Wie heeft er überhaupt gestemd?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:20 schreef Faxie het volgende:
Hee wie heeft er nog meer op Sinos gestemd?
Ok ja hier wil ik effe over doorgaan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dit is precies wat jij doet richting alle vrouwen hier
Ik ga het gewoon proberen en ik verwacht dat de gevoelens wel zullen afzwakkenquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:12 schreef Faxie het volgende:
Kijk uit voor de friendzone.... niet op in gaan als je nog gevoelens voor d'r hebt, daar voel je je uiteindelijk meestal alleen maar slechter om.
Internet.quote:War heb je haar ontmoet eigenlijk?
Ik niet kan niet kiezenquote:
Het is ook niet zo erg allemaal.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:22 schreef strawberry_hill het volgende:
ik had niks van kree's gedrag gemerkt,trouwens
niet hard, domquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:22 schreef kree het volgende:
[..]
Ok ja hier wil ik effe over doorgaan.
Waarom ben ik hard?
Kijk nu komen we ergens.
typischquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet hard, dom
het is van de categorie alle mannen zijn klootzakken, bellen nooit terug en denken alleen met hun pik
Je spreekt je eigen post tegen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet hard, dom
het is van de categorie alle mannen zijn klootzakken, bellen nooit terug en denken alleen met hun pik
lurkers?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
8 mensen al gestemd, das best al aardig wat!
Misschien hebben er ook lurkers meegestemd
dat zeg ik toch ook helemaal niet kreequote:Op vrijdag 27 april 2012 20:25 schreef kree het volgende:
[..]
Je spreekt je eigen post tegen.
Je zei zelf har!
En m'n pik loop ik helemaal niet achterna.
Maar dat had je geweten als je een beetje alles gelezen had het afgelopen half jaar.
Jij telt ook voor 2quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:25 schreef Myraela het volgende:
Ik sta 2 keer in de OP bij de meet trouwens.![]()
mensen die alleen kijken en niet postenquote:
En met drugs? 1?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor 3 als je me drank geeft en ik begin met stuiteren.
aha weer wat geleerdquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mensen die alleen kijken en niet posten
Nou, dan moeten we daar maar werk van maken morgen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor 3 als je me drank geeft en ik begin met stuiteren.
"niet hard, dom"?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat zeg ik toch ook helemaal niet kree
hoe moeilijk is het
maar ik geef het op
de internet variant van je buurman met een verrekijkerquote:
Dankje schatquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:26 schreef Myraela het volgende:
Serieus, was kunnen sommige mensen toch dom zijn.
Krijg ik een wijntje van jou?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:27 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, dan moeten we daar maar werk van maken morgen.
Myr geilt op m'n posts man.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:28 schreef twi het volgende:
En kom op zeg, stop eens met die polls over iemands kansloosheid. Koop allemaal lekker een abonnement zoals Myraela als het je zo stoort.
Als je hard kunt stuiteren misschien wel twee.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:28 schreef Myraela het volgende:
Krijg ik een wijntje van jou?
Ik begin nu vast met bietsen.
Klinkt als een experimentquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Afhankelijk van de soort drugs natuurlijk.
Ja, daarom heb ik je ook meteen van facebook afgegooid. Ik geil op je, ik wil je.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:29 schreef kree het volgende:
[..]
Myr geilt op m'n posts man.
Ze doet alleen maar of ze het negeert
Ja, ga het zelf nog eens lekker uit zitten lokken.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:29 schreef kree het volgende:
[..]
Myr geilt op m'n posts man.
Ze doet alleen maar of ze het negeert
Nice!quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:29 schreef twi het volgende:
[..]
Als je hard kunt stuiteren misschien wel twee.
Haha hier het bewijs dat je het gewoon wil lezenquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, daarom heb ik je ook meteen van facebook afgegooid. Ik geil op je, ik wil je.
Softdrugs.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:29 schreef strawberry_hill het volgende:
wie rookt hier af en toe een jointje?
Ik wel en soms ook wat andersquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:29 schreef strawberry_hill het volgende:
Ik niet.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:29 schreef strawberry_hill het volgende:
Stop ermee nu, het is wel weer mooi genoeg geweest en straks komt MFN vast en dan krijg ik met de zweep.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, ga het zelf nog eens lekker uit zitten lokken.
Waarom wil je dat weten?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:29 schreef strawberry_hill het volgende:
Ze wil van onderwerp veranderenquote:
Top, bedanktquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:31 schreef kree het volgende:
[..]
Stop ermee nu, het is wel weer mooi genoeg geweest en straks komt MFN vast en dan krijg ik met de zweep.
XTC bijvoorbeeldquote:
Dus als ik money intik, vindt ze m'n post? Net zoals Joysaquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:32 schreef debeterebob het volgende:
Je weet dat mfn spytoolt he, kree :p
Het was niet mijn bedoeling opzich om er weer zo'n ophef over te maken.quote:
Geen flauw idee.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:32 schreef kree het volgende:
Wat doe je met koninginnedag twi?
Rondje Katwijk?
Ik kom dan naar Katwijk, kom ik je kraampje met zelfgemaakte erwtensoep proevenquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:32 schreef kree het volgende:
[..]
Het was niet mijn bedoeling opzich om er weer zo'n ophef over te maken.
Maargoed gezien en voorbij weer.
Wat doe je met koninginnedag twi?
Rondje Katwijk?
/care eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:32 schreef debeterebob het volgende:
Je weet dat mfn spytoolt he, kree :p
nee dat vind ik viesquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:29 schreef strawberry_hill het volgende:
Ik ook nog niet eigenlijk.quote:
Hahahaquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kom dan naar Katwijk, kom ik je kraampje met zelfgemaakte erwtensoep proeven
cheesecake is lekkerquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee dat vind ik vies
maar ik eet wel koekjes
Spacecheesecake?quote:
ik wist niet dat je ook al 'space cheesecake' had?quote:
Ik ook niet, raar genoeg.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb nog helemaal niks gepland voor koninginnedag
Kom naar Puttequote:Op vrijdag 27 april 2012 20:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook niet, raar genoeg.De hele week vol, behalve koninginnedag. Maar ik heb er dan ook bar weinig mee.
Woensdag naar Groningen, donderdag naar Leeuwarden, vrijdag naar Den Bosch en zaterdag dan naar Haarlem misschien, hoewel ik denk dat ik dat werk gewoon afzeg en naar een vriend ga.
Paars is m'n lievelingskleurquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:40 schreef strawberry_hill het volgende:
ik zoek mijn kleren voor morgen uit zwarte of paare dr mrtns?jurkje of jeans? wel of geen lipstick?
ugh questions,questions
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:40 schreef strawberry_hill het volgende:
ik zoek mijn kleren voor morgen uit zwarte of paare dr mrtns?jurkje of jeans? wel of geen lipstick?
ugh questions,questions
Zuidwesten van Brabant, tegen Zeeland en Belgiequote:Op vrijdag 27 april 2012 20:40 schreef Myraela het volgende:
Waar ligt Putte eigenlijk? Ik dacht bij voorne-putten, maar volgens mij klopt dat niet.
Maar rook je zelf wel?quote:
Nee drugs in het algemeenquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je hebt het niet over roken neem ik aan dan'?
Zwarte en dan met strakke jeans. Welke kleur is je haar? Bij donker haar geen lipstick, bij licht haar een donkere rode.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:40 schreef strawberry_hill het volgende:
ugh questions,questions
sommige mensen kunnen er niet tegenquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:39 schreef kree het volgende:
Ik heb 2x een joint geprobeerd, maar voelde niks?
Daarna maar niet meer gedaan ook.
Hoewel vraag me wel af of het echt zo relaxed is.
Heb er zo slechte verhalen over gehoord. (van onderandere ex vriendin) en vriendin van mn broertje wordt er niet echt vrolijk van als ik die verhalen hoor.
Maargoed zeg niet dat het slecht is hoor.
Kan geen kwaad, als het maar met mate is denk.
Laat eens wat zien dan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:40 schreef strawberry_hill het volgende:
ik zoek mijn kleren voor morgen uit zwarte of paare dr mrtns?jurkje of jeans? wel of geen lipstick?welke tas?
ugh questions,questions
Coolquote:
altijd een jurkjequote:Op vrijdag 27 april 2012 20:40 schreef strawberry_hill het volgende:
ik zoek mijn kleren voor morgen uit zwarte of paare dr mrtns?jurkje of jeans? wel of geen lipstick?welke tas?
ugh questions,questions
als ik in mijn jeans zou passen zou ik die optie zeker overwegen.Wat gaan jullie dragen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zwarte en dan met strakke jeans. Welke kleur is je haar? Bij donker haar geen lipstick, bij licht haar een donkere rode.
Ja, ik was weg en even spytoolen jwzquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je quote een post van bijna 24 uur geleden
Echt geen idee...quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:45 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
als ik in mijn jeans zou passen zou ik die optie zeker overwegen.Wat gaan jullie dragen?
Hoezo pas je niet in je jeans?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:45 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
als ik in mijn jeans zou passen zou ik die optie zeker overwegen.Wat gaan jullie dragen?
let's just say:Girl loves to eatquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoezo pas je niet in je jeans?
Ik heb geen idee wat ik aan doe.Kijk morgen wel even in mn kast, sowieso gewoon jeans en sneakers. Simpel topje erbij en klaar.
aangezien ik nergens heen ga en aan een opdracht moet werken: een van mijn bankhang-jurkjesquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:45 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
Nudie average joe, Lee spijkerjas.. ennuh..Vans blauw/wit.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:45 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |