quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:25 schreef Internepper het volgende:
Hou ze dan gewoon binnen de poort of aan de lijn.
Dit.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik snap niet waarom er perse bij vermeld moet worden van welke bevolkingsgroepen jij last hebt. Heeft niets met de klacht an sich te maken.
Ja, normaal wel. Maar nu even niet.quote:1 van de waakhonden buiten de poort gekomen en normaal doet hij wat plasjes, laat zichzelf uit en komt weer terug.
Ja, want iedereen weet van ieder loslopend stuk dier waar ie thuishoortquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:22 schreef HiddenResponse het volgende:
Klacht: schoften die gewoon doorrijden na een hond te hebben aangereden en niet eens het fatsoen hebben om het even te melden. Echt wat leven we in een asociale wereld.
Nou ja, dan nog. Breng dat beest dan iig naar de DA.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, want iedereen weet van ieder loslopend stuk dier waar ie thuishoort
Dat dus... Of dat iemand 'm misschien een rotschop heeft gegeven omdat 'ie agressief was?quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, dan nog. Breng dat beest dan iig naar de DA.
Maar TS, hoe weet je dattie is aangereden en zich niet gewoon heeft verstapt en daardoor zijn kruisbanden heeft gescheurd?
Ja dahag.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:33 schreef Qwea het volgende:
Precies. Verlies van je dier moet je daarom incalculeren.quote:
Deze liep gewoon los, niks ontsnapt.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:36 schreef Sorella het volgende:
Ieder dier kan ontsnappen, sterkte met je hond ts.
Waarschijnlijk aangevallen door een Poolse herder.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Wie weet is ie gewoon verzeild geraakt in een vechtpartij.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:50 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk aangevallen door een Poolse herder.
De desbetreffende postbezorger was een autochtoon.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:55 schreef MrBaas het volgende:
Waarom viel hij de postbezorger niet aan? Het is toch een waakhond?
Dit dus.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:23 schreef spijkerbroek het volgende:
TS vindt het helemaal niet erg dat de hond buiten de poort komt; dan doet de hond immers normaal wat plasjes en komt dan gewoon weer terug. Wat TS aanneemt dus.
De hond kan net zo goed bijten naar kinderen, fietsers achterna zitten en ongelukken veroorzaken, waarbij de hond nog net goed wegkomt, maar er wel schade is.
En dan maar klagen over iemand die de hond een keer aangereden zou hebben (niet bewezen!).
Wat een onverantwoordelijk stuk vreten is TS
Inderdaad.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:45 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Dit dus.
Ben ook ooit achterna gezeten en aangevallen door zo'n kut Duitse Herder terwijl ik gewoon over de stoep liep. Die beesten zijn niet te vertrouwen, dus hou ze lekker in hun 400m2 woonruimte en val andere mensen niet lastig met je mormel.
Doen heel veel dieren, vandaar dat ze eindigen op de BBQ of tussen de grill van je auto. Of allebei.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:34 schreef ALBUNDYHERE het volgende:
TS heeft zeker zo;n domme hond die gewoon blijft staan als er een auto komt aanrijden. En dan als de auto dichtbij is kijkt ie hersenloos naar de auto terwijl die midden op de weg staat te wachten tot die er langs kan en je hond is een keer opzij gaat.
Vaak genoeg meegemaakt dat er zo;n dom beest voor mn auto gaat staan en dan t vertikt om opzij te gaan. Gewoon doorrijden zal em leren!
Papa heeft een makelaars/vastgoedbedrijf, mama doet daar o.a. de administratie, zaken lopen al jaren lekker, papa heeft veel geld weten te verdienen, koopt natuurlijk een lap grond voor een schijtprijs aangezien hij er middenin zit.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:04 schreef PandaDrop het volgende:
Eiegenlijk wil TS vertellen dat hij rijk is met een poort en twee waakhonden enz.
Maar dat durft TS niet.
En maar huilen dat hij word lastiggevallen door die mensen, maar zelf z'n kop in het zand steken en niet willen inzien dat z'n hond voor nog meer overlast zorgt.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:59 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Inderdaad.
Pitbulls hebben een hele slechte reputatie, maar herdershonden zorgen voor meer bijtincidenten.
En TS: het interesseert me niet of je wordt lastiggevallen door Polen, Kenianen of Japanners. Aso's zijn aso's.
Politiek correct gezeikquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik snap niet waarom er perse bij vermeld moet worden van welke bevolkingsgroepen jij last hebt. Heeft niets met de klacht an sich te maken.
Ik denk 'n Turkse herder.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:50 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk aangevallen door een Poolse herder.
Maar het zijn juist wel die bevolkingsgroepen die de meeste criminele feiten plegen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Een waakhond is geen "zielig hondje".quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik houd niet zo van zielige hondjes verhaaltjesMijn zwakke plek.
Net terug van een dierenkliniek waar ze een röntgenfoto moesten maken. Zijn kruisbanden zijn inderdaad gescheurd. Hij had ook een paar kleine wonden die duidelijk te zien waren door zijn vacht. Hond heeft echt veel geluk gehad, dat het hierbij gebleven is volgens de DA.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar TS, hoe weet je dattie is aangereden en zich niet gewoon heeft verstapt en daardoor zijn kruisbanden heeft gescheurd?
quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:31 schreef The_Avatar het volgende:
Hou die kut honden dan ook binnen je eigen terrein. Kut beesten die altijd achter je aan rennen.
Wow dat klinkt precies zoals ik.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Papa heeft een makelaars/vastgoedbedrijf, mama doet daar o.a. de administratie, zaken lopen al jaren lekker, papa heeft veel geld weten te verdienen, koopt natuurlijk een lap grond voor een schijtprijs aangezien hij er middenin zit.
Kinderen worden rijk geboren, althans, worden onderhouden door ouders en als ze de leeftijd bereiken om op zichzelf te wonen, weet papa wel een kek huis voor weinig. Vaak zijn zoon en dochterlief dan een jaar of 18, wonen in een koophuis en rijden een Fiat 500, nieuwe Polo of een Mini. Het liefst met reclame op de deuren, want ook de kinderen werken in het bedrijf.
Ja ik vond het ook veel. Voor de helft van het geld konden ze een operatie uitvoeren en touwtjes ofzo bevestigen.quote:
Ah die hebben we al. Elke avond een pijnstiller.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:17 schreef Chai het volgende:
Nee ik bedoel dat je hond niet eens pijnstillers of zo krijgt voor tot die tijd, als het echt niet eerder kan.
Prijs zal allemaal wel, dat weet ik niet.
Voor dat geld had je ook iets kunnen installeren waardoor de poort automatisch helemaal sloot en je honden alleen over je eigen stuk grond zouden waken i.p.v. over de hele buurt. Maar ja, je wilde dit je hond zo nodig aandoen. Eigen schuld. Arme hond, met zo'n baasje.quote:
Daar is niks over bekend. Die hond kan zomaar iemand gebeten hebben. Misschien gisteren, misschien al eerder.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:31 schreef WammesWaggel het volgende:
Maar goed dat hij niemand gebeten heeft.
Je let zelf niet goed op je hond.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:22 schreef HiddenResponse het volgende:
Klacht: schoften die gewoon doorrijden na een hond te hebben aangereden en niet eens het fatsoen hebben om het even te melden. Echt wat leven we in een asociale wereld.
Ik zou hem gewoon voor 450 euro laten repareren door een Poolse loodgieter, dat is echt geweldig.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:15 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook veel. Voor de helft van het geld konden ze een operatie uitvoeren en touwtjes ofzo bevestigen.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:59 schreef Aardappel2610 het volgende:
TS is een xenofobische kapitalist die al haar problemen wijt aan het bestaan van Polen, Marokkanen en Turken.
Ze zijn wel getraind. Maar goed het is inderdaad een beest en die mag je nooit zomaar vertrouwen. Ik heb eentje weleens meegenomen met hardlopen aan de riem, dan negeert hij andere mensen en honden.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:12 schreef Franknfurter het volgende:
Had je je hond maar op je terrein moeten houden. Toen mijn Berner Senne werd aangevallen door een vals mormel dat ook als waakhond door moest gaan heeft ie hem het even afgeleerd, maar als ik die hond toen niet bij me had was ik waarschijnlijk de dupe geweest.
Hoe veel je ook van je hond houdt, vertrouw hem nooit 100%, het blijft een beest.
Hek is elektrisch, maar sluit af en toe niet helemaal goed.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Voor dat geld had je ook iets kunnen installeren waardoor de poort automatisch helemaal sloot en je honden alleen over je eigen stuk grond zouden waken i.p.v. over de hele buurt. Maar ja, je wilde dit je hond zo nodig aandoen. Eigen schuld. Arme hond, met zo'n baasje.
Dat topic heeft wat met je gedaan he.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:31 schreef KritischeMassa het volgende:
Gelukkig kan Ts met stokjes eten
Tuurlijk alle problemen afschuiven......quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:59 schreef Aardappel2610 het volgende:
TS is een xenofobische kapitalist die al haar problemen wijt aan het bestaan van Polen, Marokkanen en Turken.
En dat is dus jouw verantwoordelijkheid. Voor 1800 euro kun je dat makkelijk verhelpen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:07 schreef HiddenResponse het volgende:
Hek is elektrisch, maar sluit af en toe niet helemaal goed.
Het is een keerpunt in mijn leven geweestquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:07 schreef HiddenResponse het volgende:
Dat topic heeft wat met je gedaan he.
Die zijn ookquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:48 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Wij hebben een waakvlam, is ook wel wat hoor
Dit kwam als eerste in me op idd.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:04 schreef PandaDrop het volgende:
Eigenlijk wil TS vertellen dat hij rijk is met een poort en twee waakhonden enz.
Maar dat durft TS niet.
Kut voor je hond, lekker voor jouquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:22 schreef HiddenResponse het volgende:
We hebben thuis een zware poort aan het begin van onze inrit om deze te beveiligen tegen ongewenste mensen. Deze poort en bijbehorend hekwerk is aangelegd na veelvoudig last te hebben gehad van Polen, Turken en Marrokanen. Hierbij horen onze 2 waakhonden en zijn echt schatten van honden ( als ze je kennen ) die 24/7 buitenlopen op onze grond binnen het hek en een schuur van 400m2 hebben als woonruimte.
Vandaag was de poort iets opengelaten door een pakjesbezorger en was 1 van de waakhonden buiten de poort gekomen en normaal doet hij wat plasjes, laat zichzelf uit en komt weer terug. Onze poort geeft meestal een piepend geluid en als je buiten bent hoor je de poort direct.
Vandaag hoorde ik de poort ook en kwam onze Duitse herder mank binnen, hinkelend op zijn 3 poten met zijn linker achterpoot helemaal ingetrokken. Hij trilde helemaal en ik moest hem optillen om naar binnen te brengen. Onze andere hond werd al helemaal wild en wou ook naar binnen. Hij zit nu helemaal te trillen en we proberen hem met rust te laten en eerst bij te laten komen, maar zijn linker achterpoot beweegt hij nog steeds niet. Dierenarts kan pas om 20.30 langskomen![]()
![]()
![]()
Ts' hont is gewoon een mietje. Mijn kat is ooit eens aangereden en kwam vervolgens met een uitlaat en de vinger van de autoeigenaar thuis.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:36 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Kut voor je hond, lekker voor jou
quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ts' hont is gewoon een mietje. Mijn kat is ooit eens aangereden en kwam vervolgens met een uitlaat en de vinger van de autoeigenaar thuis.
Ik denk dat TS' hond aangereden is door jouw kat.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ts' hont is gewoon een mietje. Mijn kat is ooit eens aangereden en kwam vervolgens met een uitlaat en de vinger van de autoeigenaar thuis.
Berner Sennen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:12 schreef Franknfurter het volgende:
Had je je hond maar op je terrein moeten houden. Toen mijn Berner Senne werd aangevallen door een vals mormel dat ook als waakhond door moest gaan heeft ie hem het even afgeleerd, maar als ik die hond toen niet bij me had was ik waarschijnlijk de dupe geweest.
Hoe veel je ook van je hond houdt, vertrouw hem nooit 100%, het blijft een beest.
Door mijn kat?quote:Op zondag 29 april 2012 00:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik denk dat TS' hond aangereden is door jouw kat.
Ja, ik quote iemand anders en bedoel jou.quote:
BAASCHEN KATquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
'Gaan' rennen voor honden? Sommige van die kutbeesten komen achter je aan als je aan 't hardlopen bent of soms zelfs als je langs fietst. Of komen op je af rennen/tegen je op springen terwijl je gewoon loopt te wandelen, ook niet gewenst. Kreeg een aantal weken terug nog een grote hond tegen me op terwijl ik net voorzichtig een rondje aan het lopen was na een operatie, moet je dan binnen blijven als je danwel tijdelijk, danwel permanent (ouderen bijvoorbeeld) niet zo stevig op de been staat dat je probleemloos een groot beest met twee poten tegen je bovenlijf aan kan hebben? 'Hij wil alleen maar spelen!' 'Hij is heel lief hoor!' Ja ik ben ook lief maar ik vlieg geen vreemden om de nek.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:10 schreef highender het volgende:
[..]mensen die gaan rennen voor honden.
Dit dus. Ik vraag me af wat voor bijzonder terrein TS dan heeft.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:02 schreef Sinosappel het volgende:
Waar woon je dat je een hek & waakhonden nodig hebt en 'last' hebt van Polen, Turken en Marokkanen?
Ik zou stoppen als ik een dier zou aangereden hebben.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:18 schreef tjoptjop het volgende:
Hele topic niet doorgelezen dus misschien is het al gevraagd. Maar hoe verwacht je dat iemand zich meld als het om een loslopende hond gaat buiten het terrein?
Daarnaast Herders los laten lopenen dan ook nog eens met niemand in de buurt
Gaat alweer beter, hij hupt een beetje rond op 3 poten, maar houdt het niet lang vol. En hij eet alweer, dus hij is alweer een beetje beterquote:
Want ? We hebben ze al van pups af aan. Ze bijten mij echt niet.quote:Op zondag 29 april 2012 15:38 schreef doxtase het volgende:
Als je je hond bang wil maken is het idd slim om hem op te tillen na een traumatische ervaring. Vooral voor een waakhond.
Omdat je dan de angst bevestigt. Niet erg handig voor een waakhond.quote:Op zondag 29 april 2012 19:57 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Want ? We hebben ze al van pups af aan. Ze bijten mij echt niet.
Damn! Alles goed met jou? En de auto (afgezien van de bumper dan)?quote:Op zondag 29 april 2012 20:40 schreef sjanszon het volgende:
Gister ook een hond tegen de auto gehad. Bumper naar de tering en hond dood. Kutbeest.
En met eten geven conditioneer je hem dat hij eten wilt, als je daarmee stopt heeft ie helemaal gen eten nodigquote:Op zondag 29 april 2012 20:33 schreef doxtase het volgende:
[..]
Omdat je dan de angst bevestigt. Niet erg handig voor een waakhond.
Het is gewoon waar wat ik zeg. Mongool.quote:Op zondag 29 april 2012 21:15 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
En met eten geven conditioneer je hem dat hij eten wilt, als je daarmee stopt heeft ie helemaal gen eten nodig
denken dat alle rottweilers groter zijn dan duitse herdersquote:Op zondag 29 april 2012 14:12 schreef PhatBassBoom het volgende:
Geen rottweiler hebbenTuurlijk komt dat beest van je mank terug als het zo'n miezerig ding is. Als je een rottweiler had gehad zat er een deuk in die auto en had je hond nu geen manke poot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |