Dankquote:Op maandag 30 april 2012 21:06 schreef Litpho het volgende:
Leuke foto's. Blij dat B. genoegen neemt met net iets minder boom van een vent
.
Zelfde hierquote:Op zondag 29 april 2012 20:59 schreef Natalie het volgende:
steenz en ik zijn alweer bijna een jaar getrouwd. Het gaat zo snel
Oeh leuuukquote:Op maandag 30 april 2012 21:22 schreef speknek het volgende:
[..]
Zelfde hier, en een paar van onze foto's stonden deze maand ineens in Bruid en Bruidegom
.
quote:Op maandag 30 april 2012 21:36 schreef speknek het volgende:
Zo'n bus kan je trouwens ook gebruiken om jezelf aan de gasten te introduceren. Dat je erachter gaat staan en dat alle gasten dan moeten roepen MOVE THAT BUS.
Wat leuk!!quote:Op maandag 30 april 2012 21:22 schreef speknek het volgende:
[..]
Zelfde hier, en een paar van onze foto's stonden deze maand ineens in Bruid en Bruidegom
.
Thxquote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:18 schreef Bamba het volgende:
Priem, wat zagen jullie er mooi uit!!!
Wij zouden vandaag in ondertrouw gaan.. Zouden ja, gemeente belt net dat alle systemen eruit liggen :S
Onze zoon is vandaag ook jarig ( 5 jaar geworden) dus we zijn gaan zwemmen met z'n 3-en en hebben vanavond gegeten bij de wokquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Thx
Oeh gelukkig is het toch nog gelukt ! Wel gevierd? Wij zijn toen maar ergens op terras gaan zitten omdat we vonden dat we 'iets' moesten doen (alhoewel het eik niks voorstelt)
dus toch! Met die snorren he?quote:Op maandag 30 april 2012 21:22 schreef speknek het volgende:
[..]
.
Yep, en met onze ouders!quote:
Die met je ouders had ik ook gezien! Die heb ik zelfs nog aan mijn vriend laten zien omdat ik 'm zo leuk vondquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:35 schreef speknek het volgende:
[..]
Yep, en met onze ouders!
(edit, voor de mensen die het niet hadden gezien staan ze hierbij)
Woah, wat een toffe foto'squote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:35 schreef speknek het volgende:
[..]
Yep, en met onze ouders!
(edit, voor de mensen die het niet hadden gezien staan ze hierbij)
Haha thxquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:45 schreef Lily1987 het volgende:
Priemgirl...het is dat ik al een kapsel heb, anders had ik hem van je gestolenEn leuk dat de hond ook nog even langs kwam
Echtquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:08 schreef speknek het volgende:
Ja ik vind je haar echt prachtig, is het echt of met extensions?
Ja dat is dan weer de andere zijde. Al hebben wij bij de huwelijkmis wel een heel select gezelschap (ouders, grootouder, broers/zussen/neefje/nichtje, getuigen, peetooms/peettantes en onze twee meest close vriendengroepen). Zo hebben we ze ook gerangschikt in de kerk van voor naar achter trouwens.quote:Op donderdag 3 mei 2012 07:24 schreef martine1984 het volgende:
misschien heb ik niet duidelijk omschreven, ik bedoel meer te zeggen dat ik graag de familie op de voorgrond heb zitten en dus ook prominent op de foto's en niet een collega of buurvrouw die even naar de ceremonie komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |