jazeker, eerste koers dit jaar op de wegquote:
Vorig jaar begon hij ook in de Vierdaagse van Duinkerke zijn wegseizoen en toen werd ie 3e in het eindklassement.quote:
twitter:bertwagendorp twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 22:26:44Volkskrant komt morgen met heftig wielernieuws. reageer retweet
Schiet maar!twitter:bertwagendorp twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 22:31:16Sorry, ik moet het nog even droog houden. Feind hört mit. Maar het is wel opening krant, dus vrij opzienbarend. #wielerprimeur reageer retweet
Misschien in het voorjaar van 2011?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Op basis van de resultaten dit jaar zou ik dat juist niet verwachten
twitter:bertwagendorp twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 22:47:27Vk op iPad komt rond 2.00 uur vannacht uit. #wielrennen #slechtnieuws reageer retweet
Tsja dat zou je denken idd. En die combinatie met slecht nieuws en dat het zelfs de opening van de VK gaat zijn morgen, belooft al helemaal weinig goeds.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:50 schreef franklop het volgende:
Aangezien VK ermee opent moet het toch wel iets rond een Nederlander of Nederlandse ploeg zijn me dunkt
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:38 schreef TheArt het volgende:
twitter:bertwagendorp twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 22:26:44Volkskrant komt morgen met heftig wielernieuws. reageer retweet
Schiet maar!twitter:bertwagendorp twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 22:31:16Sorry, ik moet het nog even droog houden. Feind hört mit. Maar het is wel opening krant, dus vrij opzienbarend. #wielerprimeur reageer retweet
Bij dat laatste denk ik niet meteen aan heftig nieuws. Er kan dan toch een andere sponsor komen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:51 schreef franklop het volgende:
Eerste waar ik aan dacht was dan toch doping. Wellicht bij Boogie en Dekker ofzo? Of Rabo dat stopt
De laatste keer dat Thomas Dekker vlak voor een grote ronde afhaakte, was het ook dopingquote:
Plus, dan zou de UCI wachten met het naar buiten brengen zodat de Volkskrant zijn primeurtje heeft. Nee, daar klopt niets van.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De laatste keer dat Thomas Dekker vlak voor een grote ronde afhaakte, was het ook doping
(maar die heeft vast niet zó'n groot bord voor z'n kop)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |