Thxquote:
ja een jaar nadat ik gestopt ben met mijn shakes... Niks erbijquote:
Langzaam opbouwenquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:19 schreef charmed_angel het volgende:
Die schoenenik hoop dat ik het vol hou
ik draag nooit zulke schoenen
Songfestival; Joan; Tooi;quote:
Echt heel knap!quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:20 schreef charmed_angel het volgende:
ja een jaar nadat ik gestopt ben met mijn shakes... Niks erbijzo blij dat ik het gedaan heb
Ik ook, post iedereen dan weer mee?quote:
Wat voor vogels heb je Runeeee? En lekker toch lang liggenquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:25 schreef Renesite het volgende:
Patrick de deur uit, daarna vaatwasser.
Vervolgens alsnog tot 12:00 in bed, vogels gevoerd, wasje erin, opgeruimd en straks ff supermarktje.
Vanalllllles. Een voillerequote:Op zaterdag 28 april 2012 12:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat voor vogels heb je Runeeee? En lekker toch lang liggen
quote:
Ik heb nog een paar, maar die hak was iets hogerquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Langzaam opbouwenMaar nu pas aan doen als je vertrekt en extra paar in je tas misschien? Ik vind ze heul mooi
Ja dat wel, nog ietsie strakkerquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt heel knap!Je bent helemaal klaar voor de lente
Ja as het niet te snel gaatquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook, post iedereen dan weer mee?
Vorig jaar zaten we hier in TAL SC, dat was te doen, maar wie weet is dit jaar het ESF topique wel te doenquote:
Voetbalquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:41 schreef Renesite het volgende:
Het EK daarentegen![]()
![]()
.
Vooral het laatste, als ze shi...
Auto'squote:Op zaterdag 28 april 2012 13:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voetbal
Sport
Songfestival
Ik ben eigenlijk best een rare homo
Wordt daar weer een teringbende.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vorig jaar zaten we hier in TAL SC, dat was te doen, maar wie weet is dit jaar het ESF topique wel te doen
quote:
Lekker in je kousje staan hupsenquote:Op zaterdag 28 april 2012 13:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wordt daar weer een teringbende.
Ik ben op de dag van de finale bij de grootste Songfestivalfans die je hier hebt. Wordt echt gekte tot en met. Nu al zin in.
Goeie reeksquote:Op zaterdag 28 april 2012 13:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voetbal
Sport
Songfestival
Ik ben eigenlijk best een rare homo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |