meh! het Parool verkopen ze hier nietquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Over de duivel gesproken, vandaag in Parool PS een interview met Drs.P
Ik heb geen scannerquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:07 schreef sacha het volgende:
[..]
meh! het Parool verkopen ze hier niet
quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lekker, veel plezierquote:Op zaterdag 28 april 2012 13:57 schreef Mickeys het volgende:
Pfff. Gehaktballetjes snacks sudderen in de pan, soep zover gereed... Zo de andere borrelhapjes gereed maken en dan mezelf nog even onder de douche doorhalen... Moet lukken voor 4 uur
Dank je wel. Gaat lukken.quote:
Ik zag hem vanmorgen in de Albert Heijnquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
En?quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:41 schreef golfer het volgende:
Ik kwam in onze AH weer eens Willem van Hanegem tegen. Hij gaf heel lief z'n mini's aan een klein meisje die daarom vroeg.
Tip doe dat niet zonder aankondiging. Mijn moeder stond voor de deur van wegen het feit dat ik ziek was.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:29 schreef Bluezz het volgende:
Is het zo erg Sacha
Ik hoop echt niet dat die van mij zo reageren als ik langskom
*Hips*?quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Tip doe dat niet zonder aankondiging. Mijn moeder stond voor de deur van wegen het feit dat ik ziek was.
Godverdomme tief op, en dan met emmers lopen slepen en ik als een gympie erbij zat.
Opzouten
Was het maar waarquote:
Moeders denken je daar een plezier mee te doenquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Tip doe dat niet zonder aankondiging. Mijn moeder stond voor de deur van wegen het feit dat ik ziek was.
Godverdomme tief op, en dan met emmers lopen slepen en ik als een gympie erbij zat.
Opzouten
Ah okay, gewoon onnavolgbaar taalgebruik dusquote:
Ze komt één keer per jaar hier, dan verwacht je het ook niet. Ze vertelde wel tegen mijn zus dat ik "not amused" was, de ellende is dat je zelf ook dingen gaat doen, al zat ik liever op de bank.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moeders denken je daar een plezier mee te doenDe mijne dacht mij ook altijd blij te maken met soppen en dweilen, zodra ik ook maar kuchte.
Ik ga echt heel hard mijn best doen om dat niet bij mijn kinderen te doen.![]()
Mijn moeder dacht mij ook een keer blij te maken door mijn huis te gaan schoonmaken (zo vies was het niet eensquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze komt één keer per jaar hier, dan verwacht je het ook niet. Ze vertelde wel tegen mijn zus dat ik "not amused" was, de ellende is dat je zelf ook dingen gaat doen, al zat ik liever op de bank.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn moeder dacht mij ook een keer blij te maken door mijn huis te gaan schoonmaken (zo vies was het niet eens) terwijl ik aan het werk was. Echt, wat had ik de pest in.
Volgende keer (hoop het niet) ga ik snoei hard liegen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:50 schreef Leandra het volgende:
Ik vind het al vervelend als ze belt als ik ziek ben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |