Ik hou het nog wel ff bij mn eigen toekomstige exquote:Op zondag 29 april 2012 19:17 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ex-to-be.. niet aan beginnen.. tis een lul
Dat is al jaren zo, het is voor kinderen. Ik hou niet van drukte dus ga ik 6 jarige met een jankviool bekijken.quote:Op zondag 29 april 2012 19:17 schreef APK het volgende:
[..]
Is daar iets te doen dan?
Ik zag afgelopen week alleen maar borden met 'Geen commercieel gedoe en geen vrijmarkt'
Maar die kutkinderen met hun kutviolen willen toch ook geld?quote:Op zondag 29 april 2012 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is al jaren zo, het is voor kinderen. Ik hou niet van drukte dus ga ik 6 jarige met een jankviool bekijken.
Moet bekennen dat ik een 2 tal prachtige theeglazen afhandig heb gemaakt, kreeg er een teddybeer bij. Die heb ik terug gegevenquote:Op zondag 29 april 2012 19:21 schreef APK het volgende:
[..]
Maar die kutkinderen met hun kutviolen willen toch ook geld?
Ik heb ergens nog wel 1 cent muntstukken liggenquote:Op zondag 29 april 2012 19:21 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze nog liever die plastic AH minicentenquote:Op zondag 29 april 2012 19:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik heb ergens nog wel 1 cent muntstukken liggen
Oh en ze verkopen ook dusquote:Op zondag 29 april 2012 19:21 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk de mini nutella pot nu.... Deze aktie geef ik niks wegquote:Op zondag 29 april 2012 19:24 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze nog liever die plastic AH minicenten
Ja mag welquote:
Oeh, mini nutella.... die wil ik ook wel dan. De rest heb ik allemaal weggegeven aan de kids van een goede vriend van me.quote:Op zondag 29 april 2012 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk de mini nutella pot nu.... Deze aktie geef ik niks weg
Voor 45 eoro is ie van jouquote:Op zondag 29 april 2012 19:29 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Oeh, mini nutella.... die wil ik ook wel dan. De rest heb ik allemaal weggegeven aan de kids van een goede vriend van me.
Lol, dan maak ik bij appie 3 maal kans en krijg ik de boodschappen er op de koop toe bijquote:
Ow, ik had die cornflackes, bonuskaart en 2 munten ook. geloof 3 zakjes lays paprika chips maar allemaal weggegeeftquote:Op zondag 29 april 2012 19:40 schreef Soury het volgende:
Mijn verzameling tot nu toe, [ afbeelding ]
Ow dat sowieso hoor. Het is een dag om plezier te maken!quote:Op zondag 29 april 2012 19:45 schreef Lienekien het volgende:
Ik kreeg een minikip. Die heb ik weggegooid. Stom ding.
Veel plezier morgen, M en K. Probeer een beetje ontspannen de dag in te gaan.
Ik gaf alles altijd weg, maar dit vind ik zelf leukquote:Op zondag 29 april 2012 19:44 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow, ik had die cornflackes, bonuskaart en 2 munten ook. geloof 3 zakjes lays paprika chips maar allemaal weggegeeft
Ik heb dat ooit gedaan met de actie van de Deka. die Anubis. Toen het boek vol was aan kids gegevenquote:Op zondag 29 april 2012 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik gaf alles altijd weg, maar dit vind ik zelf leuk
Moeder van Magneetstrip?quote:Op zondag 29 april 2012 19:45 schreef Lienekien het volgende:
Ik kreeg een minikip. Die heb ik weggegooid. Stom ding.
Veel plezier morgen, M en K. Probeer een beetje ontspannen de dag in te gaan.
Ik kan me nog wel een anders stel herinneren, die elkaar hadden kennen door Fok! en dat ook uitgebreid gedeeld hadden. Echter, toen er een eind aan die relatie kwam wilden ze er (vanzelfsprekend) niet al te veel over kwijt, maar was er iemand die vond dat ze daar wel recht op had omdat ze ook de making of hadden gedeeld op Fok!.quote:Op zondag 29 april 2012 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
In dat geval willen we ook updates he? Dat je het maar ff weet
Ik heb nog een elektrische kooksetje (voor kinderen) in de berging, met emaille pannen. Daar bakte we patatjes in en eitjes in de steelpan. Denk niet dat een moeder dat nog durft te geven.quote:Op zondag 29 april 2012 19:56 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik heb dat ooit gedaan met de actie van de Deka. die Anubis. Toen het boek vol was aan kids gegeven
Over wie gaat het?quote:Op zondag 29 april 2012 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel een anders stel herinneren, die elkaar hadden kennen door Fok! en dat ook uitgebreid gedeeld hadden. Echter, toen er een eind aan die relatie kwam wilden ze er (vanzelfsprekend) niet al te veel over kwijt, maar was er iemand die vond dat ze daar wel recht op had omdat ze ook de making of hadden gedeeld op Fok!.
Zo ben jij toch niet Soury?
Nee of ja, Nee zelf zou ik het niet doen. Ja als je toch met de billen bloot gaat laat alles maar weten.quote:Op zondag 29 april 2012 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel een anders stel herinneren, die elkaar hadden kennen door Fok! en dat ook uitgebreid gedeeld hadden. Echter, toen er een eind aan die relatie kwam wilden ze er (vanzelfsprekend) niet al te veel over kwijt, maar was er iemand die vond dat ze daar wel recht op had omdat ze ook de making of hadden gedeeld op Fok!.
Zo ben jij toch niet Soury?
In alle jaren diverse, en nee je krijgt geen namenquote:
Ja natuurlijk was ik ook nieuwsgierig naar het hoe en waarom, maar om dan te zeggen dat je er recht op hebt....nehquote:Op zondag 29 april 2012 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee of ja, Nee zelf zou ik het niet doen. Ja als je toch met de billen bloot gaat laat alles maar weten.
En dat is meestal het probleem. Vreselijk verliefd zijn en alles hier op fok met hartjes delen en dan inééns hoor je niks meer. Super kinderachtig
Je hebt weer anderen dan wij:quote:Op zondag 29 april 2012 19:40 schreef Soury het volgende:
Mijn verzameling tot nu toe, [ afbeelding ]
Wel yoh, moet je maanden lang dat gezeik en geflirt aanzien. Domper als het uitgaatquote:Op zondag 29 april 2012 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja natuurlijk was ik ook nieuwsgierig naar het hoe en waarom, maar om dan te zeggen dat je er recht op hebt....neh![]()
Ik vind ze zo leuk, die mini's van AH, maar ik kom er bijna nooitquote:Op zondag 29 april 2012 20:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt weer anderen dan wij:
[ afbeelding ]
Godver zeg !!!quote:Op zondag 29 april 2012 20:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt weer anderen dan wij:
[ afbeelding ]
Nu ben je net zo flauw!quote:Op zondag 29 april 2012 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
In alle jaren diverse, en nee je krijgt geen namen
Nee, golfer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |