quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vooruit, ook maar even mijn UI veranderd, omdat het vrijdag is.
Poep erop.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:17 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Godverdomme, ik heb nog geen brood gehad vandaag. Goed dat je me er aan herinnerd.
Dan is het goedquote:
Bbquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:24 schreef Boterbartje het volgende:
OMG IK KAN WER POSTEN SEKS MET HONDEN
Absoluut nietquote:
in thailand heb je veel meer hoertjes g ja tog gquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:29 schreef Boterbartje het volgende:
geen hoer gepakt gewoon bier gedronken ja toch 2liter vandaag maarja was wel lekker ben niet meer gewend en nu lekker snoepen van chienze bier ja tog!
En moe nu zo slapen ja tog g morge vliege richting bangkok chinese hoertjes je weet.
ik ga china wel misse zeker wel g's wat een mooi land zeker wel dat ik hier terug kom om die chickies te checke
Past totaal niet bij jou. Is niet schattig genoeg. Al die anderen, die ik van je gezien heb, waren wel schattig.quote:
Als ik dat zeg dan wil je niet meer met mij pratenquote:
friesland dusquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Als ik dat zeg dan wil je niet meer met mij praten
Amsterdam dusquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Als ik dat zeg dan wil je niet meer met mij praten
Nee nee dat nog net nietquote:
Ook al nietquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:35 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Amsterdam dusmaakt met niet uit hoor.
is er iets nog erger dan?quote:
Zeeland.quote:
\ja g en die ga ik neuke gewoon omdate ze me wille ja gtog ja lekker gquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:30 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
in thailand heb je veel meer hoertjes g ja tog g
toch niet..quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zeeland.
Maar daar woon ik ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
wel hoertje meenemen naar vliegveld en pics hier posten. alvast bedankt!quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
\ja g en die ga ik neuke gewoon omdate ze me wille ja gtog ja lekker g
ik ga zo slape tis hier nu al bijn 2 u fucking moe want im'n goen vallen bijna diht en alles ik ben zo kk lam ja tog
quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch niet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Busted"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
Appingedam?quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zeeland.
Maar daar woon ik ook niet
ben nog nie weg g gewoon nog gewonog batterij in m'n laptop om nog ff ge blijve zitte en te praten met me chimeids uit de buurt van me his die allemaal met me geignnen te praten op de msn's ja togquote:
hmm, das wel wat langer dan een kwartier rijdenquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:46 schreef Robophatt het volgende:
Weert
Kan me bijna niet voorstellen dat je in een dorp woont van meer dan 15 minuten rijden hier vandaan. Dan moet ik medelijden met je hebben...
Ah, nice brah.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ben nog nie weg g gewoon nog gewonog batterij in m'n laptop om nog ff ge blijve zitte en te praten met me chimeids uit de buurt van me his die allemaal met me geignnen te praten op de msn's ja tog
Waar woon jij ergens dan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, das wel wat langer dan een kwartier rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |