quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Word vriendjes met klinkerbotsing
Dat ben jij.quote:
Ik woon in Göteborg.quote:
Ik weet niet. Ik vind het koel. Ik heb veel vrienden op het internet dat woon in nederland.quote:
Ik ben niet een kloon. Je kunt mijn IP kijken. Het is von Zweden.quote:
Göteborg Metal! Va Fan!quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:39 schreef Zweden het volgende:
[..]
Ik woon in Göteborg.
[..]
Ik weet niet. Ik vind het koel. Ik heb veel vrienden op het internet dat woon in nederland.
ik neem dit mee naar achter.quote:
Beide zijn koelquote:En Zweeds is veel mooier dan Nederlands.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is een reisorganisatiequote:
Ik lachte hardop. Mensen kekenquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:11 schreef DutchSpike het volgende:
Hoi ik ben Roemeens, ik kom hier om jullie allemaal te skimmen.
Hey eh, de kwaliteit van je posts sluipen wel achteruit man.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
hey ts ik kan ook zweeds laten we een zweeds onderonsje houden
tsjing tsjong kleng ming hong ching leng chong reng chong
jalala la laquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Er was eens een user genaamd Zweden.
Hij postte alleen troep tot op heden.
Verder was hij een kloon,
fiets aardappel zeeanemoon.
Hij vrijde met een dame van lichte zeden.
beeldscherm op de kop doenquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:34 schreef Zweden het volgende:
Hoe ben ik de afbeelding naar links veranderen?
ja lalala la laquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Er was eens en mod genaamd Oerbeer,
die kreeg van de spam het heen en weer.
Maar hij was hotemetoot,
en gaf mij een note.
Ik denk dat ik hieruit leer.
Ik ben goed op computers ook.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:38 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Zweden, kan du öppna även en bok om dig själv? Berätta lite mer, vad dina intressen är, förutom ankor.
Niet zo goed. Zoals je zien op mijn posten hier.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Hoe goed ben je bekend met Nederlandse uitdrukkingen?
Maar je bent wel bekend met de uitdrukking "een boekje opendoen"?quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:54 schreef Zweden het volgende:
[..]
Niet zo goed. Zoals je zien op mijn posten hier.
Ik kan dat naar engels vertalen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:55 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Maar je bent wel bekend met de uitdrukking "een boekje opendoen"?
Wielrennenquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:03 schreef Zweden het volgende:
Hoi! Ik ben Zweeds en ik ben Nederlands aan het leren. Ik vind de taal koel maar de grammatica is moeilijk. Ik soms heb google translate nodig. Ik ga vaak met mijn fiets rijden en ik vind eenden leuk.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Er was eens een user genaamd Zweden.
Hij postte alleen troep tot op heden.
Verder was hij een kloon,
fiets aardappel zeeanemoon.
Hij vrijde met een dame van lichte zeden.
Mooie alpha territoriumdrift Gogo. Drink veel van die zweedse elandenzeik van max. 2.8% pis een rondje om het huis van je doelwit en reken maar dat je er snel opmag.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:55 schreef gogosweden het volgende:
kuttopic
ik ben de one and only Zweed hier,
en nu oprotten
Anda pelik, beruk kotor gila, gila lingo, adab dan cawan. Anda mempunyai zakar yang kecil dan minda gajah?quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:30 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Jag kan inte talar mycket att Svenska, men jag kan förstår den språken en littet.
haaha. Lool. Hitler is backquote:Op zaterdag 28 april 2012 07:41 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
EINER SACHERTORTE BITTE UND SCHNELL, ANDERS SAL ICH ALLES ERGASSEN !!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |