Ik ga heus niet de mount everest beklimmen ik ga alleen op vakantie met een paar vrienden.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:49 schreef donroyco het volgende:
Je hebt simpelweg te weinig levenservaring.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:50 schreef Heatseeker het volgende:
Omdat je ouders geen nog geen behoefte hebben om oma/opa te worden.
Dat gebeurd mij niet hoor, vind mezelf daar te jong voor.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:50 schreef Heatseeker het volgende:
Omdat je ouders geen nog geen behoefte hebben om oma/opa te worden.
Ik snap je terleurstelling, ook ik ben jong geweest. Bewaar het maar tot je 18 ben en ga dan los als een zotte.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:51 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Dat gebeurd mij niet hoor, vind mezelf daar te jong voor.
Ik drink geen alcohol meer.. En wat als ik nou beloof om totaal niet te drinken?? En mijn beste vriend komt mee , hij kan een oogje in het zeil houden! En nee ik ga niet los met mijn vriendje in een tent, ik vind het al raar om te zoenen omdat we hiervoor echt heel lang vrienden waren.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:53 schreef OverRated het volgende:
Je ouders hebben gelijk. 14 jaar en comazuipen is een slechte combinatie. En ze zien het (denk ik) ook niet zitten dat jij en je vriendje los gaan in een tentje.
Ik wil graag een AOW uitkering, maar daar ben ik ook te jong voor. Zo is het leven
Waar zie jij Spanje staan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:52 schreef Jellereppe het volgende:
Uitstekende voorwaarde: 1 volwassene mee of geen vakantie. Zo hoort het. Pluim voor zulke weldenkende en zelfstandige ouders. Per slot van rekening zitten we niet te wachten op krantenkoppen: '14 jarige Nederlands meisje ontvoerd in Spanje'.
Ja daaag, ik ben geen baby meer hoor.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:54 schreef Joe-Momma het volgende:
En wie gaat die vakantie betalen?
Je bent zelfs nog te jong om een krantenwijk te lopen.
Je mag geen ene discotheek binnen.
Er zijn zelfs attracties in een pretpark waar je nog niet eens in mag.
Waarom ga je niet gewoon lekker buitenspelen in de vakantie. Dat doen de meeste van jou leeftijd.
Lekker buitenspelen.
1 volwassene of nee = nee.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:55 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik drink geen alcohol meer.. En wat als ik nou beloof om totaal niet te drinken?? En mijn beste vriend komt mee , hij kan een oogje in het zeil houden! En nee ik ga niet los met mijn vriendje in een tent, ik vind het al raar om te zoenen omdat we hiervoor echt heel lang vrienden waren.
We wouden eigenlijk naar Brazilië maar dat gaat sowieso niet door dus heb ik Texel maar voorgesteld..quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:52 schreef Jellereppe het volgende:
Uitstekende voorwaarde: 1 volwassene mee of geen vakantie. Zo hoort het. Pluim voor zulke weldenkende en zelfstandige ouders. Per slot van rekening zitten we niet te wachten op krantenkoppen: '14 jarige Nederlands meisje ontvoerd in Spanje'.
14 jarigen in braziliëquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:56 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
We wouden eigenlijk naar Brazilië maar dat gaat sowieso niet door dus heb ik Texel maar voorgesteld..
Ik was niet verliefd op hem.. Dat ik nu een relatie met hem heb is onderdeel van het plan om hem niet kwijt te raken. Klinkt raar, lang verhaal.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:56 schreef davihaa het volgende:
Had jij niet een ''beste vriend'' die verliefd op je was. Moahh moet je op vakantie gaan.
wanneer ga je zijn kind baren dan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:57 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik was niet verliefd op hem.. Dat ik nu een relatie met hem heb is onderdeel van het plan om hem niet kwijt te raken. Klinkt raar, lang verhaal.
wtf ?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:57 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik was niet verliefd op hem.. Dat ik nu een relatie met hem heb is onderdeel van het plan om hem niet kwijt te raken. Klinkt raar, lang verhaal.
Je wilde zonder toezicht naar Latijns-Amerika. En dat met je 14 jaar. Centerparks is ook een optie. Kan héél gezellig zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:56 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
We wouden eigenlijk naar Brazilië maar dat gaat sowieso niet door dus heb ik Texel maar voorgesteld..
Nee maar ik wil ook weleens meemaken hoe het is om alleen op vakantie te gaan. En kom op wat is het ergste dat er kan gebeuren? We zijn met z'n 6en en we spreken allemaal wel een beetje Portugees.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
14 jarigen in brazilië
ben je suicidaal ofzo?
vertel het verhaal even,quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:57 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Baby's spelen niet buiten.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:55 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ja daaag, ik ben geen baby meer hoor.Typisch een volwassenen, denken dat 14 jarige op een speen zuigen. Kom op ik ben verantwoordelijk en ik weet wat ik doe!
Nee hoor, dat klinkt als iets dat iedere 14-jarige doet. Heel normaal. Totdat je wat ouder wordt, dan begrijp je hoe achterlijk je bezig bent.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:57 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Joran van der Slootquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:58 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Nee maar ik wil ook weleens meemaken hoe het is om alleen op vakantie te gaan. En kom op wat is het ergste dat er kan gebeuren? We zijn met z'n 6en en we spreken allemaal wel een beetje Portugees.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:58 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Nee maar ik wil ook weleens meemaken hoe het is om alleen op vakantie te gaan. En kom op wat is het ergste dat er kan gebeuren? We zijn met z'n 6en en we spreken allemaal wel een beetje Portugees.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:57 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Het minst erge is dat je verkracht en dood in een steegje eindigt. Het ergste dat je kan gebeuren is dat je als 14-jarige geronseld wordt als hoer. Want we hebben het hier over Brazilie en jonge meisjes.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:58 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Hij vond mij leuk dus als ik hem zou afwijzen zouden we langzaam uit elkaar groeien. Maar als ik een relatie met hem heb en hem laat beloven dat we als het uitgaat nog vrienden blijven wordt onze vriendschap niet beschadigt door het feit dat hij mij leuk vind en ik hem niet. En ik vind hem helemaal geweldig hoor, maar ik ben niet verliefd, maar dat heb ik eigenlijk nog bij niemand gehad.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vertel het verhaal even,
* pakt popcorn![]()
penetreert hij jou ook?quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:01 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Hij vond mij leuk dus als ik hem zou afwijzen zouden we langzaam uit elkaar groeien. Maar als ik een relatie met hem heb en hem laat beloven dat we als het uitgaat nog vrienden blijven wordt onze vriendschap niet beschadigt door het feit dat hij mij leuk vind en ik hem niet. En ik vind hem helemaal geweldig hoor, maar ik ben niet verliefd, maar dat heb ik eigenlijk nog bij niemand gehad.
Zucht.. Waarom heb je een relatie als je hem niet leuk vind ?quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:01 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Hij vond mij leuk dus als ik hem zou afwijzen zouden we langzaam uit elkaar groeien. Maar als ik een relatie met hem heb en hem laat beloven dat we als het uitgaat nog vrienden blijven wordt onze vriendschap niet beschadigt door het feit dat hij mij leuk vind en ik hem niet. En ik vind hem helemaal geweldig hoor, maar ik ben niet verliefd, maar dat heb ik eigenlijk nog bij niemand gehad.
voor de sexquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:02 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Zucht.. Waarom heb je een relatie als je hem niet leuk vind ?
Ja maar wij gaan niet naar die ghetto buurten van Brazilië! En ik kan wel de creditcard van mijn vader 'lenen' en anders gebruik ik mijn eigen geld. Het is maar 1000 euro naar Brazilië en we blijven maar een week dus..quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]brazilie is een van de crimineelste landen ter wereld, met dagelijks ontvoeringen en shit. Als je daar soberso heengaat (hoe oud of wat dan ook) je moet daar ziek opletten, want voor je het weet wordt je beroofd. Daarnaast kunnen jullieniks regelen omdat jullie geeneens 18 zijn en 0 levenservaring hebben. Laat staan een creditcard
woah, wat een egoistische bitchquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:01 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Omdat ik hem dan kwijt raak. En we passen best leuk bij elkaar.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:02 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Zucht.. Waarom heb je een relatie als je hem niet leuk vind ?
TS is niet helemaal fris. Ze denkt zeker dat Brasilia net zo veilig is als Kerk-Avezaath.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:02 schreef Saturos het volgende:
wtf wil je als 14 jarige doen in brazilië dan?
Je wilt de pimp zijn ?quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:03 schreef Dimens het volgende:
Na het bekijken van de foto's van de TS, wil ik de volwassenen wel zijn die meegaat.
Whuahahahahaha.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:56 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Het is niet echt netjes om foto's te plaatsen van TS. Ik denk dat ik even een melding maak.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:04 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Je wilt de pimp zijn ?![]()
[ afbeelding ]
Zie die borstjes die zich nog aan het ontwikkelen zijn dan. Boh zeg.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:04 schreef jcdragon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als het aan mijn ouders ligt ga ik niet eens naar Texel..quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:04 schreef il_Tonno het volgende:
ik hoop zo erg dat dit een trolltopic is en dat we binnenkort niet 7 verzopen kindjes tegenkomen tijdens het wadlopen bij eb
Bij nader inzien is deze sma oud genoeg om om mijn paarsgepunte lans geschoven te worden.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:04 schreef jcdragon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Briljante move van die gozer bij naieve meisjes.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:04 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Omdat ik hem dan kwijt raak. En we passen best leuk bij elkaar.
Wilden, nou goed? En dat gaat je niks aan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:05 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Whuahahahahaha.
Rofl!!!
Brazilië!! Jullie 'wouden'.......
Jij bent zo grappig hè!!!
Hoeveel zakgeld krijg je per week snotaap?
anders is je oudere zus/broer toch wel te porren?quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:05 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Als het aan mijn ouders ligt ga ik niet eens naar Texel..Dan moet ik maar met zijn ouders gaan of hij met die van mij. Minder leuk maar dan zijn we nog steeds samen.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:05 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Briljante move van die gozer bij naieve meisjes.
Ik ben enigst kind.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:06 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
anders is je oudere zus/broer toch wel te porren?
nou dan ben je ook te jong om zelf op vakantie te gaan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:51 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Dat gebeurd mij niet hoor, vind mezelf daar te jong voor.
Geen duckfacequote:Op vrijdag 27 april 2012 23:04 schreef jcdragon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil niet verder met hem gaan.. het voelt al raar als we zoenen. We zijn acht jaar ofzo beste vrienden geweest.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:06 schreef luckass het volgende:
TS op de hoeveelste honk zit je nou met die gast, ik snap het niet meer.
Dat is niet te vergelijken.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:07 schreef krokdown het volgende:
[..]
nou dan ben je ook te jong om zelf op vakantie te gaan.
ja blijft het nog bij zoenen of heeft hij al een grand slam met zijn slaghout geslagen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:06 schreef luckass het volgende:
TS op de hoeveelste honk zit je nou met die gast, ik snap het niet meer.
neem zijn lans in je poeperdjequote:Op vrijdag 27 april 2012 23:07 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik wil niet verder met hem gaan.. het voelt al raar als we zoenen. We zijn acht jaar ofzo beste vrienden geweest.
Ik had net twee handen nodig.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:07 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Die FOK!kers zitten ondertussen met een hand te fappen op je foto.
dan maak het uit egoistische teefquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:07 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik wil niet verder met hem gaan.. het voelt al raar als we zoenen. We zijn acht jaar ofzo beste vrienden geweest.
Voelt het als incest ?quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:07 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Wil je die weghalen? Bedankt.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:04 schreef jcdragon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."When you poop in your dreams, you poop for real"
(Peter Griffin)
Uhm ik weet niet hoe dat voelt. Maar het voelt gewoon raar, alsof ik het niet zou moeten doen.quote:
Sure, staat toch in je fobo. Was meer voor mensen die te lui zijn om daarop te klikken. Maar was wel nodig voor de totale beeldvorming.quote:
Ik zie alleen iets over een universiteit en rassen..totaal niets met vakantie te maken.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:09 schreef Jellereppe het volgende:
Ga maar naar Brazilië op vakantie TS.![]()
![]()
http://www.volkskrant.nl/(...)rd-in-Maleisie.dhtml
Je wilt gewoon zijn piemel in je vagina?quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:05 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Als het aan mijn ouders ligt ga ik niet eens naar Texel..Dan moet ik maar met zijn ouders gaan of hij met die van mij. Minder leuk maar dan zijn we nog steeds samen.
Precies. Jullie zijn van kleins af aan samen opgegroeid. Wat jullie hebben is meer een broer zus relatie.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:09 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Uhm ik weet niet hoe dat voelt. Maar het voelt gewoon raar, alsof ik het niet zou moeten doen.
Dat antwoord is voldoende.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:06 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Wilden, nou goed? En dat gaat je niks aan.
Ik zou het liefst alleen met mijn vrienden weg willen gaan.. Mijn vader heeft al voorgesteld om mee te gaan maar het lijkt me niet zo leuk als je vader meegaat op een vakantie die eigenlijk voor je vriendje en goede vrienden bedoeld was.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:11 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
je beste vriend zijn oudere broer/zus?
een van de mensen die meegaan hun oudere broer/zus?
Vergeet niet hoe ze geownd wordt door haar vriendjequote:Op vrijdag 27 april 2012 23:15 schreef Jellereppe het volgende:
Even de stand van zaken vaststellen: TS is een 14-jarige pubermeisje die op vakantie wil naar Brazilië. Zonder toezicht van een volwassene. Conclusie: net zoals alle pubers denkt ze dat ze het zo goed weet, maar ze moet nog veel leren.
dit dusquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:15 schreef Jellereppe het volgende:
Even de stand van zaken vaststellen: TS is een 14-jarige pubermeisje die op vakantie wil naar Brazilië. Zonder toezicht van een volwassene. Conclusie: net zoals alle pubers denkt ze dat ze het zo goed weet, maar ze moet nog veel leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |