Zit niet te zeiken.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:22 schreef JK1982 het volgende:
Hij rolt toch niet écht lekker uit de mond, moet ik eerlijk toegeven..
Het blijft zeiken.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:32 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Meestal staand, maar wel de bril omhoog!
Moet ik jou ook zo bellen?quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:36 schreef LaPeach het volgende:
Goh zou het slecht weer zijn iedereen is weer zo lekker gezellig
Ik ben gezellig.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:36 schreef LaPeach het volgende:
Goh zou het slecht weer zijn iedereen is weer zo lekker gezellig
Maak je daar maar niet druk om.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:49 schreef LaPeach het volgende:
Ohh dat geloof ik wel![]()
nu alleen nog tegen elkaar![]()
quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:57 schreef vannelle het volgende:
Ik wil weer jong worden en bij jou in de klas
Heb me koffie net op, zit nu naar de film Taken te kijken, straks toastjes doen??quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:52 schreef vannelle het volgende:
Euhm.......koffie? Iets anders? Filmpje kijken?
*jaloers isquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:01 schreef belle1608 het volgende:
*zit te wachten tot m'n bad vol is met water
* belle1608 pakt emmer water aan en gooit hem in het bad (met beleid!)quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:03 schreef vannelle het volgende:
* vannelle doneert een emmer warm water
Verstandig, anders word je nat.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:04 schreef belle1608 het volgende:
[..]
* belle1608 pakt emmer water aan en gooit hem in het bad (met beleid!)
ahh das lieffquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:04 schreef belle1608 het volgende:
[..]
je mag er wel bij komenof dinsdag Merlijn lief aankijken
quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:06 schreef LaPeach het volgende:
[..]
ahh das lieff![]()
Haha ja of wachten tot merlijn woensdag weer gaat werken
Merlijn werkt voor jou?quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:06 schreef LaPeach het volgende:
[..]
ahh das lieff![]()
Haha ja of wachten tot merlijn woensdag weer gaat werken
Elysiumquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:01 schreef belle1608 het volgende:
*zit te wachten tot m'n bad vol is met water
Nog een emmer? Badzout?quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:06 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja is zo zonde als de vloer enzo nat wordtduurt m'n bad vol laten lopen nog net zo lang!
Leef jij ook nog?quote:
ja als hij nou weg gaat laat hij al vol lopen zodra wij dan wakker worden kunnen we gelijk badderen??quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:15 schreef belle1608 het volgende:
[..]
zouden we dan kunnen regelen dat hij het bad voor ons vol laat lopen met water & badschuim
* vannelle gooit 2 emmers warm water over Belle heen en draait zedig zijn ogen wegquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:13 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Emmer graag, zout niet, zit al badschuim in
Ik stem voor!quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:16 schreef LaPeach het volgende:
[..]
ja als hij nou weg gaat laat hij al vol lopen zodra wij dan wakker worden kunnen we gelijk badderen??
Dank hahaquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:17 schreef vannelle het volgende:
[..]
* vannelle gooit 2 emmers warm water over Belle heen en draait zedig zijn ogen weg
Leg eens uit?quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:18 schreef LaPeach het volgende:
[..]
zullen het eer deze dagen wel even voorleggen
Net thuis!quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:13 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Leef jij ook nog?
Lekkah! maar daar mag je toch geen telefoon gebruiken? of zit je stiekum in de kleedkamer?
Ben rustig, alleen onwetend blijkbaar.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:26 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Valt niet zoveel te snappen, rustig maar
quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:03 schreef belle1608 het volgende:
Joehoeee JK, Merlijn waar zijn jullie, op het feestje van Rucky?
Nee hoorquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:27 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ben rustig, alleen onwetend blijkbaar.
Ik ookquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:28 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik zit 'Taken' te kijken, steengoeie film..
Nu even reclame..
Nou wat gebeurd gebeurd maar ik neem binnekort een Jillzquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:48 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 is weer terug, nu nog ff smeren, pyjama aan en dan pak ik een lekkere Jillz en zal weer extra genieten voor LaPeach!
* vannelle smeert op rugquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:48 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 is weer terug, nu nog ff smeren, pyjama aan en dan pak ik een lekkere Jillz en zal weer extra genieten voor LaPeach!
Is er nog iets anders leuks op tv?quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:55 schreef JK1982 het volgende:
Hmm.. film alweer `bijna afgelopen..
Toch nog een happy end!
whahaquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Raar puistje heb je trouwens......
ff lui copy/pasten van elders, zit daar net te vertellen waar ik last van heb...quote:
Untraceable is net begonnen op RTL5.. die ga ik ook ff kijkenquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:03 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Is er nog iets anders leuks op tv?
Jeetje, dat klinkt niet best zeg!quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
ff lui copy/pasten van elders, zit daar net te vertellen waar ik last van heb...
Sinds donderdagavond kriebelhoest, sinds gisteren zware ouwe/mannenhoest, koorts en pijn in mijn hele lijf, vandaag daarbij groene stopverf die ik ophoest gekregen en het staat in de fik achter mijn schouderbladen. Het lijkt wel of het van binnen achter mijn schouderbladen in de brand staat. Ben helemaal daas van de koorts, heb het onwijs koud. Zit met een winterjas aan binnen. Ga zo eerst een hele hete douche nemen, kijken of die pijn/branderigheid in mijn schouders dan wegtrekt en ik hopenlijk kan gaan slapen.
Iieeeuuwww.. klinkt niet lekker. Sterkte!quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
ff lui copy/pasten van elders, zit daar net te vertellen waar ik last van heb...
Sinds donderdagavond kriebelhoest, sinds gisteren zware ouwe/mannenhoest, koorts en pijn in mijn hele lijf, vandaag daarbij groene stopverf die ik ophoest gekregen en het staat in de fik achter mijn schouderbladen. Het lijkt wel of het van binnen achter mijn schouderbladen in de brand staat. Ben helemaal daas van de koorts, heb het onwijs koud. Zit met een winterjas aan binnen. Ga zo eerst een hele hete douche nemen, kijken of die pijn/branderigheid in mijn schouders dan wegtrekt en ik hopenlijk kan gaan slapen.
ahh die heb ik dan zeker ff gemistquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:14 schreef JK1982 het volgende:
Ieeeuuwww.. Waarom nou weer een motorongeluk tonen in de film. Jakkes..
Zit je ook Untraceable te kijken dan? Nu effe reclame, ok..quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:15 schreef belle1608 het volgende:
[..]
ahh die heb ik dan zeker ff gemist
quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:14 schreef YskaFredriksson het volgende:
Rucky t ken nog net! Fielstjeerd mit deine geburtstag!und so weiter
Ik ben nu ook op een verjaardagsfeestje en dan straks lekker slapen
Missed me?quote:
Ik ben er ook nogquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:51 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 viert hier maar haar eigen feestje in haar eentje![]()
Hiiiquote:
Ik las iets over een badslaaf (mobiel)quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik las iets over een badslaaf (mobiel)
quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:58 schreef belle1608 het volgende:
[..]LaPeach en ik kijken je alleen maar heel lief aan of je voor ons het bad aan kan zetten woensdagochtend
![]()
quote:
quote:
Ja heb jij weer dat je moet werken terwijl er 2 meisjes van je bad gebruik makenquote:
Hebben jullie allemaal vrij of zo ?quote:Op zondag 29 april 2012 00:03 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja heb jij weer dat je moet werken terwijl er 2 meisjes van je bad gebruik maken
quote:Op zondag 29 april 2012 00:03 schreef Merlijn het volgende:
Ik weet geeneens of ik woensdag wel thuis kan werken
JK? *Waar het hart vol van is....quote:
Het lijkt me wel essentieel om me even te raadplegen enzo....quote:Op zondag 29 april 2012 00:08 schreef LaPeach het volgende:
[..]
hahaha ja je mist wat als je ff weg bent![]()
Don't look at mequote:Op zondag 29 april 2012 00:09 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Het lijkt me wel essentieel om me even te raadplegen enzo....
Je kan ook de sleutel aan mij geven dan laat ik ze wel binnen.quote:Op zondag 29 april 2012 00:09 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Het lijkt me wel essentieel om me even te raadplegen enzo....
Ik heb geen reservesleutels, sorry... eentje hangt hier (200 km) aan het sleutelrek, eentje heeft de schoonmaakster en eentje heb ik zelf. En ik kan ze niet na laten maken.quote:Op zondag 29 april 2012 00:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je kan ook de sleutel aan mij geven dan laat ik ze wel binnen.
quote:Op zondag 29 april 2012 00:19 schreef Merlijn het volgende:
Hmmmz. Thai food is erg lekker, maar de spicy factor is ook heel erg aanwezig!
* Merlijn moet even blussen
Oee kunnen we die dan dinsdag bewonderenquote:Op zondag 29 april 2012 00:21 schreef Merlijn het volgende:
Morgenvroeg weer terug naar huis met een tussenstop in Roosendaal om de pakken op te halen. Kijken wat ik de rest van de dag ga doen....
Ja, in de kast....quote:Op zondag 29 april 2012 00:22 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Oee kunnen we die dan dinsdag bewonderen
Dan houd het op en kan ik gewoon naar mijn werk gaan. Sorrie Belle en LaPeach maar ik heb zelf geen bad meer.quote:Op zondag 29 april 2012 00:15 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb geen reservesleutels, sorry... eentje hangt hier (200 km) aan het sleutelrek, eentje heeft de schoonmaakster en eentje heb ik zelf. En ik kan ze niet na laten maken.
geeft niets Rucky, we regelen wel watquote:Op zondag 29 april 2012 00:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan houd het op en kan ik gewoon naar mijn werk gaan. Sorrie Belle en LaPeach maar ik heb zelf geen bad meer.
Ik ben geen mannequinquote:Op zondag 29 april 2012 00:25 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Hmm ik had toch wel wat anders verwacht
Misschien kom je me nog wel eens tegen in pakquote:
quote:Op zondag 29 april 2012 00:31 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Misschien kom je me nog wel eens tegen in pak
Dan hoop ik er een foto van te kunnen makenquote:Op zondag 29 april 2012 00:31 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Misschien kom je me nog wel eens tegen in pak
als Merlijn moet werken moeten we woensdag vroeg op staan, dan zien we hem in pak ;dquote:Op zondag 29 april 2012 00:35 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Dan hoop ik er een foto van te kunnen maken
Ja helaas wel dus ik zal even gaan kijken wat ik in de koelkast heb liggen.quote:
Ohh is Merlijn zo'n man in pak werkende man?? hmmmquote:Op zondag 29 april 2012 00:36 schreef belle1608 het volgende:
[..]
als Merlijn moet werken moeten we woensdag vroeg op staan, dan zien we hem in pak ;d
Anders heb ik nog wel wat lekkernijen voor je hoorquote:Op zondag 29 april 2012 00:38 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ja helaas wel dus ik zal even gaan kijken wat ik in de koelkast heb liggen.
quote:Op zondag 29 april 2012 00:39 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ohh is Merlijn zo'n man in pak werkende man?? hmmm![]()
Niet altijdquote:Op zondag 29 april 2012 00:39 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ohh is Merlijn zo'n man in pak werkende man?? hmmm![]()
[..]
Anders heb ik nog wel wat lekkernijen voor je hoor
Ik heb met hem gewerkt en toen had hij een tshirt en spijkerbroek aan. Dus stel je maar niet te veel voor.quote:Op zondag 29 april 2012 00:36 schreef belle1608 het volgende:
[..]
als Merlijn moet werken moeten we woensdag vroeg op staan, dan zien we hem in pak ;d
quote:
Don't crush my fantasyquote:Op zondag 29 april 2012 00:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb met hem gewerkt en toen had hij een tshirt en spijkerbroek aan. Dus stel je maar niet te veel voor.
Als ik belangrijk werk moet doen dan heb ik een pak aan hoorquote:
Dan steek ik zelf de handen uit de mouwen in plaats van mensen aansturenquote:Op zondag 29 april 2012 00:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb met hem gewerkt en toen had hij een tshirt en spijkerbroek aan. Dus stel je maar niet te veel voor.
En daar ben je ook nog goed in.quote:Op zondag 29 april 2012 00:43 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dan steek ik zelf de handen uit de mouwen in plaats van mensen aansturen
quote:Op zondag 29 april 2012 00:43 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Als ik belangrijk werk moet doen dan heb ik een pak aan hoor
[..]
We zijn best een aardig klusteamquote:
Oee Merlijn = baas!quote:Op zondag 29 april 2012 00:43 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Als ik belangrijk werk moet doen dan heb ik een pak aan hoor
[..]
Jeweetoch!quote:
quote:Op zondag 29 april 2012 00:52 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Noteert potentiele namen aan klusteamlijst
Zeker.quote:
Zeg maar wat er gedaan moet worden dan zien we wel verder.quote:Op zondag 29 april 2012 00:52 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Noteert potentiele namen aan klusteamlijst
Hee Jalees, gaat het al een beetje de goede kant op?quote:
Hoe is het met je tante?quote:
Bij mij voor wanneer ik me huisje hebquote:
Ik lig ook met de laptop in bed!quote:Op zondag 29 april 2012 01:05 schreef Merlijn het volgende:
Food for thought: Ben ik nou nerdy of oldschool met een laptop in bed ?
Ik doe de moeite nooit om het vast te maken, trap het toch binnen 1 minuut los.quote:
welnee lig er hier hetzelfde bijquote:Op zondag 29 april 2012 01:05 schreef Merlijn het volgende:
Food for thought: Ben ik nou nerdy of oldschool met een laptop in bed ?
= bed van schoonoudersquote:Op zondag 29 april 2012 01:07 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik doe de moeite nooit om het vast te maken, trap het toch binnen 1 minuut los.
komt vanzelf goed:)quote:Op zondag 29 april 2012 01:08 schreef LaPeach het volgende:
[..]
welnee lig er hier hetzelfde bij
@Belle is goed hoor, weet alleen nog niet wanneer
Dan heb ik dus bij deze me bed partner gevondenquote:Op zondag 29 april 2012 01:08 schreef belle1608 het volgende:
[..]
= bed van schoonouders
Jaaa dan kan ik wel met jou in 1 bed(Met JK niet, die houdt niet van losse dekens)
Snurk je Merlijn?quote:Op zondag 29 april 2012 01:13 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Dan heb ik dus bij deze me bed partner gevonden![]()
Om te slapen dan he![]()
de verdeling is dus nu gemaakt
Ik heb geen idee. Ik vermoed van wel.quote:
quote:Op zondag 29 april 2012 01:13 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Dan heb ik dus bij deze me bed partner gevonden![]()
Om te slapen dan he![]()
de verdeling is dus nu gemaakt
Tisser? Bedoelde alleen dat ik er helemaal niets op tegen heb wie waar slaapt.quote:
* belle1608 voelt zich niet welkom bij Merlijn in bedquote:Op zondag 29 april 2012 01:16 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Tisser? Bedoelde alleen dat ik er helemaal niets op tegen heb wie waar slaapt.
quote:Op zondag 29 april 2012 01:15 schreef Rucky het volgende:
[..]Ik wil ook wel komen helpen als je je huisje hebt.
Ach nee mop, Jij mag me altijd wakker maken, dan maak ik een lekker plekje voor je en stop ik je inquote:Op zondag 29 april 2012 01:17 schreef belle1608 het volgende:
[..]
* belle1608 voelt zich niet welkom bij Merlijn in bed
quote:Op zondag 29 april 2012 01:18 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ach nee mop, Jij mag me altijd wakker maken, dan maak ik een lekker plekje voor je en stop ik je in
Wel handjes boven de deken he?quote:
Alsof je het niet warm krijgt bij mij in bedquote:
quote:Op zondag 29 april 2012 01:21 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Alsof je het niet warm krijgt bij mij in bed
quote:Op zondag 29 april 2012 01:22 schreef LaPeach het volgende:
ok dit was het teken om jullie alleen te laten
Wil je er ook bij dan ?quote:Op zondag 29 april 2012 01:22 schreef LaPeach het volgende:
ok dit was het teken om jullie alleen te laten
nou er is geen ruimte voor mij joh.. en jullie hebben het zo gezellig met elkaar, wil de boel niet verpestenquote:
dat doe jij ook nietquote:Op zondag 29 april 2012 01:23 schreef LaPeach het volgende:
[..]
nou er is geen ruimte voor mij joh.. en jullie hebben het zo gezellig met elkaar, wil de boel niet verpesten
Lieve schat, ik heb een groot bed, en een nog grotere deken...quote:Op zondag 29 april 2012 01:23 schreef LaPeach het volgende:
[..]
nou er is geen ruimte voor mij joh.. en jullie hebben het zo gezellig met elkaar, wil de boel niet verpesten
quote:Op zondag 29 april 2012 01:25 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Lieve schat, ik heb een groot bed, en een nog grotere deken...![]()
* Merlijn deken openslaat
oeii sounds temptingquote:Op zondag 29 april 2012 01:25 schreef Merlijn het volgende:
[..]
koud!quote:Op zondag 29 april 2012 01:25 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hee, jij ligt aan de andere kant ingestopt hoor. Hoe kun jij het nou koud hebben?quote:
relax dat jij in het midden ligt, lig ik niet tussen 2 bedden inquote:Op zondag 29 april 2012 01:27 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hee, jij ligt aan de andere kant ingestopt hoor. Hoe kun jij het nou koud hebben?
Voor jullie doe ik dat gewoon....quote:Op zondag 29 april 2012 01:28 schreef belle1608 het volgende:
[..]
relax dat jij in het midden ligt, lig ik niet tussen 2 bedden in
Soms kan ik ook wel lief zijn.... maar niet doorvertellen he?quote:
quote:Op zondag 29 april 2012 01:33 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Soms kan ik ook wel lief zijn.... maar niet doorvertellen he?
quote:Op zondag 29 april 2012 01:33 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Soms kan ik ook wel lief zijn.... maar niet doorvertellen he?
Jij hebt nog wat goed te maken....quote:
quote:
Lief, een echte heer in pakquote:Op zondag 29 april 2012 01:38 schreef Merlijn het volgende:
Ik ga ook. Welterusten!
* Merlijn stopt dames in, geeft welterusten kus en doet oogjes dicht
Nu lig ik wakker.quote:
welnee oogjes dicht en snaveltjes toe...quote:
Goed plan.quote:Op zondag 29 april 2012 08:49 schreef JK1982 het volgende:
Moggűh..![]()
Zo.. nu eerst koffie, een broodje en dan lekker douchen..
quote:
Morge, koffie staat klaar en de croissantjes komen eraan.quote:
quote:Op zondag 29 april 2012 11:01 schreef Rucky het volgende:
[..]
[..]
Morge, koffie staat klaar en de croissantjes komen eraan.
Ja hoor het is tenslotte zondag, dus lekker uitgebreidquote:
Als dat mag, graag!quote:Op zondag 29 april 2012 11:18 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja hoor het is tenslotte zondag, dus lekker uitgebreid
Morge belle, kom je ook aan het ontbijt bij Rucky?
Geen plannenquote:Op zondag 29 april 2012 11:33 schreef Martijntj het volgende:
Goedemorgen! What a beautifully boring day!
Iemand spannende plannen voor vandaag?
Ik heb nog geen idee wat ik vandaag zal gaan doen dus als je wat weet.quote:Op zondag 29 april 2012 11:33 schreef Martijntj het volgende:
Geen spannende planning hier, jij wel??quote:Op zondag 29 april 2012 11:33 schreef Martijntj het volgende:
ja dat zou ik ook zeggen als je het grootste stuk deken hadquote:Op zondag 29 april 2012 11:54 schreef belle1608 het volgende:
*heeft heerlijk geslapen met Merlijn & LaPeachen nee, heb het niet koud gehad
Sorryquote:Op zondag 29 april 2012 11:55 schreef LaPeach het volgende:
[..]
ja dat zou ik ook zeggen als je het grootste stuk deken had
quote:Op zondag 29 april 2012 11:55 schreef LaPeach het volgende:
[..]
ja dat zou ik ook zeggen als je het grootste stuk deken had
Nou ok het is je vergevenquote:Op zondag 29 april 2012 11:56 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Sorry![]()
Je had best meer deken mogen pakken hoor!
Wij kunnen Merlijn wel aan toch? *kan Merlijn tegen kietelen?*quote:Op zondag 29 april 2012 12:02 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Nou ok het is je vergeven![]()
Wilde geen ruzie met Merlijn maken dus vandaar
Geen idee?? testen dinsdag?quote:Op zondag 29 april 2012 12:03 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Wij kunnen Merlijn wel aan toch? *kan Merlijn tegen kietelen?*
Lekkah, welke smaken hebbiequote:Op zondag 29 april 2012 12:08 schreef Rucky het volgende:
Zijn er ook nog thee liefhebbers? Ik heb een hele lading gekregen waar ik niets meedoe dus als ik er iemand blij mee kan maken, graag.
Hij past er nog wel bij toch?quote:Op zondag 29 april 2012 12:10 schreef LaPeach het volgende:
* LaPeach vraagt zich af waar JK gebleven is![]()
Hij voelt zich toch niet buitengesloten he
Volgens mij niet echt mijn smakenquote:Op zondag 29 april 2012 12:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Meerdere smaken, foto's:
Kookgek gezocht die belang heeft bij een kruidencollectie
Ja hoorquote:
Gister is hij na de film volgens mij offline gegaan (heeft geneens gedag gedzegdquote:Op zondag 29 april 2012 12:18 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Maar ik miste hem al sinds gisteren![]()
Dus vroeg me eigen af waar die was gebleven
Ik zou ook niet weten wat ik met de spullen aanmoet.quote:
Haha nou volgens mij was hij onder de film al verdwenen en idd geen gedag gezegdquote:Op zondag 29 april 2012 12:19 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Gister is hij na de film volgens mij offline gegaan (heeft geneens gedag gedzegd) en vanmorgen heeft hij zich in het topic gemeld om te gaan eten en douchen.. dus wie weet is hij nog onder de douche, of hij is de douche gelijk gaan schoonmaken
Er is toch vast wel iemand die je er blij mee kunt maken??quote:Op zondag 29 april 2012 12:21 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten wat ik met de spullen aanmoet.![]()
Weggooien is zonde maar zelf heb ik er ook niets aan.
hmm mja nouja als er niemand anders is die je er blijer mee kan maken hou ik me aanbevolenquote:Op zondag 29 april 2012 12:37 schreef Rucky het volgende:
Van mij mag je het hebben.Het staat hier al een tijdje.
beetje jammer weer, nou heb maar ff duidelijk gemaakt dat wij pakken willen zienquote:Op zondag 29 april 2012 12:42 schreef belle1608 het volgende:
[..]
foto is net geplaatst(niet van de pakken helaas)
quote:Op zondag 29 april 2012 12:43 schreef LaPeach het volgende:
[..]
beetje jammer weer, nou heb maar ff duidelijk gemaakt dat wij pakken willen zien
Wel oppassen met oversteken.quote:Op zondag 29 april 2012 12:44 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 gaat zich ff aankleden en dan met vriendlief ff terug naar ons eigen huis om de (af)was te doen!
Toch niet crash, boom, bang hoop ik.quote:
voor mij niet, voor hun wel:quote:
quote:Op zondag 29 april 2012 13:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
voor mij niet, voor hun wel:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 april 2012 13:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
voor mij niet, voor hun wel:
[ afbeelding ]
Ze zijn nog een beetje verlegen :quote:
quote:Op zondag 29 april 2012 13:55 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ze zijn nog een beetje verlegen :
[ afbeelding ]
Ik zie er al eentje nieuwsgierig worden....quote:Op zondag 29 april 2012 13:56 schreef LaPeach het volgende:
[..]![]()
nouuu is toch helemaal nergens voor nodig
Het is allemaal niet zo heel spannend hoor, zijn gewoon twee grijze pakken.quote:
Het pak siert de manquote:Op zondag 29 april 2012 14:04 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Het is allemaal niet zo heel spannend hoor, zijn gewoon twee grijze pakken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
quote:Op zondag 29 april 2012 14:09 schreef Merlijn het volgende:
[..]MoooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu nog een aan foto
![]()
Nee, schoenen zijn er nog niet.quote:
quote:Op zondag 29 april 2012 14:09 schreef Merlijn het volgende:
[..]Ik vind ze mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
There is nothing permanent except change.
Van de week ergens.quote:
Lieve schat, ik kan toveren, maar niet in de toekomst kijken ...quote:
Kan je dan niet heel lief je schoenen toverenquote:Op zondag 29 april 2012 14:15 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Lieve schat, ik kan toveren, maar niet in de toekomst kijken ...
quote:Op zondag 29 april 2012 14:17 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Kan je dan niet heel lief je schoenen toveren
Het heeft trouwens geen nut om dinsdag een pak aan te trekken, die clowns schoenen verzieken dan gelijk het hele pakken beeldquote:
Das waar, dan moet hij het thuis maar showenquote:Op zondag 29 april 2012 14:21 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Het heeft trouwens geen nut om dinsdag een pak aan te trekken, die clowns schoenen verzieken dan gelijk het hele pakken beeld
Ik zal ze uithangen voor je...quote:Op zondag 29 april 2012 14:22 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Das waar, dan moet hij het thuis maar showen
Ik doe mijn best. En des te groter de uitdaging toch ?quote:Op zondag 29 april 2012 14:25 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Je weet het ook altijd weer te verpesten he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |