Wat moet er gebeuren om je avond toch geslaagd te maken?quote:
Ontbijtje op bed?quote:
Ik ging maar series kijken, hahaquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat moet er gebeuren om je avond toch geslaagd te maken?
Waar is mijn ontbijtje op bed nou?quote:
Wat ben jij gemeen!quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:51 schreef CherryLips het volgende:
Mensen die om tien voor elf op zaterdagochtend aanbellen omdat hun pakket hier ligt. Niet opendoen
Ach, beter dan dat de postbode aanbelt, jij wakker wordt, je kat uit de brievenbus trekt omdat die de postbode wil vermoorden en een brief in ontvangst neemt waarin staat dat je 14 augustus eruit moet zijn..quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:51 schreef CherryLips het volgende:
Mensen die om tien voor elf op zaterdagochtend aanbellen omdat hun pakket hier ligt. Niet opendoen
quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:51 schreef CherryLips het volgende:
Mja, op tijd aangegeven toch?quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach, beter dan dat de postbode aanbelt, jij wakker wordt, je kat uit de brievenbus trekt omdat die de postbode wil vermoorden en een brief in ontvangst neemt waarin staat dat je 14 augustus eruit moet zijn..
mja, zie binnen die drie maanden maar eens een woning te krijgenquote:
Als ik er hier uit moet, wordt me dat hopelijk telefonisch verteld en dan heb ik een maand de tijd.quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach, beter dan dat de postbode aanbelt, jij wakker wordt, je kat uit de brievenbus trekt omdat die de postbode wil vermoorden en een brief in ontvangst neemt waarin staat dat je 14 augustus eruit moet zijn..
Oeps verslapenquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar is mijn ontbijtje op bed nou?
Jij had je er wel op verheugd om ff flink met tijn de eettafel te verkennen?quote:
Dat doen ze toch? Ik mis je punt geloof ik.quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
oja, en ze zijn wettelijk en contractueel verplicht dat 3 maanden v.t.v. te melden..
Punt is dat het haar een hoop geregel, gezoek en rompslomp kost, enkel om weer een volgend huisje te hebben.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:23 schreef L-E het volgende:
Dat doen ze toch? Ik mis je punt geloof ik.
Dat is natuurlijk vervelend, dat begrijp ik.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Punt is dat het haar een hoop geregel, gezoek en rompslomp kost, enkel om weer een volgend huisje te hebben.
Je mag hier wel in de berging, gezellig tussen de muizen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik er hier uit moet, wordt me dat hopelijk telefonisch verteld en dan heb ik een maand de tijd.
Jonge damequote:
En je afval?quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Je mag hier wel in de berging, gezellig tussen de muizen.
Hopelijk ook wijsquote:
Meerdere hoofdkussens zal je bedoelen.quote:
Ik weet wel dat ik eigenwijs benquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:10 schreef krengetje het volgende:
[..]
hahaha euh.. was dat maar het geval![]()
Hoe is het met je? Long time no see
Gatverdammequote:
Zonde om in te slapenquote:
Doe ik volgend jaar wel weer een keer.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:28 schreef CherryLips het volgende:
Kak ik moet m'n bed nog helemaal opmaken
Whisky drinken en morgen op de bank wakker wordenquote:
Zonde van de bank.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Whisky drinken en morgen op de bank wakker worden
Met een lekker wijf bovenop je en je morgen afvragend waar die ook alweer vandaan kwam.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Whisky drinken en morgen op de bank wakker worden
Pannenkoeken met aardbeien.quote:
Ga jij ze maken?quote:
quote:
Nee Rukker. Ik ben natuurlijk druk bezig geweest in huis he.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:53 schreef 100% Tukker het volgende:
Dag Tally. Heb je je tieten lekker gebruind dit weekend?
Ontspanning af en toe is ook belangrijk hè. Zeker op zulke schaarse mooie dagen...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee Rukker. Ik ben natuurlijk druk bezig geweest in huis he.
Gister was ik voornamelijk ziek. Niet eens van de drank.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ontspanning af en toe is ook belangrijk hè. Zeker op zulke schaarse mooie dagen...
lang weekend ziek zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Gister was ik voornamelijk ziek. Niet eens van de drank.
Ik alleen gister. Maar dat kwam door een aantal nachten (quote:
Je zou op kunnen nemen. Of is dat eng?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:45 schreef CherryLips het volgende:
argh wie belt me toch steeds op m'n vaste nummer. echt drie mensen hebben dat nummer en die zijn het niet
Ik heb daglenzen. No more oogaids!quote:
Telemarketing dus.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben steeds te laat bij de telefoon en er staat geen nummer bij vermeld.
Yep. Ik had zaterdag een Ziggo-gast aan de lijn. Of ik HBO wil hebben. Ik zei dat ik al Torrent heb. Kon ie niet om lachen.quote:
Ik dus ook een paar jaar geleden. Nooit meer last gehad van telefoonterreur. Tot afgelopen zaterdag.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb me juist opgegeven voor dat kloteregister en toen ging het een paar maanden goed
Kun je Ziggo dan niet aangeven zodat ze een boete krijgen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik dus ook een paar jaar geleden. Nooit meer last gehad van telefoonterreur. Tot afgelopen zaterdag.En dan wist die gast me na het gesprek nog even te melden dat ie me zou doorverbinden zodat ik me in kon laten schrijven voor het bel-me-niet-register.
JA DAT HAD IK DUS AL GEDAAN VRIEND!
Blijf eens uit mijn BHquote:
Geen idee joh.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je Ziggo dan niet aangeven zodat ze een boete krijgen?
KILL ZEM ALL! En vergeet niet te vragen wat ze nou met die fietsen hebben gedaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:12 schreef 100% Tukker het volgende:
Het is érg druk hier. InEnschede.
Ze germans en zo...
Liever niet. Dan is Enschede meteen failliet zonder al die Duitse dagjesmensen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:14 schreef Q. het volgende:
[..]
KILL ZEM ALL! En vergeet niet te vragen wat ze nou met die fietsen hebben gedaan.
Smerige Julia Roberts dat je d'r bent! Sleeping with the enemy!!!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Liever niet. Dan is Enschede meteen failliet zonder al die Duitse dagjesmensen.
Dat is beter voor iedereen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Liever niet. Dan is Enschede meteen failliet zonder al die Duitse dagjesmensen.
De dag van de arbeit.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:12 schreef 100% Tukker het volgende:
Het is érg druk hier. InEnschede.
Ze germans en zo...
Wij hebben al genoeg feestdagen. Soms wel 2 per jaar.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
De dag van de arbeit..
In 80 landen een nationale feestdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |