Als het zulk KUTweer is ga ik ZEKER nietquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
Waar sta jij met je kleedje overmorgen overigens?
Het weerbericht zegt dat het lekker wordquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als het zulk KUTweer is ga ik ZEKER niet![]()
en als het geen KUTweer is waarschijnlijk ook niet![]()
al die terrassies zitten vast stampvol ...
Maar boodschappen doen vind ik ook niet echt winkelen, als je bedenkt hoe vaak je je boodschappen in je handen hebt voordat het in de kast staat, poeh hee, dat is echt topsport.quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:57 schreef Mickeys het volgende:
Goed, bijna klaar met "sporten". Dat gewichtheffen met de boodschappen was al erg genoeg. Godzijdank was het rustig in de super en kon ik mijn auto voor de ingang kwijt.
Wat ik niet begrijp is dat ik als vrouw zijnde winkelen zo waanzinnig "haat".
Meeste boodschappen al opgeruimd, nu koffie en even onderuit. Kan ik zo met de voorbereidingen beginnen. Soep maken, Borrelgehaktballetjes kruiden en draaien en nog even een stofzuiger er doorheen fietsen... en dan om 4 uur de deur van slot halen. Eerder komen ze d'r niet in
Oh sjips... alvast excuses als ik dan maandag vanzelf mee ga doen met Amsterdams praten... heb ik wel vaker last van (maakt niet uit welke streek, doe met alles mee)quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:56 schreef Karzai het volgende:
[..]![]()
Amsterdams praten is ook veel leuker
Dank je, er staat er nog eentje in de koelkast voor jou.quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:56 schreef Deisyy het volgende:
Rucky, gefeliciteerd!Is er nog 1 met marsepein?
lekker KUTweer kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
Het weerbericht zegt dat het lekker word
Ja, tis een schok dat snap ikquote:
meh! niet diequote:
*kadootje geeft*quote:[img]http://i.fokzine[img].net/p/0s.gif[/img] Op zaterdag 28 april 2012 12:09 schreef Rucky het volgende:
Ik ben in de war met Ray Charles.![]()
Oei mijn eerste cadeautje.quote:
Oeh... ben in voor meer koffie!quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:48 schreef Rucky het volgende:
Dank jullie, gebak staat in de koelkast kies zelf maar, ik zal even koffie bijzetten.
Jij maakt het me moeilijk.quote:
Ik heb deze ook eens gemaakt voor een mede fokster:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |