abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110898252
21 april: Xanteh
26 april: Roosje84 (jongen)

02 mei: Zoë23 (meisje)
03 mei: Knife (papa)
06 mei: Soohr (papa) (meisje)
07 mei: Sproet-je (jongen)
17 mei: Sam1993
18 mei: Tinuviel en iamredleader
24 mei: Covie

02 juni: thistleweed
16 juni: adesse
23 juni: Phaidra (jongetje)
26 juni: KatyM (jongetje)
26 juni: Marjolijntje (meisje)
29 juni: bijtje84 (2 jongens)
29 juni: Lunta
30 juni: clauwheee (meisje)

4 Juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
12 juli: Fenne
12 juli: Kersjes (jongen)
13 juli kin238 (meisje)
17 juli: Sonnetje85 (meisje)
21 juli: Gerberaatje (meisje)
24 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

1 augustus: Nanadu (jongen)
3 augustus: _Bunny_ (meisje)
6 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

1 september: Sopho
10 september: LeNeHe
***10 september: Loodje en Blijepeen***
11 September: Frups (jongetje)
17 september: Kwisted (meisje)
26 september: NiGeLaToR (meisje)

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
31 oktober: Twinkle20

6 november: Cocotrimonium
11 november: Qeza
26 november: Regenboogjes
27 november: OooLizaooO
30 november: Kaatjejannie

6 december: Nytar
9 december: Ladylike
December: Vulpenballetje
25 december: Sterrenmunt

Estrys

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_110898284
Die Skydda Högt (ofzo) van de Ikea is een dikke aanrader! Die hebben wij hier standaard onder het gewone hoeslaken liggen (bescherming voor het matras... altijd handig)... kraakt niet, piept niet, zweet niet.... ^O^
pi_110898619
Wij hebben hem er ook nog steeds omheen liggen. Denk dat ik hem ook maar laat liggen nu O-)
*poef* nu is het weg
pi_110898670
O-)
pi_110899497
Wat een leuke en bizarre dromen kwamen er weer voorbij in het vorige topic haha :')

Ik moest me vanmorgen weer melden in het ziekenhuis voor een CTG. Alles was weer goed, en ja mensen, u leest het goed, dat apparaat registreerde lichte weeën. Niet echt opmerkelijk, want ik had er gisteren avond al wat last van :P Maar toch leuk om te weten dat ik nu weet dat het lichte weeën zijn. Soms zakt het af, maar sinds een half uurtje is het weer begonnen. Nu maar hopen dat het doorzet *O*

Verloskundige zei dat het misschien helpt om een stevige wandeling te maken, dus we zijn gaan winkelen (zusje is jarig, dus moest toch nog een cadeau hebben) en nu ben ik bezig om mijn nesteldrang te voeden (lees: poetsen, stofzuigen, poetsen, douche schoonmaken, poetsen, wasje draaien, poetsen, afwassen, poetsen etc etc)
pi_110899587
Ben jaloers op jou fitheid Xanteh :D
Hoop dat de weeën doorzetten!! *O*
pi_110899615
Zo, net wakker van een drie uur durend middag slaapje :@ Was wel lekker.

Misschien een beetje een domme vraag hoor. Wij hebben altijd een molton matras beschermer om ons matras heen liggen. Meer om zweet e.d. op te nemen en op die manier het matras te beschermen. Dus nu vroeg ik me af of die dan ook waterdicht genoeg is om het matras te beschermen als mijn vliezen breken. Kan natuurlijk gewoon een plens water er over heen gooien en kijken wat er gebeurd maar misschien weet iemand hier of er nog verschil zit in molton dekens.

Xanteh, dat klinkt allemaal wel goed zeg! Hopen dat het lekker door zet, succes in ieder geval!
pi_110899645
Spannend Xanteh! *O*

TW, ik heb eigk geen idee.. deze van de Ikea hebben aan de onderkant echt een watervast deel, dat voel en zie je :) en de bovenkant is een laagje 'gewone' molton.
pi_110899666
Ik zou het testen met een glas water TW. Ik had vorige keer gelezen hier dat die van de ikea goed was, dus die toen gekocht.
Vliezen zijn gebroken in het ziekenhuis, maar Fietje was een spugertje, en er is niks op ons matras terecht gekomen.
*poef* nu is het weg
pi_110899677
Dank jullie wel :)

TW: wij hebben hetzelfde als Gerberaatje en die werkt prima. Heb hem getest (vraag niet hoe :')) en het matras was nog kurkdroog
pi_110899683
Ik zit even te kijken op de website van de Hema en daar zie ik inderdaad dat de waterdichte moltons een laagje hebben van poly nog wat dus ik denk dat ik met mijn 100% katoen molton niet helemaal veilig zit.
pi_110899690
TW je molton absorbeert het dan wel, maar is wel nat en geeft dan dus een natte plek op het matras
pi_110899714
Nou ben ik wel benieuwd hoe je hem getest hebt xanteh?
*poef* nu is het weg
pi_110899716
hmm, nou dan zal ik eens gaan kijken hoe dat slaapt met een zeiltje onder de molton. Anders toch maar even iets regelen.
pi_110899737
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 15:35 schreef kaatjejannie het volgende:
Nou ben ik wel benieuwd hoe je hem getest hebt xanteh?
2
pi_110899749
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 15:36 schreef Thistleweed het volgende:

[..]

2
:Y

:D
pi_110899771
Ja, laatst met het exorcisten gekots van de dame was ik ook zooooooo blij dat dat molton standaard op ons bed zit :Y (en we er 3 hebben :') heb ze alle 3 nodig gehad...)
pi_110899817
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 15:36 schreef Thistleweed het volgende:

[..]

2
:X :P

Volgens mij is de batterij leeg van de laptop en ik moet nog een was ophangen O-)

Fijne middag dames!
pi_110899849
hahaha
  zaterdag 28 april 2012 @ 15:55:29 #20
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_110900163
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 15:26 schreef Xanteh het volgende:
Wat een leuke en bizarre dromen kwamen er weer voorbij in het vorige topic haha :')

Ik moest me vanmorgen weer melden in het ziekenhuis voor een CTG. Alles was weer goed, en ja mensen, u leest het goed, dat apparaat registreerde lichte weeën. Niet echt opmerkelijk, want ik had er gisteren avond al wat last van :P Maar toch leuk om te weten dat ik nu weet dat het lichte weeën zijn. Soms zakt het af, maar sinds een half uurtje is het weer begonnen. Nu maar hopen dat het doorzet *O*

Verloskundige zei dat het misschien helpt om een stevige wandeling te maken, dus we zijn gaan winkelen (zusje is jarig, dus moest toch nog een cadeau hebben) en nu ben ik bezig om mijn nesteldrang te voeden (lees: poetsen, stofzuigen, poetsen, douche schoonmaken, poetsen, wasje draaien, poetsen, afwassen, poetsen etc etc)
Spannend zeg *O* hopelijk gaat het snel gebeuren :) !

@Iedereen, bedankt voor jullie reacties :)
Onze kleine is inmiddels thuis, ook net bezoek gehad van kraamzorg.

Hier nog 2 foto's:

En met mijn Dochter:
pi_110900357
Ah gos, wat een dotje!
pi_110901102
Nog gefeliciteerd Speedy! En wat een schatje. Vooral de tweede foto is erg leuk :)
pi_110901517
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 16:28 schreef Xanteh het volgende:
Nog gefeliciteerd Speedy! En wat een schatje. Vooral de tweede foto is erg leuk :)
Heuj, jouw batterij was leeg >:)
pi_110903141
Haha, Xanteh durft zich nu natuurlijk de rest van de avond niet meer te laten zien :)
pi_110904948
Hoi hangbuikzwijntjes van me!

Wat een prachtige baby zie ik hierboven! Gefeliciteerd Speedy!

Ik ben weer een beetje op aarde geland. Zo leuk, een piemeltje in mijn buik. Van tevoren had ik er niet echt zo over nagedacht, maar gisteren merkte ik dat ik een beetje opgelucht was. Het lijkt me op de een of andere manier gemakkelijker om een jongentje voor mijn schoonzus en zwager te baren dan een meisje, omdat ik die zelf ook heb.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')