Ik zeik nu ook wel, maar ik zou maar wat graag willen dat ze er nog was, dan zou ze zelfs met een emmer sop door mijn huis mogen gaanquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:40 schreef Soury het volgende:
Maar ja ik zeik wel maar het is lief bedoeld allemaal. Ik zit er domweg niet op te wachten en dan ben ik ook nog eens zo'n kutkind die het wel degelijk laat blijken
Dat is weer een ander verhaal. Ik zou graag met mijn pa willen borrelen. 40 plus is niet makkelijkquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zeik nu ook wel, maar ik zou maar wat graag willen dat ze er nog was, dan zou ze zelfs met een emmer sop door mijn huis mogen gaan
Ik durf bijna te wedden dat je dat op jouw manier toch nog wel eens doetquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is weer een ander verhaal. Ik zou graag met mijn pa willen borrelen. 40 plus is niet makkelijk
Aardje naar je vaardjequote:Op zaterdag 28 april 2012 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik durf bijna te wedden dat je dat op jouw manier toch nog wel eens doet![]()
Het is ook het nadeel van oudere ouders hebben.
Ik hoef ook niet stokoud te worden, als ik dan om me heen hoor van vrienden wiens ouders gaan dementeren of op hoge leeftijd kanker krijgen en nog door een hel van pijn en/of behandelingen moeten voordat ze mogen gaan, wil ik graag bedankenquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Aardje naar je vaardjeMijn vader stierf nogal jong. Maar je heb gelijk ik hou ook van het leven in de slechte zin. Oud worden is ook niet echt mijn doel
Amenquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet stokoud te worden, als ik dan om me heen hoor van vrienden wiens ouders gaan dementeren of op hoge leeftijd kanker krijgen en nog door een hel van pijn en/of behandelingen moeten voordat ze mogen gaan, wil ik graag bedanken
Dan zullen ze jou niet zo snel een monstermoeder noemenquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:47 schreef Bluezz het volgende:
Het laatste wat ik doe ik schoonmaken in het huis van mijn kinderen![]()
Onaangekondigd komen doe ik ook al niet
Dat kan soms wel lekker zijn jaquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:12 schreef Mickeys het volgende:
Zo, bezoek weg. vaatwasser voor de 2e maal aan en tafel weer netjes aan de kant.. dat is wel een voordeel als je al op tijd begint met je feestje. Is iedereen ook weer op een redelijke tijd weer richting huis
Erg gezellig en heel veel gelachen... alleen wel veel hapjes en zo over ....quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat kan soms wel lekker zijn ja
Maar het was wel gezellig?
eigenlijk best wel iddquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:19 schreef golfer het volgende:
Ook wel een 40+-item eigenlijk:
Een held is overleden. De tekenaar van Appie Happie. Dik Bruynesteijn.
Je bent gemeenquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:37 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Erg gezellig en heel veel gelachen... alleen wel veel hapjes en zo over ....
Hoezo gemeen?quote:
lol, eerste kennismaking op je verjaardagsfeestje terwijl je de andere gasten ook wilt entertainen... niet zo'n strak plan vind ik persoonlijkquote:
Goede graadmeter. Kan je gelijk zien of de sociale vaardigheden een beetje aanwezig zijn.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:42 schreef Mickeys het volgende:
lol, eerste kennismaking op je verjaardagsfeestje terwijl je de andere gasten ook wilt entertainen... niet zo'n strak plan vind ik persoonlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |