abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 april 2012 @ 10:06:58 #51
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_110892243
De intro en combat zijn echt mega onduidelijk. Simpele verklaring waarom je zoveel youtube filmpjes ziet van mensen die zo slecht zijn in combat, er wordt nauwelijks wat uitgelegd. Eerste indruk is echt heel slecht, echt jammer. Misschien dat het verandert voor de release en dat dit alleen in de beta zo is maar daar lijkt het niet op. Het lijkt alsof ArenaNet denkt dat het beter is om je gewoon HUP direct in de actie neer te zetten maar dat werkt écht niet.

Voelt ook heel doelloos aan, maar dat is wel leuk als je dan doelloos bezig bent en dan gebeurt er plotseling wat. :D Ik kwam ergens bandieten tegen zonder quest te accepteren en ik wilde even vechten maar ik ging bijna dood dus ik vlug ontsnappen... later kreeg ik alsnog een kleine event reward puur omdat ik een paar klappen uitdeelde. *O* Je hoeft dus totaal geen NPCs te spreken...

Er was eerder ook een leuk moment, dat ik een beetje aan het verdwalen was, komt er een NPC tegen mij aanlopen en roept "HEY!!! One of those so called farmers just HIT ME IN THE FACE!" _O- Dat waren dus de bandieten. Als je dus meer wilt weten kan je met die NPC snel praten voor wat meer informatie maar dat hoeft helemaal niet. Dit systeem waarbij je geen quests hoeft te accepteren en gewoon rond kan lopen en shit voor elkaar kan krijgen werkt UITSTEKEND!!!! _O_
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
pi_110892371
quote:
13s.gif Op zaterdag 28 april 2012 10:06 schreef Wii-Style het volgende:
De intro en combat zijn echt mega onduidelijk. Simpele verklaring waarom je zoveel youtube filmpjes ziet van mensen die zo slecht zijn in combat, er wordt nauwelijks wat uitgelegd. Eerste indruk is echt heel slecht, echt jammer. Misschien dat het verandert voor de release en dat dit alleen in de beta zo is maar daar lijkt het niet op. Het lijkt alsof ArenaNet denkt dat het beter is om je gewoon HUP direct in de actie neer te zetten maar dat werkt écht niet.

Voelt ook heel doelloos aan, maar dat is wel leuk als je dan doelloos bezig bent en dan gebeurt er plotseling wat. :D Ik kwam ergens bandieten tegen zonder quest te accepteren en ik wilde even vechten maar ik ging bijna dood dus ik vlug ontsnappen... later kreeg ik alsnog een kleine event reward puur omdat ik een paar klappen uitdeelde. *O* Je hoeft dus totaal geen NPCs te spreken...
Loop nog eens een paar minuten rond want alles wijst zichzelf. Voor mij was het in ieder geval meteen duidelijk wat ik moest doen en wat de opties zijn en dan heb ik nog nooit een echte MMO gespeeld.

En hier trouwens 0,0 last van lag. Speelt heerlijk weg. :)
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
pi_110892493
Gisteren niets ontvangen van bol.com met hun 24 uurs levering :{ .
Gellukig werkt mijn zus vandaag bij de post en kan hem dus zo ophalen op het kantoor B-)
pi_110892675
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 10:16 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

Loop nog eens een paar minuten rond want alles wijst zichzelf. Voor mij was het in ieder geval meteen duidelijk wat ik moest doen en wat de opties zijn en dan heb ik nog nooit een echte MMO gespeeld.

En hier trouwens 0,0 last van lag. Speelt heerlijk weg. :)
Ik heb juist legio MMO's gespeeld en het was me totaal niet duidelijk wat de game van je wil. Het smijt maar opties en missies op je af, maar ik heb geen idee waarom. Het is dat ik het toevallig al gezien had op de GC in augustus.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  zaterdag 28 april 2012 @ 10:48:00 #55
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_110892861
Lijkt erop dat het voor heel veel mensen te onduidelijk is dus ik denk dat er verandering in gaat komen. :Y
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
  Moderator zaterdag 28 april 2012 @ 10:55:51 #56
9859 crew  Karina
Woman
pi_110892980
En ik zit erin, een naam kiezen was nog het lastigst, alles wat ik probeerde was al weg :D Ik ben heel benieuwd hoe het speelt.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_110892991
De game loopt wel lekker soepel, ik draai alles op max en nergens iets van framedrops te zien. Prima dus.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_110893005
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 10:35 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik heb juist legio MMO's gespeeld en het was me totaal niet duidelijk wat de game van je wil. Het smijt maar opties en missies op je af, maar ik heb geen idee waarom. Het is dat ik het toevallig al gezien had op de GC in augustus.
Mmm, ok dan ligt het aan mij blijkbaar. :)
pi_110893082
Ik vond de intro ook onduidelijk en chaotisch, volgde de pijltjes maar...
Nu krijg ik steeds meer doe hoe wat werkt enzo, bevalt verder goed :D
  Moderator zaterdag 28 april 2012 @ 11:08:06 #60
9859 crew  Karina
Woman
pi_110893157
OK ik kwam in een event terecht, ik deed maar wat eigenlijk :D Geen idee wat de bedoeling was.
niet zo tof doen
pi_110893234
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 april 2012 11:08 schreef Karina het volgende:
OK ik kwam in een event terecht, ik deed maar wat eigenlijk :D Geen idee wat de bedoeling was.
Meestal het balkje aan de rechterkant vullen. ;)

Al sneeuwballen gegooid? :D
pi_110893322
Ik moet zeggen dat Divinity's Reach echt prachtig is :D Ik wist van gekkigheid niet waar ik heen moest omdat de stad zo groot was _O- Verder oogt het nog allemaal wat rommelig en is het me nog niet helemaal duidelijk wat ik allemaal moet doen :') Maja dat maakt me niet zoveel uit tbh want dat zal met de tijd nog wel komen denk ik zo.
Wel heb ik veel minder last van lag, maar is het soms nog steeds moeilijk om te spelen.
Eerste indruk: Erg goed, ondanks het chaotische en rommelige :Y
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_110893335
FUCKING GAAF. DOEI! ben weer spelen :D
pi_110893351
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 11:19 schreef soklos het volgende:
FUCKING GAAF. DOEI! ben weer spelen :D
Whahaha _O- Have fun! :W :D
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_110893366
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 11:18 schreef DjinN het volgende:
Eerste indruk: Erg goed, ondanks het chaotische en rommelige :Y
De UI en menu's zijn gewoon onzettend onoverzichtelijk...maar ja het speelt heerlijk. :D
pi_110893414
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 11:21 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

De UI en menu's zijn gewoon onzettend onoverzichtelijk...maar ja het speelt heerlijk. :D
Precies dat! :D Alleen al omdat het er zo mooi uitziet, en heerlijk speelt kan ik daar best overheen kijken :P
  Moderator zaterdag 28 april 2012 @ 11:33:03 #67
9859 crew  Karina
Woman
pi_110893585
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 11:12 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

Meestal het balkje aan de rechterkant vullen. ;)

Al sneeuwballen gegooid? :D
:D Nee ik loop maar wat in de rondte. Het speelt wel lekker soepel alleen het is af en toe een beetje lastig te ontdekken wat je nou moet doen.

Ik ben nu in de stad op zoek naar Faren.
niet zo tof doen
pi_110893663
Hmm heb hem binnen en account geregistreerd maar ingame zegt ie dat mijn password verkeerd is.
Er staat een link met 'if you havent done so change your portal password" maar die kan ik niet klikken :?

Moest hem weer resetten :S... connecting nu

Zitten jullie nou of Far Shiverpeaks?
pi_110893938
Hmm ben 1 op 1 bezig vs monster *An event is near*
2 seconden later zie ik een horde van 5-6 centaurs op me af komen, sta ik precies tussen de looproute van die horde en de dynamic event in...
  Moderator zaterdag 28 april 2012 @ 11:52:28 #70
9859 crew  Karina
Woman
pi_110893984
Volgens mij zit ik inderdaad op Far Shiverpeaks (ik zit nu in het spel, dan kun je het geloof ik niet zien).

Iemand al de instance gedaan, als je met Faren moet praten? Ik ga elke keer dood...

Hoe het spel eruit ziet vind ik trouwens wel wat op Aion lijken, als iemand dat kent.
niet zo tof doen
pi_110894139
Kunnen we al een fok guild maken? :D
Is trouwens best zwaar voor mijn pc... phenom x4 4gb ram en ati 5850
  zaterdag 28 april 2012 @ 12:01:37 #72
185420 Laat77
Laat maar hangen
pi_110894211
Effe een vraagje.... Een vriend van mij en ik spelen samen, alleen kunnen we elkaar niet zien :S We zitten wel in dezelfde channel en ook zijn we allebei human.

Ik kan hem ook inviten in mijn party, maar als ik zeg waar ik precies sta op de map dan komt hij daar ook, alleen ziet hij mij niet... Terwijl ik wel heel veel andere spelers zie lopen. Kan iemand dit verklaren waarom we niet samen kunnen spelen?
pi_110894248
Nope, maar er werkt wel meer niet helemaal zoals het hoort.

quote:
99s.gif Op zaterdag 28 april 2012 11:52 schreef Karina het volgende:
Iemand al de instance gedaan, als je met Faren moet praten? Ik ga elke keer dood...
Is dat niet je klassespecifieke missie? Aangezien ik een necro aangemaakt heb herken ik de naam niet eens namelijk.
pi_110894365
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 11:58 schreef Kadooosh het volgende:
Kunnen we al een fok guild maken? :D
Is trouwens best zwaar voor mijn pc... phenom x4 4gb ram en ati 5850
Geloof mij maar, het ligt niet aan je pc ;) Als je ziet hoe laag de systeemvereisten zijn...minimum Nvidia GeForce 7800 graka wtf ? (een kaart van zo'n 6 jaar oud) :D
Ik stond er zelf raar van te kijken dat het bij mij zo vloeiend liep...heb nl al een oud systeem, maar ondanks dat loopt het spel keigoed :)
pi_110894373
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 12:01 schreef Laat77 het volgende:
Effe een vraagje.... Een vriend van mij en ik spelen samen, alleen kunnen we elkaar niet zien :S We zitten wel in dezelfde channel en ook zijn we allebei human.

Ik kan hem ook inviten in mijn party, maar als ik zeg waar ik precies sta op de map dan komt hij daar ook, alleen ziet hij mij niet... Terwijl ik wel heel veel andere spelers zie lopen. Kan iemand dit verklaren waarom we niet samen kunnen spelen?
Ben Stinkt?? :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')