dat kan ook niet anders. Maar met bewijs worden ze nooit meer serieus genomen in Nederland. Dat zou ik erg jammer vinden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Van Boogerd is het sowieso al vrijwel zeker dat hij ooit aan de dope heeft gezeten
Of gaan we eindelijk weten hoe Theo Eltink ooit aan zijn hoge testwaarden is gekomen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:48 schreef Mani89 het volgende:
Misschien gaat Thorwald Veneberg eindelijk een eind maken aan alle geruchten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |