En nu kom ik er niet meer inquote:Op zaterdag 28 april 2012 13:21 schreef PAAC het volgende:
[..]
Kheb ook een human mesmer, duurde alleen ff voordat ik door had hoe deze mesmer nou werkt
Ligt het tenminste niet aan mijquote:
Yups, dan zitten we in hetzelfde schuitje...quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:34 schreef Karina het volgende:
Ik krijg nu deze code, die ik niet terug kan vinden in de wiki:
42:4:11:303:101
En ik kan dus ook geen nieuwe aanmaken nuIk kom tot het selectiescherm, play of create lukt niet.
Juh, mijn FOK! username was in gebruik ffsquote:Op zaterdag 28 april 2012 13:36 schreef PAAC het volgende:
[..]
Heb jij trouwens een character name die veel lijkt op je fok-username?
Ik meen dat het ergens in september zou zijn. Had et ergens gelezen laatstquote:Op zaterdag 28 april 2012 13:37 schreef RickoKun het volgende:
is de release datum nog steeds onbekend?
Edit: nog voor het einde van het jaar dusquote:Release
ANet plans to release the game before the end of 2012 [7]
ANet will offer three pre-purchase editions of the game beginning on April 10th, 2012: Digital Edition, Digital Deluxe Edition, and Collector's Edition.
Nice, thanks Djinnquote:Op zaterdag 28 april 2012 13:38 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik meen dat het ergens in september zou zijn. Had et ergens gelezen laatst
[..]
Edit: nog voor het einde van het jaar dus![]()
Haha, als ie erop lijkt dan kan het zijn dat ik je heb zien rondlopen bij Sheamoor Garrisonquote:Op zaterdag 28 april 2012 13:37 schreef DjinN het volgende:
[..]
Juh, mijn FOK! username was in gebruik ffs![]()
Ja kan kloppen!quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:41 schreef PAAC het volgende:
[..]
Haha, als ie erop lijkt dan kan het zijn dat ik je heb zien rondlopen bij Sheamoor Garrison
Kga nog maar wat exploren, genoeg te doen nogquote:Op zaterdag 28 april 2012 13:52 schreef DjinN het volgende:
Hier doet ie het ook weerGa liever niet uitloggen
Ben maar ergens bij een boom gaan zitten
Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 28 april 2012 14:09 schreef Karina het volgende:
Nieuw character aangemaakt en ik word er weer uitgegooid
Ik blijf nog wel uurtje met m'n mesmer danquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:09 schreef Karina het volgende:
Nieuw character aangemaakt en ik word er weer uitgegooid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |