Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Hoezo voor niks? Hij heeft je net leeggeroofd.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:56 schreef DutchSL het volgende:
Nou, die deal van 300k gaat dus niet door. Hij heeft ze ergens anders gekocht.
Rekeningnummer dus voor niks gegeven
Trouwens Dutchsl, net 200k verkocht aan iemand voor 20 euro, misschien was dat die klant ;p?quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:01 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ja is zo simpel he, gewoon rekeningnummertje vragen en hoppa pompen met dat geld.
http://www.twitvid.com/ZXIWKquote:
Nee, zijn achternaam begon met een C.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:02 schreef zerokil het volgende:
[..]
Trouwens Dutchsl, net 200k verkocht aan iemand voor 20 euro, misschien was dat die klant ;p?
Zegt AP jou iets?
Oh ok, wel jammer.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, zijn achternaam begon met een C.
30 euroquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:10 schreef zerokil het volgende:
[..]
Oh ok, wel jammer.
Voor hoeveel was je van plan de 300k te verkopen?
Ik had deze:quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:14 schreef zerokil het volgende:
Ik wil met Eto'o spelen in een 4-2-2-2 systeem, maar dan moet je nog zo'n vieze zwarte pace hoer er bij zetten. Iemand die heel creatief is en een hybrid weet?
Niet al te veel geld aub.
Hoe is Kerzha?quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had deze:
IF Kerzhakov - Eto'o
IF Danny - Carlos Eduardo
IF Nocerino - Roberto Carlos
Taiwo - SIF Chiellini - Thiago Silva - Maicon
Buffon
IF Arshavin kan ook ipv Danny.
mailtje binnen 5 minuten. Lekker als je moeder net geopereerd is tochquote:Beste Mike,
Zegma ik wil doen? JIj doet veelste duur kk hoer
Groetjes van je kk moeder
quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
mailtje binnen 5 minuten. Lekker als je moeder net geopereerd is toch
quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/594986 zoiets. Je kan de kanten ook omwisselen qua benen als je er neit van houd :pquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:14 schreef zerokil het volgende:
Ik wil met Eto'o spelen in een 4-2-2-2 systeem, maar dan moet je nog zo'n vieze zwarte pace hoer er bij zetten. Iemand die heel creatief is en een hybrid weet?
Niet al te veel geld aub.
Zieke geest, doorverbinden met marktplaats?quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hoe wil je anders?quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Daarom verkoop ik ook niet via marktplaats, alleen maar mongolen daar.
Hoe dan wel?quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Daarom verkoop ik ook niet via marktplaats, alleen maar mongolen daar.
Lees de aanhef.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:25 schreef Fuszy het volgende:
wtfkrijg ik nu weer een mailtje met iemand die me succes wenst lol. Is dat een FOK!ker?
quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:25 schreef Fuszy het volgende:
wtfkrijg ik nu weer een mailtje met iemand die me succes wenst lol. Is dat een FOK!ker?
Zet die advertentie er dan een keer opnieuw op, misschien heb je nu meer geluk.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:27 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb echt geen enkele van dat soort reacties gehad Fuszy, hoe heet jouw advertentie?
Nou dat soort reacties als Fuszy hoef ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:29 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Zet die advertentie er dan een keer opnieuw op, misschien heb je nu meer geluk.
Je moet hem er eigenlijk op vrijdagavond opzetten, in het weekend hebben de meeste mensen tijd en heb je misschien meer interresse.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nou dat soort reacties als Fuszy hoef ik ook niet hoor
Ik zet hem maandag er weer op, nu kan ik toch niet naar de bank tot dinsdag.
Lol mijn advertentie staat er nu paar dagen op en nog maar een reactie gehad.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:32 schreef Fuszy het volgende:
Gelukkig nog geen enkele serieuze reactie. Alleen een of andere turk die gek aan het praten is
quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:35 schreef DutchSL het volgende:
Ondertussen heb ik nu na een paar verkopen (o.a. IF Vaz Te, SIF Adebayor) zelfs 2.2 miljoen i.p.v. 1.5 miljoen coins over.
Als je gewoon 24/7 fut handelt, heb je nieuwe baan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:35 schreef DutchSL het volgende:
Ondertussen heb ik nu na een paar verkopen (o.a. IF Vaz Te, SIF Adebayor) zelfs 2.2 miljoen i.p.v. 1.5 miljoen coins over.
Met een baggerslecht uurloon.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:36 schreef zerokil het volgende:
[..]
Als je gewoon 24/7 fut handelt, heb je nieuwe baan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:38 schreef Paceneger het volgende:
Hoi! Ik ben nieuw. Hoe verdien je het snelst FUT coins?Je naam linkt perfect met deze topics.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wtfquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
Goede rap over FUT:
Ik hou van Pace
Mijn in real name is Klace
En dan paas ik over naar mijn left winger
Hij scoort, middelvinger
Van de tegenstander die is even boos, hij doe ff zijn pacenegers erin.
Hoppakee, daar komt ie dan, 96 pace en 83 shot, boom hij schiet, en erin.
En erin, en erin, en erin, en erin, en erin, en erin, en erin, en erin.
Ik verlies, 8-1... 8-1.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
Goede rap over FUT:
Ik hou van Pace
Hij scoort, middelvinger
Ik verlies, 8-1... 8-1.
Je, hebt talent, moet je iets mee gaan doenquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
Goede rap over FUT:
Ik hou van Pace
Hij scoort, middelvinger
Ik verlies, 8-1... 8-1.
Jij bent echt raar.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
Goede rap over FUT:
Ik hou van Pace
Hij scoort, middelvinger
Ik verlies, 8-1... 8-1.
Vet vanavond maar even mijn filmpje uploaden.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:49 schreef kilozout het volgende:
Eindelijk gelukt om op deze manier langs de keeper te komen.
Ik lurk deze reeks al tantoe lang voor tips en ik dacht ik doe eens gek en maak een account aan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:40 schreef zerokil het volgende:
[..]
Je naam linkt perfect met deze topics.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
Goede rap over FUT:
Ik hou van Pace
Hij scoort, middelvinger
Ik verlies, 8-1... 8-1.
Ja. Neem gewoon een keeper uit de Serie Aquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:02 schreef Paceneger het volgende:
Iemand tips voor mijn Serie A team? http://www.futhead.com/12/squad/16395
Keeper vervangen voor Stekelenburgquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:02 schreef Paceneger het volgende:
En verder IF Vidal op CM.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:02 schreef Paceneger het volgende:
Buffon GKquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:02 schreef Paceneger het volgende:
Ben geen fan van Cambiasso..heb liever De Rossi of Vidal daar. Verder een prima team. Snap alleen Neuer op doel niet? Pak gewoon Stekelenburg (of anders Buffon of Cesar)..nu heb je kutchem.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:02 schreef Paceneger het volgende:
Neuer heeft maar 6 chemistry.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:08 schreef Paceneger het volgende:
Ik heb Buffon als reserve keeper hem vind ik wel goed maar ik vind Neuer beter. Daarvoor had ik Stek, soms clean sheets andere potjes de ene na de andere blunder. Ik ga dalijk eens kijken of die Vidal goed is. Bedankt voor de tips!
Weer zo'n kloon.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:08 schreef Paceneger het volgende:
Ik heb Buffon als reserve keeper hem vind ik wel goed maar ik vind Neuer beter. Daarvoor had ik Stek, soms clean sheets andere potjes de ene na de andere blunder. Ik ga dalijk eens kijken of die Vidal goed is. Bedankt voor de tips!
Oké, even kijken of m'n squads niet moe zijn.quote:
passen is toch overrated, gewoon niet doen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:31 schreef StijnDa het volgende:
Oduro gehaald en LCAM gemaakt. Ben benieuwdNog nooit met iemand gespeeld die zo'n slechte passing heeft.
Zijn schot gaat er wel mee door. Dus dan maar doorrennen tot ik de goal kan zienquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
passen is toch overrated, gewoon niet doen.
Steek!quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:35 schreef Paceneger het volgende:
Ik ben geen kloon! mijn GT is Jonathan XV. Bij al mijn andere squads heeft wel iedereen 9 chem maar ik geef Buffon nog wel een kans.
Van wie zou jij een kloon zijn dan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:35 schreef Paceneger het volgende:
Ik ben geen kloon! mijn GT is Jonathan XV. Bij al mijn andere squads heeft wel iedereen 9 chem maar ik geef Buffon nog wel een kans.
gewoon dwars door die defense rennen ja tochquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zijn schot gaat er wel mee door. Dus dan maar doorrennen tot ik de goal kan zien
Stoereboiiquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:45 schreef Paceneger het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#gt0B7Tjgbdqmd <-- Mijn EA link voor de SB hunters.
Harhar. ik had nergens last van. Nog eentje?quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
Lol, Rijst, ga kaartje voor loterij kopen.
Ik ga trouwens even kijken of hier downloads aan staan, had het gevoel dat het wat laggy was.
Is goed, wel met ander team.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Harhar. ik had nergens last van. Nog eentje?
Want?quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
IF Chiellini voor 100k? Je speelt op de xbox of niet? dan is het mysterie gelijk opgelost
De prijs is een stuk lager op xbox, op ps3 is IF Chiellini 130k+quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat heeft Chiellini daar mee te maken?
Ik weet maar ik had Agbon gehaald voor mijn BPL team omdat hij altijd zo goed speelt tegen mij maar hij valt best wel tegen. Hij zit alleen op de bank omdat zijn fitness laag was hij speelt Ibra er echt niet uit bij mij.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:49 schreef wieisboos het volgende:
[..]
SB speelt op ps3
Die bronzen bank met agbon is trouwens wel
The fuck. Sorry mijn Torrents stonden gewoon nog aan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het lagt echt te hard.Serieus, Rijst, check ook even want ik kijk naar spelers die rondhoppen.
Haha, ik wist 't wel.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
The fuck. Sorry mijn Torrents stonden gewoon nog aan.Iemand heeft hiervoor op mijn pc gezeten.
Zal ik al mijn brazilianen verkopen en daar van 7.5k golden packs kopen en hopen op een zieke speler?quote:
Dan kan je nog beter een zieke speler kopenquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:12 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Zal ik al mijn brazilianen verkopen en daar van 7.5k golden packs kopen en hopen op een zieke speler?
K heb het wel een beetje gehad met FUT en de vele random goals.
Beter hoop je op een gezonde spelerquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:12 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Zal ik al mijn brazilianen verkopen en daar van 7.5k golden packs kopen en hopen op een zieke speler?
K heb het wel een beetje gehad met FUT en de vele random goals.
Yepquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Beter hoop je op een gezonde speler
Jaquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zinloze pot dit eigenlijk met mijn team.
Jouw CB's zijn sneller dan mijn ST's.
Heb ik ook eens gehad, ging ie de namen kopiëren en verdween eentje zelf helemaal.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja
Sorry beetje misleidende naam. Hij haalt al die namen door elkaar bij mij.
nicequote:Op vrijdag 27 april 2012 20:34 schreef detennismaster het volgende:
Zo inmiddels binnen een dag via marktplaats 500K a 12,50 verkocht. Terwijl andere hier het voor veel minder aanbieden.
mijn moeder is tot nu toe alleen maar uitgescholden. Wel iemand met potentiele interesse voor 200k.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:34 schreef detennismaster het volgende:
Zo inmiddels binnen een dag via marktplaats 500K a 12,50 verkocht. Terwijl andere hier het voor veel minder aanbieden.
Natuurlijk 12,50 per 100K natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:34 schreef detennismaster het volgende:
Mailen naar EA dat je zag dat er een Ronaldo in zat.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:41 schreef marcie216 het volgende:
godverdomme, dacht ik koop een 7500 packje, staat er dat er een error is en moet ik refreshen. Nu refresh ik en log ik opnieuw in en staat het nergens, maar me 7500 is eraf. Weet iemand wat ik nu kan doen?
Dat geloven ze toch niet? en staat het mail adres van EA gewoon op de site?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Mailen naar EA dat je zag dat er een Ronaldo in zat.
Vraag is niet of ze het geloven of niet, vraag is of ze zin hebben in gezeik. Als ze geen gezeik willen, geven ze je een Ronaldo.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:45 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat geloven ze toch niet? en staat het mail adres van EA gewoon op de site?
Concentratie was beetje verdwenen.quote:
Kan ik niet beter een middelmatige speler ala ibrahimovic nemen ofso? denk dat ze het eerder geloven.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Vraag is niet of ze het geloven of niet, vraag is of ze zin hebben in gezeik. Als ze geen gezeik willen, geven ze je een Ronaldo.
[..]
Concentratie was beetje verdwenen.
Redelijk, maar 1.85 is in FIFA echt niet ideaal qua lengte. En het is een neger. Lloris is 10x beter iig.quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:48 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Kan ik niet beter een middelmatige speler ala ibrahimovic nemen ofso? denk dat ze het eerder geloven.
Bijvoorbeeld. Gewoon eentje kiezen die voor meer dan 10k gaat.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:48 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Kan ik niet beter een middelmatige speler ala ibrahimovic nemen ofso? denk dat ze het eerder geloven.
Ibrahimovic middelmatig noemenquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:48 schreef marcie216 het volgende:
[..]
kwa prijs vergeleken met ronaldoquote:
Dit klinkt nog best wel plausibel ook!quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:34 schreef GuRBuH het volgende:
Aparttwitter:Jan_Vertonghen twitterde op zondag 22-04-2012 om 20:39:34Ik ben een Jeanette en ik wil een dildo in mn bil! reageer retweet
Ik heb crosses op auto gezet, stond eerst op semi en verdomd alles richting 2e paal gaat erin, maakt niet uit wie er staatquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
Trouwens Rijst, ik speelde tegen jou wel met steekpasses, crosses, lobjes e.d. op manual en dat werkt op zich best goed. Alleen schieten is in FUT te lastig omdat het spel sneller gaat dan in H2H dus die heb ik op auto.
Deze kon niets uitrichten tegen mijn 67 pace CB'squote:Op vrijdag 27 april 2012 20:57 schreef Fuszy het volgende:
Elke keer wanneer ik tegen een jood moet, dan gaan ze sweaty spelen
quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:55 schreef Fuszy het volgende:
Nieuwe tenacious D aan het luisteren. Nu al briljant
6 shiny spelers en 2 ifs :squote:Op vrijdag 27 april 2012 21:03 schreef Fuszy het volgende:
https://twitter.com/#!/Mm(...)206606028800/photo/1
wut da fuck
Ik heb de NUP Aguero, en daar kan ik helemaal niets mee. Ook verlies ik met dat dure team waar in hij zit veel te vaak, terwijl ik met Miccolli elke defensie sloop met mijn budget Serie A teamquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:02 schreef vandermar het volgende:
Ik weet niet hoe het kan maar ik kan niets met UP Aguero uitrichtenUP Ba is wel een ziekelijke baas though, die kerel loopt door alles heen
Lloris past helaas niet in de hybrid.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Redelijk, maar 1.85 is in FIFA echt niet ideaal qua lengte. En het is een neger. Lloris is 10x beter iig.
heb ik ook, mijn budgetsquads zijn baasquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik heb de NUP Aguero, en daar kan ik helemaal niets mee. Ook verlies ik met dat dure team waar in hij zit veel te vaak, terwijl ik met Miccolli elke defensie sloop met mijn budget Serie A team
Tijd om mijn coins te verkopen. Ik vind het spelen met budget teams 10x leuker dan met van die veel te dure squads.
kijk gewoon onder customer support. Waarschijnlijk kan je niet eens direct e-mailen, maar moet je een formulier invullen.quote:
Geef nou gewoon antwoord...quote:
Hoe kan dat? Bij dat 25k pak zitten er toch maar 3 rares..quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:03 schreef Fuszy het volgende:
https://twitter.com/#!/Mm(...)206606028800/photo/1
wut da fuck
Oke hier een serieus antwoord:quote:
Nee, wel dat ik mijn 7500 pakje terug wil, want er is wel 7500 af...quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Oke hier een serieus antwoord:
Je gaat ze toch niet serieus mailen dat je Ibra in je pakje had!
dat is geen 25k pack, want daar heb je geen consumables inzitten.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Bij dat 25k pak zitten er toch maar 3 rares..
Dankjequote:
15k pack, 7 rares.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Bij dat 25k pak zitten er toch maar 3 rares..
Gouden, heb mijn brazilianen nu op de handel lijst gezet, wil graag een goede speler. Heb nog nooit iets goed gehadquote:
de allerduurste geeft de hoogste kans.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:22 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Gouden, heb mijn brazilianen nu op de handel lijst gezet, wil graag een goede speler. Heb nog nooit iets goed gehad
Is het goed om dan die premiums te kopen of meteen die 15k jumbo gold packs?
bevalt mij wel, lekker snel enzo.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:25 schreef vandermar het volgende:
Ik heb maar weer eens een Ligue 1 team gemaakt omdat dat mijn fijnste team ooit was. Gelukkig kost het bijna nietsValbuena is alleen nieuw, kijken of het wat is.
Hoe ziet het team er verder uit?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:25 schreef vandermar het volgende:
Ik heb maar weer eens een Ligue 1 team gemaakt omdat dat mijn fijnste team ooit was. Gelukkig kost het bijna nietsValbuena is alleen nieuw, kijken of het wat is.
Hazard - Remy - Valbuenaquote:
welke tip?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:29 schreef huhuhuhu het volgende:
Bedankt voor de tradetip he, weet niet meer van wie maar echt chille shit ditdat alles ik maak nu money by the pound
Bazig team inderdaad, UP en IF Nsame lijken me erg goed.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hazard - Remy - Valbuena
Menez - Sissoko - Gourcuff
UP Nsame - Sakho - Mbia - Fanni
Lloris
Bijna hetzelfde zoals ik het had maar dan Nsma en Valbuena erin.
Als je een EA account hebt moet je ook een nieuw psn account hebben.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:31 schreef Fuszy het volgende:
Hoe koppel je een nieuw EA account aan je psn? Of heb je voor een tweede account ook een tweede PSN nodig/
Kost gewoon minder dan 20K lol. 16K was ik kwijtquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:31 schreef Reemi het volgende:
[..]
Bazig team inderdaad, UP en IF Nsame lijken me erg goed.
En je hebt alles. Sterke verdedigers, 5*skillers, pace.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kost gewoon minder dan 20K lol. 16K was ik kwijt
ik vroeg vanmiddag om een goede speler tot ong 8k om te traden en diegene zei: taiwo van milan. en dat was een goeden tip dus thanks bij deze.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:31 schreef marcie216 het volgende:
[..]
welke tip?
Ben benieuwd of ik mijn 7500 terug krijg. afzetters bij ea
Garanties bestaan niet, enkel het vertrouwen kan geschaad worden of beloond worden.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:34 schreef Fuszy het volgende:
Iemand stelt een terechte vraag op mijn advertentie. Hoe garandeer ik iemand dat hij zijn coins ook daadwerkelijk krijgt? Dat kan ik toch niet garanderen? Ja ik kan zeggen dat hij het krijgt, maar meer kan ik ook niet doen.
het is altijd wantrouwen van beide kanten, je zou misschien je telefoonnummer kunnen geven oid, dan heb je ook gelijk zijn nummer.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:34 schreef Fuszy het volgende:
Iemand stelt een terechte vraag op mijn advertentie. Hoe garandeer ik iemand dat hij zijn coins ook daadwerkelijk krijgt? Dat kan ik toch niet garanderen? Ja ik kan zeggen dat hij het krijgt, maar meer kan ik ook niet doen.
zo simpel is het dus Marcie.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:34 schreef huhuhuhu het volgende:
[..]
ik vroeg vanmiddag om een goede speler tot ong 8k om te traden en diegene zei: taiwo van milan. en dat was een goeden tip dus thanks bij deze.![]()
wat is er met je 7500?
Je kan het in etappes doen. Als hij 200k bestelt, doe je het in vier keer van 50k. En hij betaalt ook in 4 keer. Dan ben je maar 1/4 kwijt als het misgaat.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:34 schreef Fuszy het volgende:
anders kunnen ze je aangevenquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:34 schreef Fuszy het volgende:
oke mooi!quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:34 schreef huhuhuhu het volgende:
[..]
ik vroeg vanmiddag om een goede speler tot ong 8k om te traden en diegene zei: taiwo van milan. en dat was een goeden tip dus thanks bij deze.![]()
wat is er met je 7500?
Hoe wil hij bewijzen dat hij ze niet gekregen heeft. Daarnaas houdt de politie zich echt niet bezig met internetfraude van 50 euroquote:
Je items uit je pack, kunnen ook gewoon bij "new items" staan he..quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:37 schreef marcie216 het volgende:
[..]
oke mooi!
Ik kocht net een pakje van 7500, krijg ik een error en moest ik de pagina refreshen. Deed ik dit was er 7500 van mijn account en had niks, geen pakje of spelers.
Aangezien ik 30k had, nu nog maar 22,5k is dit best veel..
dat is wel kut jaquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:37 schreef marcie216 het volgende:
[..]
oke mooi!
Ik kocht net een pakje van 7500, krijg ik een error en moest ik de pagina refreshen. Deed ik dit was er 7500 van mijn account en had niks, geen pakje of spelers.
Nee zit er niet, was het eerste wat ik keek...quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Je items uit je pack, kunnen ook gewoon bij "new items" staan he..
Ja en weet ook niet hoe ik hun moet bereiken, heb een mail gestuurd maar zou mijn god niet weten of dit wel een echt email is en of ze erop antwoorden.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:39 schreef huhuhuhu het volgende:
[..]
dat is wel kut jazit wel meer buggy shit in FUT maar gelukkig heb ik zoiets nog nooit gehad
dat dus, toen ik vandaag 200k verkocht, vroeg hij ook gelijk mijn tel.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het is altijd wantrouwen van beide kanten, je zou misschien je telefoonnummer kunnen geven oid, dan heb je ook gelijk zijn nummer.
hahaquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:41 schreef vandermar het volgende:
Wat is de fifa community toch grappig,
ik kwam vanmiddag bij 4* rated teams het volgende team tegen met de naam SKILLERS
IF Neymar - Pato
Wallyson
Lucas - Danilo
Azevedo - Luiz - Dede - Silva - Alves
Cesar
Ik keek even de opstellingen en ja hoor op de bank Turton en Garatt
Hij moest tegen dit team van mij:
[ afbeelding ]
In de 90 minuten durende wedstrijd heb ik hem alleen hoge steekpasses zien geven op Neymar, Pato en Wallyson
Ik win met 3-2 en gewoon terecht en dan stuur ik hem dat ik geen skills van zijn kant gezien heb en als reactie krijg je terug dat zijn enige skill is hoe hij zijn piemel in mijn moeder steekt_________! Toen heb ik hem maar uitgelachen in een voice message.
Echt wat een rare lui allemaal.
zo'n gozertje waar ik aan verkocht had wilde mijn adres wetenquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:43 schreef zerokil het volgende:
[..]
dat dus, toen ik vandaag 200k verkocht, vroeg hij ook gelijk mijn tel.
Mwah, als iemand iets komt ophalen wat jij verkoopt via marktplaats dan moet hij toch ook je adres weten ;p?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zo'n gozertje waar ik aan verkocht had wilde mijn adres wetendat gaat me iets te ver.
IF Asamoahquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:47 schreef Walxie het volgende:
Nog 45k... leuke IF kopen of aan packs spenden?
Haha alsjeblieft, was eigenlijk een grap maar mooi dat het werktquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:34 schreef huhuhuhu het volgende:
[..]
wat is er met je 7500?
dan snap ik het wel ja, maar FUT autisten vertrouw ik nietquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:48 schreef zerokil het volgende:
[..]
Mwah, als iemand iets komt ophalen wat jij verkoopt via marktplaats dan moet hij toch ook je adres weten ;p?
geen Micah Richards?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:53 schreef vandermar het volgende:
Mijn teams nadat ik 600K aan coins heb verkocht
[ afbeelding ]
Demba Bawat een tank, nog maar 2 potjes mee gespeeld maar wat een kracht en een schot.
[ afbeelding ]
Mijn vertrouwde League 1 team maar weer eens opgepakt
[ afbeelding ]
Bazige voorhoede, heerlijk middenveld en achterinpace, kracht en een baas van een keeper.
[ afbeelding ]
Spitsenkoppelziekelijk gewoon, de 2 CDM's
zo sterk, heerlijke schoten en verdedigend ijzersterk en dan de achterhoede, misschien 3 goals mee tegen gekregen in 10 wedstrijden en alle 10 potjes gewonnen.
Ik kies meer voor de voetballende kracht van Johnson, verdedigend is het al sterk genoeg en Johnson is aanvallend een stuk sterker en voetballend ook.quote:
Wat is je budget?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:01 schreef Rijst het volgende:
Ik ga ook een nieuwe team bouwennn :d
Dat Russische team is echt stront. Ik wil er 1 met IF Wellbeck
LULquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik bouw liever mijn eigen team. Maar wel lief van je
o oke, ik ben gewoon slecht dus ik heb verdedigende kracht over de hele linie nodig.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kies meer voor de voetballende kracht van Johnson, verdedigend is het al sterk genoeg en Johnson is aanvallend een stuk sterker en voetballend ook.
SIF Dempsey is ook wel een beestquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:07 schreef vandermar het volgende:
Een voorhoede van UP Ba - SIF Adebayor lijkt mij ook wel ziek. Liever een spits met 80 pace en kracht dan 1 met 90 pace en zo slap als een lutser. Aguero gaat dus de deur uit en SIF Adebayor komt erin.
Hoeveel heb je voor UP Ba betaald?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:07 schreef vandermar het volgende:
Een voorhoede van UP Ba - SIF Adebayor lijkt mij ook wel ziek. Liever een spits met 80 pace en kracht dan 1 met 90 pace en zo slap als een lutser. Aguero gaat dus de deur uit en SIF Adebayor komt erin.
17K maar voor zo'n beest. UP Aguero kan mij niet bekoren, ik vind hem te klein.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hoeveel heb je voor UP Ba betaald?
Alleen qua kracht en lengtequote:
Futhead -> Squads -> search: ibra -> max budget instellen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:11 schreef marcie216 het volgende:
Niemand die een bazen orgineel team ala 250k op ps3 kan maken met ibrahimovic.
Thanks!!quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:13 schreef zerokil het volgende:
[..]
Futhead -> Squads -> search: ibra -> max budget instellen.
Ik vind het schot van Ba fijner dan die van Ibra (Finesse) hard schot vind ik gelijk maar Ba is sneller, 90 sprintspeed met 93 kracht ofzo. Echt bizarquote:
Tuurlijk, maar UP Ba is ook gewoon goed.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:14 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Thanks!!
Nee even serieus, is Ba up een iets slechtere ibra?
quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:37 schreef marcie216 het volgende:
[..]
oke mooi!
Net had je maar 30K en nu 250K?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:11 schreef marcie216 het volgende:
Niemand die een bazen orgineel team ala 250k op ps3 kan maken met ibrahimovic.
Nee. Ba is gewoon Ba en Ibra is Ibra.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:14 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Thanks!!
Nee even serieus, is Ba up een iets slechtere ibra?
Ja.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:13 schreef Rijst het volgende:
FUTHEAD IS ZOO FUCKING TRAAG
Hebben ze in de portugese competitie goede verdedigers en middenvelders?
Ja, IF Aimar, Moutinho, IF Witsel, IF Fernandezquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:13 schreef Rijst het volgende:
FUTHEAD IS ZOO FUCKING TRAAG
Hebben ze in de portugese competitie goede verdedigers en middenvelders?
Je vergeet Guarin en Hulk.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, IF Aimar, Moutinho, IF Witsel, IF Fernandez
verdedigend met UP Mangala en Pereira op links en rechts en dan IF Rolando ofzo centraal alleen de keepers zijn kut.
IF Helton prima keepquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
verdedigend met UP Mangala en Pereira op links en rechts en dan IF Rolando ofzo centraal alleen de keepers zijn kut.
IK weet niet alles héquote:
Oja thanksquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Klopt, maar heb 2 accounts. op 1 account heb ik 70k team wat verkocht gaat worden en ik ga richting dat team handelen.quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:24 schreef vandermar het volgende:
4-2-2-2 en 4-3-2-1 speel ik mee en dat vind ik ook de fijnste.
Het hangt gewoon van je eigen smaak af..ik zou gewoon zelf nadenken over een leuk team en formatie en niet bij alles om hulp vragen, maar goed..dat moet je zelf weten.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:27 schreef marcie216 het volgende:
oke. ik heb een silver team met 4222 dus zou een team zoeken op 4321
Thanks
waar was je?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zo, ik ben eindelijk weer terug. Heb ik nog iets gemist in die 4 dagen? Ik ga nu niet alles teruglezen
Het TOTW heb ik wel bekeken, er zit niet echt veel tussen voor mij al is IF Perlaza wel goed. Misschien kan ik hem beter op CF zetten (of Sanchez op CF en Perlaza ST) Gelukkig is hij geen RW geworden. Die bronze IF van deze week is niet echt goed, hij zal ook wel heel goedkoop zijn (ik heb de prijzen nog niet bekeken)
IF Perlaza? Wat, waar?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zo, ik ben eindelijk weer terug. Heb ik nog iets gemist in die 4 dagen? Ik ga nu niet alles teruglezen
Het TOTW heb ik wel bekeken, er zit niet echt veel tussen voor mij al is IF Perlaza wel goed. Misschien kan ik hem beter op CF zetten (of Sanchez op CF en Perlaza ST) Gelukkig is hij geen RW geworden. Die bronze IF van deze week is niet echt goed, hij zal ook wel heel goedkoop zijn (ik heb de prijzen nog niet bekeken)
Origineel is het niet zo snel als je UP Ba erin wilt aangezien er niet veel keuze voor een team is tenzij je alleen afrikanen uit de BPL erin wiltquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:35 schreef marcie216 het volgende:
Oke bedankt, ik skill niet super veel. Dus dat zou het probleem niet moeten zijn. Ik ga denk ik voor Ba up.
dus tot nu toe
Demba Ba up
4321
Budget tot 225k(minder mag ik ook maar zoek orgineel iets)
Ik ga zelf ook even zoeken!
We hadden een excursie van school naar Frankfurt. Ik heb vannacht bijna niet geslapen en ik heb 7 uur in de bus gezeten maar ik ga nu gewoon weer FUT'enquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waar was je?
Die josti van Perth Glory is inderdaad niet zo goed nee
O ja, ik bedoelde Arizala ofzo. Perlaza had volgens mij al een IF een aantal weken geleden, of is dat helemaal geen speler?quote:
Ja 4222 is ook goed, maar ik zocht op futhead maar dan typ je ba in en krijg je allemaal barca enzo...quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Origineel is het niet zo snel als je UP Ba erin wilt aangezien er niet veel keuze voor een team is tenzij je alleen afrikanen uit de BPL erin wilt
Wordt dan wel 4-2-2-2 though
4-3-2-1 met UP Ba in de spits en Ben Arfa RW, daar kan je best wat origineels omheen bouwen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Origineel is het niet zo snel als je UP Ba erin wilt aangezien er niet veel keuze voor een team is tenzij je alleen afrikanen uit de BPL erin wilt
Wordt dan wel 4-2-2-2 though
Perlaza is een baas uit de MLS, maar die heeft geen IF.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
We hadden een excursie van school naar Frankfurt. Ik heb vannacht bijna niet geslapen en ik heb 7 uur in de bus gezeten maar ik ga nu gewoon weer FUT'en
[..]
O ja, ik bedoelde Arizala ofzo. Perlaza had volgens mij al een IF een aantal weken geleden, of is dat helemaal geen speler?
Ik bedoelde Peralta, ik ben misschien toch niet helemaal wakkerquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:40 schreef Reemi het volgende:
[..]
Perlaza is een baas uit de MLS, maar die heeft geen IF.
futten like a bossquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
We hadden een excursie van school naar Frankfurt. Ik heb vannacht bijna niet geslapen en ik heb 7 uur in de bus gezeten maar ik ga nu gewoon weer FUT'en
[..]
O ja, ik bedoelde Arizala ofzo. Perlaza had volgens mij al een IF een aantal weken geleden, of is dat helemaal geen speler?
Peralta bedoelde ik dus. Geen idee hoe ik op Perlaza kom.
M'Bia en IF Diawara als CVquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:45 schreef marcie216 het volgende:
voorrin hoeft het niet orgineel te zijn, maar zou leuk zijn als de achterhoede niet taiwo luiz kompany richards is...
Ik ben bezig met heel Afrika team te makenquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:45 schreef marcie216 het volgende:
voorrin hoeft het niet orgineel te zijn, maar zou leuk zijn als de achterhoede niet taiwo luiz kompany richards is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |