Geef me je postadres dan stuur ik wel een kratje.quote:
En dan allemaal SCF hoolies voor mijn deur zeker.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geef me je postadres dan stuur ik wel een kratje.Moet ik wel nog ff bij mijn broer oppikken.
Ik krijg 2 kratjes bavaria van Chase_utley omdat wij vCL gaan halenquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:07 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
En dan allemaal SCF hoolies voor mijn deur zeker.![]()
Ik ga al 3 kratten winnen dank zij jouw clubje en 2 dank zij mijn eigen clubje.![]()
Maar dat komt niet bij jouw bedragen in de buurt.
Moet je heel blij mee zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik krijg 2 kratjes bavaria van Chase_utley omdat wij vCL gaan halen.
Hoe kom je daar nou weer aan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:10 schreef honkeytonk het volgende:
Ik heb nu een account met 10 euro erop
Waarom dan ook Bavaria?quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik krijg 2 kratjes bavaria van Chase_utley omdat wij vCL gaan halen.
Code gekregen van iemandquote:
Er bestaan toch geen grotere?quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:12 schreef Caland het volgende:
En dan zeker ook nog 2 12-kratjes bavaria.
Ik heb twee accounts met elk 40 euro die niet zijn afgenomenquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Code gekregen van iemand![]()
Die van gisteren werken nog gewoon![]()
Nog twee codes nodig, en ik kan vanavond eten met vrienden.
Ééntje krijg ik nog van JustEat, en die andere moet ik nog regelen![]()
Ik als gierige jodeajacied ga natuurlijk nie tzelf betlaen
Ik moet ze regelmatig bezorgen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er bestaan toch geen grotere?. Alleen voor horeca dacht ik. (Op werk hebben we ze wel)
Maar wat is er mis mee dan
Gun mij dan één van die 3quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb twee accounts met elk 40 euro die niet zijn afgenomen. Ook nog 3 van die dingen in mijn mail staan. Durf ze alleen niet te activeren
Opa drinkt veel Bavaria, daarom maar Bavaria gekozen sinds hij geen Oranjeboompies wilde halenquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet ze regelmatig bezorgen.
Ik vind het echt enorm smerig bier. Of smerig, het smaakt nergens naar daardoor drinkt het wel makkelijk weg. Maar de volgende dag.
Vooral die dag erna ja. Elke keer als ik in Eindhoven uit ben geweest, sterf ik de dag erna een beetje.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet ze regelmatig bezorgen.
Ik vind het echt enorm smerig bier. Of smerig, het smaakt nergens naar daardoor drinkt het wel makkelijk weg. Maar de volgende dag.
Want in eindhoven hebben ze alleen bavaria... ?quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:17 schreef Adames het volgende:
[..]
Vooral die dag erna ja. Elke keer als ik in Eindhoven uit ben geweest, sterf ik de dag erna een beetje.
Heb je al eens gevraagd geloof ik, nee.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:16 schreef Helpmefok het volgende:
Wil jij trouwens nou niet je CE rijbewijs halen in ruil voor - verplicht - 500 uur werk (@11 euro, speciale uren en weekenden dubbel betaald) in één jaar?.
Wel veel kroegen daar, ja.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Want in eindhoven hebben ze alleen bavaria... ?
De populairste sowieso en veel studie- en studentenverenigingen hebben bavaria omdat dit goedkoper is dan de rest.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Want in eindhoven hebben ze alleen bavaria... ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |