Jij woont in betonland? Pluk het uit een weiland, langs de weg, maai ergens het gras etc.quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:28 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Dat is moeilijk te krijgen. Ik dacht meer iets uit de supermarkt.
LOLquote:Op zaterdag 28 april 2012 01:28 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Kutantwoord. Tyft op.quote:
Zoveel geef ik niet om die beesten.quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:38 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Jij woont in betonland? Pluk het uit een weiland, langs de weg, maai ergens het gras etc.
Dus liever geld uitgeven dan 30 meter in willekeurig richting lopen?quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:47 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Kutantwoord. Tyft op.
[..]
Zoveel geef ik niet om die beesten.
Ja. En ik heb geen grasmaaier.quote:Op zaterdag 28 april 2012 02:04 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Dus liever geld uitgeven dan 30 meter in willekeurig richting lopen?
quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:28 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Wel lief. Je eerste forumpost in mijn topic.quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:29 schreef semmyboy het volgende:
Wáárom zou je in hemelsnaam andermans dieren moeten gaan voeren???
Ik ren toch ook niet jou huis binnen om je kids te voeren?
Dénk jij dat die dieren niet goed behandelt worden bel je de politie zó simpel is dat tegenwoordig!
Stront ziek werd mijn ponny des tijds omdat ál die willekeurige mutsen het dier vanalles te voeren gaven, die mutsen betaalde verdorie NIET de rekening van de veearts die in de avond moetst komen omdat het dier koliek kreeg van boterhammen met kaas en weet ik veel wat nog meer!!
Blijf gewoon met je tengels van ander mans dieren af!!
Aardappels zie ik voorbij komen?! áls je een schaap het hoekie om wil laten gaan moet je die vooral geven!
schapen eten GRAS en in de winter krijgen ze jawel...SCHAPENBROK die zijn namelijk speciaal voor schapen...en evt nog een stukkje BRUIN brood.
Wie krijg je aan de lijn als je 114 belt?quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:55 schreef trovey het volgende:
Als je merkt dat die dieren verwaarloosd worden bel je gewoon 114, ga niet zelf lopen klungelen met die beesten.
De persoon aan de andere kant van de lijn.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wie krijg je aan de lijn als je 114 belt?
Als dat vaak gebeurt zou ik een bordje bij de wei zetten "Niet bijvoeren, de pony wordt daar ziek van"quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:29 schreef semmyboy het volgende:
Wáárom zou je in hemelsnaam andermans dieren moeten gaan voeren???
Ik ren toch ook niet jou huis binnen om je kids te voeren?
Dénk jij dat die dieren niet goed behandelt worden bel je de politie zó simpel is dat tegenwoordig!
Stront ziek werd mijn ponny des tijds omdat ál die willekeurige mutsen het dier vanalles te voeren gaven, die mutsen betaalde verdorie NIET de rekening van de veearts die in de avond moetst komen omdat het dier koliek kreeg van boterhammen met kaas en weet ik veel wat nog meer!!
Blijf gewoon met je tengels van ander mans dieren af!!
Aardappels zie ik voorbij komen?! áls je een schaap het hoekie om wil laten gaan moet je die vooral geven!
schapen eten GRAS en in de winter krijgen ze jawel...SCHAPENBROK die zijn namelijk speciaal voor schapen...en evt nog een stukkje BRUIN brood.
Het is 144...quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:01 schreef trovey het volgende:
[..]
De persoon aan de andere kant van de lijn.Serieus: zal wel een soort meldkamer zijn net zoals 112.
schapenbrokquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:49 schreef Miss_Isis het volgende:
Schapen eten gras, hooi en schapenbrok. Extraatjes kunnen zijn (bruin)brood, stukjes wortel of eventueel appel (alles met mate). Daarnaast moeten ze altijd beschikking hebben over voldoende drinkwater. Dingen zoals bonen of aardappels moet je echt niet geven, en als je echt denkt dat ze verwaarloosd of mishandeld worden kun je inderdaad beter melding doen bij 144.
Als ze geen water hebben is het trouwens wel een goed idee om ze met een emmer te drinken te geven, zonder water houden ze het veel minder lang vol dan zonder voer.
Ik heb nu geen zin om naar de schuur te lopen om jou precies te vertellen wat daar voor 'magisch' inzit, maar wat het ook is, de schapen doen het er goed op. Stukken beter dan op aardappels, sperziebonen en pizza bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
schapenbroken wat denk je dat daar voor magisch inzit? gewoon afvalvoer tot brok verwerkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |