Dank je, ik zal een gebakje voor je apart houden.quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ZO! ben ik niks vergeten?
Ow. ja Ruk gefeliciteerd, ik sla het gebakkie effe af want ik zit dus al aan mijn
brood met aarbeien
Ik vond het wel een leuk mannetje die P maar is hij de mascotte?quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:51 schreef Leandra het volgende:
Ik haat vaste OPs
Maar drs. P mag erin, gewoon omdat het kán
[ afbeelding ]
[..]
vondquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond het wel een leuk mannetje die P maar is hij de mascotte?
Dank je wel, bewaar ik hem wel voor later, ik zit nu effe volquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dank je, ik zal een gebakje voor je apart houden.
JA ik dacht dat je dat wel alllang had kenne raaienquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:20 schreef Karzai het volgende:
Koffie gehaald, Maarreh Farn kom jij toevallig uit Amssterdam
Nee, ik zat mobiel en moest ff snel een nieuw topic openenquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond het wel een leuk mannetje die P maar is hij de mascotte?
Das waarquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
JA ik dacht dat je dat wel alllang had kenne raaien
Helt, net als hont, dat is des FOK!s kennelijkquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
De helft???
Welke helf dan?
ghehehehehehe..........quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:51 schreef Leandra het volgende:
Zo dan, de OP even matchend met de TT gemaakt![]()
sjesus ik heb wel mijn dag vandaagquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Helt, net als hont, dat is des FOK!s kennelijk
Waar sta jij met je kleedje overmorgen overigens?quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
JA ik dacht dat je dat wel alllang had kenne raaien
en toch heeft Stevie Wonder hele mooie liedjes geschrevenquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik moet ook op het toetsenbord kijken IK KAN NIET BLIND TYPEN
Als het moet kan ik ook heel netjes ABN pratenquote:
Da's waar !!!quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:50 schreef sacha het volgende:
[..]
en toch heeft Stevie Wonder hele mooie liedjes geschreven
quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dus zei heel verbaasd ''FANN???'' ja niet echt FANN natuurlijk want zo heet ik niet echt,
quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als het moet kan ik ook heel netjes ABN praten![]()
Ik werkte eens op een kantoor en toen belde mijn moeder, en die vroeg mag ik mevrouw
die en die spreken en toen zei ik, daar spreekt u mee![]()
Ik had haar stem natuurlijk wel herkend maar zij de mijne niet![]()
Dus zei heel verbaasd ''FANN???'' ja niet echt FANN natuurlijk want zo heet ik niet
echt, maar je snapt wel wat ik bedoel, die was stomverbaasd, maar da's mijn
zakelijke stemen in ''grote mensen taal'' enzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |