quote:
Op zaterdag 28 april 2012 09:29 schreef semmyboy het volgende:Wáárom zou je in hemelsnaam andermans dieren moeten gaan voeren???
Ik ren toch ook niet jou huis binnen om je kids te voeren?
Dénk jij dat die dieren niet goed behandelt worden bel je de politie zó simpel is dat tegenwoordig!
Stront ziek werd mijn ponny des tijds omdat ál die willekeurige mutsen het dier vanalles te voeren gaven, die mutsen betaalde verdorie NIET de rekening van de veearts die in de avond moetst komen omdat het dier koliek kreeg van boterhammen met kaas en weet ik veel wat nog meer!!
Blijf gewoon met je tengels van ander mans dieren af!!
Aardappels zie ik voorbij komen?! áls je een schaap het hoekie om wil laten gaan moet je die vooral geven!
schapen eten GRAS en in de winter krijgen ze jawel...SCHAPENBROK die zijn namelijk speciaal voor schapen...en evt nog een stukkje BRUIN brood.
Als dat vaak gebeurt zou ik een bordje bij de wei zetten "Niet bijvoeren, de pony wordt daar ziek van"
Ik geef je wel gelijk trouwens, mijn kat had ook darmproblemen en kreeg daarom speciaal voer, ik zou het dus ook niet fijn hebben gevonden als een "dierenlefhebber" mijn kat zou hebben bijgevoerd.
Thuis kreeg hij meer dan genoeg gezond voer.
Sowieso zijn veel huiskatten eigenlijk te dik, en als je dan zelf een kat hebt die een zeer gezond figuur heeft vragen mensen zich af of ie wel te eten krijgt