Zo dan dus?quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je méént het.. Godverdomme.
Tja en Cissé kan je ook niet van rechts afhalen, dat gaat té goed op het moment en Cabral is nou niet bepaald een waardige vervanging.
-----------Achahbar------------
Cissé ---------------- Schaken
------------Vilhena---------------
Clasie-----------------Leerdam
Nelom--- BMI--- Vlaar --- Vrij
------------Mulder---------------
Nee manquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:03 schreef Muto het volgende:
Gewoon Bakkal erin. En dan kies je maar tussen Mokotjo en Vilhena.
Bakkal nu niet laten spelen is misschien wel sportieve zelfmoord.,quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee man. Al doet hij het wel goed in topwedstrijden. Maar zie liever Vilhena...
Vilhena of Mokotjo voor Ahmadi is dus totaal geen verandering. Mits je Mokotjo en Leerdam omruilt.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee man. ALS je niet veel wilt schuiven Mokotjo op plek van Ahmadi en Vilhena op plek Bakkal.
Fuck bakkal man.
Hoewel hij wel in toppers goed presteert...
Verdediging hetzelfde laten en gewoon Vilhena ipv El Ahmadi. Zo moeilijk is het toch niet.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat zou jij doen dan? Mokotjo op de plek van Ahmadi? Nee daar word je gelukkig van.
Bakkal er in kan je je verdediging tenminste laten staan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee man. ALS je niet veel wilt schuiven Mokotjo op plek van Ahmadi en Vilhena op plek Bakkal.
Fuck bakkal man.
Hoewel hij wel in toppers goed presteert...
Je stelt nu dus dat Mokotjo / Vilhena gelijkwaardig zijn aan AHmadi?quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:05 schreef Muto het volgende:
[..]
Vilhena of Mokotjo voor Ahmadi is dus totaal geen verandering. Mits je Mokotjo en Leerdam omruilt.
Nee. Maar je hoeft dan geen aanpassingen in de formatie te doen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je stelt nu dus dat Mokotjo / Vilhena gelijkwaardig zijn aan AHmadi?
Wat ik zag bij de training maandag van Mokotjo samen met kapiteintje... Ach ach. Je mag toch hopen dat die niet in de basis staat zondag.
Ja maar de enige die in potentie nog een beetje het niveau van Ahmadi haalt is Leerdam.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Verdediging hetzelfde laten en gewoon Vilhena ipv El Ahmadi. Zo moeilijk is het toch niet.
Ja maar ik denk eigenlijk niet eens dat mijn 'aanpassing' zoveel van spelers zou vergen. Ja, De Vrij, die zou het moeilijk krijgen op RB..... Maar je middenveld met Leerdam is weer zóveel sterker.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee. Maar je hoeft dan geen aanpassingen in de formatie te doen.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja maar de enige die in potentie nog een beetje het niveau van Ahmadi haalt is Leerdam.
Helaas kan je de verdedigende linie beter laten staan...
Ik weet niet, Bakkal heeft voor mij echt compleet afgedaan man. Liep er weer als een zoutzak bij afgelopen maandag. Kijkt altijd tyfuschagrijnig, alsof het PIJN doet dat uitlopen over een veldje...
Je verandert dan zoveel hoor.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja maar ik denk eigenlijk niet eens dat mijn 'aanpassing' zoveel van spelers zou vergen. Ja, De Vrij, die zou het moeilijk krijgen op RB..... Maar je middenveld met Leerdam is weer zóveel sterker.
En Vilhena lijkt me ook een eindbaas tegen AZ, al zal Bakkal wegens "topper" misschien wel aardig spelen die wedstrijd...
Op basis van 1 wedstrijd op 10 baseer jij dit, in plaats van de 40+ wedstrijden van Leerdam op de plek van Ahmadi?quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:08 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als er ééntje de potentie heeft om het niveau van El Ahmadi te halen is het Tonny wel, geen Leerdam.
Nee, dat baseer ik op het simpele gegeven dat Tonny één van onze grootste talenten ooit is.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Op basis van 1 wedstrijd op 10 baseer jij dit, in plaats van de 40+ wedstrijden van Leerdam op de plek van Ahmadi?
Gast, je lult weer uit je nek.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:10 schreef SjaakBauer het volgende:
Laat de verdediging intact, die was juist goed de laatste weken. Gewoon Trindade voor El Ahmadi laten spelen. En mocht Guyon niet kunnen spelen speelt denk ik Cisse in de spits en onze vriend Cabral op links
Een wijze trainer zei ooit "de linie die het best loopt is de eerste die ik verander wanneer daar noodzaak toe is". Die zakken namelijk niet gelijk door de stront als ze gaan schuivenquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:10 schreef SjaakBauer het volgende:
Laat de verdediging intact, die was juist goed de laatste weken.
Dat is inderdaad het aannemelijkste scenario maar ik zou het liever zien zoals ik het wil, Leerdam naar dat middenveld en Vilhena op de 10quote:Gewoon Trindade voor El Ahmadi laten spelen. En mocht Guyon niet kunnen spelen speelt denk ik Cisse in de spits en onze vriend Cabral op links
een erg laat ontbijt dan..quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:10 schreef Caland het volgende:
Tony eet die hele Holman als ontbijt man.
Goed argument. Zullen we Achahbar dan op RB zetten? een van onze grootste talenten, moet hem vast lukken, als rechtsback spelen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:11 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee, dat baseer ik op het simpele gegeven dat Tonny één van onze grootste talenten ooit is.
Die speelt toch van de zijkant? Dus tegenover Leerdam?quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:10 schreef Caland het volgende:
Tony eet die hele Holman als ontbijt man.
Jezus, ben je nou serieus?quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:11 schreef Helpmefok het volgende:
Dat is inderdaad het aannemelijkste scenario maar ik zou het liever zien zoals ik het wil, Leerdam naar dat middenveld en Vilhena op de 10Bakkal foetsie en Vrijtje RB, links dan Nelom erin gooien.
Of doe Dani Fernandez maar op RB en Leerdam naar het midden
Oja, dat is waar ook. Elm en die Belg komen daar vanaf het midden.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:12 schreef Muto het volgende:
[..]
Die speelt toch van de zijkant? Dus tegenover Leerdam?
Met alle respect voor Dani Fernandez hoor, vind het een wereldgozer, maar die wordt weggevaagd door Poulsen, Holmanquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een wijze trainer zei ooit "de linie die het best loopt is de eerste die ik verander wanneer daar noodzaak toe is". Die zakken namelijk niet gelijk door de stront als ze gaan schuiven. Doe Leerdam dus maar een linie naar voren w.m.b.
[..]
Dat is inderdaad het aannemelijkste scenario maar ik zou het liever zien zoals ik het wil, Leerdam naar dat middenveld en Vilhena op de 10Bakkal foetsie en Vrijtje RB, links dan Nelom erin gooien.
Of doe Dani Fernandez maar op RB en Leerdam naar het midden
Ben gek op Daniquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:14 schreef TheGreatHooD het volgende:
HMF, je bent een goede gozert, maar je slaat door. Dani rechtsback?
Dát is ook nog een optie, en Leerdam dan op het middenveld.quote:Doe dan Mokotjo rechtsback. Tegen PSV uitstekend gespeeld.
Huh? Tonny is een middenvelder hoor.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Goed argument. Zullen we Achahbar dan op RB zetten? een van onze grootste talenten, moet hem vast lukken, als rechtsback spelen.
Clasie is ook een middenvelder, zou hij goed renderen als 10? Iedereen hier lijkt te denken van niet.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
Huh? Tonny is een middenvelder hoor.Achahbar is in tegenstelling tot Tonny nog niet man van de wedstrijd in een uitwedstrijd bij Twente geweest.
Die is ziek.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:23 schreef PizzaGeit het volgende:
Huh, hoezo zonder spits?
We hebben toch Fernandez
Is ziekquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:23 schreef PizzaGeit het volgende:
Huh, hoezo zonder spits?
We hebben toch Fernandez
Wat als het nou een zwaar besmettelijk virus was van John en onze halve selectie is zondag ziek, wordt zo'n wedstrijd dan verzetquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:25 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
[..]
Godverdomme, allebei de spitsen ziek
Cissé in de spits dan maar?
Als het aan de KNVB, ligt niet, alleen als Ajax er nadeel van heeft natuurlijkquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat als het nou een zwaar besmettelijk virus was van John en onze halve selectie is zondag ziek, wordt zo'n wedstrijd dan verzet
Omdat iedereen die Tonny ook maar een beetje kent weet dat ie zowel op CM als op 10 prima uit de voeten kan. Ik denk persoonlijk op CM zelfs beter dan 10.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Clasie is ook een middenvelder, zou hij goed renderen als 10? Iedereen hier lijkt te denken van niet.
Waarom zou het omgekeerd evenredig wel aangenomen mogen worden dat een 10 goed speelt op een andere middenveldpositie?
Doe dan maar Mokotjo op de plek van Ahmadi, die heeft er tenminste vaker gespeeld.
Of NOG beter, TGHD zijn oplossing: Mokotjo RB zoals tegen PSV, Leerdam op het middenveld.
Nope. Wordt hoogstens een regelementair verlies van 0-3 in het geval dat we niet meer dan 6 man kunnen opstellen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat als het nou een zwaar besmettelijk virus was van John en onze halve selectie is zondag ziek, wordt zo'n wedstrijd dan verzet
Alleen heeft hij vrijwel nooit op CM gespeeld, ook niet in de jeugd.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
Omdat iedereen die Tonny ook maar een beetje kent weet dat ie zowel op CM als op 10 prima uit de voeten kan. Ik denk persoonlijk op CM zelfs beter dan 10.
Tonny kan toch op 10 gewoon en Bakkal & Clasie daarachterquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Alleen heeft hij vrijwel nooit op CM gespeeld, ook niet in de jeugd.. Dus is het risico te groot.
Ongelooflijk, wat een stuk ellende ben jij zegquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:30 schreef Helpmefok het volgende:
O en trouwens, Guidetti is weer unbanned. Zie je, zelfs mensen die me niet zo liggen regelen we wat voor.
Ik heb liever dat ze door ziekte één wedstrijd missen dan de blessuregolven van vorig jaar..quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:39 schreef Slobeend het volgende:
Waarom zijn ze dit jaar zo vaak ziek, dat kan echt niet.
Dat weet ik wel zeker. Moet het spel wat meer voor zich hebben, absoluut geen echte 10.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
Omdat iedereen die Tonny ook maar een beetje kent weet dat ie zowel op CM als op 10 prima uit de voeten kan. Ik denk persoonlijk op CM zelfs beter dan 10.
... Omdat ik me inzet voor medeusers in VBL, zelfs als ik zo nu en dan flink met ze in de clinch lag?quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ongelooflijk, wat een stuk ellende ben jij zeg
Hij speelde afgelopen jaar vrijwel alleen op de 10 in de jeugd?quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Moet het spel wat meer voor zich hebben, absoluut geen echte 10.
Een 10 is iets anders dan een vooruitgeschoven middenvelder.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij speelde afgelopen jaar vrijwel alleen op de 10 in de jeugd?Waar heb jij het nou over
.
Desondanks lijkt Vilhena in De Kuip voor de leeuwen gooien in wat misschien wel de moeilijkste pot van het jaar wordt onverstandig als je op de RB iemand hebt lopen die op die positie al 30+ wedstrijden gespeeld heeft.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Een 10 is iets anders dan een vooruitgeschoven middenvelder.
Buiten dat een 10 sowieso uit het voetbal aan het verdwijnen is. Tony komt absoluut beter tot z´n recht op de plek van El Ahmadi dan die van Bakkal op den duur.
Helaas voorkomt dat niet de zieken.twitter:MegaFeyenoord twitterde op vrijdag 27-04-2012 om 06:39:50Inspanningsfysioloog #Verheijen: ,,Van #Gastel levert maatwerk bij de trainingsarbeid." Daardoor heeft #Feyenoord weinig geblesseerden. reageer retweet
Zo heel veel zieken hebben we toch niet gehad?quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:45 schreef Happel het volgende:
Las vanmorgen nog wel dit:Helaas voorkomt dat niet de zieken.twitter:MegaFeyenoord twitterde op vrijdag 27-04-2012 om 06:39:50Inspanningsfysioloog #Verheijen: ,,Van #Gastel levert maatwerk bij de trainingsarbeid." Daardoor heeft #Feyenoord weinig geblesseerden. reageer retweet
Wát?quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:45 schreef zoekeenleven het volgende:
De vrij gaat stoppen met voetballen
Leerdam heeft nooit 30+ wedstrijden op die plek gespeeld. Denk dat 10+ al een lastig verhaal wordt.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Desondanks lijkt Vilhena in De Kuip voor de leeuwen gooien in wat misschien wel de moeilijkste pot van het jaar wordt onverstandig als je op de RB iemand hebt lopen die op die positie al 30+ wedstrijden gespeeld heeft..
Enige nadeel is dat je de RB-positie niet 'écht' makkelijk kan opvullen. Mokotjo vond ik wel een leuk idee van TGHD, was een goede optie tegen PSV ook.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Leerdam heeft nooit 30+ wedstrijden op die plek gespeeld. Denk dat 10+ al een lastig verhaal wordt.
Vilhena voor de leeuwen gooien in een wedstrijd in Enschede is hetzelfde verhaal imo.
Waar was dit bazige filmpje?quote:
nee joh. Is eigenlijk altijd 'misbruikt' als Back. Zowel onder Verbeek, Vlemmings als Been.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Je weet dat hij al meer dan 80 wedstrjiden gespeeld heeft bij Feijenoord, waarvan een groot deel op het middenveld aan de rechterkant?
Onder Vlemmings speelde hij de laatste potten wel op het middenveld en ook onder been hoorquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:50 schreef Caland het volgende:
[..]
nee joh. Is eigenlijk altijd 'misbruikt' als Back. Zowel onder Verbeek, Vlemmings als Been.
Alleen vorig seizoen heeft hij een tijdje vast op het middenveld gestaan. Maar heel lang duurde dat ook niet volgens mij.
Nee.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gaat Mokotjo ooit nog wat worden jongens? volgend jaar maar naar Excelsior.,
Vilanova (assistent) wordt hetquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoezo niet? Hij werd niet genoemd ofzo?
Voor 10 miljoen mogen ze hem best hebben hoor.
Onder Been pas na de winterstop, vorig seizoen. Onder Vlemmings misschien de laatste potten ja. Maar 30+ op die positie, never nooit niet.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Onder Vlemmings speelde hij de laatste potten wel op het middenveld en ook onder been hoor. Juist dit seizoen was hij daarom verbaast dat hij een linie teuggehaald werd en vond het lange tijd 'onacceptabel'. Tot hij zag wat Ahmadi ging doen, toen krabbelde hij gauw terug en vond het ineens 'wel oké, al blijft het middenveld m'n favoriete stek'.
Niet haten op Stefanquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waar was dit bazige filmpje?
Tevens, die lach aan het eindeWat een sukkeltje
. Bijna aandoenlijk
!
Prima spelertje voor op de bank sowieso. Excelsior is ver onder z'n niveau.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gaat Mokotjo ooit nog wat worden jongens? volgend jaar maar naar Excelsior.,
20+ dan. Nog steeds is iemand met 80 potten in de eredivisie, waarvan 20 op de plek van Ahmadi én met het aanvallende spel dat Leerdam sowieso heeft (jij weet net zo goed als ik dat Ahmadi zo ver naar voren kán voetballen OMDAT Leerdam daar nog als een directe 'sticker' tegen hem aangeplakt zit, vaak 'half-middenvelder-half-verdediger) zou ik het risico van Vilhena daar neerzetten niet aandurvenquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Onder Been pas na de winterstop, vorig seizoen. Onder Vlemmings misschien de laatste potten ja. Maar 30+ op die positie, never nooit niet.
Zit niet zo te haten op Bakkal manquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
20+ dan. Nog steeds is iemand met 80 potten in de eredivisie, waarvan 20 op de plek van Ahmadi én met het aanvallende spel dat Leerdam sowieso heeft (jij weet net zo goed als ik dat Ahmadi zo ver naar voren kán voetballen OMDAT Leerdam daar nog als een directe 'sticker' tegen hem aangeplakt zit, vaak 'half-middenvelder-half-verdediger) zou ik het risico van Vilhena daar neerzetten niet aandurven.
Zeker omdat ik die aap Bakkal eruit wil. Zet Vilhena daar maar neer.
Hoewel Bakkal zondag wel het tegendeel zal bewijzen want "topper"..
Inderdaad zeg, hij gaat toch weg dus waar maak je je druk omquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zit niet zo te haten op Bakkal man
Maar volgend seizoen wordt het middenveld ook al druk bezet., Met Clasie die je nooit uit de bassis mag halen., El Ahmadi die blijft., Vormer die komt., Tony die er aankomt., voor Mokotjo zou een jaar Excelsior goed zijn voor zijn carrie denk ik.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Prima spelertje voor op de bank sowieso. Excelsior is ver onder z'n niveau.
Maar ze zeggen zo min mogelijk positiefs over Feijenoord. Beenhakker > vriendje Derksen en Been > vriendje Gijp.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:06 schreef kapiteintje het volgende:
Die haat in VI op de Vrij was echt ongelofelijk afgelopen maandag.
Ging toch nergens over man. Beste verdediger in Nederland na Verthongen. Gaat die Gijp een beetje lijp lopen doenquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:06 schreef kapiteintje het volgende:
Viel wel mee vond ik. Gijp doet een beetje overdreven over het fysiek van de Vrij, maar zou hem ook nog niet bij het NL elftal halen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:06 schreef kapiteintje het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 27-04-2012 om 13:44:38Ronald Koeman zegt dat Fernandez uit voorzorg korter heeft getraind, hij verwacht dat Fernandez er zondag bij is. #Feyenoord #feyaz reageer retweet
Phewwwww.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:08 schreef Merkie het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 27-04-2012 om 13:44:38Ronald Koeman zegt dat Fernandez uit voorzorg korter heeft getraind, hij verwacht dat Fernandez er zondag bij is. #Feyenoord #feyaz reageer retweet
Aan de andere kant, wie wil je er dan wel bij gaan halen voor het NL Elftalquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Viel wel mee vond ik. Gijp doet een beetje overdreven over het fysiek van de Vrij, maar zou hem ook nog niet bij het NL elftal halen.
Het begint gewoon op te vallen idd.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maar ze zeggen zo min mogelijk positiefs over Feijenoord. Beenhakker > vriendje Derksen en Been > vriendje Gijp.
Ze hoeven 'm toch niet af te zeiken op basis van het feit dat hij gevraagd wordt voor het NL elftal? Daar wordt hij toch geen mindere voetballer van?quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Viel wel mee vond ik. Gijp doet een beetje overdreven over het fysiek van de Vrij, maar zou hem ook nog niet bij het NL elftal halen.
Derksen heeft ook nooit iets positiefs gezegd over van Geel, omdat hij z'n vrouw een kutwijf vind en hem een Paardenlul. Maar wel alleen maar zeggen dat hij zo'n goede onafhankelijke journalist is die over iedereen z'n bek opentrekt.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het begint gewoon op te vallen idd.
Lelystad.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waar was dit bazige filmpje?
Tevens, die lach aan het eindeWat een sukkeltje
. Bijna aandoenlijk
!
Gijp heeft zelfs een keer gezegd dat de Vrij Jupiler League niveau isquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Aan de andere kant, wie wil je er dan wel bij gaan halen voor het NL ElftalDaar hadden ze zelf ook totaal geen antwoord op. Het is sowieso armoe troef op die positie's.
echt?quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gijp heeft zelfs een keer gezegd dat de Vrij Jupiler League niveau isDan vond ik het maandag nog redelijk positief.
Dat was wel in de tijd dat we met 10-0 van PSV verloren en 1-0 van De Graafschap volgens mij.quote:
Ook de enige die (nog) in de voetballerij werkzaam is. 'Nuff said.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:17 schreef inZanity het volgende:
Ach in Nederland hebben we gewoon geen voetbaltalkshows van enig niveau. Zowel VI als SV is voetbalinhoudelijk huilen met de pet op, met als enig kanttekening dat VI soms nog weleens om te lachen is.
Overigens wel grappig. Eigenlijk heeft Kraay van die mensen aan tafel nog wel het meest verstand ervan en die wordt constant belachelijk gemaakt.
Vorig jaar riep Kraay al een keer dat hij in de Vrij op termijn een Oranje speler zietquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:17 schreef inZanity het volgende:
Ach in Nederland hebben we gewoon geen voetbaltalkshows van enig niveau. Zowel VI als SV is voetbalinhoudelijk huilen met de pet op, met als enig kanttekening dat VI soms nog weleens om te lachen is.
Overigens wel grappig. Eigenlijk heeft Kraay van die mensen aan tafel nog wel het meest verstand ervan en die wordt constant belachelijk gemaakt.
quote:Transfers
Qua transfers heeft Feyenoord afgelopen zomer, en zelfs vandaag nog, uitstekende zaken gedaan. De stadionclub is meer dan een tiental aan miljoenen euro's rijker door onder andere de verkoop van Castaignos, Wijnaldum en Fer. Daarnaast krijgt Feyenoord ook nog een opleidingsvergoeding van onder andere Jonathan de Guzman, omdat hij van Real Mallorca naar Villareal is verhuisd. Ook bij Fer, Wijnaldum en bij Castaignos krijgen wij in de toekomst nog miljoenen, want ook daar heeft Feyenoord een transferpercentage afgedwongen bij doorverkoop.
Idd ik was al fan van De Vrij ook toen hij RB was. Ik geniet van zijn rustigheid aan de bal. Nooit een bal blind wegperen. Echt een verademing vergeleken met de meeste verdedigers. Erg jong ook kan dus nog jaren mee en alleen beter worden. Vorig jaar maakte hij een fout met terugkoppen van de bal gingen ze ook zo uit hun plaat. Zou echt mooi zijn als Feyenoord 2e zou worden en volgend jaar de meeste blijven. Dan wordt het een mooi jaar!quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ook de enige die (nog) in de voetballerij werkzaam is. 'Nuff said.
Ik vind het een lul maar die ziet het altijd van de positieve kant, Gijp komt klaar op Messi, Ronaldo of anders op mooie gespierde spelers, alles wat dat niet is en zeker in NL is niks, en Derksen daar komt nooit wat zinnigs meer uit sinds hij "ster" op tv isquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vorig jaar riep Kraay al een keer dat hij in de Vrij op termijn een Oranje speler ziet
Ik las het hier:quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Van de Guzman krijgen we geen geld, omdat het een binnenlandse transfer betrof
Derksen lult enorm van der Gijp of van Hanegem na. Vorige keer over De Jong van Twente die loopt hij al weken op te hemelen en dan zegt van Hanegem dat hij zijn broer beter vindt dan gaat Derksen een beetje op zijn woorden terugkomen. Raar.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het een lul maar die ziet het altijd van de positieve kant, Gijp komt klaar op Messi, Ronaldo of anders op mooie gespierde spelers, alles wat dat niet is en zeker in NL is niks, en Derksen daar komt nooit wat zinnigs meer uit sinds hij "ster" op tv is
Sinds we door hebben wat een ongefundeerde flauwekul hij allemaal uitkraamt. Net alsof Koeman Guidetti buiten de selectie had gelaten om 'm op scherp te zetten.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het een lul maar die ziet het altijd van de positieve kant, Gijp komt klaar op Messi, Ronaldo of anders op mooie gespierde spelers, alles wat dat niet is en zeker in NL is niks, en Derksen daar komt nooit wat zinnigs meer uit sinds hij "ster" op tv is
quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
VI laatste tijd over Feyenoord:
- Guidettis is een clown
- Fernandez is gestoord
- Clasie zit al aan z'n top
- Vlaar is een nep aanvoerder, het troosten van Mulder is show
- Feyenoord staat te hoog.
- De Vrij is een matige verdediger
Vast wel meer, maar deze dingetjes schieten me zo even te binnen
Ik heb de aflevering van maandag pas gisteren gezien, ik moest er hard om lachenquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sinds we door hebben wat een ongefundeerde flauwekul hij allemaal uitkraamt. Net alsof Koeman Guidetti buiten de selectie had gelaten om 'm op scherp te zetten.![]()
Ja, waar baseert hij die onzin op vraag je je toch af he?quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb de aflevering van maandag pas gisteren gezien, ik moest er hard om lachen
Misschien heeft ie echt connecties met deKrommequote:Op vrijdag 27 april 2012 14:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, waar baseert hij die onzin op vraag je je toch af he?
ik had ook niet verwacht dat Feyenoord zo hoog zou meedraaien maar als je kijkt naar ploegen die vorig jaar boven Feyenoord stonden die zijn allemaal verzwakt aan het seizoen begonnen. 5e / 6e had ik van tevoren ingeschat.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:28 schreef Caland het volgende:
Derksen heef tot februari volgehouden dat het een wonder zal zijn als Feyenoord in het linkerrijtje komt.
De Kromme werkt daar, naar eigen zeggenquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien heeft ie echt connecties met deKromme
Misschien is het JD wel!quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:33 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
De Kromme werkt daar, naar eigen zeggen
T zou wel een hoop verklaren, al woont Derksen in Oudewater en niet in Den Haagquote:
En Derksen kan niet normaal in het stadion van Den Haag komenquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:35 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
T zou wel een hoop verklaren, al woont Derksen in Oudewater en niet in Den Haag
Laten we maar uitkijken. Straks komt die weer posten.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En Derksen kan niet normaal in het stadion van Den Haag komen
Ik heb echt geen flauw idee eigenlijkquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:36 schreef jakees het volgende:
Wie denkt dat Feyenoord wint. Ik was tot voor deze week het minst bang voor AZ van de laatste 4 wedstrijden maar met het missen van je 2 beste spelers zie ik het wel een beetje somber in.
Een drienulletje word het, altijd positief blijven toch?quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:36 schreef jakees het volgende:
Wie denkt dat Feyenoord wint. Ik was tot voor deze week het minst bang voor AZ van de laatste 4 wedstrijden maar met het missen van je 2 beste spelers zie ik het wel een beetje somber in.
Ik weet het niet. Fernandez doet het best goed, Cissé draait weer beter de laatste weken, Leerdam is z'n vormdip voorbij en de verdediging houdt elke wedstrijd de laatste weken moeiteloos stand. En we hebben Tony.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:36 schreef jakees het volgende:
T zou wel enorm knap zijn zeg, ben normaal wel positief over de kansen maar ja ik dacht ook nooit dat uit bij Ajax en Twente het zo goed zou gaan dus ik hoop dat ik weer ongelijk krijg.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee eigenlijkHet wordt een spannende middag
Fernandez ziekquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Fernandez doet het best goed, Cissé draait weer beter de laatste weken, Leerdam is z'n vormdip voorbij en de verdediging houdt elke wedstrijd de laatste weken moeiteloos stand. En we hebben Tony.
quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:08 schreef Merkie het volgende:
Ben aan het afstuderen, heb geen schrijfinspiratie vandaagquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:42 schreef jakees het volgende:
Waarom werkt er eigenlijk bijna niemand? Het is toch vrijdagmiddag en geen zaterdag? Heb zelf studiedag maar zit alleen in dit topic te gluren.
ben vrijquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:42 schreef jakees het volgende:
Waarom werkt er eigenlijk bijna niemand? Het is toch vrijdagmiddag en geen zaterdag? Heb zelf studiedag maar zit alleen in dit topic te gluren.
Vind ook best dat hij toegezongen mag worden!quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:48 schreef jakees het volgende:
OT weer. Wie vinden jullie beter Clasie of El Ahmadi. Ik de laatste wedstrijden El Ahmadi. Al wel eens eerder gepost maar hij wordt nooit toegezongen. Terwijl hij zo enorm veel ballen afpakt. Die zullen we meer missen als Guidetti vermoed ik zondag.
Vind je hem ook beter dan Clasie?quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vind ook best dat hij toegezongen mag worden!
Ja. Eigenlijk wel.quote:
Waarom zou je hem voor minder dan Fer en Wijnaldum verkopen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja. Eigenlijk wel.
Desondanks verkopen als er meer dan 3 miljoen geboden wordt, OF hij moet bijtekenen.
Wordt hij ook.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vind ook best dat hij toegezongen mag worden!
Bij tekenen mag zeker! Ik vond wel dat Vormer nog beter was dan El Ahmadi die wedstrijd. Die was EN gevaarlijk EN overal EN pakte veel ballen af. Ik vind echt jammer dat El Ahmadi een soort waas voor zijn ogen krijgt zodra hij in de 16 komt onbegrijpeljk als je ziet hoe rustig hij aan de bal is op het middenveld tussen meerdere spelers.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja. Eigenlijk wel.
Desondanks verkopen als er meer dan 3 miljoen geboden wordt, OF hij moet bijtekenen.
Ben dit jaar ook wel een stuk of 7 wedstrijden geweest en kijk anders live maar hoor het toch zelden hoor. Clasie en Guidetti meedere keren per wedstrijd. Je hoort El A er niet over maar hij krijgt iets te weinig waardering.quote:
Omdat men hier van mening is dat we niet méér dan die twee apen kunnen krijgen want "jonge talenten versus ouwe lul"quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:51 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Waarom zou je hem voor minder dan Fer en Wijnaldum verkopen?
Ik denk dat het hem ook niet zo interesseert wat de supporters van 'm denken.......quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:54 schreef jakees het volgende:
[..]
Ben dit jaar ook wel een stuk of 7 wedstrijden geweest en kijk anders live maar hoor het toch zelden hoor. Clasie en Guidetti meedere keren per wedstrijd. Je hoort El A er niet over maar hij krijgt iets te weinig waardering.
Prima instelling! Nooit zeiken altijd knokken.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik denk dat het hem ook niet zo interesseert wat de supporters van 'm denken.......
Tijdens de warming-up wel. Laatste thuiswedstrijd als een van de eerste.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:54 schreef jakees het volgende:
[..]
Ben dit jaar ook wel een stuk of 7 wedstrijden geweest en kijk anders live maar hoor het toch zelden hoor. Clasie en Guidetti meedere keren per wedstrijd. Je hoort El A er niet over maar hij krijgt iets te weinig waardering.
Anders zou hij ook niet zijn terug gekomen naar Feyenoord. Hij is me toch een partij te kakken gezet afgelopen jaren. El Dramadi moest toen echt oprotten naar een woestijnclub.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik denk dat het hem ook niet zo interesseert wat de supporters van 'm denken.......
Ok dan sta ik vette broodjes van Bram Ladage naar binnen te proppen in me dikke plofkop! Zijn trouwens wel stukken lekkerder geworden. Vroeger niet te vreten. Denk toch dat ik naar Heracles ga volgende week. Mijn wijf zal wel gaan zeiken maar ja.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:56 schreef Muto het volgende:
[..]
Tijdens de warming-up wel. Laatste thuiswedstrijd als een van de eerste.
Ik moet zeggen dat ik het natuurlijk wel stom vond die gele kaart maar ik zat pas te turven tegen excelsior. Eerste helft meer dan 10x voor je man komen en de bal afpakken. Ja dan ben je wel eens te laat.quote:
Bram Ladage is patatje oorlog.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:57 schreef jakees het volgende:
[..]
Ok dan sta ik vette broodjes van Bram Ladage naar binnen te proppen in me dikke plofkop! Zijn trouwens wel stukken lekkerder geworden. Vroeger niet te vreten. Denk toch dat ik naar Heracles ga volgende week. Mijn wijf zal wel gaan zeiken maar ja.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:57 schreef jakees het volgende:
[..]
Ok dan sta ik vette broodjes van Bram Ladage naar binnen te proppen in me dikke plofkop!
Man ik ben nu alweer dol op jequote:Zijn trouwens wel stukken lekkerder geworden. Vroeger niet te vreten. Denk toch dat ik naar Heracles ga volgende week. Mijn wijf zal wel gaan zeiken maar ja.
Fernandez speelt.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:01 schreef TheGreatHooD het volgende:
Echt he, tis ongelooflijk. Ben even een uurtje weg en het hele topic stroomt over. Alsof er niemand iets te doen heeft ofzo
Maar goed Leerdam op het middenveld kan wel idd. Alhoewel ik denk dat hij gewoon met Tony Bakkal en Clasie gaat spelen en dan verder alles hoofdzakelijk hetzelfde. Misschien nog Cisse in de spits en Cabral links.
quote:
Wat ben je toch een sentimenteel figuur haha. De Hans Kraaij van dit topic ;-)quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
.
[..]
Man ik ben nu alweer dol op je.
twitter:MegaFeyenoord twitterde op vrijdag 27-04-2012 om 15:00:34#Verbeek over zijn #Feyenoord-tijd en de verjonging toen: ,,Misschien hebben wij destijds wel wat te drastisch ingegrepen." #opmerkelijk reageer retweet
twitter:MegaFeyenoord twitterde op vrijdag 27-04-2012 om 14:56:04Az coach #Verbeek: ,,Het is leuk dat #Feyenoord weer meedoet om de prijzen. Het is een mooie club." #gunfactor reageer retweet
Als nou alles net zo gaat als dit seizoen en we schieten 5% van de corners erin dan scoren we 20x meer dan dit seizoen. Man wat zijn die corners dramatisch. De beste cornernemer van dit moment is echt RVP b2w. Altijd gevaarlijk, bijna wekelijks scoren die uit een corner / vrije trap.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Clasie heeft een beetje een dipje imo. Nog steeds goed, maar minder als de eerste seizoenshelft. Sluipen foutjes z'n spel in. Plus dat hij de helft van de corners op kniehoogte de 16 inschiet.
Als je ziet wat voor lengte en fysiek er in de verdediging staat is het eigenlijk bizar hoe weinig corners wij scorenVlaar kan nog best goed koppen ook.
GERJAN MOET BLIJVEN! GERTJAN MOET BLIJVEN! Man toen ging het dramatisch zeg maar goed dat hij ook inziet dat hij het toen niet goed heeft aangepakt. Die mag hier ooit nog een keer terugkomen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:05 schreef Muto het volgende:
twitter:MegaFeyenoord twitterde op vrijdag 27-04-2012 om 15:00:34#Verbeek over zijn #Feyenoord-tijd en de verjonging toen: ,,Misschien hebben wij destijds wel wat te drastisch ingegrepen." #opmerkelijk reageer retweet
twitter:MegaFeyenoord twitterde op vrijdag 27-04-2012 om 14:56:04Az coach #Verbeek: ,,Het is leuk dat #Feyenoord weer meedoet om de prijzen. Het is een mooie club." #gunfactor reageer retweet
Echt klote dat hij weer gaat draaien. Altijd al een Feyenoord-speler gevonden. Die zou hier zo'n publiekslieveling zijn geworden. De enige speler trouwens met een dikkere kop dan mij en geloof me die is dik.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:09 schreef kapiteintje het volgende:
Volgend jaar Theo Janssen voor de corners.
Ben je nou aan het opscheppen over je dikke kopquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:12 schreef jakees het volgende:
[..]
Echt klote dat hij weer gaat draaien. Altijd al een Feyenoord-speler gevonden. Die zou hier zo'n publiekslieveling zijn geworden. De enige speler trouwens met een dikkere kop dan mij en geloof me die is dik.
Doe maar niet.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:07 schreef jakees het volgende:
[..]
GERJAN MOET BLIJVEN! GERTJAN MOET BLIJVEN! Man toen ging het dramatisch zeg maar goed dat hij ook inziet dat hij het toen niet goed heeft aangepakt. Die mag hier ooit nog een keer terugkomen.
Jep. Toen ik ging trouwen hadden mijn vrienden op Anton aus Tirol een lied gemaakt waarin ze met 10 man gilde bij Anton Anton Plofkop, plofkop. Leuk als je collega's familie en je schoonfamilie er bij staan. Maar die van Theo is dikker.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:13 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ben je nou aan het opscheppen over je dikke kop
quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:15 schreef jakees het volgende:
[..]
Jep. Toen ik ging trouwen hadden mijn vrienden op Anton aus Tirol een lied gemaakt waarin ze met 10 man gilde bij Anton Anton Plofkop, plofkop. Leuk als je collega's familie en je schoonfamilie er bij staan. Maar die van Theo is dikker.
En Swerts dan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
1 van de grootste josti's op de Nederlandse velden.
Wees er trots op zou ik zeggenquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:15 schreef jakees het volgende:
[..]
Jep. Toen ik ging trouwen hadden mijn vrienden op Anton aus Tirol een lied gemaakt waarin ze met 10 man gilde bij Anton Anton Plofkop, plofkop. Leuk als je collega's familie en je schoonfamilie er bij staan. Maar die van Theo is dikker.
Toen Swerts erin kwam tegen NAC. Pff dat was rampzalig. Er ging toen echt een golf van verontwaardiging door het stadion. Je zou voor de gein is die 10 minuten moeten zien en kijken hoe Swerts toen liep. Dat was een verschrikking, dat had ik serieus beter gedaan, daarvan ben ik overtuigd.quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:12 schreef jakees het volgende:
[..]
Echt klote dat hij weer gaat draaien. Altijd al een Feyenoord-speler gevonden. Die zou hier zo'n publiekslieveling zijn geworden. De enige speler trouwens met een dikkere kop dan mij en geloof me die is dik.
Je moet ergens tros op zijn. Maar OT weer. Waar parkeren jullie als je naar de Kuip gaat? Ik altijd in zijstraatjes van de stadionlaan. Kom je nog een beetje normaal weg.quote:
Treinquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:19 schreef jakees het volgende:
[..]
Je moet ergens tros op zijn. Maar OT weer. Waar parkeren jullie als je naar de Kuip gaat? Ik altijd in zijstraatjes van de stadionlaan. Kom je nog een beetje normaal weg.
Moet je dan vaak wachten na de wedstrijd? Zit er ook wel eens over te denken. Moet dan richting Leiden maar lijkt me zo klote als je een half uur moet wachten.quote:
Ja op centraal station meestal welquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:21 schreef jakees het volgende:
[..]
Moet je dan vaak wachten na de wedstrijd? Zit er ook wel eens over te denken. Moet dan richting Leiden maar lijkt me zo klote als je een half uur moet wachten.
Das wel minder. Vroeger parkeerde ik altijd bij het snookercentrum op het industriecentrum. Man dan werd je door heel rotterdam geleid en was ik pas na 2 uur thuis.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:22 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ja op centraal station meestal wel
Rond de Brienenoord.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:21 schreef jakees het volgende:
[..]
Moet je dan vaak wachten na de wedstrijd? Zit er ook wel eens over te denken. Moet dan richting Leiden maar lijkt me zo klote als je een half uur moet wachten.
Ik vind het wel leuker om met de trein te gaan, dan hoor je namelijk al supporters zingen en schreeuwen op centraal stationquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:23 schreef jakees het volgende:
[..]
Das wel minder. Vroeger parkeerde ik altijd bij het snookercentrum op het industriecentrum. Man dan werd je door heel rotterdam geleid en was ik pas na 2 uur thuis.
Als ik met de auto ga wel.quote:
Wat je het beste kan doen is niet afslag Feyenoord nemen maar die voorbij rijden, dan eraf bij Barendrecht en dan van de andere kant de afslag nemen. scheelt 15-25 minuten. Dan is de auto prima te doen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:26 schreef ursel het volgende:
Zeker vanuit Leiden is de trein de meest relaxte oplossing.
Inclusief je plofkop?quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:18 schreef jakees het volgende:
[..]
Toen Swerts erin kwam tegen NAC. Pff dat was rampzalig. Er ging toen echt een golf van verontwaardiging door het stadion. Je zou voor de gein is die 10 minuten moeten zien en kijken hoe Swerts toen liep. Dat was een verschrikking, dat had ik serieus beter gedaan, daarvan ben ik overtuigd.
Nee, is niet bij de flats. Je gaat de A16 af (als je vanaf Kleinpolderplein komt), houdt dan direct rechts aan. Op het IJsselmondseplein (volgens mij heet het zo) neem je dan de stoplichtenrotonde helemaal, waardoor je weer de snelweg op dreigt te gaan, maar je kunt daar dan linksaf. Daar heb je een bedrijventerrein en daar heb je meerdere parkeermogelijkheden.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:28 schreef jakees het volgende:
[..]
Bij die flats daar? Is wel een takkeneind lopen volgens mij een minuut of 20-25 denk ik?
Ik ken het.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:14 schreef Muto het volgende:
Soms voel ik me zo normaal als ik hier meelees.
Zoals het een echte captain betaamtquote:
Wie hoor je op de achtergrond dan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zoals het een echte captain betaamt
quote:AZ kampt in de aanloop naar de topper tegen Feyenoord met enkele lichte blessures. Trainer Gertjan Verbeek kan in geen geval een beroep doen op de geschorste Niklas Moisander en de geblesseerde Celso Ortiz, en mist mogelijk ook Nick Viergever en Roy Beerens. Dat meldt AZ vrijdag op de eigen website.
Beerens heeft een enkelblessure, terwijl Viergever met hamstringklachten kampt. ,,Nick heeft de training afgemaakt, maar het is afwachten op een reactie'', aldus Verbeek. ,,We mogen geen onverantwoord risico nemen met een hamstringblessure. Kijk maar naar Nicolai Boilesen bij Ajax.''
Wel leuk om een keer te doen, maar erg prijzig. http://www.waviation.nl/flight-simulator.php Ik weet niet of ze daar vliegen maar vorige maand hadden we dat nog niet kunnen betalen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen idee wie die overdreven boeler is.
Omdat het een enorme randdebiel is. Bovendien zou ik niet weten waarom je iemand terug zou halen die eerder keihard gefaald heeft, en het bovendien sowieso nog nooit bij een topclub bewezen heeft.quote:
Ben niet zo bang voor Altidore ook moet ik zeggen. Die heeft niets te vertellen tegen Vlaar / De Vrij. Ik ben banger voor Maher. Wat een goede speler vind ik dat. Echt NL-elftal materiaal. De 1e wedstrijd kwam hij er niet aan te pas maar ben bang dat als hij tegen Tony staat dat die dan erover heen dendert.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zouden ze het hele centrum missen, zou mooi zijn.
Zeker. Heeft het ons tegen Twente ook een stuk makkelijker gemaakt.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zouden ze het hele centrum missen, zou mooi zijn.
Tony pakt hem gewoon, al die geroemde middenvelders van de andere topclubs kwamen in De Kuip ook niet uit de verf, heb er ook wel vertrouwen in dat dat zondag niet gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:43 schreef jakees het volgende:
[..]
Ben niet zo bang voor Altidore ook moet ik zeggen. Die heeft niets te vertellen tegen Vlaar / De Vrij. Ik ben banger voor Maher. Wat een goede speler vind ik dat. Echt NL-elftal materiaal. De 1e wedstrijd kwam hij er niet aan te pas maar ben bang dat als hij tegen Tony staat dat die dan erover heen dendert.
Volgens mij heeft Feyenoord toen echt de doodsteek aan de kampioensaspiraties van Twente toegedeeld.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:44 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zeker. Heeft het ons tegen Twente ook een stuk makkelijker gemaakt.
Ik hoop dat je gelijk hebt maar Maher is echt goed hoor. Ook Europees voetbalt die gozer zo makkelijk. Hij heeft ook nog scorend vermogen en een goede steekpass. De toekomstige middenvelder van NL als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:46 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tony pakt hem gewoon, al die geroemde middenvelders van de andere topclubs kwamen in De Kuip ook niet uit de verf, heb er ook wel vertrouwen in dat dat zondag niet gaat gebeuren.
Tony zal vast ook aardig wat in de jeugd tegen Maher hebben gespeeld
Mooie vent.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:05 schreef Muto het volgende:
Clasie toch?quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:49 schreef Helpmefok het volgende:
Maher staat toch tegenover Leerdam jongens?
Denken dat Maher een buitenspeler isquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:49 schreef Helpmefok het volgende:
Maher staat toch tegenover Leerdam jongens?
Denken dat Leerdam een rechtsback is zondagquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:01 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Denken dat Maher een buitenspeler is
Ja dat denk ik wel, is dat zo raar dan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:02 schreef jakees het volgende:
[..]
Denken dat Leerdam een rechtsback is zondag
Waarom niet?quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:02 schreef jakees het volgende:
[..]
Tijd voor 3 punten dusquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:12 schreef zoekeenleven het volgende:
STATISTIEKEN
THUIS
02/04/2011 Feyenoord - AZ 0-1
07/02/2010 Feyenoord - AZ 1-2
13/12/2008 Feyenoord - AZ 0-1
30/01/2008 Feyenoord - AZ 2-2
18/11/2006 Feyenoord - AZ 3-2
Niet zo heel best
quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:02 schreef jakees het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:17 schreef jakees het volgende:
[..]
Kan best hoor maar denk toch dat die middenveld gaat spelen.
Twente vreet Ajax zondag gewoon helemaal op... met of zonder vorm.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:52 schreef TakAFCA het volgende:
F'noord vreet AZ zondag gewoon helemaal op... met of zonder spits.
Daar hebben we alleen geen reet aan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:08 schreef jakees het volgende:
[..]
Twente vreet Ajax zondag gewoon helemaal op... met of zonder vorm.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:08 schreef jakees het volgende:
[..]
Twente vreet Ajax zondag gewoon helemaal op... met of zonder vorm.
Winst voor Ajax NOG beterquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Daar hebben we alleen geen reet aan.
Laat dat lekker gelijk worden, is veel beter voor ons
Weet ik, ik ben echt bang dat Feyenoord na dit weekend 5e staat.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Daar hebben we alleen geen reet aan.
Laat dat lekker gelijk worden, is veel beter voor ons
PSV en Heerenveen zullen het lastig genoeg krijgen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:13 schreef jakees het volgende:
[..]
Weet ik, ik ben echt bang dat Feyenoord na dit weekend 5e staat.
Dat dan weer wel. Jammer dat dat niet op zaterdag is. Nu alle spannende wedstrijden op zondag.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV en Heerenveen zullen het lastig genoeg krijgen.
Sowieso PSV onderuit in Kerkrade
En FEY-AZ en TWE-AJA om dezelfde tijd is natuurlijk helemaal klote.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:15 schreef jakees het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Jammer dat dat niet op zaterdag is. Nu alle spannende wedstrijden op zondag.
Zkr. Nou dan neem ik die op en daarna gelijk kijken.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En FEY-AZ en TWE-AJA om dezelfde tijd is natuurlijk helemaal klote.
Kijk, jij snapt m!quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:08 schreef Koen_W1 het volgende:
Wij winnen zondag van AZ. Woensdag pakken we Heracles. Aangezien PSV en Twente dit weekend beide verliezen, en AZ woensdag niet wint in Nijmegen. Hebben we na woensdag plek 2 al in handen.
Ja dat wel, zal niet makkelijk gaan. Maar t gebeurd welquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:16 schreef Dekatria het volgende:
Eerst maar eens zien, wordt moeilijk genoeg.
Tuurlijk wordt het moeilijk. Maar het is wel een vrij realistisch scenario. Ik zie het in ieder geval best gebeuren.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:16 schreef Dekatria het volgende:
Eerst maar eens zien, wordt moeilijk genoeg.
Naar Genk jij.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:21 schreef AryaMehr het volgende:
Ik voorspel een gelijkspel tegen AZ als wel tegen Heracles. Zie ons in ieder geval niet winnen.
Waarom?quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:21 schreef AryaMehr het volgende:
Ik voorspel een gelijkspel tegen AZ als wel tegen Heracles. Zie ons in ieder geval niet winnen.
AZ is gewoon een sterke tegenstander en we missen in die wedstrijd ook gewoon twee sleutelspelers. Ik zie ons niet winnen en ik zie AZ niet winnen. Heracles uit is altijd lastig en kunstgras ligt ons ook niet echt. Bovendien zal Heracles er alles aan doen om een EL-ticket van ons te voorkomen.quote:
Zo is Aya niet hoor.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:27 schreef Typisch het volgende:
En als er dadelijk 2x gewonnen wordt dan hoor je hem niet.
Heracles THUIS. Uit hebben we al 1-1 gespeeldquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
AZ is gewoon een sterke tegenstander en we missen in die wedstrijd ook gewoon twee sleutelspelers. Ik zie ons niet winnen en ik zie AZ niet winnen. Heracles uit is altijd lastig en kunstgras ligt ons ook niet echt. Bovendien zal Heracles er alles aan doen om een EL-ticket van ons te voorkomen.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:27 schreef Typisch het volgende:
En als er dadelijk 2x gewonnen wordt dan hoor je hem niet.
Hoe kom ik in godsnaam bij UIT dan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Heracles THUIS. Uit hebben we al 1-1 gespeeld.
Negen punten. Toch HMFquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hoe kom ik in godsnaam bij UIT dan?
Nah, die wedstrijd winnen we dan wel. Gelijkspel tegen AZ en winst tegen Heracles. Heerenveen is een wedstrijd op zichzelf en dat zie ik gewoon beide kanten opgaan.
AZ is inderdaad 2 wedstrijden in één. Wedstrijdception!quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nah, die wedstrijd winnen we dan wel. Gelijkspel tegen AZ en winst tegen Heracles. Heerenveenis een wedstrijd op zichzelf en dat zie ik gewoon beide kanten opgaan.
Hij is ziek weggegaan bij een interview, dus misschien ook niet inzetbaar.quote:
Koeman zei dat hij verwacht dat Fernandez gewoon speelt.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij is ziek weggegaan bij een interview, dus misschien ook niet inzetbaar.
Je bent niet bekend met dat spreekwoord?quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:35 schreef Typisch het volgende:
AZ is inderdaad 2 wedstrijden in één. Wedstrijdception!
Ik ook. En ik voorspel dat we 6 punten gaan pakken de komende twee thuiswedstrijden, en nu?quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:34 schreef AryaMehr het volgende:
Jongens, ik wil niet lullig doen, maar ik heb altijd gelijk. Voorspelde dat Chelsea Barca ging uitschakelen en ben master van de TOTO.
Jij voorspelde het enkel vanwege je Barca-haat.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:36 schreef inZanity het volgende:
Ik ook. En ik voorspel dat we 6 punten gaan pakken de komende twee thuiswedstrijden, en nu?
Juist wel, en het is complete bullcrap. Elke wedstrijd begint iedereen op 0. Dus wat probeer je precies te zeggen met dat spreekwoord?quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:36 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je bent niet bekend met dat spreekwoord?
Dat ik in tegenstelling tot de twee komende wedstrijden me totaal geen beeld kan schetsen hoe het gaat verlopen. Ik voorspel gewoon een hele aparte chaotische wedstrijd. En zeker nog - en dat voorspel ik - omdat de wedstrijd voor zowel Feyenoord als Heerenveen van enorm belang is.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Juist wel, en het is complete bullcrap. Elke wedstrijd begint iedereen op 0. Dus wat probeer je precies te zeggen met dat spreekwoord?
Goed spel begint bij je achterhoede, en die is in topvorm. Zolang Vlaar, De Vrij en BMI hun bazendingetjes blijven doen gaan we gewoon winnen. Ook zonder Guidetti en El Ahmadi.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:42 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat ik in tegenstelling tot de twee komende wedstrijden me totaal geen beeld kan schetsen hoe het gaat verlopen. Ik voorspel gewoon een hele aparte chaotische wedstrijd. En zeker nog - en dat voorspel ik - omdat de wedstrijd voor zowel Feyenoord als Heerenveen van enorm belang is.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Goed spel begint bij je achterhoede, en die is in topvorm. Zolang Vlaar, De Vrij en BMI hun bazendingetjes blijven doen gaan we gewoon winnen. Ook zonder Guidetti en El Ahmadi.
Vertel mij eens wat er de komende twee wedstrijden gaat gebeuren dan, of schets een beeld.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:42 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat ik in tegenstelling tot de twee komende wedstrijden me totaal geen beeld kan schetsen hoe het gaat verlopen. Ik voorspel gewoon een hele aparte chaotische wedstrijd. En zeker nog - en dat voorspel ik - omdat de wedstrijd voor zowel Feyenoord als Heerenveen van enorm belang is.
Kijk anders eens een paar reacties terug.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vertel mij eens wat er de komende twee wedstrijden gaat gebeuren dan, of schets een beeld.
Dat is voorspellen wat de eindstand wordt. Geen beeld schetsen of wat er gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:48 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Kijk anders eens een paar reacties terug.
Gelijkspel en winst. Dat gaat er gebeuren.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:49 schreef Typisch het volgende:
Dat is voorspellen wat de eindstand wordt. Geen beeld schetsen of wat er gaat gebeuren.
Nee, hoor. Dat heeft niks met m'n Barca-haat te maken. Ik voorspelde het omdat Barcelona (zeker dit seizoen) behoorlijk overschat word in mijn ogen en omdat Chelsea tot op het bot gemotiveerd was om Barca uit te schakelen na die schandalige vertoning in 2009.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:37 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jij voorspelde het enkel vanwege je Barca-haat.Je dacht bovendien ook dat Real doorging.
Want? Ohja, dit zijn geen wedstrijden op zichzelf.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:50 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Gelijkspel en winst. Dat gaat er gebeuren.
Toen hadden we guidetti met 6 goals en een assist.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee, hoor. Dat heeft niks met m'n Barca-haat te maken. Ik voorspelde het omdat Barcelona (zeker dit seizoen) behoorlijk overschat word in mijn ogen en omdat Chelsea tot op het bot gemotiveerd was om Barca uit te schakelen na die schandalige vertoning in 2009.
Dat ik voorspelde dat Real door zou gaan is toch niet zo gek?Penalty's moesten de beslissing brengen notabene..
Ik snap niet dat men opeens zo bang is voor AZ.. Tuurlijk het zal geen makkelijke wedstrijd worden. Maar als je ziet dat we thuis van Ajax, Twente, PSV hebben gewonnen het uit tegen die ploegen ook heel goed hebben gedaan terwijl die ploegen stuk voor stuk beter zijn dan AZ. Uit hadden we bij AZ ook gewoon gewonnen als die rode kaart niet was gevallen. En er zal zondag echt een gruwelijke sfeer zijn.
Zelfs een vormeloze Barca dinsdag was nog 10 klassen beter dan Real tegen Bayern. Bayern domineerde Real gewoon en Ronaldo faalde hard. Bayern verdient doorgegaan dus.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:50 schreef inZanity het volgende:
Dat ik voorspelde dat Real door zou gaan is toch niet zo gek?Penalty's moesten de beslissing brengen notabene..
Ik ben niet bang voor AZ, maar zie gewoon een gelijkspelletje. Voorspel een enigszins saaie wedstrijd.quote:Ik snap niet dat men opeens zo bang is voor AZ.. Tuurlijk het zal geen makkelijke wedstrijd worden. Maar als je ziet dat we thuis van Ajax, Twente, PSV hebben gewonnen het uit tegen die ploegen ook heel goed hebben gedaan terwijl die ploegen stuk voor stuk beter zijn dan AZ. Uit hadden we bij AZ ook gewoon gewonnen als die rode kaart niet was gevallen. En er zal zondag echt een gruwelijke sfeer zijn.
En nu hebben we Fernandezquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toen hadden we guidetti met 6 goals en een assist.
Huh?quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:53 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zelfs een vormeloze Barca dinsdag was nog 10 klassen beter dan Real tegen Bayern. Bayern domineerde Real gewoon en Ronaldo faalde hard. Bayern verdient doorgegaan dus.
[..]
We zullen het zien.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:53 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
[..]
Ik ben niet bang voor AZ, maar zie gewoon een gelijkspelletje. Voorspel een enigszins saaie wedstrijd.
Cisse tegenover Marcellisquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toen hadden we guidetti met 6 goals en een assist.
Een speler die normaliter eigenlijk niet in je selectie hoort. Matige techniek, inzicht en schot. Alleen zijn snelheid is een wapen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die het altijd behoorlijk doet in de spits.
Heb je het nu over Schaken, Fernandez of toch Cissé?quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:57 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Een speler die normaliter eigenlijk niet in je selectie hoort. Matige techniek, inzicht en schot. Alleen zijn snelheid is een wapen.
Je hoeft niet te wachten. Inderdaad toepasbaar op alle drie. Alleen Cisse schijnt wat meer in zijn mars te hebben.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je het nu over Schaken, Fernandez of toch Cissé?
Oh wacht...
Dit dus.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:58 schreef inZanity het volgende:
Tuurlijk Fernandez is geen Guidetti, maar het is verder gewoon een prima spits dat laat ie ook gewoon zien als ie speelt. Sowieso moeten we Guidetti ook niet overdrijven he, zo goed doet ie namelijk niet de laatste tijd.
Ik prijs Guidetti helemaal niet. Sterker nog, ik vind dat hij het de tweede seizoenshelft gewoon enorm matig doet.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:58 schreef inZanity het volgende:
Tuurlijk Fernandez is geen Guidetti, maar het is verder gewoon een prima spits dat laat ie ook gewoon zien als ie speelt. Sowieso moeten we Guidetti ook niet overdrijven he, zo goed doet ie namelijk niet de laatste tijd.
Ik heb het in die post gewoon in het algemeen er over, niet persoonlijk tegen jou.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:00 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik prijs Guidetti helemaal niet. Sterker nog, ik vind dat hij het de tweede seizoenshelft gewoon enorm matig doet.
Wat wil je erop zetten?quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb het in die post gewoon in het algemeen er over, niet persoonlijk tegen jou.
Maar ik ga er gewoon vanuit dat we winnen van AZ, tot nu toe alle toppers gedaan in eigen huis. Holman en Beerens zijn goede spelers, maar de spits is niet echt bijzonder. Aardig middenveld, maar dat hebben wij ook, ik denk dat we hier het duel gaan winnen. En de verdediging is ook niet alles, evenals de keeper. Alles tegenover elkaar zettend denk ik dat Feyenoord een beter elftal heeft.
50 euro.quote:
Is goed.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:09 schreef zoekeenleven het volgende:
Best, en dan niet van die goedkope zooi
Best bier is goedkope zooiquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:09 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Best, en dan niet van die goedkope zooi
Hoop het inderdaad ook, heb er al gruwelijk veel zin in, heksenketeltje maken.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:09 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik neem trouwens wel aan dat het zondag echt een idioot gekkenhuis wordt in de Kuip. Volgens mij leeft deze wedstrijd heel erg onder de supporters omdat iedereen beseft dat dit onze kans is om vCL te halen. De Kuip werkt altijd in ons voordeel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |