Door mijn kat?quote:Op zondag 29 april 2012 00:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik denk dat TS' hond aangereden is door jouw kat.
Ja, ik quote iemand anders en bedoel jou.quote:
BAASCHEN KATquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ts' hont is gewoon een mietje. Mijn kat is ooit eens aangereden en kwam vervolgens met een uitlaat en de vinger van de autoeigenaar thuis.
'Gaan' rennen voor honden? Sommige van die kutbeesten komen achter je aan als je aan 't hardlopen bent of soms zelfs als je langs fietst. Of komen op je af rennen/tegen je op springen terwijl je gewoon loopt te wandelen, ook niet gewenst. Kreeg een aantal weken terug nog een grote hond tegen me op terwijl ik net voorzichtig een rondje aan het lopen was na een operatie, moet je dan binnen blijven als je danwel tijdelijk, danwel permanent (ouderen bijvoorbeeld) niet zo stevig op de been staat dat je probleemloos een groot beest met twee poten tegen je bovenlijf aan kan hebben? 'Hij wil alleen maar spelen!' 'Hij is heel lief hoor!' Ja ik ben ook lief maar ik vlieg geen vreemden om de nek.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:10 schreef highender het volgende:
[..]mensen die gaan rennen voor honden.
Dit dus. Ik vraag me af wat voor bijzonder terrein TS dan heeft.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:02 schreef Sinosappel het volgende:
Waar woon je dat je een hek & waakhonden nodig hebt en 'last' hebt van Polen, Turken en Marokkanen?
Ik zou stoppen als ik een dier zou aangereden hebben.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:18 schreef tjoptjop het volgende:
Hele topic niet doorgelezen dus misschien is het al gevraagd. Maar hoe verwacht je dat iemand zich meld als het om een loslopende hond gaat buiten het terrein?
Daarnaast Herders los laten lopenen dan ook nog eens met niemand in de buurt
Gaat alweer beter, hij hupt een beetje rond op 3 poten, maar houdt het niet lang vol. En hij eet alweer, dus hij is alweer een beetje beterquote:
Want ? We hebben ze al van pups af aan. Ze bijten mij echt niet.quote:Op zondag 29 april 2012 15:38 schreef doxtase het volgende:
Als je je hond bang wil maken is het idd slim om hem op te tillen na een traumatische ervaring. Vooral voor een waakhond.
Omdat je dan de angst bevestigt. Niet erg handig voor een waakhond.quote:Op zondag 29 april 2012 19:57 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Want ? We hebben ze al van pups af aan. Ze bijten mij echt niet.
Damn! Alles goed met jou? En de auto (afgezien van de bumper dan)?quote:Op zondag 29 april 2012 20:40 schreef sjanszon het volgende:
Gister ook een hond tegen de auto gehad. Bumper naar de tering en hond dood. Kutbeest.
En met eten geven conditioneer je hem dat hij eten wilt, als je daarmee stopt heeft ie helemaal gen eten nodigquote:Op zondag 29 april 2012 20:33 schreef doxtase het volgende:
[..]
Omdat je dan de angst bevestigt. Niet erg handig voor een waakhond.
Het is gewoon waar wat ik zeg. Mongool.quote:Op zondag 29 april 2012 21:15 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
En met eten geven conditioneer je hem dat hij eten wilt, als je daarmee stopt heeft ie helemaal gen eten nodig
denken dat alle rottweilers groter zijn dan duitse herdersquote:Op zondag 29 april 2012 14:12 schreef PhatBassBoom het volgende:
Geen rottweiler hebbenTuurlijk komt dat beest van je mank terug als het zo'n miezerig ding is. Als je een rottweiler had gehad zat er een deuk in die auto en had je hond nu geen manke poot.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |