Loop nog eens een paar minuten rond want alles wijst zichzelf. Voor mij was het in ieder geval meteen duidelijk wat ik moest doen en wat de opties zijn en dan heb ik nog nooit een echte MMO gespeeld.quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:06 schreef Wii-Style het volgende:
De intro en combat zijn echt mega onduidelijk. Simpele verklaring waarom je zoveel youtube filmpjes ziet van mensen die zo slecht zijn in combat, er wordt nauwelijks wat uitgelegd. Eerste indruk is echt heel slecht, echt jammer. Misschien dat het verandert voor de release en dat dit alleen in de beta zo is maar daar lijkt het niet op. Het lijkt alsof ArenaNet denkt dat het beter is om je gewoon HUP direct in de actie neer te zetten maar dat werkt écht niet.
Voelt ook heel doelloos aan, maar dat is wel leuk als je dan doelloos bezig bent en dan gebeurt er plotseling wat.Ik kwam ergens bandieten tegen zonder quest te accepteren en ik wilde even vechten maar ik ging bijna dood dus ik vlug ontsnappen... later kreeg ik alsnog een kleine event reward puur omdat ik een paar klappen uitdeelde.
Je hoeft dus totaal geen NPCs te spreken...
Ik heb juist legio MMO's gespeeld en het was me totaal niet duidelijk wat de game van je wil. Het smijt maar opties en missies op je af, maar ik heb geen idee waarom. Het is dat ik het toevallig al gezien had op de GC in augustus.quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:16 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Loop nog eens een paar minuten rond want alles wijst zichzelf. Voor mij was het in ieder geval meteen duidelijk wat ik moest doen en wat de opties zijn en dan heb ik nog nooit een echte MMO gespeeld.
En hier trouwens 0,0 last van lag. Speelt heerlijk weg.
Mmm, ok dan ligt het aan mij blijkbaar.quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb juist legio MMO's gespeeld en het was me totaal niet duidelijk wat de game van je wil. Het smijt maar opties en missies op je af, maar ik heb geen idee waarom. Het is dat ik het toevallig al gezien had op de GC in augustus.
Meestal het balkje aan de rechterkant vullen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:08 schreef Karina het volgende:
OK ik kwam in een event terecht, ik deed maar wat eigenlijkGeen idee wat de bedoeling was.
Whahahaquote:
De UI en menu's zijn gewoon onzettend onoverzichtelijk...maar ja het speelt heerlijk.quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:18 schreef DjinN het volgende:
Eerste indruk: Erg goed, ondanks het chaotische en rommelige
Precies dat!quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:21 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
De UI en menu's zijn gewoon onzettend onoverzichtelijk...maar ja het speelt heerlijk.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:12 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Meestal het balkje aan de rechterkant vullen.![]()
Al sneeuwballen gegooid?
Is dat niet je klassespecifieke missie? Aangezien ik een necro aangemaakt heb herken ik de naam niet eens namelijk.quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:52 schreef Karina het volgende:
Iemand al de instance gedaan, als je met Faren moet praten? Ik ga elke keer dood...
Geloof mij maar, het ligt niet aan je pcquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:58 schreef Kadooosh het volgende:
Kunnen we al een fok guild maken?
Is trouwens best zwaar voor mijn pc... phenom x4 4gb ram en ati 5850
Ben Stinkt??quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:01 schreef Laat77 het volgende:
Effe een vraagje.... Een vriend van mij en ik spelen samen, alleen kunnen we elkaar niet zien :S We zitten wel in dezelfde channel en ook zijn we allebei human.
Ik kan hem ook inviten in mijn party, maar als ik zeg waar ik precies sta op de map dan komt hij daar ook, alleen ziet hij mij niet... Terwijl ik wel heel veel andere spelers zie lopen. Kan iemand dit verklaren waarom we niet samen kunnen spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |