Wie heeft er überhaupt gestemd?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:20 schreef Faxie het volgende:
Hee wie heeft er nog meer op Sinos gestemd?
Ok ja hier wil ik effe over doorgaan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dit is precies wat jij doet richting alle vrouwen hier
Ik ga het gewoon proberen en ik verwacht dat de gevoelens wel zullen afzwakkenquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:12 schreef Faxie het volgende:
Kijk uit voor de friendzone.... niet op in gaan als je nog gevoelens voor d'r hebt, daar voel je je uiteindelijk meestal alleen maar slechter om.
Internet.quote:War heb je haar ontmoet eigenlijk?
Ik niet kan niet kiezenquote:
Het is ook niet zo erg allemaal.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:22 schreef strawberry_hill het volgende:
ik had niks van kree's gedrag gemerkt,trouwens
niet hard, domquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:22 schreef kree het volgende:
[..]
Ok ja hier wil ik effe over doorgaan.
Waarom ben ik hard?
Kijk nu komen we ergens.
typischquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet hard, dom
het is van de categorie alle mannen zijn klootzakken, bellen nooit terug en denken alleen met hun pik
Je spreekt je eigen post tegen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet hard, dom
het is van de categorie alle mannen zijn klootzakken, bellen nooit terug en denken alleen met hun pik
lurkers?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
8 mensen al gestemd, das best al aardig wat!
Misschien hebben er ook lurkers meegestemd
dat zeg ik toch ook helemaal niet kreequote:Op vrijdag 27 april 2012 20:25 schreef kree het volgende:
[..]
Je spreekt je eigen post tegen.
Je zei zelf har!
En m'n pik loop ik helemaal niet achterna.
Maar dat had je geweten als je een beetje alles gelezen had het afgelopen half jaar.
Jij telt ook voor 2quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:25 schreef Myraela het volgende:
Ik sta 2 keer in de OP bij de meet trouwens.![]()
mensen die alleen kijken en niet postenquote:
En met drugs? 1?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor 3 als je me drank geeft en ik begin met stuiteren.
aha weer wat geleerdquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mensen die alleen kijken en niet posten
Nou, dan moeten we daar maar werk van maken morgen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor 3 als je me drank geeft en ik begin met stuiteren.
"niet hard, dom"?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat zeg ik toch ook helemaal niet kree
hoe moeilijk is het
maar ik geef het op
de internet variant van je buurman met een verrekijkerquote:
Dankje schatquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:26 schreef Myraela het volgende:
Serieus, was kunnen sommige mensen toch dom zijn.
Krijg ik een wijntje van jou?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:27 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, dan moeten we daar maar werk van maken morgen.
Myr geilt op m'n posts man.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:28 schreef twi het volgende:
En kom op zeg, stop eens met die polls over iemands kansloosheid. Koop allemaal lekker een abonnement zoals Myraela als het je zo stoort.
Als je hard kunt stuiteren misschien wel twee.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:28 schreef Myraela het volgende:
Krijg ik een wijntje van jou?
Ik begin nu vast met bietsen.
Klinkt als een experimentquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Afhankelijk van de soort drugs natuurlijk.
Ja, daarom heb ik je ook meteen van facebook afgegooid. Ik geil op je, ik wil je.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:29 schreef kree het volgende:
[..]
Myr geilt op m'n posts man.
Ze doet alleen maar of ze het negeert
Ja, ga het zelf nog eens lekker uit zitten lokken.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:29 schreef kree het volgende:
[..]
Myr geilt op m'n posts man.
Ze doet alleen maar of ze het negeert
Nice!quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:29 schreef twi het volgende:
[..]
Als je hard kunt stuiteren misschien wel twee.
Haha hier het bewijs dat je het gewoon wil lezenquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, daarom heb ik je ook meteen van facebook afgegooid. Ik geil op je, ik wil je.
Softdrugs.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:29 schreef strawberry_hill het volgende:
wie rookt hier af en toe een jointje?
Ik wel en soms ook wat andersquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:29 schreef strawberry_hill het volgende:
Ik niet.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:29 schreef strawberry_hill het volgende:
Stop ermee nu, het is wel weer mooi genoeg geweest en straks komt MFN vast en dan krijg ik met de zweep.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, ga het zelf nog eens lekker uit zitten lokken.
Waarom wil je dat weten?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:29 schreef strawberry_hill het volgende:
Ze wil van onderwerp veranderenquote:
Top, bedanktquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:31 schreef kree het volgende:
[..]
Stop ermee nu, het is wel weer mooi genoeg geweest en straks komt MFN vast en dan krijg ik met de zweep.
XTC bijvoorbeeldquote:
Dus als ik money intik, vindt ze m'n post? Net zoals Joysaquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:32 schreef debeterebob het volgende:
Je weet dat mfn spytoolt he, kree :p
Het was niet mijn bedoeling opzich om er weer zo'n ophef over te maken.quote:
Geen flauw idee.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:32 schreef kree het volgende:
Wat doe je met koninginnedag twi?
Rondje Katwijk?
Ik kom dan naar Katwijk, kom ik je kraampje met zelfgemaakte erwtensoep proevenquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:32 schreef kree het volgende:
[..]
Het was niet mijn bedoeling opzich om er weer zo'n ophef over te maken.
Maargoed gezien en voorbij weer.
Wat doe je met koninginnedag twi?
Rondje Katwijk?
/care eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:32 schreef debeterebob het volgende:
Je weet dat mfn spytoolt he, kree :p
nee dat vind ik viesquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:29 schreef strawberry_hill het volgende:
Ik ook nog niet eigenlijk.quote:
Hahahaquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kom dan naar Katwijk, kom ik je kraampje met zelfgemaakte erwtensoep proeven
cheesecake is lekkerquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee dat vind ik vies
maar ik eet wel koekjes
Spacecheesecake?quote:
ik wist niet dat je ook al 'space cheesecake' had?quote:
Ik ook niet, raar genoeg.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb nog helemaal niks gepland voor koninginnedag
Kom naar Puttequote:Op vrijdag 27 april 2012 20:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook niet, raar genoeg.De hele week vol, behalve koninginnedag. Maar ik heb er dan ook bar weinig mee.
Woensdag naar Groningen, donderdag naar Leeuwarden, vrijdag naar Den Bosch en zaterdag dan naar Haarlem misschien, hoewel ik denk dat ik dat werk gewoon afzeg en naar een vriend ga.
Paars is m'n lievelingskleurquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:40 schreef strawberry_hill het volgende:
ik zoek mijn kleren voor morgen uit zwarte of paare dr mrtns?jurkje of jeans? wel of geen lipstick?
ugh questions,questions
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:40 schreef strawberry_hill het volgende:
ik zoek mijn kleren voor morgen uit zwarte of paare dr mrtns?jurkje of jeans? wel of geen lipstick?
ugh questions,questions
Zuidwesten van Brabant, tegen Zeeland en Belgiequote:Op vrijdag 27 april 2012 20:40 schreef Myraela het volgende:
Waar ligt Putte eigenlijk? Ik dacht bij voorne-putten, maar volgens mij klopt dat niet.
Maar rook je zelf wel?quote:
Nee drugs in het algemeenquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je hebt het niet over roken neem ik aan dan'?
Zwarte en dan met strakke jeans. Welke kleur is je haar? Bij donker haar geen lipstick, bij licht haar een donkere rode.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:40 schreef strawberry_hill het volgende:
ugh questions,questions
sommige mensen kunnen er niet tegenquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:39 schreef kree het volgende:
Ik heb 2x een joint geprobeerd, maar voelde niks?
Daarna maar niet meer gedaan ook.
Hoewel vraag me wel af of het echt zo relaxed is.
Heb er zo slechte verhalen over gehoord. (van onderandere ex vriendin) en vriendin van mn broertje wordt er niet echt vrolijk van als ik die verhalen hoor.
Maargoed zeg niet dat het slecht is hoor.
Kan geen kwaad, als het maar met mate is denk.
Laat eens wat zien dan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:40 schreef strawberry_hill het volgende:
ik zoek mijn kleren voor morgen uit zwarte of paare dr mrtns?jurkje of jeans? wel of geen lipstick?welke tas?
ugh questions,questions
Coolquote:
altijd een jurkjequote:Op vrijdag 27 april 2012 20:40 schreef strawberry_hill het volgende:
ik zoek mijn kleren voor morgen uit zwarte of paare dr mrtns?jurkje of jeans? wel of geen lipstick?welke tas?
ugh questions,questions
als ik in mijn jeans zou passen zou ik die optie zeker overwegen.Wat gaan jullie dragen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zwarte en dan met strakke jeans. Welke kleur is je haar? Bij donker haar geen lipstick, bij licht haar een donkere rode.
Ja, ik was weg en even spytoolen jwzquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je quote een post van bijna 24 uur geleden
Echt geen idee...quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:45 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
als ik in mijn jeans zou passen zou ik die optie zeker overwegen.Wat gaan jullie dragen?
Hoezo pas je niet in je jeans?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:45 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
als ik in mijn jeans zou passen zou ik die optie zeker overwegen.Wat gaan jullie dragen?
let's just say:Girl loves to eatquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoezo pas je niet in je jeans?
Ik heb geen idee wat ik aan doe.Kijk morgen wel even in mn kast, sowieso gewoon jeans en sneakers. Simpel topje erbij en klaar.
aangezien ik nergens heen ga en aan een opdracht moet werken: een van mijn bankhang-jurkjesquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:45 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
Nudie average joe, Lee spijkerjas.. ennuh..Vans blauw/wit.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:45 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
Ik geloof je niet. Want als je dr martens zegt zie ik zo'n kei tof slank alto meisje voor me.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:47 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
let's just say:Girl loves to eat
Keertje gaan eten samen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:47 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
let's just say:Girl loves to eat
Gewoon komenquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:49 schreef kree het volgende:
Ik durf niet eens naar die meet.
Alle meiden vinden me een klootzak.
En ohja ik heb nog wat anders maar zit effe te twijfelen.
mwah ik draag ook adidas vestjesquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik geloof je niet. Want als je dr martens zegt zie ik zo'n kei tof slank alto meisje voor me.
niet zielig doen,gewoon komenquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:49 schreef kree het volgende:
Ik durf niet eens naar die meet.
Alle meiden vinden me een klootzak.
En ohja ik heb nog wat anders maar zit effe te twijfelen.
Wat voor muziek vind je leuk dan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:50 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
mwah ik draag ook adidas vestjes
ik ben chubby,Black en hyper,ik ben te oud om alto te zijn.
Wat voor type persoon ben jij?
Ik ben altijd lief in het echt. Ik heb zelfs netjes en lief tegen mlig gedaan. Die ik overigens ook wel tof vind, zeker op de royco meet toen die mee shotjes kwam doen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon komenMyr is toch met TWI bezig en de rest vind je wel oke
twijfel twijfel.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon komenMyr is toch met TWI bezig en de rest vind je wel oke
eclectic van the ronettes tot nirvana van skrillex tot de beatles van radiohead tot marina and the diamondsquote:
Myr, als je gemaakt lief gaat doen dan heb ik het binnen 2 seconden door.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief in het echt. Ik heb zelfs netjes en lief tegen mlig gedaan. Die ik overigens ook wel tof vind, zeker op de royco meet toen die mee shotjes kwam doen.Waar is hij eigenlijk?
Ik doe nooit nep. Betekend niet dat ik niet aardig kan doen. Ik vind je een walgelijke zwakzinnige op het forum en alles wat je typt komt dom en nietszeggend over.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:54 schreef kree het volgende:
[..]
Myr, als je gemaakt lief gaat doen dan heb ik het binnen 2 seconden door.
Hou daar echt niet van.
Wel jezelf en eerlijk blijven.
Ging bijna al kotsen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik doe nooit nep. Betekend niet dat ik niet aardig kan doen. Ik vind je een walgelijke zwakzinnige op het forum en alles wat je typt komt dom en nietszeggend over.
Maar irl is een schone lei.
Dat weet ik ook wel.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief in het echt. Ik heb zelfs netjes en lief tegen mlig gedaan. Die ik overigens ook wel tof vind, zeker op de royco meet toen die mee shotjes kwam doen.Waar is hij eigenlijk?
Gewoon naar die band afspraak gaan, andere meet komt wel.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:53 schreef kree het volgende:
[..]
twijfel twijfel.
Denk dat het in het echt wel mee zal vallen eigenlijk.
Komt altijd hard over via tekst maar als ik een beetje tussen de regels door lees dan vinden jullie me toch niet een onwijze klootzak denk ik.
Maarja band, afspraak morgen. Hmmm lastig, denk dat ik voor de volgende meet ga.
Ik ben vooral van de metal. Dream Theater, My Dying Bridequote:Op vrijdag 27 april 2012 20:54 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
eclectic van the ronettes tot nirvana van skrillex tot de beatles van radiohead tot marina and the diamonds
Niet mijn muziek. Maar (komtie dan..cliché..) smaken verschillen hé.quote:
Niet mijn dingquote:
video?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:04 schreef strawberry_hill het volgende:
wat vinden jullie van de video?
nee girl metal ik ben te soft voor die harde shit
1989quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
video?
ik ben opeens benieuwd naar jouw geboortejaar
dat valt me mee! (omdat je video zei)quote:
ah ja misschien ben ik van binnen een bejaarde lolquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat valt me mee! (omdat je video zei)
85
Wat, aanmelden of ook 2000 matches doorkijken?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:10 schreef twi het volgende:
* twi gaat Faxie's voorbeeld volgen op Relatieplanet
Zou eerder naar dit luisteren of the supremes ofzo...quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:04 schreef strawberry_hill het volgende:
wat vinden jullie van de video?
nee girl metal ik ben te soft voor die harde shit
Matches doorkijkenquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat, aanmelden of ook 2000 matches doorkijken?
Waar kom je vandaan? Durf je nu al naar de meet? Badass.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:08 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ah ja misschien ben ik van binnen een bejaarde lol
Beatles zijn nog wel leukquote:
Linkje naar je profiel zodat ik je kan hosselen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:11 schreef twi het volgende:
[..]
Matches doorkijkenZe reageren maar op mijn onweerstaanbare profiel.
Dit.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Linkje naar je profiel zodat ik je kan hosselen.
ik heb lef jwzquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan? Durf je nu al naar de meet? Badass.
Ik zit er ook aan te denken.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:10 schreef twi het volgende:
Heb je ook een account?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Linkje naar je profiel zodat ik je kan hosselen.
Ik verheug mij nu al op de verhalenquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:13 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zit er ook aan te denken.
Niks raars meer aan tegenwoordig.
Ken er een paar die wel iemand vonden zo.
Ik kan wel wat drank gebruiken ja. Waar gaan we naartoe c_a?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom is die meet niet gewoon vanavond
Ik verveel me
Omdat ik vanavond niet konquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ik verveel me
Voor jou de hele meet verplaatsen. I'm in.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ik verveel me
En op andere sites?quote:
Haha ach.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik verheug mij nu al op de verhalensorry kree
Ik zit op de bank. Luister radio 49. en ben aan het gamen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:14 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan wel wat drank gebruiken ja. Waar gaan we naartoe c_a?
Ja goed planquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor jou de hele meet verplaatsen. I'm in.
Nee maar serieus, als je er morgen niet bent vind ik wel dat we binnenkort weer eens een drankje moeten doen.
Daaromquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:17 schreef kree het volgende:
[..]
Haha ach.
Tja vertel hier nog wel snel de waarheid.
Als jullie er nog een beetje om kunnen lachen dan is het mooi meegenomen
Trek het me niet echt heel erg aan namelijk wat hier gezegd wordt anders was ik al gestopt met posten.
paiq is wel faal trouwens.
Is dat gewoon een "nee"? Verdomme zeg, wat een spelbreker.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zit op de bank. Luister radio 49. en ben aan het gamen.
Ik ga maar op tijd naar bed ofzo
Nou ben nieuwsgierig drop je profiel eens kijken hoe je jezelf verkoopt.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:11 schreef twi het volgende:
[..]
Matches doorkijkenZe reageren maar op mijn onweerstaanbare profiel.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:20 schreef twi het volgende:
[..]
Is dat gewoon een nee? Verdomme zeg, wat een spelbreker.
Volgens mij is de man/vrouw verhouding daar echt enorm slecht. Bij mij piept het telkens van de speeddate verzoeken. Maar het zijn telkens van die bouwvakkers typjes.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:19 schreef twi het volgende:
Ik was Paiq zat, want zelf speeddaten lukt niet. Zelfs nu niet. En ik krijg ook geen aanvragen tot speeddates. Denk dat ze me in één of ander zwart gat hebben gestopt op die site.
ik denk dat jij gevaarlijker bent voor mij dan andersomquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij is de man/vrouw verhouding daar echt enorm slecht. Bij mij piept het telkens van de speeddate verzoeken. Maar het zijn telkens van die bouwvakkers typjes.Dus dat heb ik maanden geleden al opgegeven.
Jij bent geen bouwvakkerquote:
Jawel. gaat lekker op het werk enzo.quote:
En dat is exact de reden dat je lief voor me dient te zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:21 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik denk dat jij gevaarlijker bent voor mij dan andersom
Morgen even goed bukken, kan 'ie 't aan je bilnaad zien.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Beetje wel.
Maar toch lief dat je zo goed over me denkt.![]()
30 euro voor een MurderNaadje.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:30 schreef twi het volgende:
[..]
Morgen even goed bukken, kan 'ie 't aan je bilnaad zien.
Ach ja dat is achteraf praten dat je eerder dit en dat had moeten doen. Meisje mis ik ook hoor. Zeker vorig week toen mijn zusje ging trouwenquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:25 schreef kree het volgende:
[..]
Jawel. gaat lekker op het werk enzo.
Maarja mis wel een meisje hoor, en wil hier weg.
't is gewoon niks veels te klein en bed en keuken in dezelfde ruimte sucks.
Voelt gewoon nog nog niet echt als thuis zeg maar.
Nouja woningbouw te laat ingeschreven (stom) maargoed geen kans via dat de komende tijd.
Hoe beetje?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Beetje wel.
Maar toch lief dat je zo goed over me denkt.![]()
Living on the edge.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:34 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
nou dat word gezellige die meeting.ik voel een zweem van dreiging
[..]
Alleen maar.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:35 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
komen er meer van dit soort figuren op de meeting?
Nee hoor. We zijn allemaal schatjes.quote:
de WAT?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil even melden dat ik een maisje een beetje leuk ben gaan vinden vandaag.
Ja weet het.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ja dat is achteraf praten dat je eerder dit en dat had moeten doen. Meisje mis ik ook hoor. Zeker vorig week toen mijn zusje ging trouwenwaarom heb ik niet ook zoiets.
Pics.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil even melden dat ik een maisje een beetje leuk ben gaan vinden vandaag.
en Rogue en Storm danquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:39 schreef Captain_Maximum het volgende:
[ afbeelding ]
Met Wolverine, Deadpool en Magneto.
Wat is daar raar aan?quote:
Neen. Twee problemen. Ze is langer dan ik. En ze heeft een vriend.quote:
Fuck yeah deadpool.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:39 schreef Captain_Maximum het volgende:
[ afbeelding ]
Niet van haar.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Neen. Twee problemen. Ze is langer dan ik. En ze heeft een vriend.
wolverine is toch de tofstequote:
kom maar naar de meetquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Pics om te bewijzen dat jij niet zo bent.
Dat eerste is toch geen probleem?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Neen. Twee problemen. Ze is langer dan ik. En ze heeft een vriend.
Neen. Deadpool.quote:
Komt er een hele X-men lijn?quote:
Niet van haar? Ik begrijp he tniet.quote:
Ze is 1,90.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:43 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat eerste is toch geen probleem?
oke rogue is wel heetquote:
Dat zou ik wel prettig vinden. Hoe laat?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:37 schreef Captain_Maximum het volgende:
Trouwens, is het niet handig om morgen gewoon op het station af te spreken.
Dat kindjes gedoe daar pas ik voorquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ja weet het.
Voel me alleen man.
Iedereen heeft kindjes van mijn leeftijd of een vriendin.
Nouja kan er een heel verhaal over schrijven maar jij begrijpt het wel denk.
Het is aanklooien nu voor mij.
Denk niet dat ik kansloos ben maar met nog effe de manier vinden waarop alleen
[nerd]Nee hoor, ze heeft nu controle over haar krachten. [/nerd]quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oke rogue is wel heet
maar als je daar je piemel in steekt sterft ie meteen af
Wait whut?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:10 schreef twi het volgende:
nah meer een succubus ,zuigt energie uit jequote:Op vrijdag 27 april 2012 21:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oke rogue is wel heet
maar als je daar je piemel in steekt sterft ie meteen af
Op dit moment nog niet, maar misschien in de toekomst.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neen. Deadpool.
[ afbeelding ]
[..]
Komt er een hele X-men lijn?
1800quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat, aanmelden of ook 2000 matches doorkijken?
Ach, dat doen alle vrouwen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:46 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
nah meer een succubus ,zuigt energie uit je
jajaquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[nerd]Nee hoor, ze heeft nu controle over haar krachten. [/nerd]
shadow catquote:
Heb je die gehaald ofzo?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:39 schreef Captain_Maximum het volgende:
[ afbeelding ]
Dan ga ik alvast uitkijken naar een set met Omega Red, Maverick en Deadpool.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:46 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Op dit moment nog niet, maar misschien in de toekomst.
QFT.quote:
Sinds Uncanny X-men 517. Jeweetzelf.quote:
Het staat niet in de op, maar ik zeg 7 uur.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou ik wel prettig vinden. Hoe laat?
[..]
Dat kindjes gedoe daar pas ik voormaar de rest tsja dat wil ik.
Oke dat moet wel lukkenquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:48 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Het staat niet in de op, maar ik zeg 7 uur.
Talk nerdy to mequote:Op vrijdag 27 april 2012 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[nerd]Nee hoor, ze heeft nu controle over haar krachten. [/nerd]
Wie?quote:
Windows is kut Linux is beter. Apple producten zijn sowieso goedquote:
Soms vind ik je echt een sukkel, en soms zeg je de hele avond exact de juiste dingen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke dat moet wel lukken![]()
Ze moeten van Hitchhikers guide to the galaxy LEGO maken
wow wat heetquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Windows is kut Linux is beter. Apple producten zijn sowieso goed
Ja gave film. Manhatten man is gaaf. Dat wil ik ookquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:50 schreef strawberry_hill het volgende:
hebben jullie ooit Watchmen gezien?
Half uur ofzo. Was moe, ging slapen, en daarna nooit meer afgekeken...quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:50 schreef strawberry_hill het volgende:
En gelezen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:50 schreef strawberry_hill het volgende:
Of Lego Game of Thronesquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mensen mogen mij pre meeten. Ik ben er toch al.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:48 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Het staat niet in de op, maar ik zeg 7 uur.
Baby, you turn my floppy disk into a hard drive.quote:
Dat probeer ik ookquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Soms vind ik je echt een sukkel, en soms zeg je de hele avond exact de juiste dingen.
Beter verdeel je dat wat beter.
jaquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:50 schreef strawberry_hill het volgende:
aww pervy but cutequote:Op vrijdag 27 april 2012 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen mogen mij pre meeten. Ik ben er toch al.
[..]
Baby, you turn my floppy disk into a hard drive.
Er zijn ook Lego transformersquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:51 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Of Lego Game of Thrones
of Lego CSI
Lego Sin City
Eigenlijk van alles wat tof is, moet lego komen.
En bij mij after meeten, al is dat niet handig.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen mogen mij pre meeten. Ik ben er toch al.
[..]
Baby, you turn my floppy disk into a hard drive.
vage film die vietnam scene met die smiley gozer whoeequote:Op vrijdag 27 april 2012 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja gave film. Manhatten man is gaaf. Dat wil ik ook
Mee eens. Denk dat ik de LOTR set wel ga kopenquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:51 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Of Lego Game of Thrones
of Lego CSI
Lego Sin City
Eigenlijk van alles wat tof is, moet lego komen.
Een sm fantasie van de X-men schrijver van dat moment, Chris Claremont.quote:
Jep. En gelezen. Staat al jaren op mijn plank.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:50 schreef strawberry_hill het volgende:
Waarom is dat niet handig?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:53 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
En bij mij after meeten, al is dat niet handig.
Dat laatste is een beetje jammer.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er zijn ook Lego transformers
Alleen da's Kreo, en geen echte Lego.
En ze kunnen niet transformeren, dus eigenlijk is het een dikke faal
http://www.hasbro.com/kre-o/en_US/
Juist heel handig.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:53 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Haha tegen die vrouwquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:53 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
vage film die vietnam scene met die smiley gozer whoee
ja maar jij vergist je in sex met mij...quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan ga ik alvast uitkijken naar een set met Omega Red, Maverick en Deadpool.
[..]
QFT.
[..]
Sinds Uncanny X-men 517. Jeweetzelf.
Geilquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een sm fantasie van de X-men schrijver van dat moment, Chris Claremont.
[ afbeelding ]
[..]
Jep. En gelezen. Staat al jaren op mijn plank.
Ach, we improviseren wel wat. Mensen die eerder dan 7 uur willen meeten, kan dan op deze manier. Kunnen we een drankje doen, eventueel wat shoppen of een keutje leggen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:53 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik kan niet.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:42 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
kom maar naar de meet
Ik dacht dat ik mijn naïeve blik op de wereld vaak genoeg heb laten zien hier
I'd buy that!quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook...quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:54 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat laatste is een beetje jammer.
Boeiequote:Op vrijdag 27 april 2012 21:54 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik woon in leiderdorp en geen leiden.
Winkels gaan om 5 uur dicht, dus shoppen gaat hem niet worden.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, we improviseren wel wat. Mensen die eerder dan 7 uur willen meeten, kan dan op deze manier. Kunnen we een drankje doen, eventueel wat shoppen of een keutje leggen.
Hoe heet je kat dan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
I'd buy that!
onze kat is zelfs vernoemd
Misschien moet je de issues met de Hellfire club lezen dan.quote:
5 uur dicht op zaterdag? Wat een blasfemie.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:56 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Winkels gaan om 5 uur dicht, dus shoppen gaat hem niet worden.
zo vreemd vind ik dat nietquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet je de issues met de Hellfire club lezen dan.
Die hebben alles wat dat betreft. Claremont was een beetje een freak. Hij heeft zelfs eens een donkere hoer betaalt om zich te verkleden als Storm en hem anaal te nemen.
Slartibartfast?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
I'd buy that!
onze kat is zelfs vernoemd
Baasquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet je de issues met de Hellfire club lezen dan.
Die hebben alles wat dat betreft. Claremont was een beetje een freak. Hij heeft zelfs eens een donkere hoer betaalt om zich te verkleden als Storm en hem anaal te nemen.
Ik vond het best kansloos dat hij al zijn fantasieën over vrouwen kon uitwerken in verhalen die door jonge kinderen gelezen worden.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zo vreemd vind ik dat niet
ik bedoel een witte storm zou echt helemaal niets zijn
neequote:
het was een heel goeie grap kerelquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond het best kansloos dat hij al zijn fantasieën over vrouwen kon uitwerken in verhalen die door jonge kinderen gelezen worden.
watdan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
neehoewel dat wel langs kwam maar haar huidige naam past beter bij haar karakter
Ja!quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:37 schreef Captain_Maximum het volgende:
Trouwens, is het niet handig om morgen gewoon op het station af te spreken.
Handig om je te herkennenquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:05 schreef strawberry_hill het volgende:
okay beslissing genomen: witje A lijn jurk met paarse druiven en zwarte takken,zwarte dr martins ,paars jack ,roze tas met strik en een glitterhart erop en grape lipgloss.
Ik zeg altijd "Mooie schoenen? Neuken", heeft zelfde invloed als subtiel zeggen dat ze er goed uit ziet ;0quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:08 schreef firefly3 het volgende:
lol ik zat net ff een stukje te kijken van een gast die ik in het echt ook heb gezien ( die 9999x beter is dan ik met vrouwen):
Het maakt echt totaaaaal niets uit wat je tegen haar zegt lmfao. Ik hechte er al weinig waarde aan, maar blijkbaar maakt het nog minder uit dan weinig.
Gewoon het groepje autisten zoeken he.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe herkent SH ons? Ze weet niet hoe we er uitzien.
Ja daar hebben we wat aanquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gewoon het groepje autisten zoeken he.
(en ja, niet serieus bedoelt)
Dan moet ze even lurken in mijn foboquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Weten wij hoe SH eruit ziet?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
hehequote:Op vrijdag 27 april 2012 22:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zeg altijd "Mooie schoenen? Neuken", heeft zelfde invloed als subtiel zeggen dat ze er goed uit ziet ;0
weten jullie allemaal van elkaar hoe jullie eruitzien dan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon de knappe mannen volgen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zoek altijd de groep soppende vrouwen, daar in het midden staat kaneel.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:11 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
weten jullie allemaal van elkaar hoe jullie eruitzien dan?
Zo'n beetje wel ja. Ik heb zo'n beetje iedereen die komt al eens eerder gemeet. Dat of op tc gezien op de webcamquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:11 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
"Hey, ik herken jou nog nergens van !"quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zeg altijd "Mooie schoenen? Neuken", heeft zelfde invloed als subtiel zeggen dat ze er goed uit ziet ;0
jij komt ook dus?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon de knappe mannen volgen.
Ik weet van een aantal hoe ze eruit zien, Fobo of eerder meetsquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:11 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
True.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zoek altijd de groep soppende vrouwen, daar in het midden staat kaneel.
Goede tactiek wel.quote:
Ik heb alleen jou nog nooit gemeet geloof ik. Maar ik weet hoe je er uit ziet, dus dat komt goed.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet van een aantal hoe ze eruit zien, Fobo of eerder meets
quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij hebben baardmans ook nooit ontmoet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:15 schreef Murdera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik ken de meeste wel ja, maar de paar maanden terug heb ik de meeste ook pas voor het eerst ontmoet. En eigenlijk allemaal meteen erg aardig. En kaneel praat makkelijk en veel.quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BIJNA allemaal meteen aardig.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ken de meeste wel ja, maar de paar maanden terug heb ik de meeste ook pas voor het eerst ontmoet. En eigenlijk allemaal meteen erg aardig. En kaneel praat makkelijk en veel.
Nee nog niet, hoe ik eruit zie is niet zo moeilijk ik lijk op mijn UIquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
True.
[..]
Goede tactiek wel.
[..]
Ik heb alleen jou nog nooit gemeet geloof ik. Maar ik weet hoe je er uit ziet, dus dat komt goed.
Ik probeer er aan te werken. Ik ben allergisch voor stiltes.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ken de meeste wel ja, maar de paar maanden terug heb ik de meeste ook pas voor het eerst ontmoet. En eigenlijk allemaal meteen erg aardig. En kaneel praat makkelijk en veel.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:16 schreef Murdera het volgende:
[..]Zat er cum in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
5 jaar.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:17 schreef strawberry_hill het volgende:
hoeveel maanden duurde het voordat jullie naar je eerste meet gingen?
Ik ben nog nooit geweest. Ik ben een mythe.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:17 schreef strawberry_hill het volgende:
3 ofzo maar dat was omdat die in Groningen wasquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:17 schreef strawberry_hill het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |