Dat vraag ik me ook af, dat zou nog enigszins logisch wezen.quote:Maar waarom is een paspoort check om te kijken of de potentiele klant een nederlander is of niet, niet voldoende? Wil men af van de huidige koffieshops in zijn algemeenheid?
Correcto. De wet geldt alleen voor anderen, niet meer voor ons.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:32 schreef mossad_agent het volgende:
Maar om het even zeker te weten....... discrimineren mag dus gewoon weer? Ik bedoel...je kan niet zeggen dat 'uitsluitend in dit geval' discriminatie is toegestaan.
Omdat het onwenselijk is 30 jaar aan progressief beleid de prullenbak in te gooien omdat een verdraaide junk het niet meer snapt..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:26 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
waarom gaat hij dan nimmernooit winnen? Het wordt nu toch ook gedoogd
Vind je dit echt of klinkt het gewoon stoer en goed?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:36 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Omdat het onwenselijk is 30 jaar aan progressief beleid de prullenbak in te gooien omdat een verdraaide junk het niet meer snapt..
omdat mensen als ik dan wiet kunnen komen kopen, een nederlander die al een heel leven in Belgie woont met een hollands paspoort..stel je voor..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:34 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, dat zou nog enigszins logisch wezen.
Dat is juist wat de VVD voorstaat: alle fouten die sinds eind jaren 60 op het gebied van, in hun ogen, doorgeslagen vrijheid terugdraaien.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:36 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Omdat het onwenselijk is 30 jaar aan progressief beleid de prullenbak in te gooien omdat een verdraaide junk het niet meer snapt..
quote:Alle Maastrichtse coffeeshops dicht
MAASTRICHT - Alle Maastrichtse coffeeshops zijn dinsdag dicht gegaan uit protest tegen de nieuwe gedoogcriteria.
Burgemeester Onno Hoes heeft dat bekendgemaakt op een persconferentie. De burgemeester is boos op de coffeeshophouders: ''Ik had niet gedacht dat ze zo brutaal zouden zijn. Op deze manier ontwrichten zij de lokale samenleving.''
In totaal 9 van de 14 coffeeshops werden dinsdag gecontroleerd. Alleen coffeeshop Easy Going was even open en kreeg een schriftelijke waarschuwing omdat er geen ledenlijst was.
Hoes had liever gezien dat de coffeeshops ledenlijsten hadden aangelegd om zo de lokale markt van wiet te voorzien. ''Ze hadden die ledenlijst allang klaar kunnen hebben'', zei hij.
Fluitconcert
Terwijl voor het stadhuis een groot fluitconcert losbarste van boze buitenlandse coffeeshopklanten en coffeeshopwerknemers zei Hoes tijdens de persconferentie binnen dat hij het probleem niet heeft veroorzaakt. ''Maar we gaan agenten inzetten waar we overlast verwachten'', zei Hoes.
De burgemeester kondigde aan dat coffeeshop Easy Going woensdag opnieuw gecontroleerd wordt. Als die naar verwachting weer geen ledenlijst kan overleggen, krijgt de eigenaar een vooraankondiging tot sluiting.
Hoes verwacht de coffeeshop eind van de week te sluiten en denkt dat de eigenaar een kort geding aanspant. Hij hoopt op een uitspraak van de rechtbank binnen een week daarna.
Goede tactiek van de eigenaars om alle shops onmiddellijk te sluiten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:40 schreef Nielsch het volgende:
Hoes doet nu huilie huilie. Mijn hemel wat een idioot zeg. Dus omdat alle coffeeshops dicht zijn is de hele lokale samenleving ontwricht? Fucked up samenleving heb je dan. Wie oogst zal zaaien, Onno. Deal with it. Jankerd.
[..]
Vind ik prima, de steun voor de vvd is al zo erg afgenomen dat wanneer zij hun fascistische plannen blijven doorvoeren de hele partij niet meer bestaat, waar ik voorstander van ben, nederland kan priiiiiima zonder de vvd/cdaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is juist wat de VVD voorstaat: alle fouten die sinds eind jaren 60 op het gebied van, in hun ogen, doorgeslagen vrijheid terugdraaien.
"... zo brutaal... !!!!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:40 schreef Nielsch het volgende:
Hoes doet nu huilie huilie. Mijn hemel wat een idioot zeg. Dus omdat alle coffeeshops dicht zijn is de hele lokale samenleving ontwricht? Fucked up samenleving heb je dan. Wie oogst zal zaaien, Onno. Deal with it. Jankerd.
[..]
Heb je de peilingen onlangs nog gezien? De VVD is populairder dan ooit, de Nederlander gelooft in repressie.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:43 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Vind ik prima, de steun voor de vvd is al zo erg afgenomen dat wanneer zij hun fascistische plannen blijven doorvoeren de hele partij niet meer bestaat, waar ik voorstander van ben, nederland kan priiiiiima zonder de vvd/cda
Mensen worden nu eindelijk eens wakker en zien welke richting de huidge politiek ingaat en eigenlijk schrikken ze daar wel van.. zie dan ook de grote steiging gl/sp. De american dream is gevallen, de onze valt eindelijk ook eens; steeds vvd/cda stemmen zegt niets over hoe veel geld je in je zak kunt houden en ook niet of de wereld zich netter gaat gedragen, de droom is kapot.
Hij ontwijkt totaal zijn verantwoordelijkheid. Het is niet zijn idee, en alle problemen zijn de schuld van de shops.quote:
Binnenlands drugstoerisme ftw!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:41 schreef octowoof het volgende:
ik ben deze ochtend fijn met de trein nr Rotterdam gegaan, de wiet is er nog goedkoper ook, wat dan weer het treinkaartje compenseert ( en de pakken vla) , of zoiets
Allicht alleen een idioot of iemand die niks te verliezen denkt te hebben laat zich registreren. Hallo, wat denk je dat ze met die registraties gaan doen ? Lekker misbruik van maken en tegen mensen gebruiken.....quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:45 schreef Life2.0 het volgende:
Natuurlijk ziet hij dat die noodzakelijk zijn; nu staan iedereen weer al la 90ties drugs op straat te verkopen
Niet meer dus.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is juist wat de VVD voorstaat: alle fouten die sinds eind jaren 60 op het gebied van, in hun ogen, doorgeslagen vrijheid terugdraaien.
Elke straathoek is hier al dubbel bezetquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:45 schreef Life2.0 het volgende:
Natuurlijk ziet hij dat die noodzakelijk zijn; nu staan iedereen weer al la 90ties drugs op straat te verkopen
Dat wilden wij, dat wilde de poltiek onder druk van die zogenaamde overlast. Heb je ooit al eens een objectief onderzoek gezien dat die overlast ook kwantificeerd? Nee he, dat komt omdat die er niet is. De overlast die er zoukunnen zijn, zijn foutparkeerders, nou laten we daar al een dienst voor hebben maar die hebben het te druk met flitcontroles houden en andere onzinnige dingen controleren, maar om overlast aan te pakken nee daarvoor hebben die blauwe pettten geen tijd.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waarom denk je dat wij koffieshops zo dicht mogelijk bij de grens wilde hebben? Zou er toch spraken zijn van overlast?
Maar waarom is een paspoort check om te kijken of de potentiele klant een nederlander is of niet, niet voldoende? Wil men af van de huidige koffieshops in zijn algemeenheid?
Als je het mijn vader vraagt wordt wiet verboden en gaat iedereen die met drugs in aanraking komt de cel in.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:02 schreef El_Matador het volgende:
Wie is hier onder de bevolking eigenlijk VOOR?!
Het domste beleid ooit. En Amsterdam aan de wietpas, gewoon volhouden, Ivo.
Amsterdam gaat failliet zonder wiettoeristen. Van der Laan zou dat niet graag op zijn CV hebben staan, lijkt me zo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |