Hij krijgt er voor betaald door Pechtold deze reclamequote:Op zaterdag 28 april 2012 14:32 schreef Sneezeechu het volgende:
Flikker op met je D66 ga lekker naar het POL forum
Pechtold blaft het kontje van Drommel vol dus...quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij krijgt er voor betaald door Pechtold deze reclame
Jij bent meer van Tofik Dibi hè?quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:33 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Pechtold blaft het kontje van Drommel vol dus...
Goeie dealquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:35 schreef kree het volgende:
Wat een kut TT.
Ik heb trouwens mazzel, even internet aansluiten in ruil voor een magnetron
Leek mij ookquote:
Denken dat ik niet ook in de POL en VKZ-fora zitquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:32 schreef Sneezeechu het volgende:
Flikker op met je D66 ga lekker naar het POL forum
Kan je tenminste fatsoenlijk koken met die magnetronquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:36 schreef kree het volgende:
[..]
Leek mij ook
Haha hopen dat het lukt zonder gereedschap
Anders van de week effe tangen lenen op mn werk
Dan blijf daar godverdomme met je D66 troep....quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denken dat ik niet ook in de POL en VKZ-fora zit
Ga je dit nog vol blijven houden tot september?quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denken dat ik niet ook in de POL en VKZ-fora zit
Mensen die denken dat niet stemmen wel de oplossing isquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:30 schreef tijnbrein het volgende:
Mensen die denken dat stemmen enige invloed heeft en D66 wel antwoorden heeft
Of in ieder geval magnetronmaaltijdenquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan je tenminste fatsoenlijk koken met die magnetron
Elk topic van mij zal deze TT krijgen jaquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:37 schreef kree het volgende:
[..]
Ga je dit nog vol blijven houden tot september?
Nice.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:35 schreef kree het volgende:
Wat een kut TT.
Ik heb trouwens mazzel, even internet aansluiten in ruil voor een magnetron
Volgende TT als ik heb open word Stem PVV Wilders heeft gelijkquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:37 schreef kree het volgende:
[..]
Ga je dit nog vol blijven houden tot september?
Dat hebben we inderdaad de afgelopen jaren gezienquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mensen die denken dat niet stemmen wel de oplossing is
Daaromquote:
Juist jaquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hebben we inderdaad de afgelopen jaren gezienVolk wil dit wel/niet Politiek doet precies het tegenovergestelde.
[..]
Daarom
Dezen zijn makkelijk jeweet maar ook buiten FOK! win ik zieltjesquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:39 schreef Sneezeechu het volgende:
Vieze Drommel beetje fragiele zieltjes winnen hier op FOK!
Ze zitten wel een beetje strak hoor, maar ik vind het enorm meevallen na al die reviews dat het echt een maat zou schelen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:38 schreef moneyfornothing het volgende:
Oh myr, je schoenen.![]()
Ze lijken wel goed te zitten, naiz!
quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dezen zijn makkelijk jeweet maar ook buiten FOK! win ik zieltjes
quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dezen zijn makkelijk jeweet maar ook buiten FOK! traumatiseer ik zieltjes
Euro ring any bells?quote:
Achja het zijn pumps, die horen ook wel strak te zitten anders stap je eruit. Zolang het niet zo is dat je tenen dubbelgevouwen zitten valt het mee qua hele maat schelen ja.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze zitten wel een beetje strak hoor, maar ik vind het enorm meevallen na al die reviews dat het echt een maat zou schelen.
Misschien kan je wat anders vragen als betalingquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:42 schreef kree het volgende:
Kut wordt ik net gebeld.
Dealtje gaat niet door, ze wilde dat ding toch zelf houden.
Vrouwen
Ze zoekt het maar uit met haar internet en bellen
Je bedoeld de geldeenheid: euro? Ik mag hopen dat je een grap maakt hierquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Euro ring any bells?
Referendum over grondwet Europa.
nu jij nog posten, volg je voorbeeld. enzo.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Achja het zijn pumps, die horen ook wel strak te zitten anders stap je eruit. Zolang het niet zo is dat je tenen dubbelgevouwen zitten valt het mee qua hele maat schelen ja.
En anders met een panty ofzo erin, dat is wat gladder en dan kom je er soepeler in.
Ze zijn wel mooi blauw trouwens, valt me niet tegen. Soms valt zo'n kleur apart uit in het echt.
Nee want 50+quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien kan je wat anders vragen als betaling
Euhm,. heb je misschien een euro over voor het slaaphuis?quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je bedoeld de geldeenheid: euro? Ik mag hopen dat je een grap maakt hier
d66 is nogal van het onderwijs dus zorg dat je goed nederlands kunt alvorens je op ze stemt. staat zo debiel anders.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Begin jij nou maar met het fatsoenlijke gebruik van hoofdletters.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:45 schreef dawg het volgende:
[..]
d66 is nogal van het onderwijs dus zorg dat je goed nederlands kunt alvorens je op ze stemt. staat zo debiel anders.
Zo wint hij sneller zieltjes, door dat te lezen weet je zeker dat we D66 nodig hebben.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:45 schreef dawg het volgende:
[..]
d66 is nogal van het onderwijs dus zorg dat je goed nederlands kunt alvorens je op ze stemt. staat zo debiel anders.
Geef gewoon zelf 5 tientjes voor zo'n ding dan.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:45 schreef kree het volgende:
[..]
Nee want 50+
Raar mens ook.
Hmm baal er wel een beetje van.
Nee, veel mensen waren tegen de komst van de euro.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ga op de vrijmarkt opzoek naar een magnetron of anders bij de kringloop.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:45 schreef kree het volgende:
[..]
Nee want 50+
Raar mens ook.
Hmm baal er wel een beetje van.
ja, zo kun je het ook bekijken inderdaad.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zo wint hij sneller zieltjes, door dat te lezen weet je zeker dat we D66 nodig hebben.
Dit was eigenlijk niet jou topic.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Elk topic van mij zal deze TT krijgen ja
Veel mensen weten niet waar ze het over hebben.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, veel mensen waren tegen de komst van de euro.
[..]
Ga op de vrijmarkt opzoek naar een magnetron of anders bij de kringloop.
Kree een beetje vreemd maar wel lekkerquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:49 schreef kree het volgende:
[..]
Dit was eigenlijk niet jou topic.
maargoed ik vergeef het je.
Ik had een leukere TT in gedachten
Ga ik ook doen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Geef gewoon zelf 5 tientjes voor zo'n ding dan.
Ik maar denken dat ik wel de lapo had.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:49 schreef kree het volgende:
[..]
Dit was eigenlijk niet jou topic.
maargoed ik vergeef het je.
Ik had een leukere TT in gedachten
Jajaquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik maar denken dat ik wel de lapo had.
Combi is nog handiger ja.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:50 schreef kree het volgende:
[..]
Ga ik ook doen.
Maar ik koop zo'n combi geval dan die zijn rond de 100 euro.
Maargoed dit leek effe mazzel te zijn voor me, helaas toch niet.
Dat is mijn punt toch helemaal niet. Maar zoals je nu reageert hoor je inderdaad in de politiek thuisquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Veel mensen weten niet waar ze het over hebben.De euro levert ons bakken met geld op man.
Obsessief kereltje dat je bent...quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik maar denken dat ik wel de lapo had.
Het werd gewoon zo hopakee zonder referendum wat wel de bedoeling was op tafel geflikkert...quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is mijn punt toch helemaal niet. Maar zoals je nu reageert hoor je inderdaad in de politiek thuis
Ik zit nog even te denken of ik het via internet bestel.quote:
Ik vind dat wanneer dingen goed zijn voor Nederland in zijn geheel genomen het niet uitmaakt of er genoeg draagvlak is voor een bepaald ietsquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is mijn punt toch helemaal niet. Maar zoals je nu reageert hoor je inderdaad in de politiek thuis
Dat noemen we een dictatuur wat jij nu zegt... Randdebielquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik vind dat wanneer dingen goed zijn voor Nederland in zijn geheel genomen het niet uitmaakt of er genoeg draagvlak is voor een bepaald iets
Als je een goede wil moet je niet aan 100 euro denken.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:52 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zit nog even te denken of ik het via internet bestel.
Heb geen idee wat goed is of niet.
De block zit hier wel aan de overkant natuurlijk maar die is effe duurder.
Nee, die doen ook dingen die niet goed zijn voor het landquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:53 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dat noemen we een dictatuur wat jij nu zegt... Randdebiel
Zit alleen een grill in geen hetelucht...quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:54 schreef kree het volgende:
Ow wacht, dit is te doen
http://www.block.nl/article/getArticleDetails?artNr=85717
Is dat wat?
Hmm ja die dingen dus.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:54 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Zit alleen een grill in geen hetelucht...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee want tenslotte hoef je geen rekening te houden met het draagvlak onder de bevolking omtrent nieuwe regels en wetten.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, die doen ook dingen die niet goed zijn voor het land
quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:55 schreef Drommeldaris het volgende:
DafuqWat, heb je kree's FB ook gevonden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DafuqTyfus zo erg is het zelfs bij mij nog niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!
En het dan raar vinden dat mensen totaal geen vertrouwen in de politiek hebben en er totaal geen draagvlak isquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik vind dat wanneer dingen goed zijn voor Nederland in zijn geheel genomen het niet uitmaakt of er genoeg draagvlak is voor een bepaald iets
dingen ontdooien, water koken, vanalles. ik dan. jij misschien niet.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:56 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb ook een combi maar ik vind het helemaal niet fijn
de oven werkt matig op zijn meest en waar gebruiknje nou nog een magnetron voor?
Gelukkig is het mijn tweede oven
euh magnetron is juist handig?quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:56 schreef rhubarbje het volgende:
de oven werkt matig op zijn meest en waar gebruiknje nou nog een magnetron voor?
Dafuqieuw! Is dit in jouw huis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
DafuqShit ik had die pan toch moeten afwassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Komt omdat de combi's begrenst op 190/202C en gewone ovens niet...quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:56 schreef rhubarbje het volgende:
Zo heb ik nog een pak melk staanquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:57 schreef Drommeldaris het volgende:
Voor alle duidelijkheid, dat is niet mijn pan en dat was ooit spaghetti
Ik stem voor een verbod op Drommels kookkunst.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:57 schreef Drommeldaris het volgende:
Voor alle duidelijkheid, dat is niet mijn pan en dat was ooit spaghetti
Ja, want de politiek voert nu van alles door zonder dat daar draagvlak voor is? Wat wil je? Een anarchie?quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En het dan raar vinden dat mensen totaal geen vertrouwen in de politiek hebben en er totaal geen draagvlak is
vriezer voedselquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:56 schreef dawg het volgende:
[..]
dingen ontdooien, water koken, vanalles. ik dan. jij misschien niet.
En dit was ook nooit mijn spaghetti.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik stem voor een verbod op Drommels kookkunst.
Tegen!quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik stem voor een verbod op Drommels kookkunst.
Niks mis met diepvries groente hoorquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vriezer voedsel
en voor water heb ik een waterkoker
als ik naar de slager ga haal ik wat meer wat ik dan invries. idem als ik bepaalde dingen kook.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vriezer voedsel
quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
NIEUW HAAR voor murdera
Om te beginnen niet uit de hoogte doen naar de burgers dat jullie het beter weten, duidelijk proberen uit te leggen waarom bepaalde besluiten genomen moeten worden, open staan voor kritiek en andere voorstellen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, want de politiek voert nu van alles door zonder dat daar draagvlak voor is? Wat wil je? Een anarchie?
Ach, moet zeggen die magnetron maaltijden zijn prima te eten.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vriezer voedsel
zolang er verse groenten bestaa welquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:59 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Niks mis met diepvries groente hoor![]()
Wat kijkt die debielquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
NIEUW HAAR voor murdera
Waterkoker heb ik dan weer wel.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:59 schreef dawg het volgende:
[..]
als ik naar de slager ga haal ik wat meer wat ik dan invries. idem als ik bepaalde dingen kook.
waterkoker heb ik niet, sinds kort wel een moor. zonder dopje.
Helaas is het voorstel al aangenomen.quote:
Door mijn operatie kan ik alleen nog maar zo kijken, mijn rechterkant is verlamdquote:
Die rotten dan weer weg in mijn koelkast...quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zolang er verse groenten bestaa wel
quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Door mijn operatie kan ik alleen nog maar zo kijken, mijn rechterkant is verlamd
sorry maar die krijg ik echt niet wegquote:Op zaterdag 28 april 2012 15:00 schreef kree het volgende:
[..]
Ach, moet zeggen die magnetron maaltijden zijn prima te eten.
Maar dat is ook niet bevroren meestal.
Verse groenten heb je alleen uit eigen tuin.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zolang er verse groenten bestaa wel
en verantwoordelijkheid dragen. sommigen smijten met miljoenen maar als een project vervolgens mislukt is er blijkbaar nooit iemand aansprakelijk.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Om te beginnen niet uit de hoogte doen naar de burgers dat jullie het beter weten, duidelijk proberen uit te leggen waarom bepaalde besluiten genomen moeten worden, open staan voor kritiek en andere voorstellen.
iglo is ook vers want snel ingevroren.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:01 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Verse groenten heb je alleen uit eigen tuin.
Juist en die van Iglo zijn binnen 2 uur vers ingevroren!quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:01 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En werken vervolgens onafhankelijk onderzoek nog tegen ookquote:Op zaterdag 28 april 2012 15:01 schreef dawg het volgende:
[..]
en verantwoordelijkheid dragen. sommigen smijten met miljoenen maar als een project vervolgens mislukt is er blijkbaar nooit iemand aansprakelijk.
Hoe wil je dit concreet maken? Je kan toch niet verwachten dat ze alle voorstellen en kritiek gaan doornemen van mensen die voor de oppositie zijn? Dat kost klauwen met geld vent.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Om te beginnen niet uit de hoogte doen naar de burgers dat jullie het beter weten, duidelijk proberen uit te leggen waarom bepaalde besluiten genomen moeten worden, open staan voor kritiek en andere voorstellen.
Ik heb niets tegen diepvries eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:02 schreef dawg het volgende:
[..]
iglo is ook vers want snel ingevroren.
dat is waarquote:Op zaterdag 28 april 2012 15:01 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen diep eigenlijk.
Ook erg lekker.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is waar
en dit jaar heb ik alleen fruit
Bah fruitquote:Op zaterdag 28 april 2012 15:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is waar
en dit jaar heb ik alleen fruit
ik ook niet want anders kan ik het ijs en de kaasbitterballen niet kwijtquote:Op zaterdag 28 april 2012 15:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen diepvries eigenlijk.
Dat is er nu al burgerinitiatief.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoe wil je dit concreet maken? Je kan toch niet verwachten dat ze alle voorstellen en kritiek gaan doornemen van mensen die voor de oppositie zijn? Dat kost klauwen met geld vent.
ik ook niet, maar toch haal ik vaker 'vers'.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen diepvries eigenlijk.
Komt wel goed hoor schatje...quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik akn er niks aan doen hoor
Jawel hoor.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:05 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ook niet, maar toch haal ik vaker 'vers'.
kun jij koken eigenlijk?
Het is wel herkenbaar hoor.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:01 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Die rotten dan weer weg in mijn koelkast...
Veggie?quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook niet want anders kan ik het ijs en de kaasbitterballen niet kwijt
Echt?quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sorry maar die krijg ik echt niet weg
Kwestie van doen, zo moeilijk is het niet om te kokenquote:Op zaterdag 28 april 2012 15:06 schreef kree het volgende:
[..]
Het is wel herkenbaar hoor.
Heb ik ook loop ik in de winkel en denk koop vers.
Vervolgens ligt het of in de vriezer of in de koelkast te rotten.
Gewoon omdat ik met koken dan toch eerder weer voor een makkelijke oplossing ga.
Dat smaakt me dan weer nooit eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:06 schreef kree het volgende:
[..]
Echt?
Die boerenkool enzo smaakt me toch altijd prima.
ik heb je discussie maar zijdelings gevolgd maar je kunt een burgerinitiatief indienen met een dom voorstel en dan komt het nog niet door hoorquote:Op zaterdag 28 april 2012 15:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is er nu al burgerinitiatief.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:07 schreef Drommeldaris het volgende:
Bij deze roep ik alle veggie's op om op D66 te stemmen omdat ze vlees gaan belasten tegen 20% ipv 6
Ik ben dan wel een vegetatier maar eet niet gek veel groentequote:Op zaterdag 28 april 2012 15:06 schreef kree het volgende:
[..]
Het is wel herkenbaar hoor.
Heb ik ook loop ik in de winkel en denk koop vers.
Vervolgens ligt het of in de vriezer of in de koelkast te rotten.
Gewoon omdat ik met koken dan toch eerder weer voor een makkelijke oplossing ga.
Is het ook niet en kan het wel.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kwestie van doen, zo moeilijk is het niet om te koken
Nee, het is voor eeuwig verlamd en kan nog erger wordenquote:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:07 schreef Drommeldaris het volgende:
Bij deze roep ik alle veggie's op om op D66 te stemmen omdat ze vlees gaan belasten tegen 20% ipv 6
dat was pvdd en d66 heeft dat jarenlang gefrustreerd onder het mom van 'moeilijk in te voeren en uitvoerbaar'.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:07 schreef Drommeldaris het volgende:
nou ik vind vlees belasten/duurder maken echt geen stom ideequote:Op zaterdag 28 april 2012 15:07 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat vindt jij lekker qua magnetron kant en klaar dingen?quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat smaakt me dan weer nooit eigenlijk.
Ken je niet dus boeit me dat eigenlijk ook nietquote:Op zaterdag 28 april 2012 15:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee, het is voor eeuwig verlamd en kan nog erger worden
Uit de magnetron? Zit echt zo'n klein worstje bij. Daarnaast was het vaak zo dat die bak netjes doormidden gedeeld was. Deel boerenkool en dan net zo'n groot gedeelte met iets wat op jus moet lijken en dat miniworstje er in. Compleet uit verhouding. Daarnaast ook nog eens te weinig.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:06 schreef kree het volgende:
[..]
Echt?
Die boerenkool enzo smaakt me toch altijd prima.
Helemaal niks.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:09 schreef kree het volgende:
[..]
Wat vindt jij lekker qua magnetron kant en klaar dingen?
Dat is waar, maar politici zelf zijn gelukkig ook niet vies van domme voorstellenquote:Op zaterdag 28 april 2012 15:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb je discussie maar zijdelings gevolgd maar je kunt een burgerinitiatief indienen met een dom voorstel en dan komt het nog niet door hoorgelukkig
Zodat het nog goedkoper geproduceerd zal worden? En dus de aarde en dieren meer zal belasten?quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik vind vlees belasten/duurder maken echt geen stom idee
als je kijkt naar wat het de aarde kost en zo...
Ja maar pvdd dient alleen ter verheerlijking van de kamer.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:08 schreef dawg het volgende:
[..]
dat was pvdd en d66 heeft dat jarenlang gefrustreerd onder het mom van 'moeilijk in te voeren en uitvoerbaar'.
Het komt meer door dat er steeds meer mensen vlees kunnen eten en betalenquote:Op zaterdag 28 april 2012 15:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik vind vlees belasten/duurder maken echt geen stom idee
als je kijkt naar wat het de aarde kost en zo...
jaquote:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:10 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Het komt meer door dat er steeds meer mensen vlees kunnen eten en betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |