Ik vind het wel zwaar kut dat Kolbein geofferd wordt voor Siemquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:24 schreef plan_C het volgende:
Een grove schande is het als fucking Siem de Jong aanvoerder wordt. Jezus Christus zeg, dan kunnen ze net zo goed zonder aanvoerder voetballen. En tsja, opzich niet eens een slechte keuze.
Waarom? Kolbeinn heeft niks bewezen, Siem welquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:29 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Ik vind het wel zwaar kut dat Kolbein geofferd wordt voor Siem
Ja en nee. Ja, omwille dat Kolbeinn méér een échte spits is. Niet zozeer meer een Ajax-spits, maar meer een pure afmaker. Nee omwille van het punt dat De Jong in de aanval niet zo ver terugzakt en het middenveld méér aan voetballen kan toekomen. Ze hebben immers een stuk meer ruimte.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:29 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Ik vind het wel zwaar kut dat Kolbein geofferd wordt voor Siem
Gast is meer geblesseerd geweest dan dat hij op het veld heeft gestaan , dus heeft ook niks kunnen bewijzenquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:30 schreef gniffie het volgende:
[..]
Waarom? Kolbeinn heeft niks bewezen, Siem wel
Waarom zou je Siem eruit halen dan, net nu die goed bezig is. Sig's invalbeurten hebben mij nog niet overtuigd dat die beter in het spel past dan Siem.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:32 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Gast is meer geblesseerd geweest dan dat hij op het veld heeft gestaan , dus heeft ook niks kunnen bewijzen
Als hij nu komt dan kan 'ie nog makkelijk twee jaar van meerwaarde zijn voor Ajax.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:40 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Chivu is niet meer de Chivu van Ajax 2003 , Roma etc
Jezus wat ben jij een zure klootzak zeg.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:24 schreef plan_C het volgende:
Een grove schande is het als fucking Siem de Jong aanvoerder wordt. Jezus Christus zeg, dan kunnen ze net zo goed zonder aanvoerder voetballen. En tsja, opzich niet eens een slechte keuze.
Dan nog, kan met 2 vingers mee in het (ik quote andere hier) belabberde Eredivisie niveau?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:40 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Chivu is niet meer de Chivu van Ajax 2003 , Roma etc
Doe gvd eens normaal man, als er 1 man van waarde is gebleken dit seizoen en altijd is blijven strijden is het Siem de Jong wel.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:24 schreef plan_C het volgende:
qft.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Doe gvd eens normaal man, als er 1 man van waarde is gebleken dit seizoen en altijd is blijven strijden is het Siem de Jong wel.
gww.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Doe gvd eens normaal man, als er 1 man van waarde is gebleken dit seizoen en altijd is blijven strijden is het Siem de Jong wel.
Nee hoor. Ik zeg wat ik er van vind. Je mag vinden wat je wilt en ik zal dat respecteren. Ik ben Ajacied tot in de dood.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:49 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij een zure klootzak zeg.
Kan je niet lekker op de bus bij PSV gaan wachten? daar hoor je meer thuis.
Geloof wat je wilt geloven. Het is je goedrecht.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Siem de Jong moet je altijd opstellen in de topwedstrijdenquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:18 schreef plan_C het volgende:
[..]
Geloof wat je wilt geloven. Het is je goedrecht.
Hier kan me wel in vinden. En tsja, hier schijnen ze idd niets gewend te zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:19 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Siem de Jong moet je altijd opstellen in de topwedstrijden
voor de rest zijn ze hier niks gewend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |