Nice. Wat is je geheim? Weinig koffie?quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:09 schreef Tally het volgende:
[..]
2 tot 3 keer per week hier
Uitgerekend nu moet ik
Heel weinigquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nice. Wat is je geheim? Weinig koffie?
Probleem mwah. Zo nu en dan krimp ik in 1 van de buikpijn en mag ik weer zo'n ziekenhuisriedel langs. Uroloog en dat soort bezoekjes om vervolgens weer bij de bekkenbodemtherapeut te eindigen. Probleem vind ik het niet echtquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Veeg dan ook van voor naar achter. Na 42 jaar moet je dat wel een keer snappen lijkt me!
quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:27 schreef stbabylon het volgende:
Doordat we het er zo over hebben, komt deze post van het toilet terwijl er bruine rakkers naar beneden plonzen.
CLquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben ook nog niet geweest vandaag. Zal wel moeten als ik zo boodschappen doe ofzo.
Waar ben jij mod van dan, zwolse blauwvinger dat je er bent?quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:02 schreef stbabylon het volgende:
Nu al! En het is nog niet eens weekend!
Is maar één subforum mogelijk lijkt mequote:Op vrijdag 27 april 2012 15:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waar ben jij mod van dan, zwolse blauwvinger dat je er bent?
Toen ik het typte vroeg ik me idd al af of het een retorische vraag was.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is maar één subforum mogelijk lijkt me
SEX
Juist nu kan ik het daar kuis houden!quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toen ik het typte vroeg ik me idd al af of het een retorische vraag was.
Maar hoezo ben jij daar NU dan mod van, vanmorgen zat je nog te vertellen hoe kuis je tegenwoordig bent!
Goed zo.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Juist nu kan ik het daar kuis houden!
quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
SEX
quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Juist nu kan ik het daar kuis houden!
Jij was toch zo handig?quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:20 schreef Tally het volgende:
Ik heel blij dat de muren tegelvrij waren maar de vloer moest ook nog
Ik ben blij dat schoonpapa daarmee helpt. De vloer is nogal uhm kapot nu
Nieuwe vloer storten word het
Ik had het net zo stuk gemaakt maar me dan schuldig gevoeldquote:
Tuurlijk ik neem een klein kinderarmpjequote:Op vrijdag 27 april 2012 15:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je zult me voorzichtig ontmaagden he?
Allah be merciful!quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Tuurlijk ik neem een klein kinderarmpje
Is dat stiekem een man?quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:32 schreef 100% Tukker het volgende:
Missb ze posten allemaal foto's uit je FoBo in dit topic!
[ afbeelding ]
Ik heb het topic al gemeld bij de mods!
Ik bedacht het me toen ik op verzenden druktequote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:32 schreef 100% Tukker het volgende:
Missb ze posten allemaal foto's uit je FoBo in dit topic!
[ afbeelding ]
Ik heb het topic al gemeld bij de mods!
Hear hear!quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:34 schreef Kluts het volgende:
Ik vind gespierde vrouwen echt zo lelijk he.
Overmatig gespierde mannen ook trouwens.
maar dat verdien je toch heul niet nu je burgerlijk bent geworden?quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
SEX
quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:36 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren Toddlers and tiara's gekeken, het kan erger dan gespierde vrouwen.
quote:
Nou ja, ik ben monogaam, op het moment.. Eigenlijk niet zo heel erg burgelijkquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
maar dat verdien je toch heul niet nu je burgerlijk bent geworden?
Hangt af van je referentiekader.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben monogaam, op het moment.. Eigenlijk niet zo heel erg burgelijk
True true, maar mijn referentiekader is sowieso al extremer dan van de meesten hier, dus wat ik burgelijk noem, zal voor de rest nog steeds TMI zijnquote:
Dat vind ik echt zieligquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:36 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren Toddlers and tiara's gekeken, het kan erger dan gespierde vrouwen.
Ja, maar dan houdt dat dus wel in dat in verhouding tot eerder je nu dus burgerlijk bent.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
True true, maar mijn referentiekader is sowieso al extremer dan van de meesten hier, dus wat ik burgelijk noem, zal voor de rest nog steeds TMI zijn
Al die lelijke uitgezakte moeders die door hun kind alsnog 'succes' willenquote:
Maar ze wil het zelf echt heel graag! Aldus mams. En pa maar werken om al die zooi te bekostigen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Al die lelijke uitgezakte moeders die door hun kind alsnog 'succes' willen
OMGquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:48 schreef Kluts het volgende:
Nog eentje van alle mama's met kind.
[ afbeelding ]
Toch is het best vermaak...quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar ze wil het zelf echt heel graag! Aldus mams. En pa maar werken om al die zooi te bekostigen.
Oh ja, dat is ook heel ergquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:51 schreef Kluts het volgende:
Iets anders trouwens, die koters altijd bij dat Gypsy Wedding programma. Die zien er helemaal uit alsof ze tippelen!
[ afbeelding ]
Ja, maar dat is een beetje hetzelfde als met Kampers, ze zien eruit als hoeren, maar ze hoeven het niet te wagen zich daarnaar te gedragen.quote:
En ze eindigen allemaal poetsend in de wagenquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar dat is een beetje hetzelfde als met Kampers, ze zien eruit als hoeren, maar ze hoeven het niet te wagen zich daarnaar te gedragen.
Ja echt he. Zou er niet aan moeten denken.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ze eindigen allemaal poetsend in de wagen
Wat tegenwoordig complete villa's zijnquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ze eindigen allemaal poetsend in de wagen
Hier in NL ja. Maar bij die zigeuners in Engeland leeft het gros gewoon in een camper of caravan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat tegenwoordig complete villa's zijn
Nou dat valt wel mee als je dat programma ziet..quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat tegenwoordig complete villa's zijn
Ik had het ook over hier in NL inderdaad.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hier in NL ja. Maar bij die zigeuners in Engeland leeft het gros gewoon in een camper of caravan.
In Apeldoorn waar ik vandaan kom heb je ook een hoop kampers wonen (hoofdkantoor van de kermis is daar ook). Ben wel eens daar thuis geweest en idd, die wagens van tegenwoordig zijn heel groot, ook met meerdere verdiepingen, en vooral echt superschoon.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had het ook over hier in NL inderdaad.
Hier bij ons in het dorp heeft een kamper ook een nieuwe wagen gekregen van de gemeente.
Niet normaal meer.
Ja duh, het enige wat ze nog mag op een gegeven moment is poetsen!quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
In Apeldoorn waar ik vandaan kom heb je ook een hoop kampers wonen (hoofdkantoor van de kermis is daar ook). Ben wel eens daar thuis geweest en idd, die wagens van tegenwoordig zijn heel groot, ook met meerdere verdiepingen, en vooral echt superschoon.
Ik vind het op zich wel grappig volk eigenlijk.Heel anders dan ik ben, maar wel grappig.
En 3 borstvergrotingen krijgen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja duh, het enige wat ze nog mag op een gegeven moment is poetsen!
quote:
I fuckin' hate pikeys!quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hier in NL ja. Maar bij die zigeuners in Engeland leeft het gros gewoon in een camper of caravan.
En winkelen. HEEL VEEL Burberry en Gucci kopen voor hun baby's.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja duh, het enige wat ze nog mag op een gegeven moment is poetsen!
Genoeg tuin toch daarvoor?quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:47 schreef CherryLips het volgende:
Ja hoor, sta ik daar in de Intratuin, moet ik kakken.
Ik zeg doenquote:
Hai!quote:
Wat doet een schone dame als jij hier op den vrijdagavond?quote:
Verplicht thuiszitten omdat mijn ouders vannacht op vakantie gaanquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat doet een schone dame als jij hier op den vrijdagavond?
Jij mag hen ergens gaan afleveren ofzo?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Verplicht thuiszitten omdat mijn ouders vannacht op vakantie gaan
Nee, maar ze verwachten dat ik thuis blijf omdat ze vannacht weggaan. Snap ik ergens wel, maar ik verveel me doodquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij mag hen ergens gaan afleveren ofzo?
Hoe laat mag ik langskomen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Verplicht thuiszitten omdat mijn ouders vannacht op vakantie gaan
Balen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nee, maar ze verwachten dat ik thuis blijf omdat ze vannacht weggaan. Snap ik ergens wel, maar ik verveel me dood
Wat moet er gebeuren om je avond toch geslaagd te maken?quote:
Ontbijtje op bed?quote:
Ik ging maar series kijken, hahaquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat moet er gebeuren om je avond toch geslaagd te maken?
Wat ben jij gemeen!quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:51 schreef CherryLips het volgende:
Mensen die om tien voor elf op zaterdagochtend aanbellen omdat hun pakket hier ligt. Niet opendoen
Ach, beter dan dat de postbode aanbelt, jij wakker wordt, je kat uit de brievenbus trekt omdat die de postbode wil vermoorden en een brief in ontvangst neemt waarin staat dat je 14 augustus eruit moet zijn..quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:51 schreef CherryLips het volgende:
Mensen die om tien voor elf op zaterdagochtend aanbellen omdat hun pakket hier ligt. Niet opendoen
quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:51 schreef CherryLips het volgende:
Mja, op tijd aangegeven toch?quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach, beter dan dat de postbode aanbelt, jij wakker wordt, je kat uit de brievenbus trekt omdat die de postbode wil vermoorden en een brief in ontvangst neemt waarin staat dat je 14 augustus eruit moet zijn..
mja, zie binnen die drie maanden maar eens een woning te krijgenquote:
Als ik er hier uit moet, wordt me dat hopelijk telefonisch verteld en dan heb ik een maand de tijd.quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach, beter dan dat de postbode aanbelt, jij wakker wordt, je kat uit de brievenbus trekt omdat die de postbode wil vermoorden en een brief in ontvangst neemt waarin staat dat je 14 augustus eruit moet zijn..
Oeps verslapenquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar is mijn ontbijtje op bed nou?
Jij had je er wel op verheugd om ff flink met tijn de eettafel te verkennen?quote:
Dat doen ze toch? Ik mis je punt geloof ik.quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
oja, en ze zijn wettelijk en contractueel verplicht dat 3 maanden v.t.v. te melden..
Punt is dat het haar een hoop geregel, gezoek en rompslomp kost, enkel om weer een volgend huisje te hebben.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:23 schreef L-E het volgende:
Dat doen ze toch? Ik mis je punt geloof ik.
Dat is natuurlijk vervelend, dat begrijp ik.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Punt is dat het haar een hoop geregel, gezoek en rompslomp kost, enkel om weer een volgend huisje te hebben.
Je mag hier wel in de berging, gezellig tussen de muizen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik er hier uit moet, wordt me dat hopelijk telefonisch verteld en dan heb ik een maand de tijd.
Jonge damequote:
En je afval?quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Je mag hier wel in de berging, gezellig tussen de muizen.
Hopelijk ook wijsquote:
Meerdere hoofdkussens zal je bedoelen.quote:
Ik weet wel dat ik eigenwijs benquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:10 schreef krengetje het volgende:
[..]
hahaha euh.. was dat maar het geval![]()
Hoe is het met je? Long time no see
Gatverdammequote:
Zonde om in te slapenquote:
Doe ik volgend jaar wel weer een keer.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:28 schreef CherryLips het volgende:
Kak ik moet m'n bed nog helemaal opmaken
Whisky drinken en morgen op de bank wakker wordenquote:
Zonde van de bank.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Whisky drinken en morgen op de bank wakker worden
Met een lekker wijf bovenop je en je morgen afvragend waar die ook alweer vandaan kwam.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Whisky drinken en morgen op de bank wakker worden
Pannenkoeken met aardbeien.quote:
Ga jij ze maken?quote:
quote:
Nee Rukker. Ik ben natuurlijk druk bezig geweest in huis he.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:53 schreef 100% Tukker het volgende:
Dag Tally. Heb je je tieten lekker gebruind dit weekend?
Ontspanning af en toe is ook belangrijk hè. Zeker op zulke schaarse mooie dagen...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee Rukker. Ik ben natuurlijk druk bezig geweest in huis he.
Gister was ik voornamelijk ziek. Niet eens van de drank.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ontspanning af en toe is ook belangrijk hè. Zeker op zulke schaarse mooie dagen...
lang weekend ziek zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Gister was ik voornamelijk ziek. Niet eens van de drank.
Ik alleen gister. Maar dat kwam door een aantal nachten (quote:
Je zou op kunnen nemen. Of is dat eng?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:45 schreef CherryLips het volgende:
argh wie belt me toch steeds op m'n vaste nummer. echt drie mensen hebben dat nummer en die zijn het niet
Ik heb daglenzen. No more oogaids!quote:
Telemarketing dus.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben steeds te laat bij de telefoon en er staat geen nummer bij vermeld.
Yep. Ik had zaterdag een Ziggo-gast aan de lijn. Of ik HBO wil hebben. Ik zei dat ik al Torrent heb. Kon ie niet om lachen.quote:
Ik dus ook een paar jaar geleden. Nooit meer last gehad van telefoonterreur. Tot afgelopen zaterdag.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb me juist opgegeven voor dat kloteregister en toen ging het een paar maanden goed
Kun je Ziggo dan niet aangeven zodat ze een boete krijgen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik dus ook een paar jaar geleden. Nooit meer last gehad van telefoonterreur. Tot afgelopen zaterdag.En dan wist die gast me na het gesprek nog even te melden dat ie me zou doorverbinden zodat ik me in kon laten schrijven voor het bel-me-niet-register.
JA DAT HAD IK DUS AL GEDAAN VRIEND!
Blijf eens uit mijn BHquote:
Geen idee joh.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je Ziggo dan niet aangeven zodat ze een boete krijgen?
KILL ZEM ALL! En vergeet niet te vragen wat ze nou met die fietsen hebben gedaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:12 schreef 100% Tukker het volgende:
Het is érg druk hier. InEnschede.
Ze germans en zo...
Liever niet. Dan is Enschede meteen failliet zonder al die Duitse dagjesmensen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:14 schreef Q. het volgende:
[..]
KILL ZEM ALL! En vergeet niet te vragen wat ze nou met die fietsen hebben gedaan.
Smerige Julia Roberts dat je d'r bent! Sleeping with the enemy!!!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Liever niet. Dan is Enschede meteen failliet zonder al die Duitse dagjesmensen.
Dat is beter voor iedereen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Liever niet. Dan is Enschede meteen failliet zonder al die Duitse dagjesmensen.
De dag van de arbeit.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:12 schreef 100% Tukker het volgende:
Het is érg druk hier. InEnschede.
Ze germans en zo...
Wij hebben al genoeg feestdagen. Soms wel 2 per jaar.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
De dag van de arbeit..
In 80 landen een nationale feestdag.
Heb je gecontroleerd of alle onderdelen er nog aan zaten?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:30 schreef Kreator het volgende:
Ik heb mijn auto maar even getroost en heb door de wasstraat gedaan en uitgezogen (whehe, boehoe)
Cremeren die hapquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:47 schreef Q. het volgende:
Zelfs daarmee krijg je dit dooie topic niet meer aan de praat, Krea. Het is over. Mooi was die tijd.
Alohaquote:
Enigszinsquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aloha![]()
Ook de dag van de arbeid gevierd door hard te werken vandaag?
Klinkt erg? Te veel wraps moeten maken?quote:
Heb niet gewerkt bij de Mc vandaag.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klinkt erg? Te veel wraps moeten maken?![]()
Ik heb echt lekker gewerkt. Veel te doen lekker door kunnen werken. Eigenlijk zou het altijd zo moeten zijn
Dat is ook werken. Wat voor stage?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb niet gewerkt bij de Mc vandaag.
Ik zie stage ook als werken eigenlijk..
Theatergroep met verstandelijk gehandicapten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is ook werken. Wat voor stage?
Ik heb heel saai koffiebonen geteld vandaag
Tof, en is/was Chris nog single?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Theatergroep met verstandelijk gehandicapten.
Maar vandaag was het zwitserse leven bij ons op bezoek met Chris Zegers. Werden allemaal workshops aangeboden enzo, was wel ontzettend leuk en gaaf, maar oh zo vermoeiend
Hij heeft een vrouw en kinderen toch?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tof, en is/was Chris nog single?haha
Dat is ook een gave niet iedereen kan dat. Hij blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij heeft een vrouw en kinderen toch?
Heb geen idee, maar het is wel een ontzettend leuke man; vooral zoals hij met de cliënten omging. Mooi om te zien dat BN'ers ook gewoon kunnen zijn..
Daarom. Had toch verwacht dat er iets arrogants in zou zitten, maar dat was er gewoon totaal niet. En hij ging er ook heel chill mee om dat mensen met hem op de foto wilden en zn handtekening vroegen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is ook een gave niet iedereen kan dat. Hij blijkbaar wel.
Ja, ik ga mn hand en wangen niet meer wassenquote:
Ergens horen dit soort dingen wel bij hun baan als BN-er dus zijn ze het gewend. Maar hoe je er mee omgaat verschild wel. Hij blijkbaar dus heel relaxed en dat is leukquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daarom. Had toch verwacht dat er iets arrogants in zou zitten, maar dat was er gewoon totaal niet. En hij ging er ook heel chill mee om dat mensen met hem op de foto wilden en zn handtekening vroegen.
Hij zag er ook doodnormaal uit btw, als je hem niet zou kennen van tv zou hij je ook niet opvallen. Zelfs als je hem wel kent van tv zou je denk ik nog 2 keer moeten kijken als je niet weet dat hij er is..
Dat was zeker leukquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ergens horen dit soort dingen wel bij hun baan als BN-er dus zijn ze het gewend. Maar hoe je er mee omgaat verschild wel. Hij blijkbaar dus heel relaxed en dat is leuk
Ik wil ook zoiets op mijn werk.quote:
Piemelfoto's plaatsen dan maar?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:47 schreef Q. het volgende:
Zelfs daarmee krijg je dit dooie topic niet meer aan de praat, Krea. Het is over. Mooi was die tijd.
Ik kon wel vrij simpel mijn stoel verplaatsen om erbij te kunnen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heb je gecontroleerd of alle onderdelen er nog aan zaten?
Mijn PM staat open!quote:
Voor deze reeks wel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 08:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is ondertussen wel een standaard zin van jou of niet
Breedbeeld? Dan verklein ik hem even. De foto dan hè.quote:Op woensdag 2 mei 2012 08:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb maar een 24" scherm hoor Krea, dat past nooit!
het enige actieve dat ik vandaag doe is juigen na het fluitsignaal!quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wil geen eens iets doen, denken of bewegen.
Bleh
Dat waren precies mijn eisen tijdens het sollicitatiegesprek hier. Toch aangenomen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wil geen eens iets doen, denken of bewegen.
Ik moet tennissen. Ik hoop me dan een stuk beter te voelen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:16 schreef rival het volgende:
[..]
het enige actieve dat ik vandaag doe is juigen na het fluitsignaal!
Dat vraag ik me dus ook af.quote:
Ik ook, maar na lekker uitslapen de hele dag gereist, met twee Spanjaarden, was ik naar de klote toen ik weer in Dublin was.quote:
Op een bootje gezeten in Amsterdamquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gisteren voelde ik me slecht en vandaag ook.
Wat heb je gedaan de 30e?
Jezus wat mooiquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:49 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.funda.nl/huur/(...)n-9-ai/fotos/#foto-1
Net hier gekeken
tofquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:49 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.funda.nl/huur/(...)n-9-ai/fotos/#foto-1
Net hier gekeken
Nog meer kosten op de zaak gooien en minder uitbetalen is dan inderdaad wel een manier. Als je uit eten gaat, betaal jij dan met je zakelijke pas (als je de rekening deelt) en laat dan je vrienden cash hun deel aan jouw geven.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:59 schreef CherryLips het volgende:
O, echt erg. Word ik net gebeld door de woningbouwvereniging, of ik interesse heb ik een huurwoning waar ik een tijdje geleden op heb gereageerd.
Verdien ik net te veelTe veel voor sociale huurwoningen en te weinig voor particulier.
Ik ga minder werken denk ik.
Leuk hè, de overheid die bepaalt waar je wel en niet mag wonen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:59 schreef CherryLips het volgende:
O, echt erg. Word ik net gebeld door de woningbouwvereniging, of ik interesse heb ik een huurwoning waar ik een tijdje geleden op heb gereageerd.
Verdien ik net te veelTe veel voor sociale huurwoningen en te weinig voor particulier.
Ik ga minder werken denk ik.
Über alles!quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Leuk hè, de overheid die bepaalt waar je wel en niet mag wonen.Nederland.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:40 schreef Spezza19 het volgende:
Jep en 4 mei weer hypocriet onze "vrijheid" vieren....
No sure if plain stupid....quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:40 schreef Spezza19 het volgende:
Doe jij dat tijdens dodenherdenking ja? Wat ongepast.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:40 schreef Spezza19 het volgende:
Zet jij even gewoon mensen aan tot belastingfraude!quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nog meer kosten op de zaak gooien en minder uitbetalen is dan inderdaad wel een manier. Als je uit eten gaat, betaal jij dan met je zakelijke pas (als je de rekening deelt) en laat dan je vrienden cash hun deel aan jouw geven.
Je bent echt dom he?quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
jij hebt de hele dag al niks gegeten blijkbaar
Zeg dan gewoon dat je een domme opmerking maakt zonder er nog een te flauwe "grap" eroverheen te gooien.quote:
Was dat een grap? Ik snap hem niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je een domme opmerking maakt zonder er nog een te flauwe "grap" eroverheen te gooien.
lekker vol blijven houdenquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
jij hebt de hele dag al niks gegeten blijkbaar
Ik ben vriendeljik zat om in dit geval even te assisteren.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoop dat het zijn mysterieuze gave is.
Met stalen neus!quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben vriendeljik zat om in dit geval even te assisteren.
Ik trek wel even oude schoenen aan.
Ben je weer single?quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Verrot. Het lijkt hier wel vrijdag de 13e.
*afklopt*
Hier ook! Werk jij hier?quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Verrot. Het lijkt hier wel vrijdag de 13e.
*afklopt*
Want dat word je op vrijdag de dertiende?quote:
Ik heb na vandaag al weekend. Ik ging het niet trekken als ik nog 2 dagen moest werkenquote:
Oeps. Als je thuis komt.............quote:
En je kledingkast en je sokkenla en ....quote:
Wat is dat?quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Hier ook! Werk jij hier?
[..]
Want dat word je op vrijdag de dertiende?
Je hebt eindelijk die brief gehad met dat straatverbod?quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat is dat?
Iedereen ineens ongelukkig vandaag? Heb juist een top weekend gehad, niets ging als gepland en toch, of misschien juist daardoor eigenlijk wel, een geweldig weekend gehad.
Ohja, Tally, denk niet dat ik ooit nog bij je in de buurt ben
Nee, wordt ook lastig als de staat niet weet waar je woontquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Je hebt eindelijk die brief gehad met dat straatverbod?
Ach IJsselstein is toch kut.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, wordt ook lastig als de staat niet weet waar je woont![]()
Heb afgelopen weekend mn laatste spullen opgehaald bij mn ex.
Eenschquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |