abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 april 2012 @ 15:43:56 #101
3542 Gia
User under construction
pi_110899901
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 15:33 schreef Golden_Pauper het volgende:

[..]

je weet niet wat ze meekrijgen via tv... er is een hoop negatief geluid over moslims dus zodoende.
Maar denk dat het eerder komt door hoe kinderen gewoon zijn op die leeftijd met dat uitsluiten enzo.
Precies. Wordt meer van gemaakt dan er aan de hand is.
  zaterdag 28 april 2012 @ 15:45:53 #102
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_110899948
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 april 2012 15:40 schreef Fascination het volgende:
Verstandige kinderen. Iedereen weet dat moslima's nogal agressief van aard zijn. Daar wil je niet mee spelen.
Wat een achterlijke generaliserende reactie zeg.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_110900038
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2012 15:43 schreef Gia het volgende:

[..]

Precies. Wordt meer van gemaakt dan er aan de hand is.
Toen ik nog klein was werd je niet uitgesloten vanwege je geloof, hoogstens omdat je dik o.i.d. was.
''The root of suffering is attachment''
pi_110900135
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 april 2012 15:40 schreef Fascination het volgende:
Verstandige kinderen. Iedereen weet dat moslima's nogal agressief van aard zijn. Daar wil je niet mee spelen.
Die kinderen kunnen er weinig aan doen, dat ze vaak anders worden opgevoed en buiten de boot vallne.

Vaak cultuur verschil.
pi_110900203
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 15:45 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Wat een achterlijke generaliserende reactie zeg.
Gewoon de keiharde waarheid. De buurt wordt hier al tijden geterroriseerd door moslima's. Je kunt nog geen stap buiten de deur zetten, zonder dat je alweer een gesluierde, Tarkan-zingende moslima met een breekijzer achter je aan hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_110900242
quote:
15s.gif Op zaterdag 28 april 2012 15:57 schreef Fascination het volgende:

[..]

Gewoon de keiharde waarheid. De buurt wordt hier al tijden geterroriseerd door moslima's. Je kunt nog geen stap buiten de deur zetten, zonder dat je alweer een gesluierde, Tarkan-zingende moslima met een breekijzer achter je aan hebt.
En ze zitten te sissen als je langs ze loopt :( ''Psssst jongen'' Psssstttt''
Rustig aan.
  zaterdag 28 april 2012 @ 16:01:50 #107
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_110900308
quote:

[..]

Dus jouw buurt is representatief voor alle moslima's? Schei toch uit.
Er mankeert niets aan die mensen, er wordt een label moslima op geplakt met (in Nederland en andere westerse landen) negatieve connotatie maar het betekend niets meer dat zij die zich onderwerpt.
Dat die mensen zich kleden naar bepaald geloof heeft ook niets met het karakter te maken. Dat ze ze jou schijnbaar constant met een breekijzer achterna zitten ligt kennelijk aan jezelf want het is niet zo dat deze mensen een geloof aanhangen wat er op gericht is om andere mensen schade te berokkenen. Sterker nog, van oudsher is het islamitische geloof bijzonder tolerant, toen in Europa anders gelovigen werden verbrand golden in het islamitische gebied joden en christenen als dhimmi's, volgelingen van het Boek.
Schei toch eens uit met een voedingsbodem van haat te kweken en laat die mensen in hun waarde, ze doen niemand kwaad met hun geloof en lees je eens in voordat je uitspraken doet.
pi_110900353
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 16:01 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Dus jouw buurt is representatief voor alle moslima's? Schei toch uit.
Er mankeert niets aan die mensen, er wordt een label moslima op geplakt met (in Nederland en andere westerse landen) negatieve connotatie maar het betekend niets meer dat zij die zich onderwerpt.
Dat die mensen zich kleden naar bepaald geloof heeft ook niets met het karakter te maken. Dat ze ze jou schijnbaar constant met een breekijzer achterna zitten ligt kennelijk aan jezelf want het is niet zo dat deze mensen een geloof aanhangen wat er op gericht is om andere mensen schade te berokkenen. Sterker nog, van oudsher is het islamitische geloof bijzonder tolerant, toen in Europa anders gelovigen werden verbrand golden in het islamitische gebied joden en christenen als dhimmi's, volgelingen van het Boek.
Schei toch eens uit met een voedingsbodem van haat te kweken en laat die mensen in hun waarde, ze doen niemand kwaad met hun geloof en lees je eens in voordat je uitspraken doet.
Dude.... ;(
  zaterdag 28 april 2012 @ 16:06:08 #109
224960 highender
Travellin' Light
pi_110900421
quote:

[..]

Waarschijnlijk ben je van nature een angsthaas, angst voor iemand hebben is beledigend wat weer tot agressie kan leiden door de betreffende persoon. Beetje hetzelfde als een kind dat bang is voor honden, zet er een lieve rottweiler bij, kind begint te janken, rottweiler gaat over de pis, rottweiler krijgt de schuld.
pi_110900430
*muziek*
Rustig aan.
  zaterdag 28 april 2012 @ 16:07:18 #111
333374 Lithia
Too serious
pi_110900457
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 16:06 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Oooh fascinationnnnnn *second voice* Fascinationnnn!!

When the muslims came *second voice* When they cameeeeeee

She ran awayyyyy *second voice* She ran awayyyyyyyyyy

Ik moet maar songwriter worden... :D
--> MUZ
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_110900485
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 16:06 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Oooh fascinationnnnnn *second voice* Fascinationnnn!!

When the muslims came *second voice* When they cameeeeeee

She ran awayyyyy *second voice* She ran awayyyyyyyyyy

Ik moet maar songwriter worden... :D
Klinkt als een potentiële hit, inderdaad. :)
  zaterdag 28 april 2012 @ 16:11:29 #113
333374 Lithia
Too serious
pi_110900576
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 13:18 schreef Gia het volgende:
Al sinds mensenheugenis zijn kinderen uitgesloten van meespelen met een groepje kinderen, vanwege omvang, rood haar, bril, stomme kleren, kleurtje,enz.....

Maar als het gebeurt omdat een kind moslim is, dan is het land weer te klein.

Kinderen selecteren vriendjes op basis van allerhande criteria, en schijnbaar ook op geloof/ongeloof. Als er een zwartrokje had gestaan, had die waarschijnlijk ook niet mee mogen doen.
Komt omdat mensen sowieso onderscheid maken. Pesterijen, discriminatie is er sowieso wel, ook op die leeftijd. Maar een moslim zijn, zou je volgens mij niet uit instinct iemand niet mogen, zeker als 5-jarige niet.
Je zegt zelf 'schijnbaar ook op geloof', maar zie je dit regelmatig gebeuren? Waar 5-jarigen deze onderscheid maken?
pi_110900619
Tis gewoon wel erg, maargoed.... Over een paar jaar zijn er toch meer moslims in nederland dan nu omdat ze toch sneller vermenigvuldigen.
Rustig aan.
pi_110900665
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 16:12 schreef kingtoppie het volgende:
Tis gewoon wel erg, maargoed.... Over een paar jaar zijn er toch meer moslims in nederland dan nu omdat ze toch sneller vermenigvuldigen.
Als ze zich aanpassen aan de Nederlandse cultuur/maatschappij, is er toch geen probleem?
pi_110900737
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 16:13 schreef BestIEverHad het volgende:

[..]

Als ze zich aanpassen aan de Nederlandse cultuur/maatschappij, is er toch geen probleem?
Neuh, maarja ik ken maar 1 moslima die ik tof vond... Ik weet nie... Die integratie verloopt denk ik toch niet voor 100%..

[ Bericht 33% gewijzigd door kingtoppie op 28-04-2012 16:23:36 ]
Rustig aan.
  zaterdag 28 april 2012 @ 16:23:52 #117
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_110900963
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 16:12 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zou weleens willen weten waarom dit soort oneliners nodig zijn. 'Tis wel erg'. Net alsof iedere moslim een gevaar vormt voor de samenleving. Daarbij worden moslims ook als bevolkingsgroep gezien wat al helemaal op kant noch wal slaat. Het zijn mensen die een zeker geloof aanhangen, geen bevolkingsgroep. Dit slaat dus helemaal nergens op.
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 16:16 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Neuh, maarja ik ken maar 1 moslima die ik tof vond... Ik weet nie... Die integratie verloopt denk ik toch niet voor 100%...
Dat jij er een 1 tof vond heeft niets met islamieten in het algemeen te maken. Jij bent geen representatief instrument om islamieten aan te toetsen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 16:11 schreef Lithia het volgende:

[..]

Komt omdat mensen sowieso onderscheid maken. Pesterijen, discriminatie is er sowieso wel, ook op die leeftijd. Maar een moslim zijn, zou je volgens mij niet uit instinct iemand niet mogen, zeker als 5-jarige niet.
Je zegt zelf 'schijnbaar ook op geloof', maar zie je dit regelmatig gebeuren? Waar 5-jarigen deze onderscheid maken?
Kinderen maken al op vroege leeftijd onderscheid. 'Andere' kinderen (kunnen ook dikke, zieke, roodharige kinderen of weet ik veel wat nog meer) worden wel vaker uitgesloten. Dat gebeurt al op jonge leeftijd.
quote:
9s.gif Op zaterdag 28 april 2012 16:03 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dude.... ;(
Inhoudelijk reageren schijnt weer moeilijk te zijn.
pi_110901016
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 16:23 schreef Frank_Drebin het volgende:

Inhoudelijk reageren schijnt weer moeilijk te zijn.
Sarcasme herkennen schijnt moeilijk te zijn.
  zaterdag 28 april 2012 @ 16:26:40 #119
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_110901048
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 april 2012 16:25 schreef Fascination het volgende:

[..]

Sarcasme herkennen schijnt moeilijk te zijn.
Dan moet je dit kenbaar maken met emoticons. Humor, emoties en dergelijke komen niet over in geschreven teksten, dat weet iedereen. Door middel van emoticons kan je dit kenbaar maken.
pi_110901068
quote:

[..]

Ik zou weleens willen weten waarom dit soort oneliners nodig zijn. 'Tis wel erg'. Net alsof iedere moslim een gevaar vormt voor de samenleving. Daarbij worden moslims ook als bevolkingsgroep gezien wat al helemaal op kant noch wal slaat. Het zijn mensen die een zeker geloof aanhangen, geen bevolkingsgroep. Dit slaat dus helemaal nergens op.

[..]

Dat jij er een 1 tof vond heeft niets met islamieten in het algemeen te maken. Jij bent geen representatief instrument om islamieten aan te toetsen.

Ik leef al heel mijn leven op deze aardkloot vriend...
Kijk in je facebook account naar hoeveel vrienden moslim zijn en hoeveel niet en vergelijk het met de maatschappij...

Mensen die op elkaar lijken die gaan samenscholen, zo ook moslims.

En met dat: ''tis wel erg'' Doelde ik op die kindertjes van 5 en dat gedrag.
Rustig aan.
  zaterdag 28 april 2012 @ 16:27:18 #121
3542 Gia
User under construction
pi_110901071
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 15:49 schreef BestIEverHad het volgende:

[..]

Toen ik nog klein was werd je niet uitgesloten vanwege je geloof, hoogstens omdat je dik o.i.d. was.
En voor jouw geboorte speelden katholieken niet met protestanten, gelovigen niet met ongelovigen. En nu?
pi_110901084
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2012 16:27 schreef Gia het volgende:

[..]

En voor jouw geboorte speelden katholieken niet met protestanten, gelovigen niet met ongelovigen. En nu?
*O*
Rustig aan.
pi_110901147
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2012 16:27 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik had het ook over mijn tijd.
  zaterdag 28 april 2012 @ 16:31:18 #124
333374 Lithia
Too serious
pi_110901159
quote:

Kinderen maken al op vroege leeftijd onderscheid. 'Andere' kinderen (kunnen ook dikke, zieke, roodharige kinderen of weet ik veel wat nog meer) worden wel vaker uitgesloten. Dat gebeurt al op jonge leeftijd.
Moeite met mijn post lezen? Dit is juist wat ik ook zeg.
Máár, is dat ook zo met geloof? Zie je het regelmatig gebeuren waar kinderen van 5, onderscheid maken met andere kinderen omdat ze moslim zijn? Puur uit instinct?
  zaterdag 28 april 2012 @ 16:35:41 #125
3542 Gia
User under construction
pi_110901272
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 16:31 schreef Lithia het volgende:

[..]

Moeite met mijn post lezen? Dit is juist wat ik ook zeg.
Máár, is dat ook zo met geloof? Zie je het regelmatig gebeuren waar kinderen van 5, onderscheid maken met andere kinderen omdat ze moslim zijn? Puur uit instinct?
Vroeger was dat heel normaal dat verschillende geloven niet met elkaar speelden.
Sinds de 'verlichting!' speelde dat geen rol meer, behalve in de biblebelt.

Maar toen kwam er een nieuw soort, redelijk fundamentalistisch geloof naar Europa en nu speelt dat weer wel een rol. Ik vind dit niet vreemd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')