Hij krijgt er voor betaald door Pechtold deze reclamequote:Op zaterdag 28 april 2012 14:32 schreef Sneezeechu het volgende:
Flikker op met je D66 ga lekker naar het POL forum
Pechtold blaft het kontje van Drommel vol dus...quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij krijgt er voor betaald door Pechtold deze reclame
Jij bent meer van Tofik Dibi hè?quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:33 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Pechtold blaft het kontje van Drommel vol dus...
Goeie dealquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:35 schreef kree het volgende:
Wat een kut TT.
Ik heb trouwens mazzel, even internet aansluiten in ruil voor een magnetron
Leek mij ookquote:
Denken dat ik niet ook in de POL en VKZ-fora zitquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:32 schreef Sneezeechu het volgende:
Flikker op met je D66 ga lekker naar het POL forum
Kan je tenminste fatsoenlijk koken met die magnetronquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:36 schreef kree het volgende:
[..]
Leek mij ook
Haha hopen dat het lukt zonder gereedschap
Anders van de week effe tangen lenen op mn werk
Dan blijf daar godverdomme met je D66 troep....quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denken dat ik niet ook in de POL en VKZ-fora zit
Ga je dit nog vol blijven houden tot september?quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denken dat ik niet ook in de POL en VKZ-fora zit
Mensen die denken dat niet stemmen wel de oplossing isquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:30 schreef tijnbrein het volgende:
Mensen die denken dat stemmen enige invloed heeft en D66 wel antwoorden heeft
Of in ieder geval magnetronmaaltijdenquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan je tenminste fatsoenlijk koken met die magnetron
Elk topic van mij zal deze TT krijgen jaquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:37 schreef kree het volgende:
[..]
Ga je dit nog vol blijven houden tot september?
Nice.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:35 schreef kree het volgende:
Wat een kut TT.
Ik heb trouwens mazzel, even internet aansluiten in ruil voor een magnetron
Volgende TT als ik heb open word Stem PVV Wilders heeft gelijkquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:37 schreef kree het volgende:
[..]
Ga je dit nog vol blijven houden tot september?
Dat hebben we inderdaad de afgelopen jaren gezienquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mensen die denken dat niet stemmen wel de oplossing is
Daaromquote:
Juist jaquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hebben we inderdaad de afgelopen jaren gezienVolk wil dit wel/niet Politiek doet precies het tegenovergestelde.
[..]
Daarom
Dezen zijn makkelijk jeweet maar ook buiten FOK! win ik zieltjesquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:39 schreef Sneezeechu het volgende:
Vieze Drommel beetje fragiele zieltjes winnen hier op FOK!
Ze zitten wel een beetje strak hoor, maar ik vind het enorm meevallen na al die reviews dat het echt een maat zou schelen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:38 schreef moneyfornothing het volgende:
Oh myr, je schoenen.![]()
Ze lijken wel goed te zitten, naiz!
quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dezen zijn makkelijk jeweet maar ook buiten FOK! win ik zieltjes
quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dezen zijn makkelijk jeweet maar ook buiten FOK! traumatiseer ik zieltjes
Euro ring any bells?quote:
Achja het zijn pumps, die horen ook wel strak te zitten anders stap je eruit. Zolang het niet zo is dat je tenen dubbelgevouwen zitten valt het mee qua hele maat schelen ja.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze zitten wel een beetje strak hoor, maar ik vind het enorm meevallen na al die reviews dat het echt een maat zou schelen.
Misschien kan je wat anders vragen als betalingquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:42 schreef kree het volgende:
Kut wordt ik net gebeld.
Dealtje gaat niet door, ze wilde dat ding toch zelf houden.
Vrouwen
Ze zoekt het maar uit met haar internet en bellen
Je bedoeld de geldeenheid: euro? Ik mag hopen dat je een grap maakt hierquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Euro ring any bells?
Referendum over grondwet Europa.
nu jij nog posten, volg je voorbeeld. enzo.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Achja het zijn pumps, die horen ook wel strak te zitten anders stap je eruit. Zolang het niet zo is dat je tenen dubbelgevouwen zitten valt het mee qua hele maat schelen ja.
En anders met een panty ofzo erin, dat is wat gladder en dan kom je er soepeler in.
Ze zijn wel mooi blauw trouwens, valt me niet tegen. Soms valt zo'n kleur apart uit in het echt.
Nee want 50+quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien kan je wat anders vragen als betaling
Euhm,. heb je misschien een euro over voor het slaaphuis?quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je bedoeld de geldeenheid: euro? Ik mag hopen dat je een grap maakt hier
d66 is nogal van het onderwijs dus zorg dat je goed nederlands kunt alvorens je op ze stemt. staat zo debiel anders.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Begin jij nou maar met het fatsoenlijke gebruik van hoofdletters.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:45 schreef dawg het volgende:
[..]
d66 is nogal van het onderwijs dus zorg dat je goed nederlands kunt alvorens je op ze stemt. staat zo debiel anders.
Zo wint hij sneller zieltjes, door dat te lezen weet je zeker dat we D66 nodig hebben.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:45 schreef dawg het volgende:
[..]
d66 is nogal van het onderwijs dus zorg dat je goed nederlands kunt alvorens je op ze stemt. staat zo debiel anders.
Geef gewoon zelf 5 tientjes voor zo'n ding dan.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:45 schreef kree het volgende:
[..]
Nee want 50+
Raar mens ook.
Hmm baal er wel een beetje van.
Nee, veel mensen waren tegen de komst van de euro.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ga op de vrijmarkt opzoek naar een magnetron of anders bij de kringloop.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:45 schreef kree het volgende:
[..]
Nee want 50+
Raar mens ook.
Hmm baal er wel een beetje van.
ja, zo kun je het ook bekijken inderdaad.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zo wint hij sneller zieltjes, door dat te lezen weet je zeker dat we D66 nodig hebben.
Dit was eigenlijk niet jou topic.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Elk topic van mij zal deze TT krijgen ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |