Zo niet; dan is het wel fijn als het bruidspaar rond gaat oid; dat iedereen er al isquote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:03 schreef Sts het volgende:
[..]
Ok, ik had al zo'n vermoeden dat op tijd komen nu wel goed wasAl weet ik niet of ze met zo'n rijtje gaan werken. Bedankt voor de input
Dat is wel een heel leuk idee zeg!quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:51 schreef BrainTeaser het volgende:
Ze vroegen ook of we aan iedereen door wilden geven dat ze liever geen bloemen krijgen omdat ze een dag later op huwelijksreis gaan. Dus daar hebben we op ingespeeld, door iedereen één kunstboem mee te laten nemen, zodat we daar een megaboeket van kunnen maken!
Bij ´t Sluisje?quote:Op zondag 1 juli 2012 10:08 schreef Bamba het volgende:
Mijn vrijgezellenavond was geweldig! We zijn gaan eten waar tussen de gangen door een travestietenshow werd gegeven. Ik heb zo gelachen
Nee, Mask'ara in Antwerpenquote:Op zondag 1 juli 2012 19:32 schreef Lily1987 het volgende:
[..]
Bij ´t Sluisje?
Die van mij is over 2 weken. Instructies al doorgekregen. Ik word om 09.30 uur opgehaald bij mijn schoonouders en ik hoef alleen mijn toilettas mee te nemen en een party-proof outfit aan te trekken.
Hebben jullie je portemonnee meegenomen naar je vrijgezellenfeest?
Nee. Heb alleen gezegd dat ik geen rare dingen wil. Gewoon een leuke dag met z'n allen. Het zal in ieder geval een dagactiviteit zijn, etentje en dan iets van stappen denk ik. We willen graag de avond afsluiten samen met de mannen.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:16 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nee, Mask'ara in Antwerpen
Spannend voor jou dus! Heb je een idee wat jullie gaan doen?
Leuk! Ik wilde ook geen gekkigheid verder. Oke, ik had wel een mini-trouwjurk en een roze pruik aan, maar voor de rest heb ik gelukkig niks geks hoeven te doen, op hoelahoepen op het podium bij de travestieten na danquote:Op zondag 1 juli 2012 21:22 schreef Lily1987 het volgende:
[..]
Nee. Heb alleen gezegd dat ik geen rare dingen wil. Gewoon een leuke dag met z'n allen. Het zal in ieder geval een dagactiviteit zijn, etentje en dan iets van stappen denk ik. We willen graag de avond afsluiten samen met de mannen.
Vertrouw degene die het georganiseerd heeft, dat ze dingen heeft uitgekozen die ik leuk vind. Zo goed kent ze me wel
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 2 juli 2012 11:15 schreef speknek het volgende:
Zaterdag eerste jubileum gehad. We hadden de top van de taart, schijnbaar volgens traditie, in de vriezer bewaard en zaterdag aangesneden. Smaakte eigenlijk nog opvallend goed. Beter dan ik me kon herinneren, want m'n smaakpapillen waren een beetje dood op de dag zelf.
quote:Op maandag 2 juli 2012 14:09 schreef PriemGirl het volgende:
Al een paar foto's toegestuurd gekregen van de fotografeDie wou ik hier toch ook nog even posten
![]()
Ja die vond ik ook al zo tofquote:Op maandag 2 juli 2012 15:17 schreef speknek het volgende:
[..]. Onder de boom is mijn favoriet. En je jurk blijft top.
Dank jequote:Op maandag 2 juli 2012 15:20 schreef Mangostine het volgende:
Mooi Priem! Ook strakke foto's, zo in zwart-wit.
En jij ofcoz ook nog gefeliquote:Op maandag 2 juli 2012 11:15 schreef speknek het volgende:
Zaterdag eerste jubileum gehad. We hadden de top van de taart, schijnbaar volgens traditie, in de vriezer bewaard en zaterdag aangesneden. Smaakte eigenlijk nog opvallend goed. Beter dan ik me kon herinneren, want m'n smaakpapillen waren een beetje dood op de dag zelf.
Ja maar daar kijk ik toch heul nooit inquote:
Wij hebben onze namen en huwelijksdatum erop geschreven en ze in zee uitgezet tijdens onze huwelijksreisquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:50 schreef Bengeltje het volgende:
Ik wil ze sowieso mee naar de bruiloft nemen en daar op tafel zetten.Verder weet ik nog niet wat we met ze doen.
Wat een superromantisch ideequote:Op woensdag 11 juli 2012 13:01 schreef Jentin het volgende:
[..]
Wij hebben onze namen en huwelijksdatum erop geschreven en ze in zee uitgezet tijdens onze huwelijksreis
Ik heb het ook op fb gezet, iedereen die komt kan het dus zien. uhh geloof ik.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:55 schreef Mangostine het volgende:
Oh, je gaat ze nog wel van meer mensen krijgen. Wij hadden ze ook 2x tussen de cadeaus zitten.
Romantiek.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:01 schreef Jentin het volgende:
[..]
Wij hebben onze namen en huwelijksdatum erop geschreven en ze in zee uitgezet tijdens onze huwelijksreis
Superleuk! Maarrem, valt dat mannetje niet gelijk om?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:01 schreef Jentin het volgende:
[..]
Vrijwel meteen, jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:05 schreef speknek het volgende:
[..]
Superleuk! Maarrem, valt dat mannetje niet gelijk om?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |