abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110893275
Zo dus ik ging logeren bij mij vriend toen we aan het eten waren zei die vader geld voor eten. Ik dacht wtf? En ik zei dat ik geen geld bij me had hij zet me het huis uit dus moest ik me ouders bellen of ze me wilde komen ophalen. Ik haat turkse vaders
🔒
  † In Memoriam † zaterdag 28 april 2012 @ 11:17:53 #2
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_110893320
Onzin. Bij Turken heb je sowieso meer kans om te mogen aanschuiven dan bij Nederlanders. Hier krijg je subtiel een hint rond 5 uur dat je moet nokken: "Wij gaan eten, jij hier niet dus ga eens naar huis". Bij Turken: "Wij gaan eten en jij bent er nog dus je eet mee, het zou onbeschoft zijn deze gastvrijheid te weigeren.".

Domme troll.
pi_110893344
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 11:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
Onzin. Bij Turken heb je sowieso meer kans om te mogen aanschuiven dan bij Nederlanders. Hier krijg je subtiel een hint rond 5 uur dat je moet nokken: "Wij gaan eten, jij hier niet dus ga eens naar huis". Bij Turken: "Wij gaan eten en jij bent er nog dus je eet mee, het zou onbeschoft zijn deze gastvrijheid te weigeren.".

Domme troll.
Wat voor vrienden heb jij? :') Ik ken niemand die me rond etenstijd naar buiten werkt.

Blijkbaar mogen ze je gewoon niet ;(
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  † In Memoriam † zaterdag 28 april 2012 @ 11:22:41 #4
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_110893396
quote:
13s.gif Op zaterdag 28 april 2012 11:19 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Wat voor vrienden heb jij? :') Ik ken niemand die me rond etenstijd naar buiten werkt.

Blijkbaar mogen ze je gewoon niet ;(
Wat voor ouders hadden die vrienden van mij vroeger, dat is in ieder geval een goede vraag. In ieder geval mensen die veel minder gastvrij waren dan die vrienden die van den buitenlanden afkomstig waren. Ook altijd mooi dat Nederlanders altijd net genoeg hebben om het gezin te voeden terwijl als je bij allochtonen bent er vanuit wordt gegaan dat je blijft en er net wat meer uit de vriezer wordt gehaald of desnoods nog wordt bijgekocht.
pi_110893437
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 11:22 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Wat voor ouders hadden die vrienden van mij vroeger, dat is in ieder geval een goede vraag. In ieder geval mensen die veel minder gastvrij waren dan die vrienden die van den buitenlanden afkomstig waren. Ook altijd mooi dat Nederlanders altijd net genoeg hebben om het gezin te voeden terwijl als je bij allochtonen bent er vanuit wordt gegaan dat je blijft en er net wat meer uit de vriezer wordt gehaald of desnoods nog wordt bijgekocht.
Spreek voor jezelf. Ik heb dat probleem nog nooit gehad bij mijn vrienden.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  † In Memoriam † zaterdag 28 april 2012 @ 11:27:38 #6
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_110893491
quote:
17s.gif Op zaterdag 28 april 2012 11:25 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf. Ik heb dat probleem nog nooit gehad bij mijn vrienden.
Ik denk niet dat we spreken over dezelfde leeftijd. Het was in een de tijd dat jij nog niet eens mocht bepalen welke broek je naar school aandeed.

Laat maar zitten, dat mag je nu nog niet :P
pi_110893640
Turkse mensen zijn veel gastvrijer dan de gemiddelde nederlandse gezinnen, en ik ken veel turken geloof me, en wat jij beschijft nog nooit eerder gehoord, _O- met je verzonnen verhalen
pi_110893691
Turkse en Marokkaanse eet-etiquette O+ Mijn oma krijgt altijd van die lekkere koekjes met suikerfeest, van beide buren.
  zaterdag 28 april 2012 @ 11:41:04 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_110893735
Het topic was inderdaad stukken geloofwaardiger geweest als het zich aan een Hollandse eettafel had afgespeeld. Waarbij TS met pijn en moeite mocht aanschuiven, want we hebben maar vier gehaktballen in de pan. Dat is de gemiddelde Hollandse gastvrijheid voor je.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 28 april 2012 @ 11:42:35 #10
333374 Lithia
Too serious
pi_110893771
quote:

[..]

Herkenbaar.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_110893801
quote:

[..]

Mij werd altijd gewoon gevraagd of ik mee wilde eten? Weet niet in wat voor een aso hoek jij woont?
  zaterdag 28 april 2012 @ 11:49:15 #12
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_110893909
Inderdaad ja, buitenlanders zijn zo gastvrij als wat _O_ O+ En die maken toch altijd overvloed aan eten, vooral Surinamers :9
pi_110893957
domme troll. turken en gastvrijheid _O_
pi_110894124
Ik heb een vraag aan nederlanders, jullie lopen toch altijd met schoenen in huis?

Wat is de meerwaarde daarvan?

Je loopt alles mee van buiten, naar binnen, dus je vloer word smeriger..

En wanneer doen jullie ze pas uit, pas als jullie gaan slapen en dan zetten jullie je schoenen bij jullie bed?
  zaterdag 28 april 2012 @ 11:59:39 #15
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_110894159
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 11:58 schreef Gulmez het volgende:
Ik heb een vraag aan nederlanders, jullie lopen toch altijd met schoenen in huis?

Wat is de meerwaarde daarvan?

Je loopt alles mee van buiten, naar binnen, dus je vloer word smeriger..

En wanneer doen jullie ze pas uit, pas als jullie gaan slapen en dan zetten jullie je schoenen bij jullie bed?
Wij doen de schoenen voor de deur uit hoor.
pi_110894168
quote:
9s.gif Op zaterdag 28 april 2012 11:41 schreef Copycat het volgende:
Het topic was inderdaad stukken geloofwaardiger geweest als het zich aan een Hollandse eettafel had afgespeeld. Waarbij TS met pijn en moeite mocht aanschuiven, want we hebben maar vier gehaktballen in de pan. Dat is de gemiddelde Hollandse gastvrijheid voor je.
Nouja in Limburg wordt doorgaans gewoon een extra bord op tafel gezet hoor. :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 28 april 2012 @ 12:01:11 #17
333374 Lithia
Too serious
pi_110894201
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 april 2012 11:59 schreef vosss het volgende:

[..]

Heeft weinig met provincies te maken heb ik het gevoel. Ook in Limburg zie ik weleens het tegenovergestelde.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_110894219
Godver zeg. Mijn ouders hadden vroeger geen cent te maken, maar mooi dat het zoete inval was als er mensen wilden blijven eten hoor :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_110894316
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 12:01 schreef Lithia het volgende:

[..]

Heeft weinig met provincies te maken heb ik het gevoel. Ook in Limburg zie ik weleens het tegenovergestelde.
:') Ja, jij bent zeker overal op onderzoek uitgegaan.
  zaterdag 28 april 2012 @ 12:08:27 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_110894387
quote:

Dat zeiden ze van Bourgondisch Brabant ook ... Toch ben ik in mijn jeugd regelmatig rond etenstijd vriendelijk de deur gewezen. Bij armlastige en gegoede vriendjes en vriendinnetjes.

"We gaan nu eten. Morgen kun je weer met Pietje spelen."

Misschien lag het wel aan mij ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_110894508
quote:

[..]

Nee hoor.
compact en kleverig.
  zaterdag 28 april 2012 @ 12:14:12 #22
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_110894532
gierige bakra dat je bent afkomen met je centen die turk heeft gelijk
pi_110894598
quote:

Domme troll.
Wat is dit voor een gelul. Als bij ons iemand aanwezig is en wij gaan eten, vragen we altijd of ze mee willen eten. Een normaal Nederlands gezin. Zo zal het ook wel bij de Turken zijn. Ik vraag me dus af in welke achterbuurt jij woont :')
pi_110894719
quote:

Domme troll.
Deze urban legend. :')
pi_110894740
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 12:19 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Deze urban legend. :')
waarheid. turken zijn kk gastvrij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: